Alexandrian nettisivujen päivitys?

Paavo Paa

Tänään on 24.08.2009, vaan Alexandrian nettisivulla (etusivulla) niiden Skandia Alexandria -rahastojen arvot viime tiistailta 18.08.2009.

Ei ihan reaaliajassa...?

2

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • richie-87

Rahastoja ei yleensäkään ole käsittääkseni mahdollista seurata reaaliajassa. Esimerkiksi osuuspankissa ne tulevat vuorokauden viiveellä tai hyvällä tuurilla ehkä samanpäivän iltana.

Esimerkiksi jos sijoitat satasen tänään ennen klo 15.00 niin se menee tämän päivän arvon mukaan, jota et välttämättä netistä näe, kuin vasta huomenna. Itse olen tarkistanut arvon soittamalla omalle sijoitusneuvojalleni ja sitten tehnyt päätöksen että haluanko sijoittaa.

Jos sijoitat sen satasen klo 15.01, niin se menee seuraavan päivän arvon mukaan, jonka näet luultavasti aikaisintaan ylihuomenna, siitä päivästä kun olet rahan laittanut.

Osakkeet on sitten eri homma, niissä on heilahduksia muutamien minuuttien välein, riskit on ihan selkeästi suuremmat.

• jaakkesonin oona

Joku nokkela 20-vuotias alexandrian pankkiiri kommentoi älykkäitä.

"Osakkeet on sitten eri homma, niissä on heilahduksia muutamien minuuttien välein, riskit on ihan selkeästi suuremmat."

Ihanko oikeasti osakkeiden hinnat heiluu muutamien minuuttien välein ? Ja riskitkin on isommat ? Ihanko Esa on sinulle näin opettanut ?

"Itse olen tarkistanut arvon soittamalla omalle sijoitusneuvojalleni ja sitten tehnyt päätöksen että haluanko sijoittaa."

Haloo haloo, onko sijoitusneuvoja paikalla. Mikä on eläkevakuutukseni rahasto-osuuden arvo ? haluaisin korottaa kuukausisummaani 5 eurolla jos arvo on mielestäni sopiva...

Tämä taas kertoo alexandrian toiminnasta ja työntekijöistä jotain.

PS. Kuinkahan niiden managersalkkujen hoito on mennyt kun Gyllenbergiltä on jengi lomautettuna ja aika iso porukka lähti alfille ja muihin taloin töihin, mm koko instikkapuoli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9334
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4529
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1881
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1610
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1361
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      38
      1287
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      917
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      902
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      893
    Aihe