Ostin vuodenvaihteessa Kalossin ja kilometrejä lasissa on 5000 ja kaikki hyvin.En hetkeäkään kadu ostostani.Tuli kokeiltua muuten VW Polo,Skoda Fabia,Fiat Punto,Huihai Getz,Sitruuna C3.Nämä autot olivat joko pieniä tai kalliita,mutta eivät yhtään sen parempia.Tämän kokoluokan autoja kun ajelee ilman tunnetta on vaikea sanoa mikä menee paremmin mikä huonommin.
Daewoo Kalos 1,4 sx
Horhhe
3
2037
Vastaukset
- .........
mä taas ostin daewoo microwave 300:sen, hyvin lämpenee pizzat... kokeilin kyllä ensin philipsiä ja brauniakin mutta tämä oli parempi... onneks en oo ostamassa autoa lähiaikoina...
- psyk
Olet sairas ihminen jos luulet mikroaaltouunia autoksi. Ota Leponex 1000mg, Zyprexa 900mg ja Seroquel 800mg!
- Vitsikkäälle
Nämä auto ja liikennekeskustelupalstat on on sitten hauskoja kun tänne kirjoittelee viisaat ihmiset terävine mielipiteineen (kuka sitten ajaa vispilällä kuka cd-soittimella)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984