Tällä palstalla on kiusaamista ja syntipukin ottamisia.
Jos yhtä kohdetta ei saada enää hampaisiin, otetaan toinen, ja tuon toisen jälkeen taas toinen - loputtomiin.
Älkää lähtekö tuohon messiin, se on sairasta.
*
Dr. Eia Asenin Perhe-elämän käsikirjassa, Hyvässä ja pahassa, sanotaan niin osuvasti:
"Muut perheenjäsenet projisoivat omat heikkoutensa ja epämiellyttävät ajatuksensa syntipukkiin. He etsivät jostakusta muusta sitä, mistä eivät itsessään pidä, ja käyvät sitten tämän kimppuun ja tuntevat olonsa paremmaksi --"
- Eihän tueta tuommoista toimintaa nettipalstallakaan?
Älkää lähtekö sellaiseen messiin.
Älkää lähtekö messiin...
4
127
Vastaukset
- musta kylki
"Luopioiden "käsittelystä" Kirjoittanut: sanasinko / 1.7.09 / klo 11:43
Yksi näppärä, täällä vinhaan viljelty keino on myös mitätöinti ja vähättely ns. luopioiden kohdalla, jotka ajattelevat omilla aivoillaan.
Olen nähnyt tämän esimerkiksi Nisuiisun kohdalla, joka haluaa ajatella omalla tavallaan. Näppärästi silloin mitätöitte Nisuiisun sairastelun kokonaan.
- Ja voi minuakin ressukkaa, kun en ole alistunut järjettömyyteenne ja lähtenyt kippaamaan omaisuuttani kaatopaikalle.
Olisihan se vallan upeata, kun Suomen kaatopaikat täyttyisivät homefanaatikoiden hylkäämästä tavaravuoresta!
Sehän olisi oikein "ekologinen" tekokin, että ilman todisteita omaisuuden saastumisesta kaikki alkaisivat vain mätätä tavaransa kaatopaikalle?
- Kyse on pahimman sortin fanatismista, jota olen käsitellyt muun muassa näissä viesteissäni:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8257302#comment-38592793
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8257302#comment-38595404
"Aika kulkee eteenpäin ja tänä päivänä ymmärränkin enemmän:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8413626#comment-39625128sanasinko kirjoitti:
Aika kulkee eteenpäin ja tänä päivänä ymmärränkin enemmän:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8413626#comment-39625128Ei kannata provosoitua.
Kiusaajat juuri odottavat, että provosoidut - sitä varten he kiusaavatkin.
- Anna sen sijaan katkeraa kalkkia heille ja jatka omia juttujasi vaan.
*
Edellinen on nettisääntö nro 1:
Älä provosoidu...sanasinko kirjoitti:
Ei kannata provosoitua.
Kiusaajat juuri odottavat, että provosoidut - sitä varten he kiusaavatkin.
- Anna sen sijaan katkeraa kalkkia heille ja jatka omia juttujasi vaan.
*
Edellinen on nettisääntö nro 1:
Älä provosoidu...Jälkiviisaus se on meitillekin opettanut, ettei pidä provosoitua.
Vinkin siitä antoi yksi rekkakuski toisella palstalla... Hän sanoi, että menestyisin, jos en provosoituisi.
Noh, töppäsin tietty - mutta suukkosia silti kritisoijalleni ja kiitos hyvistä opetuksista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
