mikä nainen mikä mies voisi viehättää sinut 50 iässä
Miehelle ja naiselle
42
335
Vastaukset
- Surullinen nainen
ottaisi vastaan ja antaisi rakkautta ja olisi rakastamisen arvoinen. Katsoisi silmien kautta sielun pohjaan ja hyväksyisi minut omana itsenäni.
- mies, jonka
kanssa voisin keskustella ilman sanoja ymmärtäen toisiaan
- naista,
miellyttää mies, älykäs, myhäilevä, ei mikään pikkusielu. Joka osaa antaa, ja jolle saa antaa, parastaan.
.- päiväys jo
umpeutunut, aikaa sitten.
- jos teillä
päiväys jo kirjoitti:
umpeutunut, aikaa sitten.
on niin käynyt, otan osaa. En anna omaani.
- PimuF.
joka olisi kiinnostunut Virosta ja vironkielen opiskelusta. Tuli jotain saatua aikaiseksi...liittymällä Helsinki-Tallinna Seuraan....ai jaa, ja sit sen miehen pitäisi talvella uskaltaa vielä tulla mun kanssa talvi-avantoon, uimaan siis mereen ja saunaan;))
Mut eipä taida niin rohkeeta miestä löytyä. (Oma ei uskalla;)) Joten yksin menen...vaikka sitten heikoille jäille...nooh, en nyt sentään...vitsi..vitsi. Ja hei, minä en etsi miestä, on oma kulta;)) kysymys minulle pelkästään teoreettinen.
t.Pimu Pitkä, tumma, komea, arkera, reipas, kiltti, työteliäs, iloinen, reilu, avokätinen, rahasta ei puutetta, tykkää minusta, ei ole muiden (kuin minun) manipuloitavissa ja hänellä on taitavat kädet. Siinä tärkeimmät.
- Täti Tuppukylästä
Huumorintajuinen, sosiaalinen, naista arvostava, hyvä keskustelija,
tekee oman osuutensa kotitöissä, ei takerru pikkuasioihin, omia harrastuksiaan
harrastava, suo saman myös minulle.
Siisti ulkoiselta olemukseltaan, myös puheissaan.
- k/k
eihän täs oo tiukkaakaan mennä riman yli,jos nimittäin yksin jäisi.
mahtaaks vaimo eres ymmärtää millasen kultakalan se on napannut.- PimuF.
olet sinä varmasti "kulta-kalanen". Sun täytyy k/koo näyttää tää ketju vaimolles...
t.Pimu
- viivatiina
poikamainen oikeassa tilanteessa huumorintajuinen sopivasti vaatimaton vastuuntuntoinen toista ihmistä kunnioittava paras ystävä.
- julli51
Mutta että taso pysyisi niin: 30-35, blondi, hoikka, muodokas, seksikäs, kaunis, halukas, hyvä kokki.
- PimuF.
sillä ei liene tässä tapauksessa niin väliä;)) Meinaan vaan jos, kaikki nuo muut kritereit täyttää...nainen täyttää.
t.Pimu - julli51
PimuF. kirjoitti:
sillä ei liene tässä tapauksessa niin väliä;)) Meinaan vaan jos, kaikki nuo muut kritereit täyttää...nainen täyttää.
t.Pimumun taholta, se on se miehen velvollisuus
- PimuF.
julli51 kirjoitti:
mun taholta, se on se miehen velvollisuus
silloinkin kun nainen ei ole tuota mistä haaveilet ei siis täytä noita sun kriteereitä...Olenkohan nyt liian itsevarma?- Vai tiedänkö vain mitä tahdon.
t.Pimu
- viivi-amaldiina
niin sisäsiisti, itsestään huolehtiva, huumoria omaava, elämänarvot kohdallaan, ossoo sitä puurokattilaakin hämmentää, kuuntelija, toisenkin huomioon ottava.
Sellainen karvainen nalle. - Meriläinen
ainoastaan sellainen jonka kanssa kemiat pelaa.
Ja kun ne pelaa on mies oikea.- Meriläinen
koti-kiusattu kirjoitti:
yks realistinenkin toive,ei tollasii ihmeäijiä oo olemassakaan.
on mutta ne ei sovi mulle, kun oon ite niin pirun tavallinen nainen.
- Heikunkeikku
..että, mikä mies voisi viehättää, niin vastaan:
Rehellinen. Aito.
Ja jonka läheisyys tuntuisi vastustamattoman ihanalta. - minä arvostan
MIESTÄ.
Ulkonäkö yms. vaatimukset kuului kakaraikään.
Tietty plussaa olisi, jos tämä uros ei olisi tosikko, eikä liian pappamainen :-).- PimuF.
