Music Everywhere latauslistan

sijalla 20

Annan uusi sinkku Music Everywhere on latauslistalla vasta sijalla 20. Eikös Annan aiemmat sinkut ole menneet heti ilmestyttyään ykköseksi? Listan sijoitus kertoo aika paljon Annan suosiosta ja varsinkin kappaleen tasosta - huono.

http://latauslista.fi/

15

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Music everywhere

      on Annan tähän asti paras biisi. Ehkä latauslistan huono sijoitus on todiste vain suomalaisten huonosta mausta;D

      • tyttö.

        "Ehkä latauslistan huono sijoitus on todiste vain suomalaisten huonosta mausta;D"
        no jaa makunsa kullakin


      • KOKO lista
        tyttö. kirjoitti:

        "Ehkä latauslistan huono sijoitus on todiste vain suomalaisten huonosta mausta;D"
        no jaa makunsa kullakin

        suurimmaksi osaksi silkkaa paskaa. Muutama hyvä tai keskinkertainen biisi Annan biisin lisäksi.


      • meliini

        Anteeksi vain, mutta Annahan "menestyy" ainoastaan täällä Suomessa. Eli jos suomalaisilla on huono maku, niin sehän tarkoittaa että Anna-faneillakin on huono musamaku...

        Hassua.


      • Mr. Popwave

        Ihan totta! Suomalaisilla on vaan niin huono maku, ettei ne ymmärrä mitään tällasesta täydellisestä musiikista! Kaikki suomalaiset toivoo ain avaan hevii! Vaihtakaa levyä.

        Munkin mielestä Annan parasta musaa :D


      • meliini
        Mr. Popwave kirjoitti:

        Ihan totta! Suomalaisilla on vaan niin huono maku, ettei ne ymmärrä mitään tällasesta täydellisestä musiikista! Kaikki suomalaiset toivoo ain avaan hevii! Vaihtakaa levyä.

        Munkin mielestä Annan parasta musaa :D

        "...Suomalaisilla on vaan niin huono maku."

        Mitäs Sinä tiedät suomalaisten musiikkimausta? Heti tulee mieleen parikymmentä tyyppiä joihin tämä väite ei sovi.

        "...ei ne ymmärrä mitään tällasesta täydellisestä musiikista!"

        Mitä?! Et oo tosissasi? Itse olen kuunnellut "Annan" musiikkia Youtubesta eikä kyllä mielestäni ole mitään hääppöistä... Kaiken lisäksi, sen mitä minä olen päätellyt, hän ei tee musiikkiaan itse? Mikä se sellainen artisti on, joka ei ole tehnyt ainuttakaan biisiään itse, kun ei tulkitsekaan niitä sen syvällisemmin? No, ihan kuinka vaan.

        "...Kaikki suomalaiset toivoo ain avaan hevii!"

        Stereotypian uhri... Tässäpä yksi joka ei 'toivo ain avaan hevii'. Kuuntelen Michael Jacksonia (joka sentään teki hittinsä itse ja tulkitsi ne sydäntäsärkevän upeasti, kaiken lisäksi yksi tanssin mestareista. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.) sekä Queenia (rockin valtiasbändi) Suomalaisesta musiikista voisin mainita Juicen, Loirin ja kumppanit... Neroja molemmat, omalla tavallaan.

        "...Vaihtakaa levyä."

        En vaihda. Kuuntelen mieluummin Thrilleriä tai News of the Worldia kuin säveltäjien/sanoittajien kyhäämää (ja Annan laulamaa) Now:ta...

        Mielipiteitä nämäkin, ei tarvitse ruveta pommittamaan hirmuisilla X(-merkeillä, jos en vastaa jonkun mielipidettä. Eikä myöskään tarvitse sanoa: "Mix sä tääl Annapalstalla liikut jos sä vaa mollaat sitä?????!!!!!!!! X(X(X("
        Sillä syy on: On huvittavaa lukea näitä "Anna on ihq bihq ihana söpö täydellinen maailman kaunein blaa blaa blaa..."-viestejä.

        Ja kyllä kyllä, vedän helposti herneen nenään.


      • käyt siis
        meliini kirjoitti:

        "...Suomalaisilla on vaan niin huono maku."

