POINTER GPS

nuijahko

Hep!
Nyt apua tällaiselle urvelolle koskien pointteria... Onko mahdollista saada pointer ohjelmisto Nokian 3120 mallin puhelimeen?

Jos joku tietäisi kun en itse tajua kännyköistä paljoakaan enkä edes häpeä myöntää sitä.

KIITOS!

3

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuolta
    • mutta ongelmia

      Ericssonin puhelimen kanssa on..
      Olen muutaman viikon koekäytellyt pointeria ja ohjelma meni sekaisin.. valikko meni jumiin ja kursori villiintyi juoksemaan edestakaisin..
      toisella kerralla ohjelma ei käynnistynyt.. tuli joku lässynlässyn vikailmoitus sovelluksen oikeuksista ja ohjaimen käynnistymisestä..
      Puhelimen sammuttamalla ja sulkemalla muutamia kertoja pointer ohjelma suostui käynnistymään..
      Paketti on tilattu muutama viikko sitten uusimmasta metsästäjä- lehdestä ja puhelimena oli sony ericsson c 702
      Paskan möivät..
      Eläkee sortuko moiseen..

      • metsämaija

        Meillä ollut kaksi vuotta pointeri ja Nokian N70 puhelimet joissa hyvä näyttö
        ei mitään valittamista. Koirapanta kaksi puhelinta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe