Hotel Annapolis Inn

ei hyvä

Hei,

Olin tänä kesänä hotelli Annapolis Innissä. Verrattuna viimevuotiseen Cactus-hotelliin, Annapolis on huonompi. Annapolis-hotellin vessa oli aina todella likainen, vessan lattiat ja muovimatto täysin likaisia, limaisia. yök... Hotellissa ei myöskään saanut nukkua kunnolla, ruotsalaiset bilettivät siellä vähintään kello 24 asti ja biletys jatkui taas aamulla viimeistään kello 5. Myös aamupala oli huono, todella pieni valikoima. Onneks ei maksettu siitä vaan kokeiltiin sitä yhtenä päivänä.. Lisäksi siivoja hajotti meidän tavaroita muttei pahoitellut asiaa. Toivoi kai ettei me huomattais. Vasta kun otimme asian puheeksi, alkoi kauhee puolustautuminen. Onneksi korvasivat rikkoutuneen tavaran.

Ehdottomasti siis suosittelen teille Cactus-hotellia, oli paljon tasokkaampi kuin Annapolis. On myös kauniimmalla paikalla.

Niille, joilla vielä matka edessä, nauttikaa!

12

4828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *

      Palasimme juuri kahden perheen voimin Rodokselta Annapolis Inn hotellista. Olimme TODELLA tyytyväisiä hotelliin sekä sen henkilökuntaan. Hotelli on paikallisessa tasossa kolmen tähden hotelli, joten ei mikään luksus, mutta oikein siisti ja kotoisa. Ruoka oli todella hyvää ja aamupalakin mahan täytti moitteettomasti. Aamupalalla ei ole kauhean suuri valikoima, mutta onhan hotelli huoneistohotelli ja monet syövätkin aamupalan omissa huoneissa. Lapset viihtyivät siistillä allasalueella ja hotellin henkilökunta tykkäsi lapsista todella paljon. SUOSITTELEN siis lämpimästi hotellia. Liikenteen melu hieman illalla häiritsee, jos huone on kadun puolella, muttei kuitenkaan hotellin asukkaat.
      Lähtöpäivänä eräs suomalainen kertoi hotellille, että on kymmeniä kertoja ollut Rodoksella ja Annapolis oli hänestä paras hotelli tähän astisista.
      Aurinkoista ja nautillollista lomaa Rodokselle lähteville!

      • JJ

        Olen ihan samaa mieltä. Olimme Annaboliksessa kesäkuussa 2011 ja talon henkilökunta oli huippuystävällinen ja muutenkin hotellista jäi hyvä maku. Sijaintikin on loistava - kaikki kaupungin kohteet ovat viiden minuutin kävelymatkan päässä. Muutamana aamuna kävimme hotellin aamiaisella ja siinä oli kaikki tarvittava pekonista ja nakeista hedelmiin ja kakkuihin. Ainoana miinuksena oli ruotsaiset, jotka bilettivät varsin äänekkäästi ennen baariin lähtöä usein puolli yhteen asti. Talon henkilökunta kuitenkin puuttui asiaan ja parannuta tuli. Vaikka allasalue onkin pieni, niin siellä oli aina tilaa, kun sinne halusimme. Voin suositella!


      • PI
        JJ kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Olimme Annaboliksessa kesäkuussa 2011 ja talon henkilökunta oli huippuystävällinen ja muutenkin hotellista jäi hyvä maku. Sijaintikin on loistava - kaikki kaupungin kohteet ovat viiden minuutin kävelymatkan päässä. Muutamana aamuna kävimme hotellin aamiaisella ja siinä oli kaikki tarvittava pekonista ja nakeista hedelmiin ja kakkuihin. Ainoana miinuksena oli ruotsaiset, jotka bilettivät varsin äänekkäästi ennen baariin lähtöä usein puolli yhteen asti. Talon henkilökunta kuitenkin puuttui asiaan ja parannuta tuli. Vaikka allasalue onkin pieni, niin siellä oli aina tilaa, kun sinne halusimme. Voin suositella!

        Huomenna mennään kahdeksan hengen porukalla Annapolis inn hotelliin , ikähaitari 20-50 v.. Viime vuonna olin siellä ja pelkkää positiivista palautetta voi antaa.. Ja eiköhän pärjätä äänessa ruottalaisille ihan mukavasti:-)
        Muuten JJ - oliko jo vastapäisen hotellin remontti ohi vai vieläkö jatkuu...


      • rodostrianta
        PI kirjoitti:

        Huomenna mennään kahdeksan hengen porukalla Annapolis inn hotelliin , ikähaitari 20-50 v.. Viime vuonna olin siellä ja pelkkää positiivista palautetta voi antaa.. Ja eiköhän pärjätä äänessa ruottalaisille ihan mukavasti:-)
        Muuten JJ - oliko jo vastapäisen hotellin remontti ohi vai vieläkö jatkuu...

        Vaikken JJ olekkaan niin voin vastata että remontti on ohi ja Oktober-hotelli avattu.


    • aina ja ikuisesti

      hohhoijjaa...!!

      Vai melttos ruattalaiset, hehhee..¨
      ensinnäkin se siivooja joka sielle annapoliksessa siivoo, on aiwan loistava ihminen, katsos yleensä on niin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.!
      aamupala on paljon runsaampi ja TERVEELLISEMPI kuin cactuksessa.
      itse olen ollut cactuksessa -08/2vk ja annapolis inn -09 4vk
      ja tanä vuonmna en edes katsele muita vaihtoehtoja se o annapolis ja 6vk.

      kokeiles välillä vain nauttia lomastasi, ihan vaan rennosti.

    • jokotaaskerran

      Aloittaja on PA-palstan monimerkkirouva. Ei muuta teekkään kuin tekaistuja reissuja ja sättii. Ihan naurettavia juttuja. Se mitä juhlijoista tiedän ,niin ei ne 24 lopu ja ei varmasti ala aamuviideltä. Ravintolat on auki liki aamuun. Tuskinpa siellä hotellissa kukaan meluaa. Ruoka ei kitisijälle kelpaa missään, tähän tietysti vaikuttaa tiukka ruokavalio terveyssyistä. Mitäköhän siivooja oli hajottanut,
      repinyt vaatteet ? Vahattu muovilattia saattaa tuntua limaiselta jos oikein polvillaan on ja silittää.

    • KaikellaRajansa

      Olen lomaillut kyseisessä hotellissa kesällä 2008. Jotenkin tuo tuntuu kummalliselta, jos antoivat ruotsalaisten juhlia pitkään. Meille tehtiin heti selväksi kun majoututtiin hotelliin, ettei sinne saa tuoda (päivälläkään) ketään vieraita ja jos joku tulee myöhemmin huoneeseen, eikä ole avainta niin ei saa alkaa koputtelemaan oveen, vaan pitää pyytää henkilökuntaa aukaisemaan se. Lapsetkaan eivät saaneet pulikoida altaassa ja läiskyttää vettä, koska allasbaarissa oli jotain "aikuisia" syömässä, ettei vaan lennä heidän päälle vettä. Itselle jäi aika huono maku suuhun tuosta hotellista. Joten olivat liian tarkkoja siitä mitä siellä saa tehdä ja mitä ei. Meilläkin oli tuttavaperhe reisussa samaan aikaan, niin ketäpä se olisi haitannut jos vaikka olisivatkin käväisseet meidän huoneessa, kun ei mitään yömyöhään biletystä harrastettu. Ja uima-allas on mun mielestä sitä varten että lapset saa siellä pulikoida ja pitää hauskaa. Itse en enää menisi siehen hotelliin mistään hinnasta.

    • lomalle lomps

      Itse olen kyseisessä hotellissa ollut 4 kertaa. Ja tänä syksynä seuraavan kerran. Joka kerta olen viihtynyt heidän huomassaan, olkoonkin että kerran sattui olemaan hieman elävämpää ruotsalaisnuorisoa samaan aikaan. Mutta kun en itse juurikaan altaalla viihdy, niin ei heidän menonsa siellä häirinnyt.
      Koskaan en itse ole huomannut, että henkilökunta olisi liian tarkkaa ja/tai niuhottavaa ollut. Se nyt vaan kuuluisi joka hotellissa toimia niin, ettei ulkopuolisia päästetä hotellihuoneisiin. Näin määrää jo Kreikan laki. Jos joissain hotelleissa vieraita päästetään huoneisiin, niissä rikotaan siis lakia.
      Ja hyvä niin, ettei ulkopuolisia päästettäisi huoneisiin. Silloin hotellihenkilökunta ajattelee kaikkien vieraidensa turvallisuutta. Tuostakaan en kyseisessä hotellissa ole koskaan kuullut, ettei oveen saisi koputella, kun eri aikaan huoneisiin mennään. Meille ei olla koskaan moisesta edes huomautettu.

      Itse pidän hotellista, sopivan rauhallinen varsinkin syyskuussa, jolloin siellä olen asustellut. Aamupala riittävän kattava ja jos haluaa jotain, mitä ei aamiaispöydästä löydy, niin mahdollisuuksien rajoissa keittiö on aina erikseen niitä tehnyt (mm. paahtoleipää, paistettua kananmunaa yms.). Eikä koskaan olla erikseen moisista veloitettu senttiäkään.
      En tiedä, kuinka moni palstalainen on syönyt illallista hotellilla, mutta voin kyllä suositella sitäkin. Itse en pysty moittimaan heidän ruokaansa.

      Henkilökunta on ainakin omalla kohdallani ollut aina asiallisesti kohtelevaa, suorastaan mukavia. Vanha baarimestari muistaa aina tuoda iltadrinkin kylkeen "vitaminos-kulhon", hänen kanssaan on oikein mukavia turinoita saanut aikaiseksi. Tulipa viimeksi siellä asustellessa vietyä hänelle savuporoa, pitääkin muistaa nyt syksyllä kysäistä, maistuiko ;)

      Olemme saaneet heistä ystäviä itsellemme, joiden kanssa vaihdamme kuulumisia sähköpostin välityksellä aina välillä. Emmekä todellakaan ole ainoita, ainakin mitä on uskominen heidän pääsiäisenä sähköpostilla lähettämään korttiin. Siksi paljon on vastaanottajia listassa.

      Mutta jokaisella on oma mielipide eri paikoista ja asioista, hyvä niin. Olisihan se pidemmän päälle tylsää, jos kaikki pitäisi pelkästään samoista asioista.
      Kun lomallaan on avoimin mielin, eikä anna kaikkien pienten yksityiskohtien häiritä, niin paljon parempia muistoja jää jälkeen jokaisesta reissusta. Ja jos häiritseviä epäkohtia osuu eteen, kannattaa niistä mainita heti paikan päällä henkilökunnalle. Silloin asiat voidaan korjata samantien, eikä jälkeenpäin jää huonoa makua.

    • pan-82

      Onko tämä sama hotelli Flora, joka Aurinkomatkoilla v-82? Tavallaan silloin huippupaikka. . tai ei.Pitkään ei kuitenkaan Aurinkomatkoilla ollut. Yhden hengen huoneet ihan kamalia murjuja-kahden hengen huoneet-no kävi-pistorasiat ja sähköjohdot roikkuivat miten sattui.Silloin aamiaisella aamukahvi mutta kaikkihan on muuttunut.-Sitten siinä oli ihan kadun vierääsä jotain ihan ihmeellisiä huoneita, kadulta vaan sisään. Kukaan ei niitä halunnut. -Kymmenen vuotta sitten ohi käveltiin, respassa käytiin, nimi edelleen Flora, oli siistimpää.

    • Helgeeri

      Olimme Annapoliksessa äskettäin viikon verran. Hyvä sijainti ja siisti pieni hotelli, jossa todella ihana henkilökunta. Aamupala pieni mutta: munia, nakkeja, pekonia, jogurttia, vihanneksia, hilloja, kakkuja, leipää, mehuja, kahvia 3 eri murio/mysliä ja hedelmiä oli.
      Uimaallas pienehkö mutta jees ja ei meidän aikan edes kaikki tuolit olleet varattuja. Ruoka hyvää ja edullista, sekä tosi suuret salaatiiannokset jotka tarjoiltiin tarvittaessa allas alueelle.
      Tuuli ei vaikuttanut meidän hotelliin onneksi, kun jotkut tuulisen rannan asukit valittivat ettei pysty parvekkeella olemaan. Perveke meillä iso ja muutenkin iso huoneisto, lämmintä vettä riitti ainakin meille.

    • JOrkkaniemi

      Heippa! Vastaanpa sattumalta näkyviin tulleen vanhaan viestiin: Olimme viikon siellä 8-15.10.17
      Loistava perhehotelli. Uima-allas vesi kylmä. Ystävällinen palvelu joka kohdistui kaikkiin asiakkaisiin. Paras ruoka mirä olen syönyt matkoillani. Otimme puolihoidon - emme katuneet. Lihoimme viikossa 3 kg! Menkää ikä-ihmiset sinne tai lasten kanssa porukat. Nuoriso ei niinkään viihdy?

      • Viehättävähotelli

        Olen smaa mieltä, viehättävä, siisti hotelli ja ystävällinen henkilökunta. Olimme lokakuun loppupuolella, olen vakituinen Cactus-hotellin kävijä, liki 30 kertaa ja nyt kyllä ihastuin Annapolis Inn hotelliin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe