huumediilerit ja muut

annan nimenne ilmi

kun saan kaikki tietää.yksi lapseni on kuollut, toinen
sekoilee.en uskalla soittaa poliisia.mieheni käskee
minun soittamaan.en soita, koska hänenkin on vastuu.

aina olen ottanut vastuun ja soittanut.
en pelkää teitä diilerit, koska kuolema odottaa teitäkin.

12

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annan nimenne ilmi

      tähän minun totuuteeni monikaan vastaa, kun ei uskalla, koska ei voi
      tietää kuka antaa ilmi ja missä....? siinäpä vasta kysymys ?
      en leiki teidän kanssanne, mutta ette tekään. MUtta te nautitte, kun saatte
      jonkun koukkuun.
      Itkenyt olen, mutta jos minä vielä toisen kerran itken, se on teidän
      viimeinen kerta.
      Voin vain sanoa, että jos lapselleni tapahtuu jotakin, silloin puhun ja
      allekirjoitan kaikki paperit , mitä eteeni tulee.

      Ja tämä on Jumalan edessä tosi, minä en enää anna teidän jatkaa.piste.

      • oliko se

        asiaton viesti laisinkaan, jos poistettiin.

        Noh, itseppähän joku sen poistatti kumminkin..


    • ei se ole

      välttämättä sen vika kuka antaa vaan se kuka ottaa.
      Jokainen tekee itse päätöksensä ja on siitä vastuussa kuoleman jälkeen.
      Ellei vasten tahtoa pakoiteta. Myös se kuka antaa ja myös se kuka ottaa.

      Samaa mieltä diilereistä ym. pitäisi antaa kunnon tuomioita kuten muualla maailmalla. Jos ihmiset noudattaisivat Shariaa ( Islamilainen laki ) niin kaikki voisi hyvin eikä ketään kohtaan tehtäisi vääryyttä. Huumeiden myyjät eivät varmasti myisi uudestaan kun kerran kiinni jäisivät.

      Toivon jaksamista sinulle. Minulla 5 kaveria kuollut ja kaikissa ollut päihteet jollakin tavalla mukana.

      • annan nimenne ilmi

        jos ei olisi antajaa, ei silloin ei ole ottajaakaan.
        neljä vuotta sitten menetin lapseni ja toista en tule kestämään, eikä toiset
        lapsenikaan. Joten jätän jälkeeni nimilistan ja laitan sen...en ole tyhmä..
        kaikki paljastuu.. enemmin tai myöhem..

        Teen tämän siksi, kun en enää jaksa tällaista elämää...vieressä.


    • Kyllä selviää

      On niin, että kaikkiin ongelmiin löytyy ratkaisu.

      Olet tehnyt nyt aloitteen ja kyllä se siitä järjestyy.
      Sinun kannattaisi mennä puhumaan tilanteesta jonkun asiantuntijan kanssa.

      Olet rohkea ja järkevä. Mutta on silti aiheellista puhua ulkopuolisen kanssa. Ehkä sinun kuitenkin kannattaisi ottaa yhteyttä poliisiin. Kerrot vain kaikki mitä on tapahtunut. Poliisien tehtävä on ottaa selvää asioista. He osaavat virkansa puolesta hoitaa huumediilerit. Ja se on heidän työ.

      Otan osaa suruusi ja toivon sinulle kaikkea hyvää ja voimia!
      Nykyaika on tosiaan julmaa. Lapsesi ovat olleet liian herkkiä. Tälläisiä lapsia on paljon. Hyvä että yrität saada aikaan ja järjestää asiat kuntoon! Kaikkea hyvää sinulle!

    • vierestäseurannut

      Huumediilereitten parhaat apulaiset ja mainosmiehet ovat ne, jotka tälläkin palstalla kehuvat mm.kannabiksen autuaaksi tekevää vaikutusta.
      Minunkin poikani olisi jo parantunut, jos näitä "mainosmieihiä ja naisia ei olisi.
      Yhteiskunta ei puutu näiden "mainosmiesten" toimintaan millään tavalla.

      On todennäköistä, että tämä "huumediilereitten mainosmiesten" toiminta on sallittua ja sallitaan poliittisen "kädenväännön" seurauksena.

      Neuvotelun tulos....." Kun kannabista ei sallita laillistettavaksi, niin antakaa meille kuitenkin oikeus mainostaa ko.ainetta rankaisematta"

      Vastaus... " Noo, mainostakaa nyt sitten, mutta tehkää se esim. sasnanvapauteen vedoten niin emme teitä siitä rankaise."

      • Huumevalistaja

        Sinun poikasi ei olisi edes sairastunut, jos hän ei olisi syönyt LSD:tä kuin karamelliä, ja jos et olisi aikoinasi riehunut hänen edessään vähän liikaa nyrkit pystyssä.

