Tälle kevääle ilemestyy kaks uutta hittiä, jotka saavuttaa SUUREN suosion koko ´kansan keskuudessa..
Edit1) "Aurinko paistaa, ja NARRIT huilaa, taisi tulla kesä!!!..lalllaaa...
Edit2) "Jo joutui armas aika, ja suvi suloinen..kauniisti joka paikkaa, koristaa turkulainen"
Näistä hiteistä kuulaan vielä..
PS: ite oon jo kesälomalla..
hittibiisit keväälle 2004..
Jo lomalla...
5
568
Vastaukset
- Mozart
Karhunpoika sairastaa:
"Narri-lauma sairastaa, heitä heitelkäämme--taklauksilla hoidelkaa, narri-pellejäämme..
LOMA paras lääke on, sinne joutukaatte..."
PS: Häkkinen.."kas näin heiluu reppu, ja reppu heiluu näin..."- Pööh!!
LOistavaaLoistavaa!!
- Anonyymi
Tästä pidän
- BOY-82
Ankkurit nostakaa, maa taakse jäi. Taas pilvet taivaan peittää Tämä jengi lärvit heittää tervetuloa hei sikahumala hei aurinkoinen appelsiini mehujuoma Hei
- BOY-82
Sä oot julli ja sä tiedät sen, sä oot julli ja sä tiedät sen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090