Paras vartalotyyppi? -Gallup

kuvia

Eli mikä on mielestäsi paras vartalotyyppi (Älä katso naista itseään vaan vartalon muotota!)

1. Alipainoinen
http://fashionlawyerblog.com/wp-content/uploads/2008/08/skinny_model.jpg

2. Laiha
http://img240.imageshack.us/img240/9645/other904og4.jpg

3. Hoikka mutta urheilullinen
http://www.self.com/images/fitness/2007/05/fisl02_june07bb.jpg

4. Hoikahko/Normaali
http://www.linksengineer.com/Admin/NewsImages/75e1b659-1d43-4dd9-afbf-2bd40e803cee.jpg

5. Normaali/Normaali
http://nymag.com/images/2/daily/fashion/08/05/08_realbeauty_lgl.jpg

6. Hieman pulleahko
http://www.charmi.info/images/cha3.jpg

7. Pullea
http://www.linksengineer.com/Admin/NewsImages/8fed46fb-edd5-42f5-9d15-22e24edfdae2.jpg

8. Lihavahko
http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2007/09/08-15/charlotte-church-bikini-pregnant.jpg

9. Lihava
http://img2.timeinc.net/people/i/2004/04/features/magstories/041227/kalley.jpg

107

12324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaat!

      Hoikat ja urheilulliset naiset nam, mutta laihuus on kuvottavaa jos on vain kevyt mutta nahka roikkuu löysänä ja lihaksettomana.

      • AC.M

        Ilman mitään turhia selityksiä 1-4 ja sitte vielä kuutonen. ;) Mutta pieni on kaunista


    • kyllä lähtee

      4,5 ja 6
      Kelpaa minulle miten päin vain, milloin vain ja missä vain. Ylpeä tuollaisesta naisesta olisin. Omani on tuo 6.

      • <<<

        VIITONEN ILMAN MUUTA JA SITTEN KOLMONEN


    • ei tod.

      ole mikään pullea, eikä vielä seiskakaan! huh huh näitä nykyajan teinejä, luulevat että etelämaalaisen kapean ruumiinmallin voi saada laihduttamalla, ja laihduttavat itsensä karsean näköisiksi.

      Pohjoismaalaisella suurirunkoisella ihmistyypillä on ISOT LIHAKSET, eli tulos on pakostakin isompi kuin Välimerellä.

      • ovat pulleita

        Maailma on kurja kun sen luvuiksi kärjistää ja molemmat ovat yli normaalibmi:n, näkyisi paremmin jos hekin useiden muiden tavoin olisivat bikineissä. Sitä en kiellä ettei heillä olisi harvinaisen kaunista vartaloa naisiksi, kaikki pullukat eivät saa tuollaisia kroppia vaan ovat muhkuraisia.


      • joo joo....:D

        Kansainvälistymisen myötä on minkälaisia kroppia tahansa missä tahansa. Enää ei ole mitään maiden ainoita ruokakulttuureita jotka määräisivät vartalotyypin. Suomesta löytää jokaista vartalotyyppiä noista ja niin mistä maasta tahansa. Oma elämäntyyli on ainoa jolla vaikuttaa ja on omasta järjestä kiinni syökö lounaalla vanukkaan koska se on suomalaista eikä vaikka tofua joka on muunmaalaista. Itse olin kanssa tuon harhaluulon kourissa ennen kuin laihdutin mutta hups keikkaa; leveiksi luulemani perisuomalaiset hartiat olivatkin todellisuudessa hyvin hoikat ja kauniit, niin että rakastan nykyään olkapäät paljastavia asuja. Painoni kyllä lisääntyi laihdutuksen myötä mutta sen hyväksyy kun ymmärtää yhtälön: 2kg lihasmassaa on 3 kertaa pienempi kuin saman massainen rasvakudoksikko:
        http://www.premierfitnesshealthspa.com/pictures/muscle_fat_comparison.jpg
        Lihakset kuitenkin jokaisella ovat ihan sen kokoiset miksi ne treenaa, ja luiden koko voi määrätä vain 2% painosta ja 6% ihmisen "pinta-alasta".


      • ....

        suomalaisnaisilla on perinnöllistä taipumusta läskeihin reisiin ja leveään lattapeppuun, yhdistelmä tunnetaan myös nimellä persjalkaisuus. Mitään lihaksiin,tai muuhun vartalon isouteen liittyvää perimää suomalaisilla ei ole, joten jos muukin kuin persjalkaisuus vaivaa, niin se on naisen omaa syytä. Ja sitäpaitti voi sitä persjalkaisuuttakin hallita esim lenkkeilemällä.


    • näinSemenee

      mulle kiitos. Jos se on viety, otan ykkösen

    • menneet

      ainakin viitoset ja kuutoset.
      Kyllä mun mielestä nuo viitosen naiset on pulleampia kun tuo kuutonen.

      • kai....

        läskimpiä.


      • mutta kiinteämpi

        bmi:ltään varmaan hieman ja painavampi kuin vitosen naiset mutta kiinteämpi; niin sanottu "lihaksikas läski" kun taas vitoset löysempiä.


    • ehdottomasti

      Naisen pitää näyttää naiselta

      • valinnut, eli

        5,6,7 parhaat


    • Mies 43 V

      Houkuttelevilta näyttävät nuo 7 ja 9. Kukaan ei ole noista mielestäni liian lihava. Suosikkini noista on ehdottomasti 7.