        Älä tätä unohda kun tekojeesustelet.


      • ddwadwads

        Kannabis ei ole mitenkään syynä siihen jos porukka kuolee aineisiin. Kannabista PITÄISI jokaisen polttaa ja samalla lopettaa alkoholin ja tupakan käyttö. Kannabis EI OLE vaarallista fyysisesti EIKÄ henkisesti toisin kuten yrität väen vängällä täällä siitä sellaista tehdä. Pojallasi on skitsofrenia ja hän on syönyt LSD:tä "kuin karkkia". Se ei ole kannabiksen syy etkä pysty sitä kannabiksen syyksi laittaa vaikka kuinka yrittäisit.
        Mutta mutta, senhän siitä kaikesta saa kun laittomana kannabis enemmän ongelmia tuo kuin laillisena, mikä on jo monessa maassa todettukin.
        Luultavasti aloittajankin lapsi olisi hengissä jos ja kun hän oli erittäin vähähaittaista kannabista HUUME DIILERILTÄ joutunut ostamaan laittomuuden takia ja palkaksi saanut hieman amfetamiinia kaupan päälle. "Kokeillaan nyt tätäkin kun mä kuulin että Irti Huumeista RY sanoi että tää kannabis on ihan yhtä paha kuin nää kaikki muutkin huumeet, eikä tää kannabis oikeesti oo yhtään paha!" Kannabiksen kieltolaki on toimittanut uuden uhrinsa.


      • Päälle pukkaa...

        "On todennäköistä, että..."

        "Neuvotelun tulos..."

        Kannattaisko Sun nyt oikeasti tutkituttaa se pollasi skitsofrenian varalta?

        Näet ihan uskomattomia halluja ja ilmeisesti ihan "selvin" päin!?

        Vastaavaa luulotautisuutta tapaa vastaherännäiden kannabistien keskuudessa, jotka siis ovat juuri saaneet luettua vähän Jack Hererin kirjallisuutta ja polttaneet vähän hamppua, mutta se sentään menee ohitse parissa vuodessa kannabiksen poltosta huolimatta tai sen ansiosta.

        Sulla se vaan äijä sama levy soi vuosikymmenestä toiseen.


    • vastuu

      "huumediilerit ja muut
      Kirjoittanut: annan nimenne ilmi / Eilen / klo 02:15
      kun saan kaikki tietää.yksi lapseni on kuollut, toinen
      sekoilee.en uskalla soittaa poliisia.mieheni käskee
      minun soittamaan.en soita, koska hänenkin on vastuu.

      aina olen ottanut vastuun ja soittanut.
      en pelkää teitä diilerit, koska kuolema odottaa teitäkin"

      Niin se on surullista kuinka moni kuolee tänäpäivänä alkoholiin.

    • eihajuakaan

      Koskaan en ole kävellyt kadulla ja yhtäkkiä joku myyjä myy mulle huumeita.

      Koskaan ei ole ollut se tilanne, etten ajatellut huumeita mutta joku hyvä myyntimies vaan kääntää ajatukseni ja saa kuin saakin myytyä niitä huumeita.

      Ihan itte oon joutunu diilerin ettimään ja ostamaan. Ilmaset maistiaisetkin on aina menny sivusuun vaikka IHRY niitä lupailee. Lupaavat, että jotku diilerit antais ilmaset maistiaiset kovemmista huumeista, mutta ehkä mä käyn vaa väärien diilereitten luona kun ei mitään saa ilmaseks. Rahalla saa ja hevosella pääsee. (No pun intended, enkä kyl heppoihin koske.)

      Ja diileritkin tarjoo huumeita, eikä pakkomyy. (Ellet ole vankilassa jossa huumeidenkäyttö on joissain tapauksissa pakollista - ja oikein vanginvartijat valvoo että näin tapahtuu.) Diileri kun TARJOAA huumeita, sille voi sanoo ei. Samoin kun torimyyjä voi tarjota mansikoita ja kehuu niiden olevan makeita, mutta ei se rupee kättä vääntää jos kävelet ohi.

      Vaan miten käy kun ovikello kilahtaa ja oven avattuaan näkee ihmisiä musta kirja kädessä ja kysyy "anteeksi, mutta onko hetki aikaa?" Niistä ei meinaa päästä eroon. Huumediilerit on siitä mukavaa sakkia, että ne jättää rauhaan jos ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Diilerit pitäisi laittaa vapaasti ammuttavaksi lajiksi.
      Siten niistä päästäisiin nopeasti eroon,eikä tulisi hoidettavia sekoilijoita laitoksiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe