http://www.altena.dk/5percent/index-SF.html
yhteydenotot:
[email protected]
T5pc
1
515
Vastaukset
- isopovinen blondi
hei kaveri olit sitten jukka tai jussi, mutta mielestäni ihmisten huijaus tämäntyyppisillä jutuilla on niin väärin että mä vetäisin sua heti turpiin kun näkisin.
Hyvä ystäväni teki itsemurhan tehtyään ensin konkurssin ja sitten laitettua jollekin Nigerialaishuijarille loput rahansa .... näitä verkostomarkkinointijuttuja on ollut maailamn sivu ja kaikki ovat huijausta paitsi perustajille, ne jotka tulevat myöhemmin mukaan häviävät rahansa.
Niin "Sanna" mä tunkisin mielelläni koko yrityksen perustajineen sun perseeseesi, sehän sulla aiankin on olit sitten mies tai nainen.
PS. minä en ole isopovinen blondi minä olen rehellinen suomalainen mies, sinä sen sijaan olet huijari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281848Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3551586- 1501217
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131174Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111024
- 2851005
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt5999- 81955