Vittuilu läskeille kannattaa aina

Oma kokemus

Sitä ei aina huomaa heti itsestään, kun kiloja alkaa kertymään. Onnekseni pari suorapuheista kaveria kertoi asiasta, että läskiä on kertynyt. Tajusin vasta asian katsottuni omia valokuvia ja totta, läskiä oli mahaan tullut.

Pudotin 7 kiloa painoa hienosäätämällä ruokavaliota, mikä oli äärimmäisen helppoa, hieman liikuntaa lisää ja nyt kroppa jo vuosia timmissä kunnossa.

Kannattaa suoraan kertoa jos joku tuttu alkaa lihomaan.
Vittuilu saattaa olla heräte ja kannustin laihduttamiseen ja terveempiin elämäntapoihin. Liika hienostelu vain pahentaa asiaa. T. Eräs mies.

40

2589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta

      josta sinulla ei todellakaan ole mitäään tietoa!

      • KuHuKu

        Aina vittuilla saa, kunhan osaa sitten varautua siihen että saa samalla mitalla takaisin :-) Kaikki kun eivät ole liho vahingossa, tai tahtomattaan.


      • oma valinta
        KuHuKu kirjoitti:

        Aina vittuilla saa, kunhan osaa sitten varautua siihen että saa samalla mitalla takaisin :-) Kaikki kun eivät ole liho vahingossa, tai tahtomattaan.

        Aika harvassa ovat ne ihmiset, joille läski annetaan pistoksina pakolla. Yleensä se on oma käsi joka kauhoo liikaa ja epäterveellistä ruokaa suuhun.

        Oman käden liikuttelu suuhun on tahdonvarainen asia, joten kukaan ei liho tahtomattaan, vaan typeryyttään

        Kun liikunnan ja syömisen suhde on oikea, ei läskiä kerry kenellekään. Tästä on todisteena valokuvia natsien keskitysleireiltä, ei siellä näy lihavia.


      • enää muista...
        oma valinta kirjoitti:

        Aika harvassa ovat ne ihmiset, joille läski annetaan pistoksina pakolla. Yleensä se on oma käsi joka kauhoo liikaa ja epäterveellistä ruokaa suuhun.

        Oman käden liikuttelu suuhun on tahdonvarainen asia, joten kukaan ei liho tahtomattaan, vaan typeryyttään

        Kun liikunnan ja syömisen suhde on oikea, ei läskiä kerry kenellekään. Tästä on todisteena valokuvia natsien keskitysleireiltä, ei siellä näy lihavia.

        ...Natsien keskitysleiri -korttia


      • hävetä
        oma valinta kirjoitti:

        Aika harvassa ovat ne ihmiset, joille läski annetaan pistoksina pakolla. Yleensä se on oma käsi joka kauhoo liikaa ja epäterveellistä ruokaa suuhun.

        Oman käden liikuttelu suuhun on tahdonvarainen asia, joten kukaan ei liho tahtomattaan, vaan typeryyttään

        Kun liikunnan ja syömisen suhde on oikea, ei läskiä kerry kenellekään. Tästä on todisteena valokuvia natsien keskitysleireiltä, ei siellä näy lihavia.

        tai et edes ymmärrä hävetä!


      • olette merkillisiä
        hävetä kirjoitti:

        tai et edes ymmärrä hävetä!

        inisijöitä, mätetään turpaan ruokaa saavikaupalla ja lihotaan oikeen perkeleesti, sitten ei asiasta saisi huomauttaa ja syytä haetaan horoskoopeista, tai jostakin sellaisesta, että voidaan sanoa syyn olevan jossakin muussa kuin itsessä.


      • hävetä edelleen
        olette merkillisiä kirjoitti:

        inisijöitä, mätetään turpaan ruokaa saavikaupalla ja lihotaan oikeen perkeleesti, sitten ei asiasta saisi huomauttaa ja syytä haetaan horoskoopeista, tai jostakin sellaisesta, että voidaan sanoa syyn olevan jossakin muussa kuin itsessä.

        Osoitat olevasi joku keskenkasvuinen inisijä itse, kun kehtaa ottaa vertaukseen keskitysleiritkin. Olet tosi elämässä varmasti jok u reppanan, jolla ei ole munaa avata suutaan kuin täällä. Älä puhu asioista mistä et mitään tiedä!!!


      • ylipainoinen henkilö
        hävetä edelleen kirjoitti:

        Osoitat olevasi joku keskenkasvuinen inisijä itse, kun kehtaa ottaa vertaukseen keskitysleiritkin. Olet tosi elämässä varmasti jok u reppanan, jolla ei ole munaa avata suutaan kuin täällä. Älä puhu asioista mistä et mitään tiedä!!!

        Itselläni on BMI 41 ja totuus on se että liikaa syömällä olen lihonut!


      • KuHuKu
        oma valinta kirjoitti:

        Aika harvassa ovat ne ihmiset, joille läski annetaan pistoksina pakolla. Yleensä se on oma käsi joka kauhoo liikaa ja epäterveellistä ruokaa suuhun.

        Oman käden liikuttelu suuhun on tahdonvarainen asia, joten kukaan ei liho tahtomattaan, vaan typeryyttään

        Kun liikunnan ja syömisen suhde on oikea, ei läskiä kerry kenellekään. Tästä on todisteena valokuvia natsien keskitysleireiltä, ei siellä näy lihavia.

        Aivan, kyllä. Jälleen hyvin asiantuntevaa ja järkevää kommenttia suomi24-foorumilla. Oletko tutustunut esimerkiksi masennuslääkkeiden ja rauhoittavien lääkkeiden sivuvaikutuksiin? Monet näistä lihottavat ja paisuttavat todella nopeasti. Tai entäpä sellaiset ihmiset jotka eivät voi terveydellisistä syistä harrastaa liikuntaa? Tai sellaiset, jotka ovat olleet ylipainoisia syntymästä asti?

        Ei ole maailma ihan niin mustavalkoinen, kuin sinun päässäsi, onneksi. Lihavuuteen ja ylisyömiseen löytyy sekä fyysisiä, että psyykkisiä syitä, joita ei ole mielestäni syytä vähätellä. Kyseessä on joillekin yhtä paha addiktio kun esim. alkoholistilla ja siinä vaiheessa se on jo luokiteltava sairaudeksi.

        Kaikki ylipainoiset eivät kuitenkaan ole riippuvaisia ruoasta, tai ylipainoisia muista syistä joita eivät itse pysty kontrolloimaan. Jotkut ovat ylipainoisia, koska haluavat. Terveydellisistä haitoista voi olla montaa eri mieltä. Jotkut ovat kipeämpiä kun ovat hoikkia, toiset kipeitä enemmän ylipainoisena. Paras tapa on löytää oma, sopiva paino ja ylläpitää sitä, ei hypätä junttien junaan.


      • vain*
        ylipainoinen henkilö kirjoitti:

        Itselläni on BMI 41 ja totuus on se että liikaa syömällä olen lihonut!

        Jos maailman lihavat olisivat haukkumalla ja vittuilemalla laihtuneet, niin maa ei päällään yhtäkään lihavaa kantaisi vai oletko eri mieltä? Et ole tainnut itse saada sitten vielä riittävästi halveksuntaa osaksesi jos lukema on tuo. En minäkään kiellä, ettenkö olisi lihonut muuta kuin liikaa syömällä, mutta ne syyt siellä takana onkin jo toinen asia. Jos oikeasti olet lihava, niin pitäisi sinun tämä asia tietää!!

        Se, että vertailuun otetaan keskitysleirien väki, niin kertoo kirjoittajan typeryydestä ja keskitysleireillä olleiden ihmisten kärsimyksiä vähättelevästä ajatusmaailmasta. Jos keskitysleirillä ei näkynyt lihavia, niin se ei varmasti ole ihme,koska mahtoivatko saada ruokaa juuri lainkaan. Lisäksi kukaan siellä EI ollut omasta tahdostaan.


      • ennen kuullutkaan
        KuHuKu kirjoitti:

        Aivan, kyllä. Jälleen hyvin asiantuntevaa ja järkevää kommenttia suomi24-foorumilla. Oletko tutustunut esimerkiksi masennuslääkkeiden ja rauhoittavien lääkkeiden sivuvaikutuksiin? Monet näistä lihottavat ja paisuttavat todella nopeasti. Tai entäpä sellaiset ihmiset jotka eivät voi terveydellisistä syistä harrastaa liikuntaa? Tai sellaiset, jotka ovat olleet ylipainoisia syntymästä asti?

        Ei ole maailma ihan niin mustavalkoinen, kuin sinun päässäsi, onneksi. Lihavuuteen ja ylisyömiseen löytyy sekä fyysisiä, että psyykkisiä syitä, joita ei ole mielestäni syytä vähätellä. Kyseessä on joillekin yhtä paha addiktio kun esim. alkoholistilla ja siinä vaiheessa se on jo luokiteltava sairaudeksi.

        Kaikki ylipainoiset eivät kuitenkaan ole riippuvaisia ruoasta, tai ylipainoisia muista syistä joita eivät itse pysty kontrolloimaan. Jotkut ovat ylipainoisia, koska haluavat. Terveydellisistä haitoista voi olla montaa eri mieltä. Jotkut ovat kipeämpiä kun ovat hoikkia, toiset kipeitä enemmän ylipainoisena. Paras tapa on löytää oma, sopiva paino ja ylläpitää sitä, ei hypätä junttien junaan.

        että masennus ja rauhoittavat lääkkeet ovat sellaisia kaloripommeja, että "lihottavat ja paisuttavat todella nopeasti" ! Sinä leimaat kaikki läskit pipeiksi päästään, ehkä sitten niin onkin.

        Eikö nyt kuitenkin sinunkin kannattaisi myöntää, että syömällä tullaan läskiksi ja vastuu on siitä itsellä. Ulkopuolisia tekijöitä syyttelemällä ei koskaan saada parannusta aikaan missään asiassa.


      • KuHuKu
        ennen kuullutkaan kirjoitti:

        että masennus ja rauhoittavat lääkkeet ovat sellaisia kaloripommeja, että "lihottavat ja paisuttavat todella nopeasti" ! Sinä leimaat kaikki läskit pipeiksi päästään, ehkä sitten niin onkin.

        Eikö nyt kuitenkin sinunkin kannattaisi myöntää, että syömällä tullaan läskiksi ja vastuu on siitä itsellä. Ulkopuolisia tekijöitä syyttelemällä ei koskaan saada parannusta aikaan missään asiassa.

        Onko TODELLAKIN noin vaikea ajatella asioita muutakin kuin siltä yhdeltä ainoalta näkökannalta?? Masennus- ja ahdistuslääkkeet lihottavat, koska ne hidastavat elimistön toimintaa, jolloin sitä rasvaa tulee kerättyä enemmän ruoasta, kuin ne jotka eivät lääkkeitä käytä. Kyse ei todellakaan ole mistään leimaamisesta, vaan annoin yhden E S I M E R K I N siitä, miksi kaikki lihavat ihmiset eivät ole lihavia tahallaan, vaan muista syistä johtuen. Herranjumala kun olet yksinkertainen...

        Joo, läskiksi tullaan syömällä, mutta sen ylisyömisen taustalla on aika usein jotain psyykkistä tai opittua, joka vaikuttaa asiaan paljon. Itse henk koht en ole ylipainoinen enää, olin aikaisemmin ja monta vuotta, nykyään normaaleissa mitoissa. Mutta tiedän varsin hyvin että kyseessä ei ollut tietoinen päätös lihoa, vaan opitut tavat (yösyöminen), masennuslääkkeet joita käytin paljon ja psyykkiset ongelmat. Ja kas kummaa, kun lopetin masennuslääkkeiden käytön ja vaihdoin tietoisesti ruokavaliota paino putosi hetkessä.

        On olemassa myös ihmisiä, jotka lihottavat itseään tahallaan erilaisista syistä. E S I M E R K I K S I siksi että haluavat olla isokokoisia, tai siksi että on ollut terveysongelmia hoikkana.


      • hmmm............?
        olette merkillisiä kirjoitti:

        inisijöitä, mätetään turpaan ruokaa saavikaupalla ja lihotaan oikeen perkeleesti, sitten ei asiasta saisi huomauttaa ja syytä haetaan horoskoopeista, tai jostakin sellaisesta, että voidaan sanoa syyn olevan jossakin muussa kuin itsessä.

        Kyllähän sen saatana suurin osa ihmisistä tajuaa, että ruuasta ne lihoneet on, mutta sinulle ei kuulu asiasta huomauttaminen tipan vertaa! Ja jos sinä katsot oikeudeksesi huomautella toisten lihavuudesta, niin ota sitten itse vastaan hakut pienestä peniksestäsi, tai löysästä römpsästä. Ja kestä kuin mies. Ihan sama asia. Vittu, mitä järjen köyhyyttä!


      • nyt läski alkaa
        hmmm............? kirjoitti:

        Kyllähän sen saatana suurin osa ihmisistä tajuaa, että ruuasta ne lihoneet on, mutta sinulle ei kuulu asiasta huomauttaminen tipan vertaa! Ja jos sinä katsot oikeudeksesi huomautella toisten lihavuudesta, niin ota sitten itse vastaan hakut pienestä peniksestäsi, tai löysästä römpsästä. Ja kestä kuin mies. Ihan sama asia. Vittu, mitä järjen köyhyyttä!

        käymään kuumana ja kaloreita palaa :) Minulla on valtuudet huomauttaa läskejä lihomisesta, yläasteella koulussa oli jopa fyysinen läskien rankaisuoikeus, ihan opettajan suostumuksella. Olisit joutunut sinäkin römpsävittu pakosta laihtumaan, jos olisit samaan aikaan ollut peruskoulussa.


      • pahasti kesken
        nyt läski alkaa kirjoitti:

        käymään kuumana ja kaloreita palaa :) Minulla on valtuudet huomauttaa läskejä lihomisesta, yläasteella koulussa oli jopa fyysinen läskien rankaisuoikeus, ihan opettajan suostumuksella. Olisit joutunut sinäkin römpsävittu pakosta laihtumaan, jos olisit samaan aikaan ollut peruskoulussa.

        Millainen miehen alku sanoo naista römpsävituksi?? En ihmette jos flaksi ei käy, noin tökerö käytös kuuluu varmasti ihan arkikielessäkin. Kerro nyt suoraan, mitä ihmeen kiksejä saat tästä touhusta? Asiallisiin kysymyksiin et kuitenkaan kykene vastaamaan, mutta hävyttömyydet sujuu leikiten.


      • läski olento
        pahasti kesken kirjoitti:

        Millainen miehen alku sanoo naista römpsävituksi?? En ihmette jos flaksi ei käy, noin tökerö käytös kuuluu varmasti ihan arkikielessäkin. Kerro nyt suoraan, mitä ihmeen kiksejä saat tästä touhusta? Asiallisiin kysymyksiin et kuitenkaan kykene vastaamaan, mutta hävyttömyydet sujuu leikiten.

        ei ole oikea nainen, mutta mielenkiintoista että halusit nostaa esiin markkina-arvoteorian. Kuten tiedämme, miehet eivät pidä läskeistä naisista, koska sellaiset haisevat, ovat kuvottavan näköisiä, katkeroituneita ja yksinkertaisia.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/6942963


      • .................

      • toisekseen
        läski olento kirjoitti:

        ei ole oikea nainen, mutta mielenkiintoista että halusit nostaa esiin markkina-arvoteorian. Kuten tiedämme, miehet eivät pidä läskeistä naisista, koska sellaiset haisevat, ovat kuvottavan näköisiä, katkeroituneita ja yksinkertaisia.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/6942963

        Älä huoli, ei kukaan nainenkaan, läski tai laiha ota tuollaista miestä, jonka kielenkäyttö on yläaste ikäisen.

        Ai niin, kun kerran koko ajan päättelet jutuissasi minun olevan tuo inkuttamasi läski, niin tiedoksi BMI minulla on 24. ;) Kerro sinä vastaavasti ikäsi, niin saan jonkin sortin ymmärrystä jutuillesi.

        Ja vielä, et vastannut mitä kiksejä saat tuosta nimittelystä?? Jotain kiksejä siitä on tultava, jos viitsii youtubesta vielä etsiä videoita ja linkitellä niitä tänne.


      • ukko-mara
        KuHuKu kirjoitti:

        Aina vittuilla saa, kunhan osaa sitten varautua siihen että saa samalla mitalla takaisin :-) Kaikki kun eivät ole liho vahingossa, tai tahtomattaan.

        vuosia sitten ja kymmeniä kiloja sitten , olin uimahallissa ja pikkupoika sanoi "voi onpa sedällä pieni" porukkaa nauratti ympärillä , annoin pojalle 5mk ja sanoin voi kiitos kun kerroit että se on vielä tallella, itse en ole nähnyt sitä moneen vuoteen, porukka nauroi vielä enempi, tein itselläni pilaa , se vaatii kuitenkin hyvän itseluottamuksen , suosittelen.


      • selvä tapaus
        toisekseen kirjoitti:

        Älä huoli, ei kukaan nainenkaan, läski tai laiha ota tuollaista miestä, jonka kielenkäyttö on yläaste ikäisen.

        Ai niin, kun kerran koko ajan päättelet jutuissasi minun olevan tuo inkuttamasi läski, niin tiedoksi BMI minulla on 24. ;) Kerro sinä vastaavasti ikäsi, niin saan jonkin sortin ymmärrystä jutuillesi.

        Ja vielä, et vastannut mitä kiksejä saat tuosta nimittelystä?? Jotain kiksejä siitä on tultava, jos viitsii youtubesta vielä etsiä videoita ja linkitellä niitä tänne.

        Lihavuus on tehnyt sinusta vanhanpiian joka ei ole nähnyt "pippeliä" tuohon ikään mennessä, voi voi.. On ymmärrettävää että läski jää yksin, sinäkin olet tuonut ongelmasi esiin, vaikka et sitä itse tunnusta ja huomaa. Sinun mahdollisuutesi on löytää perverssi mies, jota läski kiihoittaa, niitä voi suomessa olla muutama.

        Kukaan ei usko, että olet normaaleissa painomitoissa, kun päivystät jatkuvasti läskien palstalla ja puolustelet lihomista.

        Läskejä voi motivoida laihtumaan hiostamalla heitä ja huomauttamalla. Lihominen on vastauksista päätellen enemmän naisten ongelma.


      • päättelet
        selvä tapaus kirjoitti:

        Lihavuus on tehnyt sinusta vanhanpiian joka ei ole nähnyt "pippeliä" tuohon ikään mennessä, voi voi.. On ymmärrettävää että läski jää yksin, sinäkin olet tuonut ongelmasi esiin, vaikka et sitä itse tunnusta ja huomaa. Sinun mahdollisuutesi on löytää perverssi mies, jota läski kiihoittaa, niitä voi suomessa olla muutama.

        Kukaan ei usko, että olet normaaleissa painomitoissa, kun päivystät jatkuvasti läskien palstalla ja puolustelet lihomista.

        Läskejä voi motivoida laihtumaan hiostamalla heitä ja huomauttamalla. Lihominen on vastauksista päätellen enemmän naisten ongelma.

        Oletat melkoisesti. Eikö tuota taustaa vasten sieltäkin päästä löydy sitten läski, kun täällä viitsit päivystää ja linkitellä videoita. Ettet vain olisi läskifetissi?

        Mutta mitä painoon tulee, niin olen viimeisen 2 vuoden aikana pudottanut painoni normaaliin, että todellakin tiedän mistä puhun. Mutta sinä et tiedä, kunhan räyhäät. Minulla ei edelleenkään ole tarvetta esim vittuilla kellekkään, joka on vielä urakkansa alussa. Mikäli kertoisit sen ikäsi, niin ymmärtäisin ajatuksiasi paremmin. Muussa tapauksessa jätä tuo inkuttaminen jo sikseen, jos et rakentavasti kykene keskustelemaan.


      • ymmärrä
        olette merkillisiä kirjoitti:

        inisijöitä, mätetään turpaan ruokaa saavikaupalla ja lihotaan oikeen perkeleesti, sitten ei asiasta saisi huomauttaa ja syytä haetaan horoskoopeista, tai jostakin sellaisesta, että voidaan sanoa syyn olevan jossakin muussa kuin itsessä.

        et joitakuita saatetaan syöttää vauvasta saakka liikaa. siinä oppii syömään liikaa ja saamaan kiloja joista ei ehkä ikinä pääse eroon. kai siinä nyt syödään enemmän kun ei osaa muuta. nyt painoo 54,1 kiloo 12 v ja ei laihdu millää vaikka söis pelkästään koulussa


      • Todellinen Läski
        KuHuKu kirjoitti:

        Onko TODELLAKIN noin vaikea ajatella asioita muutakin kuin siltä yhdeltä ainoalta näkökannalta?? Masennus- ja ahdistuslääkkeet lihottavat, koska ne hidastavat elimistön toimintaa, jolloin sitä rasvaa tulee kerättyä enemmän ruoasta, kuin ne jotka eivät lääkkeitä käytä. Kyse ei todellakaan ole mistään leimaamisesta, vaan annoin yhden E S I M E R K I N siitä, miksi kaikki lihavat ihmiset eivät ole lihavia tahallaan, vaan muista syistä johtuen. Herranjumala kun olet yksinkertainen...

        Joo, läskiksi tullaan syömällä, mutta sen ylisyömisen taustalla on aika usein jotain psyykkistä tai opittua, joka vaikuttaa asiaan paljon. Itse henk koht en ole ylipainoinen enää, olin aikaisemmin ja monta vuotta, nykyään normaaleissa mitoissa. Mutta tiedän varsin hyvin että kyseessä ei ollut tietoinen päätös lihoa, vaan opitut tavat (yösyöminen), masennuslääkkeet joita käytin paljon ja psyykkiset ongelmat. Ja kas kummaa, kun lopetin masennuslääkkeiden käytön ja vaihdoin tietoisesti ruokavaliota paino putosi hetkessä.

        On olemassa myös ihmisiä, jotka lihottavat itseään tahallaan erilaisista syistä. E S I M E R K I K S I siksi että haluavat olla isokokoisia, tai siksi että on ollut terveysongelmia hoikkana.

        Ensimmäinen ihminen netissä, joka tietää, miten se homma OIKEASTI menee.


      • lihava itsekin
        ylipainoinen henkilö kirjoitti:

        Itselläni on BMI 41 ja totuus on se että liikaa syömällä olen lihonut!

        Itse olen lihava. Halveksun lihavia ihmisiä. En inhoa, vaan halveksun. Mun mielestä läski ja lihava on eri asioita. Läski on ihminen joka on pelkkää roikkuvaa kudosta, lihava taas itsestään huolehtiva muuten.

        Se on totta että useimmat ihmiset itkevät lihavuuttaan. Itse haluan olla sen painoinen kuin kulloinkin olen, ei stressiä.


      • Anonyymi
        vain* kirjoitti:

        Jos maailman lihavat olisivat haukkumalla ja vittuilemalla laihtuneet, niin maa ei päällään yhtäkään lihavaa kantaisi vai oletko eri mieltä? Et ole tainnut itse saada sitten vielä riittävästi halveksuntaa osaksesi jos lukema on tuo. En minäkään kiellä, ettenkö olisi lihonut muuta kuin liikaa syömällä, mutta ne syyt siellä takana onkin jo toinen asia. Jos oikeasti olet lihava, niin pitäisi sinun tämä asia tietää!!

        Se, että vertailuun otetaan keskitysleirien väki, niin kertoo kirjoittajan typeryydestä ja keskitysleireillä olleiden ihmisten kärsimyksiä vähättelevästä ajatusmaailmasta. Jos keskitysleirillä ei näkynyt lihavia, niin se ei varmasti ole ihme,koska mahtoivatko saada ruokaa juuri lainkaan. Lisäksi kukaan siellä EI ollut omasta tahdostaan.

        Yleensä läskit alkaa laihduttaa ku niille vittuilee kiloista. Jälkikäteen, laihduttuaan, kiittävät vttuilusta. Laihduttaminen alkaa näin helposti


      • Anonyymi
        vain* kirjoitti:

        Jos maailman lihavat olisivat haukkumalla ja vittuilemalla laihtuneet, niin maa ei päällään yhtäkään lihavaa kantaisi vai oletko eri mieltä? Et ole tainnut itse saada sitten vielä riittävästi halveksuntaa osaksesi jos lukema on tuo. En minäkään kiellä, ettenkö olisi lihonut muuta kuin liikaa syömällä, mutta ne syyt siellä takana onkin jo toinen asia. Jos oikeasti olet lihava, niin pitäisi sinun tämä asia tietää!!

        Se, että vertailuun otetaan keskitysleirien väki, niin kertoo kirjoittajan typeryydestä ja keskitysleireillä olleiden ihmisten kärsimyksiä vähättelevästä ajatusmaailmasta. Jos keskitysleirillä ei näkynyt lihavia, niin se ei varmasti ole ihme,koska mahtoivatko saada ruokaa juuri lainkaan. Lisäksi kukaan siellä EI ollut omasta tahdostaan.

        Mutta laihoja olivat.

        Todistaa että kaikki voivat laihtua

        Itsenäisesti laihdutus vaatii kovaa tahdonvoimaa

        Keskitysleirillä vähän annettu "ruoka" laihdutti ja tappoi pitkälle vietynä

        Tämän ymmärtää, mutta tulihan mainittua


      • Anonyymi
        KuHuKu kirjoitti:

        Aivan, kyllä. Jälleen hyvin asiantuntevaa ja järkevää kommenttia suomi24-foorumilla. Oletko tutustunut esimerkiksi masennuslääkkeiden ja rauhoittavien lääkkeiden sivuvaikutuksiin? Monet näistä lihottavat ja paisuttavat todella nopeasti. Tai entäpä sellaiset ihmiset jotka eivät voi terveydellisistä syistä harrastaa liikuntaa? Tai sellaiset, jotka ovat olleet ylipainoisia syntymästä asti?

        Ei ole maailma ihan niin mustavalkoinen, kuin sinun päässäsi, onneksi. Lihavuuteen ja ylisyömiseen löytyy sekä fyysisiä, että psyykkisiä syitä, joita ei ole mielestäni syytä vähätellä. Kyseessä on joillekin yhtä paha addiktio kun esim. alkoholistilla ja siinä vaiheessa se on jo luokiteltava sairaudeksi.

        Kaikki ylipainoiset eivät kuitenkaan ole riippuvaisia ruoasta, tai ylipainoisia muista syistä joita eivät itse pysty kontrolloimaan. Jotkut ovat ylipainoisia, koska haluavat. Terveydellisistä haitoista voi olla montaa eri mieltä. Jotkut ovat kipeämpiä kun ovat hoikkia, toiset kipeitä enemmän ylipainoisena. Paras tapa on löytää oma, sopiva paino ja ylläpitää sitä, ei hypätä junttien junaan.

        Mitä vittua, arsi harju halusi työntää kuulaa pitkälle ja oli laski.

        Sitten ei enää halunnut ja sulatteli läskit pois.

        Mitä on vaikea ymmärtää.


      • Anonyymi
        hävetä edelleen kirjoitti:

        Osoitat olevasi joku keskenkasvuinen inisijä itse, kun kehtaa ottaa vertaukseen keskitysleiritkin. Olet tosi elämässä varmasti jok u reppanan, jolla ei ole munaa avata suutaan kuin täällä. Älä puhu asioista mistä et mitään tiedä!!!

        Keskitysleireisseissä ei ole läskejä, kuin vartijat.


    • tosi on

      Henkisesti tasapainoisella ihmisellä ei ole mitään syytä, eikä varsinkaan omia etuja palvelevaa tarvetta vittuilla kellekkään. Pään aukojilla on aina oma lehmä ojassa ja toisten mollaaminen on oman itsetunnon pönkittämistä. Johan maalaijärkikin sanoo, että jos saat mielihyvää vittuilemalla jollekkin, niin ethän sinä terveen papereilla kulje, vaikka tässä kirjoittamassasi jutussa sen muka hyvää asiaa ajavaksi keinoksi naamioitkin.

      • läskin heikoista

        henkisistä kyvyistä: Kirjoittaa tänne oman katkeroituneen vittuiluviestin, jossa haukkuu jonkun joka kertoo totuuden "ethän sinä terveen papereilla kulje" jne tyyliin. "pään aukojalla on oma lehmä ojassa" Lueppas oma hengentuotteesi, haukut siinä itseäsi!

        Läski yrittää hakea oikeutusta lihomiseen haukkumalla muita, me rehelliset, kunnolliset, terveitä elämäntapoja suosivat maksetaan kuitenkin sinunkin lihomisesta aiheutuneet kulut, 50 kiloiset hoitajat rikkovat selkänsä, kun joutuvat sinua kääntelemään aikanaan sairaalavuoteessa, sitä ennen ambulanssihenkilökunta on hajottanut paarinsa ja selkänsä kantaessaan möhkälettä ulos asunnosta. Eikö hävetä yhtään kun viet julkisissa liikennevälineissä kahden ihmisen tilat ja sääliksi käy niitä tuhansia eläinparkoja, jotka on jouduttu teurastamaan vain sinun syömishimon tähden.


      • *reps*
        läskin heikoista kirjoitti:

        henkisistä kyvyistä: Kirjoittaa tänne oman katkeroituneen vittuiluviestin, jossa haukkuu jonkun joka kertoo totuuden "ethän sinä terveen papereilla kulje" jne tyyliin. "pään aukojalla on oma lehmä ojassa" Lueppas oma hengentuotteesi, haukut siinä itseäsi!

        Läski yrittää hakea oikeutusta lihomiseen haukkumalla muita, me rehelliset, kunnolliset, terveitä elämäntapoja suosivat maksetaan kuitenkin sinunkin lihomisesta aiheutuneet kulut, 50 kiloiset hoitajat rikkovat selkänsä, kun joutuvat sinua kääntelemään aikanaan sairaalavuoteessa, sitä ennen ambulanssihenkilökunta on hajottanut paarinsa ja selkänsä kantaessaan möhkälettä ulos asunnosta. Eikö hävetä yhtään kun viet julkisissa liikennevälineissä kahden ihmisen tilat ja sääliksi käy niitä tuhansia eläinparkoja, jotka on jouduttu teurastamaan vain sinun syömishimon tähden.

        Tätä vero asiaa ei kukaan olekkaan aikoihin huomannut vetää esiin. Tässä on hyvä sauma kysyä, että tiedätkö paljonko anorektikot maksavat yhteiskunnalle? Hekin ovat hankkineet sairautensa itse. Saako SINUN verovaroilla maksaa heidän hoitonsa? Entäs mielenterveys- ja päihdeasiakkaat? Joko muuten maksat veroja ihan palkkatyöstä vai oletko herännyt yhteiskunnallisiin asioihin yhteiskuntaopin tunnilla?


      • taida koskaan
        *reps* kirjoitti:

        Tätä vero asiaa ei kukaan olekkaan aikoihin huomannut vetää esiin. Tässä on hyvä sauma kysyä, että tiedätkö paljonko anorektikot maksavat yhteiskunnalle? Hekin ovat hankkineet sairautensa itse. Saako SINUN verovaroilla maksaa heidän hoitonsa? Entäs mielenterveys- ja päihdeasiakkaat? Joko muuten maksat veroja ihan palkkatyöstä vai oletko herännyt yhteiskunnallisiin asioihin yhteiskuntaopin tunnilla?

        saada vastausta.


      • loppuyhteenvedon
        *reps* kirjoitti:

        Tätä vero asiaa ei kukaan olekkaan aikoihin huomannut vetää esiin. Tässä on hyvä sauma kysyä, että tiedätkö paljonko anorektikot maksavat yhteiskunnalle? Hekin ovat hankkineet sairautensa itse. Saako SINUN verovaroilla maksaa heidän hoitonsa? Entäs mielenterveys- ja päihdeasiakkaat? Joko muuten maksat veroja ihan palkkatyöstä vai oletko herännyt yhteiskunnallisiin asioihin yhteiskuntaopin tunnilla?

        ????????


    • ja kannattaa...no jaa..

      Hienoa näiden joidenkin ajatusmaailma, jossa ei ole olemassa kuin ne kaksi vaihtoehtoa, vittuilu ja hyssyttely, joiden väliin ei sitten muuta mahdukaan. Katsos kun suoraan voi puhua ilman vittuiluakin, eikös totta ;)

      • Anonyymi

        Aika usein laäskien kulku on keinuvaa, kun väärillä säärillä lyllertää pikkuhiljaa eteenpäin . Syynä useimmiten herkuttelu tai ryyppääminen, tai molemmat


    • ja kannattaa

      tarkistaa onko persereikä vaaka vai pystyasennossa, jos vaakassa, ei laihduttaminen onnistu, vaan on syytä hankkiutua transukoulutukseen tukholmaan. Jos pystyssä, kelpaat hommaan ilman koulutusta, vaikket olekaan pätevä.

    • voisi joskus kannattaa.

      Vai uppoavatko "kavereiden" puheet muutenkin kuin veitsi voihin ja nielet kaiken pureskelematta? Minä ainakin tykkään pureskella, on vahvat hampaat. :)

    • Anonyymi

      Vittuilu koskaan kenellekään ei kannata. Sitä suu puhuu mitä sydän on täynnä. Häpeä ihminen!

      • Anonyymi

        Ihmiset ovat häpeämättömästi vittuilua täynnä. Esim tyhmä kysymys, niin huomaat tämän.


    • Anonyymi

      Totta tuo. Ihratynnyrit sietäisi hävetä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2752
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      248
      2713
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2376
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      203
      1861
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1244
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe