milloin saw6 tulee? mitä luulette, millanen juoni siinä on? ainakin traileri jonka katsoin youtubesta oli hyvä. Saw6:ssa on kuulemma mukana paljon vanhoja hahmoja kuten amanda...
saw 6
19
1309
Vastaukset
- Jätkä 24
Eikös vitosen pitänyt olla viimeinen tekijän mukaan? Kun mitä olin joskus lukenut joltain sivulta tai foorumilta, missä oli tekstiä eräästä haastattelusta. Kuin pitkälle ne nyt meinaa oikein jatkaa tota?
- Propellihattu
Saw 5 tuotti hyvät rahat tekijöilleen.
Budget $10,800,000
Gross revenue $137,592,218
- VVVVVVVVVVVVVVV
ku googlella katoin :) mahtavaa upeeta !!! ja seiska osan tekokin on varmistunu! :D
Mun lempparielokuva.. Aika vaikea juonesta sanoa, mut julisteen perusteel vois päätellä et
siihen liittys nylkemistä tai jotain..Koitin sitä täs just pohtia. ne kengännauhat vaan vähän hämää..jotenki ei sopinu koko kuvaan, mut voihan olla et niil ois joku karmiva osa näyteltävänä siin elokuvas..mitä en yhtään ihmettelis. :P aika näyttää..- saw fani
Mahti setti tulos
- HH
saw fani kirjoitti:
Mahti setti tulos
Tietääkös joku milloin kyseinen elokuva tulee Suomeen? En löydä mistään ensi-iltatiedoista.
- meikämanne
HH kirjoitti:
Tietääkös joku milloin kyseinen elokuva tulee Suomeen? En löydä mistään ensi-iltatiedoista.
Uskokaa tai älkää mutta tiedustelin ensi-iltaa Finnkinolta ja sieltä ilmoitettiin eilen, että näillä näkymin elokuva ei ole tulossa Suomeen ollenkaan!!!!!! Ei voi olla todellista!! Onko se sitten niin väkivaltainen, että ovat päättäneet olla näyttämättä sitä täällä, en tiedä. Mutta todella pettynyt olen jos ei se Suomeen tule. Olen odottanut elokuvaa kuin kuuta nousevaa. :( :(
- pettynyt...
meikämanne kirjoitti:
Uskokaa tai älkää mutta tiedustelin ensi-iltaa Finnkinolta ja sieltä ilmoitettiin eilen, että näillä näkymin elokuva ei ole tulossa Suomeen ollenkaan!!!!!! Ei voi olla todellista!! Onko se sitten niin väkivaltainen, että ovat päättäneet olla näyttämättä sitä täällä, en tiedä. Mutta todella pettynyt olen jos ei se Suomeen tule. Olen odottanut elokuvaa kuin kuuta nousevaa. :( :(
No voi harmin paikka. Toivottavasti tulee dvd julkaisuna kuitenkin.
- VVVVVVVVVVVVVVV
pettynyt... kirjoitti:
No voi harmin paikka. Toivottavasti tulee dvd julkaisuna kuitenkin.
Tässä teille..29.10 on amerikan ensi-ilta.
"Saw 6 saa Suomen ensi-iltansa 23.10."
"Suositut Saw-kauhuelokuvat ovat kohahduttaneet erittäin rajuilla kohtauksillaan. Edes elokuvassa pahista näyttelevä Costas Mandylor ei pysty katsomaan elokuvaa." (saw6)
"Näyttelijä lähti pois katsoessaan pian ensi-iltansa saavan elokuvan kohtausta, jossa naisen pää murskautuu. Näyttelijä ihmettelee, miten ihmiset pystyvät katsomaan Saw-elokuvia."
the voicen sivulla oli juttua ku vähä googlasin.. - VVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVV kirjoitti:
Tässä teille..29.10 on amerikan ensi-ilta.
"Saw 6 saa Suomen ensi-iltansa 23.10."
"Suositut Saw-kauhuelokuvat ovat kohahduttaneet erittäin rajuilla kohtauksillaan. Edes elokuvassa pahista näyttelevä Costas Mandylor ei pysty katsomaan elokuvaa." (saw6)
"Näyttelijä lähti pois katsoessaan pian ensi-iltansa saavan elokuvan kohtausta, jossa naisen pää murskautuu. Näyttelijä ihmettelee, miten ihmiset pystyvät katsomaan Saw-elokuvia."
the voicen sivulla oli juttua ku vähä googlasin..Tuo amerikan ensi-ilta ei kyllä mitenkään voi pitää paikkaansa..sorry..pieni moka. :D
Miten joka paikassa tuntuu olevan eri tiedot asiasta..hmm.. - VVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVV kirjoitti:
Tuo amerikan ensi-ilta ei kyllä mitenkään voi pitää paikkaansa..sorry..pieni moka. :D
Miten joka paikassa tuntuu olevan eri tiedot asiasta..hmm..prkl..! Mut tuo on kyl suoraan kopioitu sivult..
- sgsg
VVVVVVVVVVVVVVV kirjoitti:
prkl..! Mut tuo on kyl suoraan kopioitu sivult..
tpb
- tonythebeat
sgsg kirjoitti:
tpb
Kohuttu Saw 6 nähdään Suomessa ainoastaan kolmessa kaupungissa
Voicen Viihteet | 2009-10-13 18:00:04 | Antero Alhonen
Rajuilla kohtauksillaan kohahduttaneen Saw-kauhuelokuvien kuudes osa saa Suomessa minimaalisen levityksen. Elokuva nähdään Suomessa tekstittämättömänä.
Finnkinon mukaan elokuvan ei aluksi pitänyt edes tulla Suomeen teatterilevitykseen.
- Aluksi elokuvan oli määrä ilmestyä suoraan dvd:nä, Finnkinosta kerrotaan Voicen Viihteille.
Elokuva ei myöskään saa montaa esityskertaa
- Tarkemmat ajat lyödään lukkoon myöhemmin, mutta esitykset toteutetaan yönäytöksinä ja illan viimeisen elokuvan näytöspaikoilla.
Saw 6 saa ensi-iltansa Suomessa 30.10. - huhhuh...
tonythebeat kirjoitti:
Kohuttu Saw 6 nähdään Suomessa ainoastaan kolmessa kaupungissa
Voicen Viihteet | 2009-10-13 18:00:04 | Antero Alhonen
Rajuilla kohtauksillaan kohahduttaneen Saw-kauhuelokuvien kuudes osa saa Suomessa minimaalisen levityksen. Elokuva nähdään Suomessa tekstittämättömänä.
Finnkinon mukaan elokuvan ei aluksi pitänyt edes tulla Suomeen teatterilevitykseen.
- Aluksi elokuvan oli määrä ilmestyä suoraan dvd:nä, Finnkinosta kerrotaan Voicen Viihteille.
Elokuva ei myöskään saa montaa esityskertaa
- Tarkemmat ajat lyödään lukkoon myöhemmin, mutta esitykset toteutetaan yönäytöksinä ja illan viimeisen elokuvan näytöspaikoilla.
Saw 6 saa ensi-iltansa Suomessa 30.10.Äh, minun kaupunkia ei taatusti lueta mukaan noihin kolmeen. Saw vitostakaan ei täällä nähty. Mut luojan kiitos dvd:lle. Ei kun odottamaan.
- JZ
huhhuh... kirjoitti:
Äh, minun kaupunkia ei taatusti lueta mukaan noihin kolmeen. Saw vitostakaan ei täällä nähty. Mut luojan kiitos dvd:lle. Ei kun odottamaan.
Kertokaahan heti joku kun saa tietää mihin kaupunkiin toi kyseinen leffa tulee! Monnessa paikkaa lukee et ensi-ilta 31.10 mutta ei mitään muuta tietoa missään :O omituista!!
- JZ
Fanien pyynnöstä Saw VI nähdään kuin nähdäänkin valkokankaalla myös Suomessa! :D :D :D jesssssss!!!
Ensi-ilta on 30.10- VVVVVVVVV
Jossain luki ettei oo tekstitystä ollenkaan..omituista..Siis mitä elokuvateatteris näytetään. (??)
- -
pakko vaan sanoa että olipa ihana elokuva :D ja Amandakin oli mukana,lempihahmoni :)
- VVVVVVVV
"ihana" on just oikea sana kuvaamaan tätä elokuvaa..heheh. :D
Loppu oli varsinkin erittäin ihana... :P
Elokuvan katsomisen jälkeen oli karsea nälkä, mutta jostain kumman syystä ruoka ei ihan
heti maistunu. :D
ei heikkohermosille... :)
- xfxkjtk
kattelin just saw maratonin ykkösestä kutoseen. alkoi jopa juonikin selkiintyä. sen verran nerokas elokuva-sarja. kutonen päättyi aivan loistavasti siinä kun hoffman selviytyy käänteis karhun loukusta. melkee voisi sanoa että paras saw tähän mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli209134"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn243599Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi412173Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html901900Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on131842Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121415Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241278- 711147
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168816- 65797