      Pari ensimmäistä näyttävät aika järkyttäviltä.

    • ja vielä

      kolmas tosin ei enää yhtä mieluisa vaihtoehto olis 4. Näistäkin kaikista kolmesta vartalomallista löytyy vielä omanlaisiaan variaatioita missä suhteessa mikäkin osa vartalosta on.

    • Mies 27 v.

      Morsiameni on suunnilleen tuon kakkosen näköinen kropaltaan.

      • 3-5, ehkä myös 6

        Sairasta on kyllä luokitella "vähän pulleaksi" esim tuota kuvan naista: JOTAIN RAJAA.

        Kolmas, neljäs, viides ja mahdollisesti myös kuudes olivat tuosta parhaat kropat mun makuun.


    • on tämä

      2 on ykkönen!!!
      3 on kakkonen.
      6 vielä kelpais hyvin :)

    • pulleahko????

      en ymmärrä, mistä kohdin? Isovarpaastako??

      • Mies 43 V

        Sanoisin, että on varsin hoikka vartalo.

        Mikään noista naisista ei ole suorastaan lihava, mutta nuo kaksi ensimmäistä ovat todella laihoja. Noissa kaikissa kuvissa ei oikein näy vartalo, vaikka sen perään juuri kysyttiin.

        Mielestäni tuo alkupään "asteikko" on suurin piirtein oikein, mutta loppupäässä menee normaalit ja pulleat sekaisin.


    • kakkosen ja

      kolmosen väliltä.

      Toi "hoikahko/normaali" on kyllä maksimissaan normaali, mutta ei todellakaan hoikahko.

    • sadannen käyttökerran niihin

      on jo kylästynyt olipa kroppa mikä tahansa.

      • Olen

        aika lailla tasan tarkkaan tuo 4. Aivan kuin omasta kropastani olisi kuva otettu :). Ja juu, tuo on normaali, ei kovin hoikahko. Oma painoindeksini on ~22,8


      • sekä
        Olen kirjoitti:

        aika lailla tasan tarkkaan tuo 4. Aivan kuin omasta kropastani olisi kuva otettu :). Ja juu, tuo on normaali, ei kovin hoikahko. Oma painoindeksini on ~22,8

        kolmonen


      • bolgrad**

        vaan sinun mielikuvituksesta, että kyllästyt.

        Oletko ADHD?


    • .................

      Ennemmin 3, mutta kakkosellakin näytti lihakset olevan kunnossa -> ryhtiä kropassa. Ehkä vähän liian laiha tosin omaan makuun. Harmi ettei kolmosta nähnyt kunnolla huonon asennon vuoksi.

    • Tuut_Jai

      Tossahan oli paljon hyviä. Mulle kelpaisi 4,5,6,7,8 ja 9. Jos tuosta on pakko karsia niin jäljelle jäisi 5,6,7 ja 8.
      Kukaan ei ole tainnut vielä "varata" numero 8, joten otan sen :)

    • vittuillen

      Sopiva on se paras vartalo-tyyppi! Sopivasti lihava taas ei ole, mutta menettelee, jos se ymmärtää antaa eikä vain anna ymmärtää.

      Sitten on niitä naisia, joista tehdään lauluja, Monaliisoista ehkä maalataan tauluja, mutta kuka lisää silmäniloja, eikä kanna liikaa kiloja, on sillä sileää pintaa, ei pyydä asiasta hintaa, saattaa olla sopiva ja soma, kunhan ei ole toisen oma. Mieluummin muodollinen kuin muodoton, tumma tai vaalee, olkoot vaikka kaalee.

      Aiheeseen liittyen ja siitä poiketenkin, sillä siitä lauletaan mistä kuitenkin tykätään, muutakin kuin kyttyrää!

      http://www.youtube.com/watch?v=i8q4fqXB3WY&feature=related

      http://www.youtube.com/watch?v=ktTVTQavxj0&feature=PlayList&p=FAE9770948B51757&index=0

      http://www.youtube.com/watch?v=mV0HHBNef0s&feature=PlayList&p=B1B0304F087FACFC&index=47

      Mutta mutta

      http://www.youtube.com/watch?v=teFVIKbdls0&feature=PlayList&p=B1B0304F087FACFC&index=171



      ja niinpä voin vain sanoa, tykkään tytöistä, mutta musiikkia rakastan kuitenkin enemmän : )

      • Jos antaa ymmärtää

        Ja ymmärtää antaa.


    • Hoikkavartaloinen

      Ei noissakaan mitään, mutta parhaita ovat sellaiset hoikat ja sopusuhtaiset vartalot.

    • 123123123

      1
      2
      3

      1 ja 2 parhaimmat, riippuisi kasvoista kumpi olisi kiinnostavampi.

      Loput oli lähinnä oksettavia "naisia".

      • Iän myötä

        Tulla.


      • että....

        tykkäät tytöistä? Meinaan kyllä pojat varmaan sulle mieluummin maistuisi.


    • On siinäki...

      Tyypit täälä ihan tosissaan arvioi typyjen runkoja.

    • Suvereeni

      2 tai 3 ovat parhaat. Tai itseasiassa ainoat kelvolliset. En pidä yhtään ylipainosta. Mieluummin hieman liian laiha kuin hieman liian lihava.

      Urheilullisuus on kaunista ja käytännöllistä.

      • Liikunnallinennnnn

        Kakkonen on vielä lapsi. Itsekin olin samanlainen 14-16 -vuotiaana. Ehkä miehet pitävät lapsista eikä naisista. Itse olen nyt kuin tuo 3.


      • Olisi raskaana
        Liikunnallinennnnn kirjoitti:

        Kakkonen on vielä lapsi. Itsekin olin samanlainen 14-16 -vuotiaana. Ehkä miehet pitävät lapsista eikä naisista. Itse olen nyt kuin tuo 3.

        Niin, ettei vain olisi vauva tulossa?


      • n30
        Liikunnallinennnnn kirjoitti:

        Kakkonen on vielä lapsi. Itsekin olin samanlainen 14-16 -vuotiaana. Ehkä miehet pitävät lapsista eikä naisista. Itse olen nyt kuin tuo 3.

        ja pienirintainen, olen 30v. ja samankokoinen kuin nuorena, lantiolla ja pepussa vaan enemmän muotoja kuin silloin, tilannetekijöiden takia paino putosi 3 -> 2, mutta tavoitteenani on kylläkin enemmän 3 tai 4, joka on mielestäni normaali. Kiva lukea, että meille siroillekin ihailijoita löytyy. Miten sen sievästi profiiliin kirjoittaisi, että isorintaisia ihailevat jatkakoot eteenpäin...


    • MITÄ JÄRKEÄ

      On ylipäätään arvostella koko vartaloa. Suurimmalla osallahan suomalaisista nasista on juuri tuollainen 2. tai 4. tyypin vartalo.

      • sdasdasdasda

        Missäs osassa Suomea näet suurimmalla osalla suomalaisista tuollaisia vartaloita?


    • nelikymppinen mies

      Tästä galleriasta ysi mut mun ihannenainen on paljon lihavampi kuin tuo ysi. Löytyiskö mulle lihavaa naista, iältään yli 35v?

    • sellaisia asioita

      kuin vartalotyypit järjestykseen

    • asdf

      4 - 6.

      1 - 3 = lihottakaa
      7 - 9 = laihduttakaa

      • n30

        kun aineenvaihdunta ja luonnollinen aktiivisuustaso on sitä mitä on, ruokatottumukset/-maku terveelliset ja varsinkin jos liikunnasta tykkää, niin eipä nouse määräänsä enempää paino...


    • 3. Hoikka mutta urheilullinen

      ja

      4. Hoikahko/Normaali

      ..nämä vartalomallit ovat mielestäni parhaat ja vastaavat lähinnä nais-ihannettani. Ja miellyttävät eniten omaa silmääni.. ;)

    • splörts tai stixx.

      Itse number one,eikä ollut muuta kuin Banned/Forbidden=älkää edes KATSOKO munlaistani! Menee ribbsit poiks ja katks..
      Pitäisin teidän Dove-normaaleja hyvin rehevinä ja kypsinä,pikkasen tuli porsaankyljyksiä nautittua bernaisekastikkeessa ylimielihyvyydellä jo ;)
      Mutta tää on just se,et mä taidan miettiä ihan vatsatasolla tässä et meniskö nyt pizzakolmio tänään pernaan sopivasti uudelleensoluttamaan.
      Siksi en lausu asiakommentteja.
      Minusta normaali on selkeästi laihempi kui teiän "madamet"..Sori.Nicole Richie on normaalin pönäkkä normina.Ei tarvetta laihemmaks muttei muuhunkaan.

    • JaahaAaaa

      Miten vartalotyyppi liittyy painoon?

      Viimeinen näytti raskaana olevalta.. Ei kyllä vaikuta kovin fiksulta tän kyselyn tekijä.

      • ......

        vika on yksi tv-kokki....sain kunnon naurut!! :D Olen itsekkin aina ollut sitä mieltä että hän näytää raskaanaolevalta mutta hyvä että joku sen sanoi ensin!!


      • Näyttelijä
        ...... kirjoitti:

        vika on yksi tv-kokki....sain kunnon naurut!! :D Olen itsekkin aina ollut sitä mieltä että hän näytää raskaanaolevalta mutta hyvä että joku sen sanoi ensin!!

        Kirstie Alley.


    • bolgrad**

      Nuorena miehet enimmäkseen on hoikkia, tai jotkut jopa laihoja, kun ovat kasvuiässä.... ja hoikat neidit kiinostaa suurinta osaa.
      kolmekymppisenä normaali kin jo kelpaa, kun itsekkin on saanut tuota massaa.
      siitä ylöspäin saa naisessa olla jo pyöreyttäkin, kun omakin masu voi pikkasen pullottaa.

      Ja sitten on niitä, jotka poikkeaa massassata...

      Itse olen nyt lähes 40 v. entinen hoikka, nykyisin miehen sanojen mukaan muodokas.... ja mieheni 100kg lihas/nalle tyyppinen göriläs. Aikoinaan painoi 73kg... mutta se oli silloin.

      Ja todistettu on, että me molemmat kelvattaisiin muillekkin.

      Unohtakaa siis paino ja keskittykää ennemmin siihen, miten painonne kannatte.

    • ..Meikäamppari

      2,3 ja 4 ovat kaikki vartalomallit todella kauniita ja kelpuutettavia. Muista en niin paljoa pidä.