(ei pidä yleistää) noin minäkin kyllä ajattelen että, ilman huumorintajua mikään suhde ei onnistu...mutta, pappamainen, mitä pahaa siinä? Jokainenhan me vanhetaan? Ei sitä mies enää niin jaksa heilua kun ikää miehelle tulee...ja jaksaako itse?
t.Pimu - minä arvostan
PimuF. kirjoitti:
(ei pidä yleistää) noin minäkin kyllä ajattelen että, ilman huumorintajua mikään suhde ei onnistu...mutta, pappamainen, mitä pahaa siinä? Jokainenhan me vanhetaan? Ei sitä mies enää niin jaksa heilua kun ikää miehelle tulee...ja jaksaako itse?
t.Pimuonko suomalainen mies tosikompi, kuin muutkaan. Ei ole kokemusta.
Heiluminenko tulee vain mieleen sanasta pappamainen? - PimuF.
minä arvostan kirjoitti:
onko suomalainen mies tosikompi, kuin muutkaan. Ei ole kokemusta.
Heiluminenko tulee vain mieleen sanasta pappamainen?ei ole kauhistus...(oma kun sellainen jo)...sellainen lempeä ja hyväsydäminen mies...unohtelee vain toisinaan asioita niinkuin minäkin...Tarkoitan tuolla heilumisella sitä...että, ihminen ei enää jaksa niin jokapaikkaan miten sanoisi mennä...tai olla mukana. Mitä nuorempana...Ikää kun tulee niin elämän vauhti hidastuu..eikä se aina huono juttu suinkaan... Itselläni vaikka tuota "vauhtia" ja "virtaa" vielä riittäisi...niin toisella enää ei...se on vähän surullista kyllä, mutta kaikkeen tottuu...
t.Pimu - minä arvostan
PimuF. kirjoitti:
ei ole kauhistus...(oma kun sellainen jo)...sellainen lempeä ja hyväsydäminen mies...unohtelee vain toisinaan asioita niinkuin minäkin...Tarkoitan tuolla heilumisella sitä...että, ihminen ei enää jaksa niin jokapaikkaan miten sanoisi mennä...tai olla mukana. Mitä nuorempana...Ikää kun tulee niin elämän vauhti hidastuu..eikä se aina huono juttu suinkaan... Itselläni vaikka tuota "vauhtia" ja "virtaa" vielä riittäisi...niin toisella enää ei...se on vähän surullista kyllä, mutta kaikkeen tottuu...
t.PimuPinnallisestippa ajattelet, jos "pappamainen" on mielestäsi vain sitä, että onko virtaa ja vauhtia.
- PimuF.
minä arvostan kirjoitti:
Pinnallisestippa ajattelet, jos "pappamainen" on mielestäsi vain sitä, että onko virtaa ja vauhtia.
tai sitten en osaa vain kirjoittaa sinulle mitä tarkoitan.. Enpä osaa paremmin. Sori.
t.Pimu
- Pirre*
olen jo yli ikäinen tähän kysymykseen ja muutenkin..
Mutta jos oisin valitsemassa (he aika juhlava ilmaus), hänen tulisi olla elämän nälkäinen, asioista innostuva, kiltti, huumorintajuinen, naurava, sellainen josta lapsetkin tykkäävät..he siis utopistinen toiveko? - kivellä.istuja
sopivasti suolainen, mehevästi marinoitunut, rauhallinen, tasapainoinen, pystypäinen, horisontin kautta suoraan sielunpohjaan näkevä mies joka rakastaa miuta ensi katseestaan lähtien ja tykkää miusta ja ilmaisee tykkäämisensä monin tavoin ihan luontevasti. Mies joka kaappaa miut itselleen ja jonka sylissä on onnellista olla ja ei haittaa vaikka pieni parransäki hiukan raapisikin ohimohiuksieni rajaa halihaleissa. Mies jonka kanssa on kepeää keskustella ja hiljaisuuskin olisi yhteistä harmoniaa. Mies jonka seurassa olen hehkeästi nainen.
- voi olla paha juttu...
Alahan katseleen ikkunastasi, kuinka meitä naisia saapuu jonossa "ryöstöretkelle".
:-) - kivellä.istuja
voi pahkura, turha sitten ees unelmoida. Hyvä kun tiedän miksi rinssiä ei ole näkynyt. Täytyisköhän koettaa tuuria sammakkolammella vuonna 2012 ensimmäisellä elokuun kuutamolla?
- Meriläinen
mie olinkaan teille tulossa, se sun miehes vois tulla vastaan :))
- paapuuri
kivellä.istuja kirjoitti:
voi pahkura, turha sitten ees unelmoida. Hyvä kun tiedän miksi rinssiä ei ole näkynyt. Täytyisköhän koettaa tuuria sammakkolammella vuonna 2012 ensimmäisellä elokuun kuutamolla?
sitkeesti vaan jatkat kyselyitä ja etsimistä ;))
Tai sitten ooottelet sinne vuoteen 2012 :) - voi olla paha juttu...
matkaan mukaan koiran, jolla hyvä hajuaisti, joten kyllä mies löytyy.
:-) - kivellä.istuja
paapuuri kirjoitti:
sitkeesti vaan jatkat kyselyitä ja etsimistä ;))
Tai sitten ooottelet sinne vuoteen 2012 :)just, että se siun mies on tietysti kopio, kska miun unelmamieshän näkee vain sillä- ja muillakin silmillä vain miut, ei siuta. Unohan ne sammakot samantien ja odotan yllätystä :-)
- kivellä.istuja
miulla. Eilen Onnenlintu lennätti miun vieraskirjaan viisi komiaa pukin poroa, joten 3 kk päästä on joulu ja pitäisi alkaa väsästä joulukortteja, ettei taas menis ostokorteiks.
- paapuuri**
kivellä.istuja kirjoitti:
miulla. Eilen Onnenlintu lennätti miun vieraskirjaan viisi komiaa pukin poroa, joten 3 kk päästä on joulu ja pitäisi alkaa väsästä joulukortteja, ettei taas menis ostokorteiks.
kunhan seuraavan kerran kirjaudun sisään, nyt lähen keräämään herukoita,
ystävä tulee kaveriksi.
Niin, kohtahan se on taas joulu ;)) - Meriläinen
mie olin tuolla "lifestylen" puolella kylässä ja ne teki mun kunniaks kalakeittoa siellä.
Sie sait kutsun sinne ja HTZA ja hande.
Saa sitte nähä huomaaks pojat tästä vai pitääks kutsua ihan henk. koht.
Välillä taas tuli kyläily puuska niin kun mulle aina silloin tällöin tulee. - QuietPlace
mullapa on miehennoutokoira.
Ei tartte itte lähtee mihinkään.
Se käy hakemassa!! - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
mie olin tuolla "lifestylen" puolella kylässä ja ne teki mun kunniaks kalakeittoa siellä.
Sie sait kutsun sinne ja HTZA ja hande.
Saa sitte nähä huomaaks pojat tästä vai pitääks kutsua ihan henk. koht.
Välillä taas tuli kyläily puuska niin kun mulle aina silloin tällöin tulee.huomasin...
- arveluttaa
Jos tällä iällä joutuis vielä uuden akan hakuun, kun ei ole oikein kokemusta akanhausta ja edellisestä kerrastakin on vierähtäny suurinpiirtein 35 v. Toiset näyttää saavan sellaisen raketin persuuksiin, että oksat pois. Kävisköhän mulle niin? Tulis Matti Mehiläiseksi, hyppis terälehdeltä toiselle, ei aina muistaen minkä vuoksi mutta menis vaan.
Jos 50 naiselle lurittelis lemmestä niin tuliskohan korville? "Mänehän kottiis siitä höpöttämästä" - arveluttaa
Jos tällä iällä joutuis vielä uuden akan hakuun, kun ei ole oikein kokemusta akanhausta ja edellisestä kerrastakin on vierähtäny suurinpiirtein 35 v. Toiset näyttää saavan sellaisen raketin persuuksiin, että oksat pois. Kävisköhän mulle niin? Tulis Matti Mehiläiseksi, hyppis terälehdeltä toiselle, ei aina muistaen minkä vuoksi mutta menis vaan.
Jos 50 naiselle lurittelis lemmestä niin tuliskohan korville? "Mänehän kottiis siitä höpöttämästä" - RosaLiiin
Kyllä mie niin viehättyisin kun melkein kuusikymppinen raamikas, tai ei sillä iällä nyt niin väliä, humorilla varustettu leskimies pörhältäisi silloin tällöin tuohon pihaan,
noist eronneista en niin kauheesti välitä, mutta virttyneenkin leskimiehen kanssa olisi niin mukava itkeä ja nauraa, hassutella ja hullutella. Monissa asioissa oltais samalla aaltopittuuvella ja välillä kinasteltas kunnolla.
Hää sais itse pestä pyykinsä ja ajaa ruohonsa, mutta ruokaa laitettais yhessä ja naatittas. Käytäs yökylässä toisissamme ja piettäs viikkovierailuja toistemme nurkissa. Niin ja matkustelu olis yhessä mahottoman mukavaa, voitais vaikka inglesiin nakurannoille lähteä, sais hää siellä vähä nuorempiakin ihhailla, siis tiukkapipot ei viehätä. Voitais yhes käydä konsertissa, tänään kuunneltas vaikka chopinin pianonpimputusta ja huomenna kateltas jaakko teppoa.
Voisi hän olla vaikka mettämieskii, ei välttämättä, yhessä sitten syksyaamulla neljänaikaan lähettäs jänistä jahtaamaan tai muuten vain ihmeteltäs tuon luonnon ihmeitä, tehtäs nuotio ja juotas nokipannukahvit, voi jessus. tultas kotiin ja lämmitettäs aamusauna, otettas viinilasillinen ja mentäisiin päikkäreille.
Sitten myö piettäs juhlia, hänen lapset ja miun lapset ja kaikki lapsenlapset, kyllä se viehättäs, semmonen epätavallisen tavallinen suomalainen mies, joka tykkäis soutaa ja välillä huovata mutta kuiteskin samassa veneessä tämän suomalaisen naisen kanssa kohti auringonlaskua. Se, se viehättäs...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661