kummit

poinet

kuinka monta kummia lapsille

7

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonbon.

      no kakshan niitä pitää vähintään olla, mutta mun mielestä 3 - 4 olis kiva :>

    • täytyy..

      olla kaksi kirkkoon kuuluvaa. Meillä on neljä kummia; kaksi pariskuntaa.

    • kannata

      ihan hirveästi ottaa ... 2-4 .... kukkaro kevenee kun
      niitä kummejakin pitäisi jouluna muistaa muullakin
      kuin vain lapsen kuvalla!

      • Tuulikkinen

        Meillä on yhteensä 5 kummilasta eikä meitä olla koskaan muistettu lahjoin. Jotkut tietysti sukulaisia joten automaattisesti ostetaan lahjat ilman kummiuttakin puolin sekä toisin.
        Nyt minulla kinkkinen tilanne kun minua on pyydetty kummiksi ilman aviomiestäni ja olisin tosiaan yksi kahdeksasta kummista, plääääh. Ihan tyhmää ettemme voi mieheni kanssa olla molemmat kummeja kun kerta tuommoinen joukkue on kerätty kummeiksi. Huomaa kyllä miten miestäni pidetään huonossa valossa koska melkein kaikki muut valitut ovat pariskuntia, tylsäää!!!!


      • mielestäni
        Tuulikkinen kirjoitti:

        Meillä on yhteensä 5 kummilasta eikä meitä olla koskaan muistettu lahjoin. Jotkut tietysti sukulaisia joten automaattisesti ostetaan lahjat ilman kummiuttakin puolin sekä toisin.
        Nyt minulla kinkkinen tilanne kun minua on pyydetty kummiksi ilman aviomiestäni ja olisin tosiaan yksi kahdeksasta kummista, plääääh. Ihan tyhmää ettemme voi mieheni kanssa olla molemmat kummeja kun kerta tuommoinen joukkue on kerätty kummeiksi. Huomaa kyllä miten miestäni pidetään huonossa valossa koska melkein kaikki muut valitut ovat pariskuntia, tylsäää!!!!

        väärin ettei teitä ole muistettu :-( Vinkkiä niille, jotka
        ei asiaa ole vielä huomanneet? Lahjalla tosiaan
        tarkoitan pientä muistamista (kukkia, leffalippuja suklaata ym pientä).

        Onpa mielenkiintoinen tilanne .... Onko olemassa joku erityinen syy
        tuohon kommenttiisi (miestä pidetään huonossa valossa)??
        Tuntevathan he sinun miehesi?
        Olisiko mahdollista kysyä asiasta (vaikka sähköpostitse jos kasvokkain
        hankalaa)?


      • Tuulikkinen
        mielestäni kirjoitti:

        väärin ettei teitä ole muistettu :-( Vinkkiä niille, jotka
        ei asiaa ole vielä huomanneet? Lahjalla tosiaan
        tarkoitan pientä muistamista (kukkia, leffalippuja suklaata ym pientä).

        Onpa mielenkiintoinen tilanne .... Onko olemassa joku erityinen syy
        tuohon kommenttiisi (miestä pidetään huonossa valossa)??
        Tuntevathan he sinun miehesi?
        Olisiko mahdollista kysyä asiasta (vaikka sähköpostitse jos kasvokkain
        hankalaa)?

        "Miestäni pidetään huonossa" valossa mielestäni lähinnä siksi koska olen tuntenut ystäväpariskuntani kauemmin kuin mieheni ja aikoinaan myös edellinen mieheni tai ehkä paremminkin poikaystäväni ta pariskunnan mies olivat hyviä kavereita keskenään. Suhteemme kuitenkin kariutui jo kymmenen vuotta sitten molempien yhteistoiveesta. Nyt olen jo monta vuotta sitten löytänyt unelmien miehen, kohtelias ja ihana. Ystäväpariskunta vain valitettavasti ei ole koskaan ihan kunnolla tutustunut mieheeni, josko heitä vanha suola olisi vieläkin janottanut.... Mieheni tulee siis hyvin juttuun heidän kanssaan ja kaikki menee loistavasti. Ajattelin että valitaan mahdollisesti heitä myös kummeiksi mikäli meille lapsi suodaan mutta nyt rupesi harmittamaan kovasti koska meitä ei molempia valittu kummiksi. Jotenkin tuli semmoinen olo että he eivät hyväksyisi miestäni vaikka itse kokisin kummiasian tärkeäksi juuri aviomieheni rinnalla. Yhdessähän me kuitenkin muistamme syntymäpäiväinä jouluina kummilapsiamme.
        Harmittaa vietävästi!!!!!


      • susta
        Tuulikkinen kirjoitti:

        "Miestäni pidetään huonossa" valossa mielestäni lähinnä siksi koska olen tuntenut ystäväpariskuntani kauemmin kuin mieheni ja aikoinaan myös edellinen mieheni tai ehkä paremminkin poikaystäväni ta pariskunnan mies olivat hyviä kavereita keskenään. Suhteemme kuitenkin kariutui jo kymmenen vuotta sitten molempien yhteistoiveesta. Nyt olen jo monta vuotta sitten löytänyt unelmien miehen, kohtelias ja ihana. Ystäväpariskunta vain valitettavasti ei ole koskaan ihan kunnolla tutustunut mieheeni, josko heitä vanha suola olisi vieläkin janottanut.... Mieheni tulee siis hyvin juttuun heidän kanssaan ja kaikki menee loistavasti. Ajattelin että valitaan mahdollisesti heitä myös kummeiksi mikäli meille lapsi suodaan mutta nyt rupesi harmittamaan kovasti koska meitä ei molempia valittu kummiksi. Jotenkin tuli semmoinen olo että he eivät hyväksyisi miestäni vaikka itse kokisin kummiasian tärkeäksi juuri aviomieheni rinnalla. Yhdessähän me kuitenkin muistamme syntymäpäiväinä jouluina kummilapsiamme.
        Harmittaa vietävästi!!!!!

        tuntuu se että ottaisit asian esille suullisesti tai kirjallisesti?
        Tosi ärsyttävä tilanne, joka taatusti muistuu mieleen kun
        tulevaisuudessa juhlapäivinä käytte kummupojalla kylässä!!

        Tausta kuulostaa ainakin ihan ok eli ei tuossa tilanteessa pitäisi
        mitään esteitä olla, että molemmat olisitte kummeja.
        Mitä miehesi ajattelee - onko hän loukkaantunut vai onko
        vaan neutraalimielellä?
        Jos sulla on jo monta kummilasta, siihenkin voi aina vedota, jos
        haluaa kokonaan vetäytyä pelistä. Meilläpäin ainakin yritetään
        saada kummeja joilla ei olisi niin hirveän monta kummilasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe