kuinka monta kummia lapsille
kummit
7
216
Vastaukset
- bonbon.
no kakshan niitä pitää vähintään olla, mutta mun mielestä 3 - 4 olis kiva :>
- täytyy..
olla kaksi kirkkoon kuuluvaa. Meillä on neljä kummia; kaksi pariskuntaa.
- kannata
ihan hirveästi ottaa ... 2-4 .... kukkaro kevenee kun
niitä kummejakin pitäisi jouluna muistaa muullakin
kuin vain lapsen kuvalla!- Tuulikkinen
Meillä on yhteensä 5 kummilasta eikä meitä olla koskaan muistettu lahjoin. Jotkut tietysti sukulaisia joten automaattisesti ostetaan lahjat ilman kummiuttakin puolin sekä toisin.
Nyt minulla kinkkinen tilanne kun minua on pyydetty kummiksi ilman aviomiestäni ja olisin tosiaan yksi kahdeksasta kummista, plääääh. Ihan tyhmää ettemme voi mieheni kanssa olla molemmat kummeja kun kerta tuommoinen joukkue on kerätty kummeiksi. Huomaa kyllä miten miestäni pidetään huonossa valossa koska melkein kaikki muut valitut ovat pariskuntia, tylsäää!!!! - mielestäni
Tuulikkinen kirjoitti:
Meillä on yhteensä 5 kummilasta eikä meitä olla koskaan muistettu lahjoin. Jotkut tietysti sukulaisia joten automaattisesti ostetaan lahjat ilman kummiuttakin puolin sekä toisin.
Nyt minulla kinkkinen tilanne kun minua on pyydetty kummiksi ilman aviomiestäni ja olisin tosiaan yksi kahdeksasta kummista, plääääh. Ihan tyhmää ettemme voi mieheni kanssa olla molemmat kummeja kun kerta tuommoinen joukkue on kerätty kummeiksi. Huomaa kyllä miten miestäni pidetään huonossa valossa koska melkein kaikki muut valitut ovat pariskuntia, tylsäää!!!!väärin ettei teitä ole muistettu :-( Vinkkiä niille, jotka
ei asiaa ole vielä huomanneet? Lahjalla tosiaan
tarkoitan pientä muistamista (kukkia, leffalippuja suklaata ym pientä).
Onpa mielenkiintoinen tilanne .... Onko olemassa joku erityinen syy
tuohon kommenttiisi (miestä pidetään huonossa valossa)??
Tuntevathan he sinun miehesi?
Olisiko mahdollista kysyä asiasta (vaikka sähköpostitse jos kasvokkain
hankalaa)? - Tuulikkinen
mielestäni kirjoitti:
väärin ettei teitä ole muistettu :-( Vinkkiä niille, jotka
ei asiaa ole vielä huomanneet? Lahjalla tosiaan
tarkoitan pientä muistamista (kukkia, leffalippuja suklaata ym pientä).
Onpa mielenkiintoinen tilanne .... Onko olemassa joku erityinen syy
tuohon kommenttiisi (miestä pidetään huonossa valossa)??
Tuntevathan he sinun miehesi?
Olisiko mahdollista kysyä asiasta (vaikka sähköpostitse jos kasvokkain
hankalaa)?"Miestäni pidetään huonossa" valossa mielestäni lähinnä siksi koska olen tuntenut ystäväpariskuntani kauemmin kuin mieheni ja aikoinaan myös edellinen mieheni tai ehkä paremminkin poikaystäväni ta pariskunnan mies olivat hyviä kavereita keskenään. Suhteemme kuitenkin kariutui jo kymmenen vuotta sitten molempien yhteistoiveesta. Nyt olen jo monta vuotta sitten löytänyt unelmien miehen, kohtelias ja ihana. Ystäväpariskunta vain valitettavasti ei ole koskaan ihan kunnolla tutustunut mieheeni, josko heitä vanha suola olisi vieläkin janottanut.... Mieheni tulee siis hyvin juttuun heidän kanssaan ja kaikki menee loistavasti. Ajattelin että valitaan mahdollisesti heitä myös kummeiksi mikäli meille lapsi suodaan mutta nyt rupesi harmittamaan kovasti koska meitä ei molempia valittu kummiksi. Jotenkin tuli semmoinen olo että he eivät hyväksyisi miestäni vaikka itse kokisin kummiasian tärkeäksi juuri aviomieheni rinnalla. Yhdessähän me kuitenkin muistamme syntymäpäiväinä jouluina kummilapsiamme.
Harmittaa vietävästi!!!!! - susta
Tuulikkinen kirjoitti:
"Miestäni pidetään huonossa" valossa mielestäni lähinnä siksi koska olen tuntenut ystäväpariskuntani kauemmin kuin mieheni ja aikoinaan myös edellinen mieheni tai ehkä paremminkin poikaystäväni ta pariskunnan mies olivat hyviä kavereita keskenään. Suhteemme kuitenkin kariutui jo kymmenen vuotta sitten molempien yhteistoiveesta. Nyt olen jo monta vuotta sitten löytänyt unelmien miehen, kohtelias ja ihana. Ystäväpariskunta vain valitettavasti ei ole koskaan ihan kunnolla tutustunut mieheeni, josko heitä vanha suola olisi vieläkin janottanut.... Mieheni tulee siis hyvin juttuun heidän kanssaan ja kaikki menee loistavasti. Ajattelin että valitaan mahdollisesti heitä myös kummeiksi mikäli meille lapsi suodaan mutta nyt rupesi harmittamaan kovasti koska meitä ei molempia valittu kummiksi. Jotenkin tuli semmoinen olo että he eivät hyväksyisi miestäni vaikka itse kokisin kummiasian tärkeäksi juuri aviomieheni rinnalla. Yhdessähän me kuitenkin muistamme syntymäpäiväinä jouluina kummilapsiamme.
Harmittaa vietävästi!!!!!tuntuu se että ottaisit asian esille suullisesti tai kirjallisesti?
Tosi ärsyttävä tilanne, joka taatusti muistuu mieleen kun
tulevaisuudessa juhlapäivinä käytte kummupojalla kylässä!!
Tausta kuulostaa ainakin ihan ok eli ei tuossa tilanteessa pitäisi
mitään esteitä olla, että molemmat olisitte kummeja.
Mitä miehesi ajattelee - onko hän loukkaantunut vai onko
vaan neutraalimielellä?
Jos sulla on jo monta kummilasta, siihenkin voi aina vedota, jos
haluaa kokonaan vetäytyä pelistä. Meilläpäin ainakin yritetään
saada kummeja joilla ei olisi niin hirveän monta kummilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489