Mikä muuten on Bonin varainhoitajan nimi, kun hänellä menee niin hienosti, kysyisin nvinkkejä, fimit ja gyllenberit jostain syystä kertovat päätöksentekijöiden nimet ,mutta näissä arvostetuimmosa boneisa ne taitavat olla salaisuus
varainhoito boni
10
582
Vastaukset
- pitääkin olla
meillä kävi bonilainen puhumassa osakesäästäjille, tarkistimme puhujan tiedot, nimittäin jutut olivat niin yliampuvia, henkilö itse oli merkitty luottosivuille , varaton,
- Tuo oli
tuo bonilainen joka kävi? Oliko se se varainhoitaja?
- bonin ex asiakas
Bon bon homma on kohtalaista kusetusta. Sen enempää yksityiskohtia ruotimatta, kehoitan kaikkia karttamaan kyseistä rahastuslaitosta.
Rahat paremmassa turvassa patjan alla.- huh hah hei
karttaisin myös kaukaa tän porukan
- eikös
ainakin osa viihtyy hyvin tuosta porukasta vällyjen alla, ja ovat kohtalaisen hyviä suustaan.
- näin se vaan menee
Bonissa kuulemma YT:t käynnissä, puolet pihalle? Kauankohan toi vielä pihisee henkihievereissä, kuukauden vai kaksi?
Kello taitaa todellakin käydä Bonille.- tik tak
hihii, viisaita siirtoja..vai puolet pihalle..mistä puolet..jos puolet pannaan pihalle niin montako työntekijää jää..1-2 vai
- takaisinmaksu
tik tak kirjoitti:
hihii, viisaita siirtoja..vai puolet pihalle..mistä puolet..jos puolet pannaan pihalle niin montako työntekijää jää..1-2 vai
12 sta on oikeus myydä vakuutuksen alle, monellako on sitten rahastoihin, ken tietää.
ei niillä hyvin mene, evät pysty ex osakkaillekaan maksamaan lainaamiaan varoja takaisin.
- handels on in
onko se menoa nyt? onneksi minua ei saatu ympäripuhuttua vaikka kovasti soiteltiin.
- muualle mennyt
et ole ainoa, joka teki "omat viisaat siirrot"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627