    • Annikki1

      Oon aina kuvitellut että oon ihan normaali mut noitten kuvien ja luokitusten perusteella oon hieman pulleahko.

      • sanon vaan

        Älä välitä. Suurin osa noista kuvista oli epärealistisia ja, eräiden muidenkin sanojen mukaan, luokitukset eivät aivan osuneet kohdilleen. Kunhan olet itse tyytyväinen itseesi, osaat kantaa oman kehosi itsellesi kuuluvalla ylpeudellä, etkä anna muiden puhuitten hetkauttaa, tulet huomaamaan myös sen. Helppoa se ei välttämättä tule olemaan, kokemuksesta puhuen, mutta kyllä se onnistuu.


    • Escobaari

      voiko näitä kuvia edes verrata keskenään?

      Eka laitat ns. "tavallisen näköisen" kasvoiltaan laihoista ja sitten pullukoista jotain mallikuvia! Aivan päin persettä.

      Mutta valitsen 7. koska mulla on juttu tota naista kohtaan.

      Tosi elämässä 2-4

    • em

      Oikeastaan mikään näistä kuvista ei näytä erityisen vastenmieliseltä. Edellinen toki voi johtua siitäkin, että useat kuvat ovat varmaankin esittämiensä naisten vartaloiden parhaita puolia korostavia ja/ tai käsiteltyjä.

      Yhteenvetona voisi sanoa, että itseäni miellyttävät eniten tyypit 1- 5. En kahdessa ensimmäisessä tapauksessa ajatellut ottaa kantaa ruumiin koon mahdolliseen epäterveellisyyteen, tosiasia kun kuitenkin on, että ne miellyttävät esteettistä silmääni. Myös tyypit 6- 7 ovat siedettäviä. 8 ja 9 ovat oikeastaan ainoita tämän listan vartalotyyppejä, joissa en näe mitään viehättävää liiallisen koon ja rasvan määrän vuoksi.

      • muut tarvitsevat

        treenausta ja kiinteytystä, 1 lähinnä vähän rasvahuoltoa.


    • gym-rat

      3 PARAS vaikka kuva onkin puutteellinen.
      2 OK
      (4) sulkeisiin koska kyseisen mimmin muoto ei kauheesti sytytä. mutta ei tuossa vielä liikaa rasvaa ole tosiaankaan.


      ihanne: sellanen kroppa josta näkee että on tullu liikuttua eli muodokas timmi peppu keskikokoiset/pienet rinnat... ja brunette.

    • ...............

      Kolmonen ylivoimaisesti paras, vaikka kuva ei olekaan kovin hyvä. Tai siis kuva on hyvä, mutta siinä ei vartalo näy yhtä selvästi kuin muissa kuvissa.

    • Ainoa

      joka mielestäni on hyvissä naisen mitoissa. Eikä tuo ole edes varsinaisesti lihava. Aloittajalla on mielestäni aika hassu käsitys normaalista ja pulleasta, mutta se on toki vain minun mielipiteeni.
      Normaalivartaloinen seiskakin käy...

    • nimim4387

      3-9 Pulleet naiset on just hyvän näkösiä. Huippumalli Haussa ja muut taru-tv ohjelmat vääristää ihmisten ihanteita.

      Koko homman pointtihan onkin siinä, että saadaan naisille huono itsetunto, että voidaan myydä sitten kaikkee turhaa laihdutuskrääsää, kun oikeesti ainoo mitä tarttis on 100€ lenkkareihin ( 140€ pohjallisiin, jos omaa lättäjalat) ja joogakirjaan. Siinä on muutamaks vuodeks laihdutus- ja kiinteytystarvikkeita.

    • ypsil_on

      Hoikka tai laiha mun makuun ehdottomasti.

    • jsjsljsjls

      oon ite neloneeee... :DD

    • Jees..........

      4, 5 ja 6 näyttää parhaimmilta. Ei 3:aan vikaa ole mutta ei vaan säväytä.

    • on parhaat

      .

    • Nuori miehen alku

      -2 on aika lailla siinä sopivan ja liian laihan välimaastossa. Silti HOT!
      -3 kyllä menee, mutta ei sopisi itselle koska en ole urheilullinen
      -4 nam nam!
      -5 ihan ok
      -6 ei näytä ainakaan siitä kuvakulmasta pullealta. Kyllä vielä menee.

      Nr. 4 on kyllä se paras.

    • Selvää

      4 ei ole hoikka nähnytkään vaan "normaali".

      5. "normaaleja" vaikka ylimääräistä läskiä oikeanpuoleisella

      6-7 kipuraja eli läskiä jo löytyy

      8-9 norsuja

    • Naispuolinen

      Kukaan näistä naisista ei ole kyllä omasta mielestäni ruma tai ylilihava, vaan heillä kaikilla on kauniisti muotoutuneet vartalot. Omasta mielestäni kurvikkaat naiset joilta löytyy hieman ylimääräistä ovat kauniita. On kyllä tyhmää, että joidenkin mielestä naisen pitäisi olla todella kiinteä jne., sillä tiesittekö että suurimmalla osalla naisista on selluliittia?
      Olisi aika hankalaa, jos naiset alkaisivat vaatia miehiltä samanlaisia ominaisuuksia kuin miehet naisilta, sillä suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään suuria lihaksia, vaan usein masua löytyy ja silti he vaativat että naisen täytyy olla täydellinen ja kiinteä.
      Mielestäni ulkonäkö ei kuitenkaan ole kumppanissa mikään hyvin tärkeä ominaisuus, sillä kuka seurustelisi ihmisen kanssa, joka on todella komea/kaunis, mutta muuten täysi idiootti?
      Kurvikkaiden ja isompikokoisten naisten ei pitäisi mielestäni lannistua nykyisten kauneusihanteiden vuoksi, sillä olemme kaikki kauniita omalla tavallamme ja varmasti kaikille löytyy vientiä tarpeeksi.

      • saa uskotella

        itselleen että sairauksiin asti menevä ylipainova ja hyllyvä ihra sekä omaa elämäänsä elävä ihonalainen rasva on "kurvikkuutta" jne.

        Se on yleensä päinvastoin että nainen on pyöreä mutta odottaa miehiltä lihaksia.

        Niiltä joilta löytyy "ylimääräistä" eivät todellakaan ole kauniita vaan ällöttäviä elluja.

        Pitää olla sekä luonne että kroppa samassa paketissa ja sitä paitsi lihavuus kertoo tahdottomasta ja pulskean laiskasta luonteenlaadusta.

        Varmaan löytyy vientiä jos mies joutuu tyytymään johonkin.
        Mieluummin alan homoksi kuin kattelen läskiä vierelläni.


      • n mzx
        saa uskotella kirjoitti:

        itselleen että sairauksiin asti menevä ylipainova ja hyllyvä ihra sekä omaa elämäänsä elävä ihonalainen rasva on "kurvikkuutta" jne.

        Se on yleensä päinvastoin että nainen on pyöreä mutta odottaa miehiltä lihaksia.

        Niiltä joilta löytyy "ylimääräistä" eivät todellakaan ole kauniita vaan ällöttäviä elluja.

        Pitää olla sekä luonne että kroppa samassa paketissa ja sitä paitsi lihavuus kertoo tahdottomasta ja pulskean laiskasta luonteenlaadusta.

        Varmaan löytyy vientiä jos mies joutuu tyytymään johonkin.
        Mieluummin alan homoksi kuin kattelen läskiä vierelläni.

        hmm 1 - 4
        kunnon hottiksii


      • Naispuolinen
        saa uskotella kirjoitti:

        itselleen että sairauksiin asti menevä ylipainova ja hyllyvä ihra sekä omaa elämäänsä elävä ihonalainen rasva on "kurvikkuutta" jne.

        Se on yleensä päinvastoin että nainen on pyöreä mutta odottaa miehiltä lihaksia.

        Niiltä joilta löytyy "ylimääräistä" eivät todellakaan ole kauniita vaan ällöttäviä elluja.

        Pitää olla sekä luonne että kroppa samassa paketissa ja sitä paitsi lihavuus kertoo tahdottomasta ja pulskean laiskasta luonteenlaadusta.

        Varmaan löytyy vientiä jos mies joutuu tyytymään johonkin.
        Mieluummin alan homoksi kuin kattelen läskiä vierelläni.

        En ole kyllä pahemmin naisia tavannut jotka vaatisivat, että miehellä on paljon lihaksia jne.
        Enkä nyt tarkoita että sairaanloisen ylilihavat olisivat terveen kurvikkaita, kyllä itsestään täytyy sen verran huolta pitää ettei päästä painoa kasvamaan hengenvaarallisen puolelle.

        "Niiltä joilta löytyy "ylimääräistä" eivät todellakaan ole kauniita vaan ällöttäviä elluja."

        Taitaa kyllä olla melko pinnallinen ihminen sen ruudun takana. Kaikillahan on tietenkin erilaiset kauneusihanteet, mutta mielestäni pitäisi myös muistaa etteivät kaikki ole luonnostaan hoikkia ja osa lihoo hyvin helposti.


      • pitää huoli
        Naispuolinen kirjoitti:

        En ole kyllä pahemmin naisia tavannut jotka vaatisivat, että miehellä on paljon lihaksia jne.
        Enkä nyt tarkoita että sairaanloisen ylilihavat olisivat terveen kurvikkaita, kyllä itsestään täytyy sen verran huolta pitää ettei päästä painoa kasvamaan hengenvaarallisen puolelle.

        "Niiltä joilta löytyy "ylimääräistä" eivät todellakaan ole kauniita vaan ällöttäviä elluja."

        Taitaa kyllä olla melko pinnallinen ihminen sen ruudun takana. Kaikillahan on tietenkin erilaiset kauneusihanteet, mutta mielestäni pitäisi myös muistaa etteivät kaikki ole luonnostaan hoikkia ja osa lihoo hyvin helposti.

        linjoistaan entistä tarkemmin jos lihoo hyvin helposti.

        Osalla riittää siihen asennetta ja toisilla ei.

        Se ei ole pinnallisuutta jos ei jaksa tahdottomia rasvahylkeitä.


      • Naispuolinen
        pitää huoli kirjoitti:

        linjoistaan entistä tarkemmin jos lihoo hyvin helposti.

        Osalla riittää siihen asennetta ja toisilla ei.

        Se ei ole pinnallisuutta jos ei jaksa tahdottomia rasvahylkeitä.

        ...silloin täytyy pitää linjoistaan huolta mikäli itse niin haluaa. Muistutan kyllä edelleen, että kauneusihanteet ovat kaikilla erilaisia, sillä jos on itse tyytyväinen itseensä niin ei kyllä mielestäni tarvitse tehdä asialle mitään.
        Mielestäni maailma olisi kyllä tylsä paikka jos kaikki olisivat hoikkia ja nykykauneusihanteen mukaan hyväkroppaisia.
        Olen varma että sinä olet valmis pitämään kannastasi kiinni, että vain kiinteä ja hoikka voi olla täydellinen ja minä olen valmis pitämään siitä kiinni, että hieman isompikin on kaunista.
        Tulipa tässä muuten vielä sellainen kysymys mieleen, että entä sitten kun vaimosi saa lapsen ja hänelle saattaa jäädä ylimääräisiä raskauskiloja tai raskauden jälkeen roikkuva vatsa tai raskausarpia? Aiotko sinä silloin jättää vaimosi vain sen takia, että hänellä ei ole enää sitä täydellistä kroppaa joka hänellä oli silloin kun veit hänet vihille? Ja molemmat kuitenkin vanhenette ja paikat rupsahtavat, alatko sinä silloin metsästää nuorempaa naista itsellesi, kun kumppanisi paikat alkavat repsottaa?


      • Naispuolinen
        Naispuolinen kirjoitti:

        ...silloin täytyy pitää linjoistaan huolta mikäli itse niin haluaa. Muistutan kyllä edelleen, että kauneusihanteet ovat kaikilla erilaisia, sillä jos on itse tyytyväinen itseensä niin ei kyllä mielestäni tarvitse tehdä asialle mitään.
        Mielestäni maailma olisi kyllä tylsä paikka jos kaikki olisivat hoikkia ja nykykauneusihanteen mukaan hyväkroppaisia.
        Olen varma että sinä olet valmis pitämään kannastasi kiinni, että vain kiinteä ja hoikka voi olla täydellinen ja minä olen valmis pitämään siitä kiinni, että hieman isompikin on kaunista.
        Tulipa tässä muuten vielä sellainen kysymys mieleen, että entä sitten kun vaimosi saa lapsen ja hänelle saattaa jäädä ylimääräisiä raskauskiloja tai raskauden jälkeen roikkuva vatsa tai raskausarpia? Aiotko sinä silloin jättää vaimosi vain sen takia, että hänellä ei ole enää sitä täydellistä kroppaa joka hänellä oli silloin kun veit hänet vihille? Ja molemmat kuitenkin vanhenette ja paikat rupsahtavat, alatko sinä silloin metsästää nuorempaa naista itsellesi, kun kumppanisi paikat alkavat repsottaa?

        ...että itselläni on tuo 4. tyypin vartalo, rintani vain ovat suuremmat. Olen omaan kroppaani melko tyytyväinen, vaikka saankin kuulla usein olevani läski.


      • kyllä vaikutat
        Naispuolinen kirjoitti:

        ...että itselläni on tuo 4. tyypin vartalo, rintani vain ovat suuremmat. Olen omaan kroppaani melko tyytyväinen, vaikka saankin kuulla usein olevani läski.

        jos 4 on tyyppisi.

        Sehän ei ole hoikka todellakaan vaan normaalipainoinen ja aika voimakas leveä muotoinen vartalomalli muutenkin.

        Mitä tulee kysymykseesi lasten ja iän tuomisista kiloista niin sehän on täysin luonnollista mutta odotan että nainen silloinkin edelleen pitää huolta itsestään.

        Itseasiassa tuossa on syy lisää miksi jo etukäteen on hyvä etsiä naista joka osaa pitää huolen itsestään vaikka se vaikeaa olisikin koska vielä pahemmin se kostautuu sitten lasten ja iän myötä jos ei edes nuorena ja lapsettomana osaa huolehtia kehostaan.

        Se on ihan luonne, elämäntapa ja tahto kysymys etten voi siitä luopua. Ei tuon näköiset naiset muuten ole esimerkiksi niin huonon tai epäviehättävän näköisiä välttämättä. Mutta jos tiedän että hän voisi olla kiinteämmässä ja terveemmässä kunnossa jos yrittäisi niin näen sen asenneongelmana.

        Itsellekin miehenä tulee herkästi kiloja joten olen joutunut laatimaan ruokavalion sekä treenaan tietyllä tavoin että pysyn kunnossa. Aivan samalla tavoin ei tarvitse naisen suhtautua asioihin mutta kyllä hänen vähintään tuolla 3 ja 4 välimaastossa tulisi olla. Muuten en koe häntä viehättäväksi enkä usko myöskään että sopisimme yhteen.


      • Naispuolinen
        kyllä vaikutat kirjoitti:

        jos 4 on tyyppisi.

        Sehän ei ole hoikka todellakaan vaan normaalipainoinen ja aika voimakas leveä muotoinen vartalomalli muutenkin.

        Mitä tulee kysymykseesi lasten ja iän tuomisista kiloista niin sehän on täysin luonnollista mutta odotan että nainen silloinkin edelleen pitää huolta itsestään.

        Itseasiassa tuossa on syy lisää miksi jo etukäteen on hyvä etsiä naista joka osaa pitää huolen itsestään vaikka se vaikeaa olisikin koska vielä pahemmin se kostautuu sitten lasten ja iän myötä jos ei edes nuorena ja lapsettomana osaa huolehtia kehostaan.

        Se on ihan luonne, elämäntapa ja tahto kysymys etten voi siitä luopua. Ei tuon näköiset naiset muuten ole esimerkiksi niin huonon tai epäviehättävän näköisiä välttämättä. Mutta jos tiedän että hän voisi olla kiinteämmässä ja terveemmässä kunnossa jos yrittäisi niin näen sen asenneongelmana.

        Itsellekin miehenä tulee herkästi kiloja joten olen joutunut laatimaan ruokavalion sekä treenaan tietyllä tavoin että pysyn kunnossa. Aivan samalla tavoin ei tarvitse naisen suhtautua asioihin mutta kyllä hänen vähintään tuolla 3 ja 4 välimaastossa tulisi olla. Muuten en koe häntä viehättäväksi enkä usko myöskään että sopisimme yhteen.

        "Aika isokokoiselta kyllä vaikutat jos 4 on tyyppisi

        Sehän ei ole hoikka todellakaan vaan normaalipainoinen ja aika voimakas leveä muotoinen vartalomalli muutenkin."

        Melko ristiriitaista, tarkoitatko siis että tuo 4, eli normaali on isokokoinen?


      • sitä mallia
        Naispuolinen kirjoitti:

        "Aika isokokoiselta kyllä vaikutat jos 4 on tyyppisi

        Sehän ei ole hoikka todellakaan vaan normaalipainoinen ja aika voimakas leveä muotoinen vartalomalli muutenkin."

        Melko ristiriitaista, tarkoitatko siis että tuo 4, eli normaali on isokokoinen?

        jolla selvästi lantio on leveä samoin kuin reidet. Huomaa myös vyötärö ja vatsa.

        "normaali" vartaloinenkin ja painoinen voi vaihdella vartalon muodon suhteen.

        Ei ole minun suosikkini tuo todellakaan vaikka toisten miesten mielestä ehkä on.

        Toisekseen jos lähdetään ihan hiuksia halkomaan niin ei hän ihan priimakunnossa ole...


    • jos hyvällä kropalla

      ...tarkoitetaan hyviä rintoja,niin Fergiellä mielestäni ne on.Punahiuksisella hyväkroppaisella naisella hyvät rinnat aina huomataan hyvinä rintoina,piste.

    • hgsd

      4. mutta missä on lihaksikas??

    • riippumahaa

      kaksikertaa,huonot haisevat hampaat,laulunnääni kuin variksella,haisee ulolle,tuhnailee,kesämökkinä roskasäiliöt,viellä kamalammat sukulaiset,rahaa senverran kuin sossusta saa,tykkää naapurin buldogista ja talonmiehen isoäidistä,väittää ettei joulupukkia ole,koska on uskovainen,meni vahingossa kerraN BUSSIN SIJASTA LANTAKÄRRYYN,MIKÄ MAKSOI PALJON.EI KÄYNNYT KIERTOKOULUA KOSKA NAAPURIN AKKA OPETTI AAKKOSET.OLEN TYYTYVÄINEN RATKAISUUN,KOSKA OLEN SAANNUT PITÄÄ VAIMONI KEIKENMAAILMAN AUERVAAROILTA.

    • sententia

      2,3,4,5 ovat mukiinmeneviä.

      • 1, 2 ja 3

        1, 2 ja 3


    • miehinen mielipide

      4-7 ,(ehkä myös 8 jossain tapauksissa) olis minusta mieleisin..ei anorektiset luisevat ole mistään...
      Naisen pitää olla sellanen hiukan persevä ja reitevä...sellanen pikkusen pehmeä...

    • kakkoskuva ei aukea ... mutta sanoisin että 3-4 on mun ihanteeni, ja pyllyn osalta ripaus vitosta ;)

      • Aukee sillä tavalla, että laitat linkin perään "/" merkin ja sit vaan enterii niin aukee se kuva. :)


      • beefcake kirjoitti:

        Aukee sillä tavalla, että laitat linkin perään "/" merkin ja sit vaan enterii niin aukee se kuva. :)

        ..nyt aukesi. Näyttää alaikäiseltä, toivottavasti poliisit eivät kohta rynni ovista ja ikkunoista sisälle tälläisen kuvan katselusta :D
        Liian hoikkanen ... jos aikuisella naisella on tuollainen vartalo niin epäilisin jotain kasvuhäiriötä.


      • HugaZaga kirjoitti:

        ..nyt aukesi. Näyttää alaikäiseltä, toivottavasti poliisit eivät kohta rynni ovista ja ikkunoista sisälle tälläisen kuvan katselusta :D
        Liian hoikkanen ... jos aikuisella naisella on tuollainen vartalo niin epäilisin jotain kasvuhäiriötä.

        Näyttää normaalilta aasialaiseen naiseen verrattuna, mutta länsimaiseen naisvartaloon verrattuna lapselta. Riippuu siis täysin mistä päin maailmaa tuota kuvaa katselee. :)


    • ..ykköskuvan ruipelo, siitä en saa juuri minkäänlaista positiivista fiilistä ..
      Ei ainakaan seksi tule mieleen, pelkäisin että tyttöparka hajoaa kappaleiksi :(
      Pöydän ääreen istuttaisin ja ruokkisin, semmoinen vaisto heräisi.

    • tilac

      ehdottomasti numero 2. ihan kuin oman thaityttöni 31v vartalo.
      yleensä se mitä täällä suomen maassa pidetään normaalipainoisena menee minusta jo vähän lihavan puolelle. ja jos tyttö on laiha/hoikka eli ei ylimääräistä ihraa muttei todellakaan luut paista läpi niin hän saa kuulla olevansa huono esimerkki nuorille tytöille koska on muka heti anorektinen????? jotkut nyt vaan on luonnostaan hoikkia ja niistä mie piän!

      • Naisarvostelija

        Toi kakkonen näyttää ihan 12-vuotiaalta. Ällöttävää jos joku aikuinen mies on sellaisista kiinnostunut.

        Eri asia on että itsekin pidän Thaimaalaisia kauniina ja siroina ja mielestäni se on kaunista. Muttei sentään lapsiin kannata verrata.


      • -asiantuntija83-
        Naisarvostelija kirjoitti:

        Toi kakkonen näyttää ihan 12-vuotiaalta. Ällöttävää jos joku aikuinen mies on sellaisista kiinnostunut.

        Eri asia on että itsekin pidän Thaimaalaisia kauniina ja siroina ja mielestäni se on kaunista. Muttei sentään lapsiin kannata verrata.

        vanhana rupsahtaneena akkana kuvittelet kaikkia pieniksi. tuo kakkonen on paras ja ikää voisin sanoa tuolla olevan 19 nurkilla. mikää hoikka vastaava minusta tuo ei ole ,mut siroluinen. nam ,kelpaa urheilija 26 kollille


    • Mopedisti

      Nykyihmisen käsitys normaalipainosesta on vääristynyt !

      -tosiasiassa 70% tämänpäivän ihmisistä on ylipainoisia
      -nuo kuvat nyt ei ole parhaita mahdollisia vertailla, mutta esim kolmonen ei ole millään mittapuulla hoikka, paremmin jäntevä, lihaksikaskin naiseksi

      -normaalipainoisella ihmisellä ei ole jenkkakahvoja, tai vatsaa joka näkyy vaatteiden altakin

      -vaaka on kaikista mittareista huonoimpia todeta kenenkään yli tai alipainosuutta
      -esim kaksi 100kg kaverusta, pituutta vaikka 170, toisella rasvaprosentti alle 10% ja lihaksia,toisella kauhee kaljavatsa, eikä lihaksia lainkaan
      -sitten lopultakin vastaus kysymykseen, jos ykkösen nyt jättää pois, niin naisihanne 2-3

    • viiitttuuttntnt

      ihan idiotti unohditko lääkkeet vai?

      Normaali ja se pullea ovat ihan samalaisia ja aika loukkaava ku sanoi nro 8 pulleaksi ku sil on ihan litteä vatsa.


      Näin normaalit naiset kohdellaan miehet!

    • Smile.
      • Smile.

        "hieman pullea" ja hah, mikä vitsi sanon minä.


    • ...
      • Kylnäinon

        2,3 ja 4 ehdottomasti. Ehkä eniten hoikka ja urheilullinen.


    • 34457

      2-6 kaikki kelpaisi. 3. olisi ehkä se ihanne, mutta ei mikään vaatimus.

    • s

      Urheilulliset on reippaita ja iloisia. Se on parasta naisessa.

      • herra 52

        on numero 6.


    • rikquu

      Ihanne on kolmonen ja nelonen jaetulla sijalla.

      6. ja 7. en kyllä luonnehtisi "Pulleaksi" tai edes "Hieman pulleahkoksi". Kurvikas lienee parempi sanavalinta. 8. ja 9. sen sijaan ovat kyllä jo ylipainoisia

    • 0914

      2-3 jos vakavammassa mielessä ajatelleen, huvitteluun voipi mennä nelonenkin, jos muuten vaikuttaa sopivan rempseältä.

    • ei enää

      Tietty pieni on kaunista,mutta itse en pidä mistään luuviulusta enkä perseen keikuttajista,tarpeeksi liha oikeissa paikoissa niin ok,kaikki riippuu kokonaisuudesta itse tykkäsin hetken lyhyestä perseettömästä naisesta joka olikin sitten alkoholisti huora että ei ole koiraa karvoihin katsomista.
      Kyllä naisella senverran pitää voimaa olla että jaksaa tehä muutakin kuin lasia kallistaa ja persettä pyllistää!

      • benainen

        Vaikea sanoa mikä on paras, toi hieman pulleahko on mielestäni jopa hoikempi kun nelosen nainen, ainakin mahan kohdalta ja hän on ehkä muodokkaampi vaan. Kakkonen ja kolmonen varmaan parhaita.


      • qfw,qgwpmp
        benainen kirjoitti:

        Vaikea sanoa mikä on paras, toi hieman pulleahko on mielestäni jopa hoikempi kun nelosen nainen, ainakin mahan kohdalta ja hän on ehkä muodokkaampi vaan. Kakkonen ja kolmonen varmaan parhaita.

        Kiva juttu, että tähän on laitettu oikeasti suht normaalin näköisiä naisia, eikä mitään playboyn täydellisiä jättitissejä yms supermalleja :) Noilla on kyllä monilla ehkä pienemmät vatsat kun mitä suomalaisilla naisilla yleensä.


    • kukatänkyselynteki ?

      6 ei ole pulleahko vaan normaali. Eikä kolmonen mikään kauhean hoikka ole, kroppa vaan timmissä kunnossa.

    • antero22_hki

      kolme ensimmäistä olivat minun mieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe