Kun menette Moskovaan niin muistakaa katsoa että junalippu on varmasti meno-paluulippu ja että se ei ole Siperiaan. Viimeaikaiset esityksenne tuskin ovat pääkonttorissa mitään suurempia juhlia aiheuttanet.
Onneksi pääsette kuitenkin pelaamaan ihan oikeita KHL-joukkueita vastaan. Hyvönen, Peltonen...
Nyt Kookoo tarkkana
1
194
Vastaukset
- Hirttomies
KooKoo:n rahoitus on varmasti kunnossa ja heillä on varmasti varaa junalippuihin toisin kuin Vaasan Sportilla, joka velkaisena ja rahattomana tulee kulkemaan liftillä pelimatkansa.
Vaasan pelleseura on myös ilmoitettu Kauppalehdessä protestilistalle maksamattomien velkojen vuoksi
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Urheilu/1194616938711/artikkeli/vaasan sport luisteli protestilistalle.html
Eipä Vaasan Red Army Gay maasto-pussihousu faniryhmä pärjännyt Porissa loppupeleissä edes tappeluissa ja sai pataan Porilaisilta leuvat vääränä ja kieli turvoksissa useassa eri paikassa.
Kotimatkahan Vaasan velkakundeilla taittui poliisisaattessa, naamat laastaroituna ja alaposket märkäruvella.
Älä Vaasan mailapoika puutu toisten matkoihin ja rahoituksiin, kun omakin on kuralla ja tappelut vain päällimmäisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5011482
- 827739
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555838- 785782
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784942Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334283- 483116
- 363084
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402500