Onko kellään tietoa hyvästä toimivasta kompostorista kotitalouteen?
kompostointi
4
692
Vastaukset
- kannattaa investoida
Oman, kohta parin vuoden kokemuksella suosittelisin Biolanin 220l mallia. Lämpömittari on ihan ehdoton varuste, niin ei tartte arvailla toimiiko vai ei. 4 ihmistä ruoanjätteitä syövä koira -taloudessa juuri sopivan kokoinen, välillä mahtuu puutarhastakin rikkaruohoja sun muuta sekaan.
En edes sekoittele, pistelen vain kerroksittain risunpätkiä lehtiä ja jätteitä ja muutamassa viikossa otan alaosasta pois puolivalmista massaa, jossa erottuu vielä risut ja pistän katteeksi kukille ja pensaille.
Kokemukseni mukaan ei jäädy talvellakaan, jos vain tavaraa lisätään tarpeeksi säännöllisesti.- xcvv
siinä tuli asiallista tietoa
- olet mainostaja
Että koira on oikein ruoanjätteiden syöjä. Meillä koira syö paremmin, kuin me itse, koska SESSE ei itse voi valita ruokaansa, eli ei meidän koiralle edes kelpaisi mitkään jätteet.
- kannattaa investoida
olet mainostaja kirjoitti:
Että koira on oikein ruoanjätteiden syöjä. Meillä koira syö paremmin, kuin me itse, koska SESSE ei itse voi valita ruokaansa, eli ei meidän koiralle edes kelpaisi mitkään jätteet.
Olen vain tyytyväinen käyttäjä, minulta tai tuttaviltani ei moista pömpeliä voi ostaa. Muutkin voivat olla hyviä, en vain ole kokeillut.
Harmittava tuo teidän ravintotilanne..... Meidän koira syö kallista koiranruokaa ja tarjousmaksalaatikkoa -ruoanjätteiden lisäksi-. Sillä on kyllä hyvää ruokaa, mutta mielestäni syön silti itse paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247