        Mitäs Sinä tiedät suomalaisten musiikkimausta? Heti tulee mieleen parikymmentä tyyppiä joihin tämä väite ei sovi.

        "...ei ne ymmärrä mitään tällasesta täydellisestä musiikista!"

        Mitä?! Et oo tosissasi? Itse olen kuunnellut "Annan" musiikkia Youtubesta eikä kyllä mielestäni ole mitään hääppöistä... Kaiken lisäksi, sen mitä minä olen päätellyt, hän ei tee musiikkiaan itse? Mikä se sellainen artisti on, joka ei ole tehnyt ainuttakaan biisiään itse, kun ei tulkitsekaan niitä sen syvällisemmin? No, ihan kuinka vaan.

        "...Kaikki suomalaiset toivoo ain avaan hevii!"

        Stereotypian uhri... Tässäpä yksi joka ei 'toivo ain avaan hevii'. Kuuntelen Michael Jacksonia (joka sentään teki hittinsä itse ja tulkitsi ne sydäntäsärkevän upeasti, kaiken lisäksi yksi tanssin mestareista. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.) sekä Queenia (rockin valtiasbändi) Suomalaisesta musiikista voisin mainita Juicen, Loirin ja kumppanit... Neroja molemmat, omalla tavallaan.

        "...Vaihtakaa levyä."

        En vaihda. Kuuntelen mieluummin Thrilleriä tai News of the Worldia kuin säveltäjien/sanoittajien kyhäämää (ja Annan laulamaa) Now:ta...

        Mielipiteitä nämäkin, ei tarvitse ruveta pommittamaan hirmuisilla X(-merkeillä, jos en vastaa jonkun mielipidettä. Eikä myöskään tarvitse sanoa: "Mix sä tääl Annapalstalla liikut jos sä vaa mollaat sitä?????!!!!!!!! X(X(X("
        Sillä syy on: On huvittavaa lukea näitä "Anna on ihq bihq ihana söpö täydellinen maailman kaunein blaa blaa blaa..."-viestejä.

        Ja kyllä kyllä, vedän helposti herneen nenään.

        huvittumassa omista kirjoituksistasi Annan siivellä.
        Ei taida yhtäkään Annafania kiinnostaa sun mielipiteesi ja musamakusi mainostaminen täällä.
        Artisti on esiintyvä taiteilija, ei hänen tarvitse olla lauluntekijä menestystä saavuttaakseen.


      • tyttö.
        käyt siis kirjoitti:

        huvittumassa omista kirjoituksistasi Annan siivellä.
        Ei taida yhtäkään Annafania kiinnostaa sun mielipiteesi ja musamakusi mainostaminen täällä.
        Artisti on esiintyvä taiteilija, ei hänen tarvitse olla lauluntekijä menestystä saavuttaakseen.

        kyllä mun mielestä on ainakin uskottavampaa jos laulaja itse sanoittaa kappaleensa.
        kun anna ei sanoita kappaleita niin miksei se sitte livenä keskity siihen laulamiseen...se on niin hermotuneen näkönen aina lavalla...


      • teitä faneja!!! :D:D
        käyt siis kirjoitti:

        huvittumassa omista kirjoituksistasi Annan siivellä.
        Ei taida yhtäkään Annafania kiinnostaa sun mielipiteesi ja musamakusi mainostaminen täällä.
        Artisti on esiintyvä taiteilija, ei hänen tarvitse olla lauluntekijä menestystä saavuttaakseen.

        "ei hänen tarvitse olla lauluntekijä menestystä saavuttaakseen"

        Artisti saa lisää respectiä, jos tekee omaa matskua eikä vain poseeraa punaisella matolla, :D Niin ne jotka tekevät omaa matskua, on myös "oikea" artisti!

        Viimeaikaisten uutisten perusteella voi todeta, että Anna on "pudonnut" oikealle tasolle. Eli ei ole enää idolsmania auttamassa ja sen näkee heti sijoituksissa.


      • meliini
        käyt siis kirjoitti:

        huvittumassa omista kirjoituksistasi Annan siivellä.
        Ei taida yhtäkään Annafania kiinnostaa sun mielipiteesi ja musamakusi mainostaminen täällä.
        Artisti on esiintyvä taiteilija, ei hänen tarvitse olla lauluntekijä menestystä saavuttaakseen.

        Tuskin ketään Anna-fania kiinnostaa toisen Anna-fanin mielipide missään asiassa. Se nyt vain on niin, että useimmat Annan ihailijat (tai ainakin tällainen mielipide minulle on tullut) eivät osaa arvostaa muunlaista musiikkia ja mielipiteitä. Kyllähän sitä saa "ihquttaa" sielunsa edestä Annaa ja tämän laulamaa ihqua musiikkia... Ihminen nyt on tällainen, että helposti ärsyyntyy toisten mielipiteistä. Kuten minä tuosta viestistä johon vastasin äsken, ja Sinä taas minun viestistäni. Enkä minä tahallani mainostanut musiikkimakuani, kunhan vain kerroin mikä on MINUN mielestäni hyvää musiikkia, sillä monesti sitä ollaan kysytty kun vastaavanlainen viesti on luettu. Kerroinpahan vain heti.

        Pakko vielä sanoa... Kyllä, artisti on useimmiten taiteilija. Vaan otetaan nyt esim. Pussycat Dolls.. Artisteja hekin, vaan eipä heidän laulamassa musiikissaan juuri mitään taiteellista tai nerokasta ole. Annahan ei tulkitse kappaleitaan, vaan laulaa ne omalla äänellään (jota tosin tietokoneella muokataan) En saa omaan päähäni Annasta millään nerokasta/taiteellista artistia.

        Harmi kun tällä palstalla ei sallita toisia mielipiteitä.


      • ....
        meliini kirjoitti:

        Tuskin ketään Anna-fania kiinnostaa toisen Anna-fanin mielipide missään asiassa. Se nyt vain on niin, että useimmat Annan ihailijat (tai ainakin tällainen mielipide minulle on tullut) eivät osaa arvostaa muunlaista musiikkia ja mielipiteitä. Kyllähän sitä saa "ihquttaa" sielunsa edestä Annaa ja tämän laulamaa ihqua musiikkia... Ihminen nyt on tällainen, että helposti ärsyyntyy toisten mielipiteistä. Kuten minä tuosta viestistä johon vastasin äsken, ja Sinä taas minun viestistäni. Enkä minä tahallani mainostanut musiikkimakuani, kunhan vain kerroin mikä on MINUN mielestäni hyvää musiikkia, sillä monesti sitä ollaan kysytty kun vastaavanlainen viesti on luettu. Kerroinpahan vain heti.

        Pakko vielä sanoa... Kyllä, artisti on useimmiten taiteilija. Vaan otetaan nyt esim. Pussycat Dolls.. Artisteja hekin, vaan eipä heidän laulamassa musiikissaan juuri mitään taiteellista tai nerokasta ole. Annahan ei tulkitse kappaleitaan, vaan laulaa ne omalla äänellään (jota tosin tietokoneella muokataan) En saa omaan päähäni Annasta millään nerokasta/taiteellista artistia.

        Harmi kun tällä palstalla ei sallita toisia mielipiteitä.

        oot varmaan se sama henkilö joka oli kommannut sinne
        music everywhere videoon että:kuvaa ja ääntähän ei ole muokattu yhtään.
        :D
        oon samaa mieltä kanssasi.
        haluutko olla youtube kavereita?
        mun kommentti on kans siel videolla nimimerkki:s1ngstar
        :)


      • meliini
        .... kirjoitti:

        oot varmaan se sama henkilö joka oli kommannut sinne
        music everywhere videoon että:kuvaa ja ääntähän ei ole muokattu yhtään.
        :D
        oon samaa mieltä kanssasi.
        haluutko olla youtube kavereita?
        mun kommentti on kans siel videolla nimimerkki:s1ngstar
        :)

        Kyllä, minähän se siellä... :)

        "...haluutko olla youtube kavereita?"

        Mikäs siinä! :D


    • sijalla 4
      • rojahti

        12:lle sijalle.


    • rojahti

      sijalle 27. Kristiina Braskin uusi sinkkukin pärjää paremmin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe