Hep!
Nyt apua tällaiselle urvelolle koskien pointteria... Onko mahdollista saada pointer ohjelmisto Nokian 3120 mallin puhelimeen?
Jos joku tietäisi kun en itse tajua kännyköistä paljoakaan enkä edes häpeä myöntää sitä.
KIITOS!
POINTER GPS
3
1017
Vastaukset
- mutta ongelmia
Ericssonin puhelimen kanssa on..
Olen muutaman viikon koekäytellyt pointeria ja ohjelma meni sekaisin.. valikko meni jumiin ja kursori villiintyi juoksemaan edestakaisin..
toisella kerralla ohjelma ei käynnistynyt.. tuli joku lässynlässyn vikailmoitus sovelluksen oikeuksista ja ohjaimen käynnistymisestä..
Puhelimen sammuttamalla ja sulkemalla muutamia kertoja pointer ohjelma suostui käynnistymään..
Paketti on tilattu muutama viikko sitten uusimmasta metsästäjä- lehdestä ja puhelimena oli sony ericsson c 702
Paskan möivät..
Eläkee sortuko moiseen..- metsämaija
Meillä ollut kaksi vuotta pointeri ja Nokian N70 puhelimet joissa hyvä näyttö
ei mitään valittamista. Koirapanta kaksi puhelinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654