Moi,
Olen menossa autokouluun, mutta en tiedä vielä mihin.
Osaatteko sanoa hyvän autokoulun ? Hinta ei ole ongelma, mutta haluun mennä sinne, missä on hyvät palvelut, opetetaan ja autetaan hyvin jne.
Olen ajatellut malmin autokoulua, suositteletteko ?
kiitoss kaikille!
Malmin autokoulu ???
5
2699
Vastaukset
- onko malmilla
millainen autokoulu palveluiltaan. Tärkeetä olis myös että opettaja ei olis sellainen vähän päälle 20 poika, millä on ylimielinen asenne. Siis millaisia opettajia silellä. Malmi oli lähellä, mutta jos muita hyviä paikkoja on, niin ei haittaa, kunhan ovat Helsingin puolella.
- Kortti taskussa
Kävin malmilla autokoulun. Ei mun mielestä ollut huono mesta. En kykyllä tiedä sitten millaisia muut ovat, mutta oli ihan asiallinen opetus.
- Anonyymi
Malmin autokoulun tärkein tavoite on kuitenkin raha. Ei ole merkitystä tuleeko se kokelaalta vai heidän sopimuksensa yjteistyö firmojen kanssa Hoidetaan niin, että asiakkuus suhde säilyy ja on rahallisesti kannattavaa.. Ajokokelaas voi menettää ajokortin syyttä. Terveisin hyvä ajotaitoinen kortin, mökin ja totutun elämän menettänyt!
- Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti suosia muitakin kuin suuria ketjuja (Cap/Epic).
- Anonyymi
Kierrä Epic ja Cap kaukaa. Suosi pieniä kouluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 26010977
- 1286952
- 955623
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa374971- 524221
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303779- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323422Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222908- 582690