Tälle kevääle ilemestyy kaks uutta hittiä, jotka saavuttaa SUUREN suosion koko ´kansan keskuudessa..
Edit1) "Aurinko paistaa, ja NARRIT huilaa, taisi tulla kesä!!!..lalllaaa...
Edit2) "Jo joutui armas aika, ja suvi suloinen..kauniisti joka paikkaa, koristaa turkulainen"
Näistä hiteistä kuulaan vielä..
PS: ite oon jo kesälomalla..
hittibiisit keväälle 2004..
Jo lomalla...
5
731
Vastaukset 5
- Mozart
Karhunpoika sairastaa:
"Narri-lauma sairastaa, heitä heitelkäämme--taklauksilla hoidelkaa, narri-pellejäämme..
LOMA paras lääke on, sinne joutukaatte..."
PS: Häkkinen.."kas näin heiluu reppu, ja reppu heiluu näin..."- Pööh!!
LOistavaaLoistavaa!!
- Anonyymi
Tästä pidän
- BOY-82
Ankkurit nostakaa, maa taakse jäi. Taas pilvet taivaan peittää Tämä jengi lärvit heittää tervetuloa hei sikahumala hei aurinkoinen appelsiini mehujuoma Hei
- BOY-82
Sä oot julli ja sä tiedät sen, sä oot julli ja sä tiedät sen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412149Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois235937Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78883
- 64871
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37852- 106810
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70705- 71571