Olin tuossa jokin aika ravintolassa, jossa näin tarjoilijan jolla olin pissat housussa.
tarjoilija pissat housuissa
43
6379
Vastaukset
- pisua ollut se
Jos kyseessä oli naistarjoilija, on todennäköisempää, että on ollut vähän aiemmin yhdynnässä ja miehiset liemet sieltä on sitten valuskellut.
- ttäUlpukka48
En usko että tarjoilija voi olla töissä pissat housussa, enkä myös usko että yksikään olisi pissannut työaikana housuun.
- assi40
Eikö muka tarjoilijan hameen märkyys näy kun pissat on pöksyssä.
- arko
assi40 kirjoitti:
Eikö muka tarjoilijan hameen märkyys näy kun pissat on pöksyssä.
Eiks tarjoilija voi käyttää myös pitkiä housuja.
- ex-tarjoilija
Keittiö/ravintolamaailma on sellainen ympäristö, että jos kyseien tarjoilija on joutunut vaikka tiskaamaan, niin isoissa koneissa on erillinen esipesusuihku, joka väärin pidettynä kastelee kyllä tiskaajan... myös todennäköisempää on se, että tarjoilija on kaatanut jotain päällensä... mutta jos sua ajatuksena kiihotti se, että tarjoilija ois pissannut housuunsa, nii siitä vaan
- tarjoilija45v
Minulta lirahti vähän pissaa housuihin töissä, kun ei kerinnyt käymään vessassa.
En usko että sitä ei asiakkaat huomanneet, koska hameeni ei kastunut, mutta ei ollut mitenkään mielyttävä kokemus olla töissä märissä pikku ja sukkahousuissa. - teiltä voi
tarjoilija45v kirjoitti:
Minulta lirahti vähän pissaa housuihin töissä, kun ei kerinnyt käymään vessassa.
En usko että sitä ei asiakkaat huomanneet, koska hameeni ei kastunut, mutta ei ollut mitenkään mielyttävä kokemus olla töissä märissä pikku ja sukkahousuissa.lirahtaa vaan vähän, koska kun minulla on joskus lirahtanut, niin kaikki tulee alle ihan viimeistä tippaa myöten. En pysty mitenkään pidättelemään niin että vain lirahtaisi vähän. Ehkä ravintolassa ei huomaisi kukaan jos päästäisi vaikka kaiken hameen alta lattialle koska lattiat siellä on muutenkin lasinsirpaleissa ja viinassa ja ihmiset räkäkännissä.
- hyvänen aika!
teiltä voi kirjoitti:
lirahtaa vaan vähän, koska kun minulla on joskus lirahtanut, niin kaikki tulee alle ihan viimeistä tippaa myöten. En pysty mitenkään pidättelemään niin että vain lirahtaisi vähän. Ehkä ravintolassa ei huomaisi kukaan jos päästäisi vaikka kaiken hameen alta lattialle koska lattiat siellä on muutenkin lasinsirpaleissa ja viinassa ja ihmiset räkäkännissä.
Nyt kuule kipinkapin lantionpohjalihaksia treenaamaan!!!
- tarjoilijatyttö
tarjoilija45v kirjoitti:
En usko että sitä ei asiakkaat huomanneet, koska hameeni ei kastunut, mutta ei ollut mitenkään mielyttävä kokemus olla töissä märissä pikku ja sukkahousuissa.Olen tarjoilijana pubissa käytän vaippaa housuissa ,koska pissataukoja ei oikein pysty pitämään.
Muutaman kerran on päässyt lirahahtamaan housuun.
Nyt voin tarjoilu tilanteessa laskea alleni ja sitä huomata. - Näin on
tarjoilijatyttö kirjoitti:
Olen tarjoilijana pubissa käytän vaippaa housuissa ,koska pissataukoja ei oikein pysty pitämään.
Nyt voin tarjoilu tilanteessa laskea alleni ja sitä huomata.Joo joo. Aina voi käväistä kusella.
Kyllä on mielikuvituksen lentoa! Piti oikein kaivaa tämä vanha juttu esiin. - Yksi mies vain
tarjoilijatyttö kirjoitti:
Olen tarjoilijana pubissa käytän vaippaa housuissa ,koska pissataukoja ei oikein pysty pitämään.
Nyt voin tarjoilu tilanteessa laskea alleni ja sitä huomata.Missä pubissa olet töissä?
Millaista vaippaa käytät?
Tietävätkö työkaverisi, että käytät vaippoja? - Barts
tarjoilija45v kirjoitti:
En usko että sitä ei asiakkaat huomanneet, koska hameeni ei kastunut, mutta ei ollut mitenkään mielyttävä kokemus olla töissä märissä pikku ja sukkahousuissa.olisin halunut olla tarkastelemassa vahinkoa ;)
- sama vaiva
Joop! Muistelen tässä yhtä erikoista tapahtumaa erään kaupungin torikahvilassa istuessani. Katselin lähettyvillä seisoskelevaa, farkkuihin pukeutunutta torimyyjää, kun hän siinä katsellessani laski pissat farkkuihinsa. Hän jatkoi siinä niinkuin mitään ei olisi tapahtunut, farkkujen lahkeet alas asti märkinä. Hän ei huomannut, että katselin häntä kaiken aikaa.
- Näin on
Tietenkin raportoit näkemäsi kaupungin eläinlääkärille eli hygienikolle. Se oli loppu sentorimyyjän uralle.
- tyttö kaupassa
Minä käytän vaippoja joka päivä kun olen yksin myyjänä kauppahallissa yksin. Joskus en pääse kertaakan vaipan vaihtoon päivän aikana. Ei se niin kummallista ainakaan minulle ole . Tosin en myy elintarvikkeita joten jos päivän päättyessä on kakatkin vaipasa ei se haittaa.
- petragirl
Oletko ollut usein kakat ja pissat vaipassa töissä eikö asiakkaasi ole huomannut mitään?
- ykskundivaan
Toivottavasti tää on totta ja olisi tuo kauppahallikin mun kotikaupungissa
Joo, vaippa on käytännölinen ratkaisu, itselläni on vaippa aina kuivapuvun alla.
- tarioilia pissa hous
hei??????
minä olen 20 vuotijas tarioilia ja meidän ravintolassa kaiki muutkin tarioiliat pissaavat housuun.kerran pissasin housuun 4kertaa ja,kaiki muutkin pissasi.meistä on kiihoittaa pissasta housuun.se saa minun pimpini ihan märäksi mikä minulla koska,olen nainen.pissat housu- Anonyymi
Juu, juu. Tos on ainakin 5kirjotusvirhettä😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, juu. Tos on ainakin 5kirjotusvirhettä😂😂😂
Sähä nopee oot. Kesti vain rapiat kymmenen vuotta havaita tuo. Tosin ei liity mitenkään foorumin aiheeseen, mutta kun olet nyt vasta oppinut lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähä nopee oot. Kesti vain rapiat kymmenen vuotta havaita tuo. Tosin ei liity mitenkään foorumin aiheeseen, mutta kun olet nyt vasta oppinut lukemaan.
Vai ootpa viisas😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ootpa viisas😂
Ja niin asiakeskeinen.
- koittakaa
Jokanen voi nyky työehdoilla kokeilla valita ammatin missä on kusi tauot,
tai pistää vaikka sen firman pystyyn olet siellä 16 tuntia 7 päivää viikossa,
niin ihan jo toisen palkalla olemisesta,
enkä myynyt kuin kirjoja niin sieltä ei LÄHDETÄ..
"Hei mää meen nyt kuselle"...Eikä se käynyt tehtaassakaan.
Enkä ole edes nainen mutta ollut paikoissa missä ei pahemmin tee
mieli juoda ..jokaista vsi lasia enne mietit!!
Kävin aikanas paskalla kesken työpäivän ja pomo sattus
just sillon rundille, kesti jotain 4 minuuttii ja sain siitä
varotuksen, että siitä vain kaikki koittamaan.
Joo ja mul ei silti oo vaippoja...Enkä tee housuihin. - Ilmiantaja
Kertoisitko paikan niin teen ilmiannon. Siihen loppuisi sen tarjoilijan tarina.
- Voi elämä
Niin, et joku luopuis töistään mahd pysyvästi alalla siinä kaupungissa ainakin vaan sen takia, ettei hän osaa itse käräyttää työnanatajaansa...Ootpa fiksu.
Meinaat, et hän trollaa ja kun tarjoudut tekemään hänest
työttömän sen puolesta, niin hän lopettais?
mahtava logiikka =)
- myyjäneiti X
Sama juttu meilläkin. Olen töissä eräässä ruokakaupassa ja kiire on niin kova, että melkein aina on vaipat töissä. Sinällään aika kätevää, kun ei tarvitse turhaan juosta vessaan, vaan voi vapaasti päästellä vaippaan esimerkiksi samalla kun rahastaa kassalla asiakasta.
Kaksi kertaa on jopa tullut aamukakat vaippoihin, kun nukuin pommiin enkä ehtinyt kotona käytämään vessassa ennen työvuoron alkua. Vähän kyllä taisi silloin haiskahtaa kaupassa;)- assi40
Eikö kukaan huomannut että sulla kakat housussa?
Miten kauan olit kakat vaipassa?
- myyjäneiti X
Ei kukaan ainakaan kehdannut kysyä. Meillä ollaan töissä aika vapaamielisiä ja olen tytöille pukkarissa joskus vaippoja vilauttanutkin.
Ajattelin pissiä taas vaippaan töissä ja jos uskaltaisi kakata myös. On kivaa olla pikku kakkahaisuli töissä ja katsella asiakkaiden reaktioita.- assi40
Miten työkaverisi ja asiakkaat suhtautuvat siihen että haiset kakalle?
Mitä pomosi sanoi kun olet kakat ja pissat vaipassa?
onko täällä ketään vaipoista tai housuunpissaamisesta tykkäävää tyttöä? ensisijaisesti tyttö, mutta pojatkin käy.
Olen menossa tänään helsinkiin ja viivyn siellä viikon. Haluaisin kahviseuraa torstai illalle?
Vastailkaa tänne jos sopii :)- hmmmmmm
miks se pitää housuu tai vaippaa kusta, ku voi kusta esim. vaikka toisen suuhun :P kyl se aineki mua enempi kiihottais :)
- +45
enpä usko.
- voivisio
paskat ja kuset vaipoissa tarjoilina tai myyjänä... no, aivan varmaan
vi--ttu, et ootte luuseri - runkkareita kaikki tyynni- uuuuu
Onko joku tosissaan nähnyt myyjää tai tarjoilijaa tarpeet housuissaan?
- Anonyymi
uuuuu kirjoitti:
Onko joku tosissaan nähnyt myyjää tai tarjoilijaa tarpeet housuissaan?
En ole nähnyt, mutta kerran n.10 vuotta sitten kaupassa joulusesongin aikaan, kaikki kassat käytössä ja kaikilla kassoilla hirveä jono, nuori naismyyjä oli todella vakavan näköinen ja kun kävelin sen ohi huomasin, että sillä oli jalat ristissä. Ei tainnut olla ketään tauottamassa ja sillä oli hirveä tarve päästä pytylle pissaamaan, ja tiesi, ettei pääse sinne pitkään aikaan.
- tarve
Kyllä yleensä ne tarpeet on tarpeeksi nauttineen asiakkaan housussa ja sellainen lähtee joutuisasti niska-perse otteella pihalle!
- uuuuu
Oletko nähnyt asiakasta tarpeet housuissa,oliko nais vai mies asiakas?
- n4
uuuuu kirjoitti:
En ole nähnyt!
- tarjoilija45
uuuuu kirjoitti:
Nähty on asiakas tarpeet housussa.
- tööö
tarjoilija45 kirjoitti:
Nähty on asiakas tarpeet housussa.
Mulla meni pissat housuun töissä.
- petragirl
tööö kirjoitti:
Mulla meni pissat housuun töissä.
Mulla pisut housuun palaverissa.
- onlynen
Tummissa housuissa ei tartte vaippaa.Antaa liriä vaan ei sitä kukaan(toivottavasti) huomaa??Niin ainakin ite teen,jos ei vessaan pääse työvuoron aikana.
- Hyissaaatttana!
Hyi helevetti! Kusenkärynen tarjoilia kantaa pöytään gourmet annosta märkä vana perässään. Laskua tuodessaan päästää vielä paskat housuihin fanfaarin kera.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673