ÄLKÄÄ jatkako homeherkän aloittamaa

riitelyä!

Älä kirjoita ko. keskusteluun! Nyt on häiriintyneet henkilöt taas palstaa tuhoamassa! Kiitos tuon homeherkän aloituksen, sitä jatkaa nyt trollit!

15

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - - - - -

      mihin homeherkkä sen halusi. Häirikkö kirjoittelee joka viestiketjuun taas murtella lässyttäen. Kiitos vaan homeherkkä! Olet kyllä tosi nero!

    • -

      homeherkällä. Ei voi kun ihmetellä.

    • nimess

      jatketa.
      Sontalinkot pois palstalta.
      Joku kirjutti et homeherkkä, sanasinko ja homeahdistus1 on sontalinkoja.
      Myrkkylinkot tilalle, nii kaikk myrkkytalot tulloo korjattuu sill myrkkyetsimell.

      • - -

        Tulee vähän järjellisempiä juttuja niin.


    • hmm hmm hmmm

      Homeherkkä nimimerkillä kirjoittava keksii omiaan vastauksiin. Hänestä kaikki muut palstalla kirjoittavat ovat myrkkyalveoliitikkoja. Tuon nimityksen hän on keksinyt ja sitä hokee jokaiseen vastaukseen. IgG allergia on ainoa, minkä hän ymmärtäneen.
      Selvyyden vuoksi muut kirjoittajat, paitsi homeherkkä ja nisuiisu kirjoittavat IgG, IgE allergioista ja kyseenalaistavat sen, mitä sisäilmassa onkaan. Ja tuo kyseenalaistaminen on tutkimuksiin perustuvaa tietoa siitä mitä kaikkea sisäilmasta onkaan löytynyt.
      Kun Homeherkällä on tarve vain sulkea palsta, en voi ymmärtää miksi hän heti kohta taas kirjoittelee palstalla. Sätkyn saatuaan, hän siis rauhoittuu ja aloittaa alusta.
      Nyt vain IgG allergia on sallittua, ehkä myös IgE allergia. Muut tutkimustulokset eivät palstalla rauhassa saa olla.
      Käsittämätön pahuus ja valehtelu ilman tarkoitusperiäkö?

      • ole olemassa

        IgG-allergiaa. ????!!!!


      • kosteusvaurioista
        ole olemassa kirjoitti:

        IgG-allergiaa. ????!!!!

        saatuna. Heillä ei ole todettuna ainakaan IgE allergiaa, joten yleisesti puhutaan ainakin allergian olevan IgG välitteistä.
        Miten niin, sitä ei olisi. Tässä allergiassa neutrofiilit ovat koholla, tai lääkäreiden mukaan aiheuttavat ongelmat. Keuhkoputkentulehdukset ja astman, sekä myös astman kaltaisen oireilun. Tuota astman kaltaista oireilua on, ehkä ennen astman puhkeamista, tai osalla astma jää puhkeamatta. Heillä on todettun astman tyyppistä oireilua. Astmatutkimuksin ei astmaa heillä ole todettu. Monilla on apunaan avaavat astmalääkkeet, mutta ei hoitavaa astmalääkettä ollenkaan. Tätä neutrofilimuotoista astmaa tai astman tyyppistä oireilua hoidetaan pääosin avaavilla astmalääkkeillä.


      • ruoka-aineet mm.
        kosteusvaurioista kirjoitti:

        saatuna. Heillä ei ole todettuna ainakaan IgE allergiaa, joten yleisesti puhutaan ainakin allergian olevan IgG välitteistä.
        Miten niin, sitä ei olisi. Tässä allergiassa neutrofiilit ovat koholla, tai lääkäreiden mukaan aiheuttavat ongelmat. Keuhkoputkentulehdukset ja astman, sekä myös astman kaltaisen oireilun. Tuota astman kaltaista oireilua on, ehkä ennen astman puhkeamista, tai osalla astma jää puhkeamatta. Heillä on todettun astman tyyppistä oireilua. Astmatutkimuksin ei astmaa heillä ole todettu. Monilla on apunaan avaavat astmalääkkeet, mutta ei hoitavaa astmalääkettä ollenkaan. Tätä neutrofilimuotoista astmaa tai astman tyyppistä oireilua hoidetaan pääosin avaavilla astmalääkkeillä.

        http://www.mdd.fi/Pages/lisa_allergia.html


      • sanoi aasi:

    • ....

      vuosien varrelta. Aina, kun eteen tulee tilanne, jolloin nisu-guru on kadonnut palstalta (lue: kirjoittaa ilman nimimerkkiään) alkaa palstalla rankka häiriköinti. Kyse tuskin on sattumasta, tekstit ovat tuttuja. Homeherkkä on jo kauan ollut guru-sedälle punainen vaate.

      Palsta on todella melko arvoton niin kauan kuin guru-setä täällä pyörii nimimerkillä tai ilman. Tämä palsta on ollut koko hänen elämänsä jo useamman vuoden, joten luopuminen siitä voi olla melkoisen tuskan takana hänelle.


      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8413102/39597091

      • se kuppanen kuu

        Ja se hyypiö ilmestyy palstalle aina riitelyn aikana. Hänkö on nisuiisu?


      • se kuppanen kuu kirjoitti:

        Ja se hyypiö ilmestyy palstalle aina riitelyn aikana. Hänkö on nisuiisu?

        Emme voi tietää varmasti.

        - Olen nähnyt tällä palstalla Nisuiisua kiusattavan rankasti.

        Sitten huomasin jotain semmoista, josta huomasin, ettei Nisuiisukaan ole mikään pulmunen. Petyin rankasti.

        *

        Myös kiusaamista on tutkittu paljon.

        Roolit voivat siinäkin vaihtua keskenään - kiusaajastakin voi tulla kiusattu ja päinvastoin.

        Sairasta puuhaa silti koko kiusaaminen.


      • musta kylki
        sanasinko kirjoitti:

        Emme voi tietää varmasti.

        - Olen nähnyt tällä palstalla Nisuiisua kiusattavan rankasti.

        Sitten huomasin jotain semmoista, josta huomasin, ettei Nisuiisukaan ole mikään pulmunen. Petyin rankasti.

        *

        Myös kiusaamista on tutkittu paljon.

        Roolit voivat siinäkin vaihtua keskenään - kiusaajastakin voi tulla kiusattu ja päinvastoin.

        Sairasta puuhaa silti koko kiusaaminen.

        "
        KUNNON HOMESAIRAS Kirjoittanut: sanasinko / 26.6.09 / klo 00:34
        Pihalla häärii valkoiseen pukuun pukeutunut mies.

        Puvussa lukee "MOLO", joka on tässä englanniksi mold eli home.

        Mies on siis homemies, MOLO-MOLD.

        Eikä hänen yllään oleva puku ole mikä tahansa puku, sillä se on avaruuspuku.

        - Kunnon homeongelmaisilla on aina avaruuspuku yllään, tiesithän sen?

        Jos avaruuspukua ei ole tai ei ole riittävästi varaa hommatakseen semmoista, et ole kunnon homesairas ollenkaan!

        Avaruuspuku on ehdoton "MUST" (engl. suomeksi pakko), koska se eristää homeongelmaisen tästä maailmasta kokonaan.

        Sitä paitsi avaruuspuvun alla kunnon homeongelmainen ei saa pitää mitään. Hänen on oltava siis täysin alaston, koska vaatteet voivat olla saastuneet homeesta.

        Tukka on leikattava kokonaan pois ja pään on oltava kalju, sillä hometukka on kunnon homeuskovaiselle kauhistus.

        Kipeämpi operaatio sen sijaan on "homekynsien" poisvetäminen, mutta mitäpä ei kunnon homeuskovainen uskonsa puolesta tekisi...

        *

        Sanokaa siis "MOLO", kun puhutte tällä palstalla homeongelmasta!

        Asiaansa on uskottava täysillä tai ei ole kunnon molo ollenkaan...

        Motto:

        http://www.youtube.com/watch?v=Y1f5dBCmLmc

        "


      • musta kylki kirjoitti:

        "
        KUNNON HOMESAIRAS Kirjoittanut: sanasinko / 26.6.09 / klo 00:34
        Pihalla häärii valkoiseen pukuun pukeutunut mies.

        Puvussa lukee "MOLO", joka on tässä englanniksi mold eli home.

        Mies on siis homemies, MOLO-MOLD.

        Eikä hänen yllään oleva puku ole mikä tahansa puku, sillä se on avaruuspuku.

        - Kunnon homeongelmaisilla on aina avaruuspuku yllään, tiesithän sen?

        Jos avaruuspukua ei ole tai ei ole riittävästi varaa hommatakseen semmoista, et ole kunnon homesairas ollenkaan!

        Avaruuspuku on ehdoton "MUST" (engl. suomeksi pakko), koska se eristää homeongelmaisen tästä maailmasta kokonaan.

        Sitä paitsi avaruuspuvun alla kunnon homeongelmainen ei saa pitää mitään. Hänen on oltava siis täysin alaston, koska vaatteet voivat olla saastuneet homeesta.

        Tukka on leikattava kokonaan pois ja pään on oltava kalju, sillä hometukka on kunnon homeuskovaiselle kauhistus.

        Kipeämpi operaatio sen sijaan on "homekynsien" poisvetäminen, mutta mitäpä ei kunnon homeuskovainen uskonsa puolesta tekisi...

        *

        Sanokaa siis "MOLO", kun puhutte tällä palstalla homeongelmasta!

        Asiaansa on uskottava täysillä tai ei ole kunnon molo ollenkaan...

        Motto:

        http://www.youtube.com/watch?v=Y1f5dBCmLmc

        "

        Eiköhän mene jo toistoksi, vai onko tuo kesäkuinen kirjoitus sinulle niin tärkeä?

        Elämme sentään jo syyskuuta, jos et huomannut - ja nyt on jo uudet jutut.


      • sanasinko kirjoitti:

        Eiköhän mene jo toistoksi, vai onko tuo kesäkuinen kirjoitus sinulle niin tärkeä?

        Elämme sentään jo syyskuuta, jos et huomannut - ja nyt on jo uudet jutut.

        "Elämme sentään jo syyskuuta, jos et huomannut - ja nyt on jo uudet jutut."

        - Kohta ainakin jo :DDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe