Ostin vuodenvaihteessa Kalossin ja kilometrejä lasissa on 5000 ja kaikki hyvin.En hetkeäkään kadu ostostani.Tuli kokeiltua muuten VW Polo,Skoda Fabia,Fiat Punto,Huihai Getz,Sitruuna C3.Nämä autot olivat joko pieniä tai kalliita,mutta eivät yhtään sen parempia.Tämän kokoluokan autoja kun ajelee ilman tunnetta on vaikea sanoa mikä menee paremmin mikä huonommin.
Vastaukset 3
- .........
mä taas ostin daewoo microwave 300:sen, hyvin lämpenee pizzat... kokeilin kyllä ensin philipsiä ja brauniakin mutta tämä oli parempi... onneks en oo ostamassa autoa lähiaikoina...
- psyk
Olet sairas ihminen jos luulet mikroaaltouunia autoksi. Ota Leponex 1000mg, Zyprexa 900mg ja Seroquel 800mg!
- Vitsikkäälle
Nämä auto ja liikennekeskustelupalstat on on sitten hauskoja kun tänne kirjoittelee viisaat ihmiset terävine mielipiteineen (kuka sitten ajaa vispilällä kuka cd-soittimella)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901756
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40941- 81916
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56811- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te37549- 21547