tupakkayhtiölle maksettavaksi

miljoonakorvaukset

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/08/tupakkayhtio_tuomittiin_maksamaan_138_miljoonan_dollarin_korvaukset_950745.html

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Keuhkosyöpään kuolleen tyttärelle miljoonakorvaus tupakkayhtiöltä/1135248789071

Yhdysvaltalainen oikeusistuin on määrännyt tupakkayhtiön maksamaan miljoonakorvaukset keuhkosyöpään kuolleen naisen tyttärelle, sanomalehti Los Angeles Times kertoi tiistaina.

Tuomioistuin Los Angelesissa määräsi tupakkayhtiö Philip Morrisin maksamaan Jodie Bullockille 13,8 miljoonaa dollaria (noin 9,7 miljoonaa euroa).

Bullockin äiti Betty haastoi yhtiön oikeuteen jo vuonna 2001, mutta hän kuoli kesken käsittelyn keuhkosyöpään vuonna 2003. Kuollessaan Betty oli 64-vuotias, ja hän oli tupakoinut 47 vuotta

17

1513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa

      tilassa, siis valtiot ja veronmaksajat!, jos salliva kannabiksen myynnin laillisesti!
      Valtioilta tullaan vaatimaan MILJARDEJA korvauksena kannabiksen aihettamista rikoksista, murhista ja kuolemista!

      • tule auttamaan

        kannabis kiusaa!


      • tule auttamaan kirjoitti:

        kannabis kiusaa!

        antaa teille kaikille kohta piiskaa ; D


      • ...

        Kannabis vaikuttaa lähinnä piristävästi eikä lisää agressiivisuutta kuin alkoholi mahdollisesti. Täten se itsessään ei aiheuta rikoksia ja kuolemaanjohtanutta yliannostusta ei tunneta.

        Tietysti aistiharhat voivat aiheuttaa rikoksia, mutta yleensä sellaset johtuvat pelosta.

        En kuitenkaan ota kantaa kannattaako sitä laillistaa se on päättäjien oma asia.


      • tupakka aiheuttaa
        jii71 kirjoitti:

        antaa teille kaikille kohta piiskaa ; D

        kannabista voi syödä jos ei halua polttaa. jos polttaa kannabista tupakan seassa niin se tuppa on sitä pahaa.


        sitä paitsi kannabista voi polttaa ihan raakana tai sekottaa sitä muihin yrtteihin.


        kannabis vapaaksi ja suomi natoon.


      • myös....

        alkoholi joka on aiheuttanut miljoonia rikoksia, murhia ja kuolemia?


      • Selvitä ennen rokotusta
        tupakka aiheuttaa kirjoitti:

        kannabista voi syödä jos ei halua polttaa. jos polttaa kannabista tupakan seassa niin se tuppa on sitä pahaa.


        sitä paitsi kannabista voi polttaa ihan raakana tai sekottaa sitä muihin yrtteihin.


        kannabis vapaaksi ja suomi natoon.

        Oman terveyden vuoksi kannattaa lukea.

        The vaccines are far more deadly than the swine flu

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,8324.msg147191.html#msg147191


      • Heh
        Selvitä ennen rokotusta kirjoitti:

        Oman terveyden vuoksi kannattaa lukea.

        The vaccines are far more deadly than the swine flu

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,8324.msg147191.html#msg147191

        "The vaccines are far more deadly than the swine flu"

        hah hah hyvä vitsi ja toi linkki vie jonnekin p***aan joka onneksi vaatii rekisteröitymisen aiheuttaakseen harmia.


      • Darwinismi korjaa tyhmät

    • ........!!!!

      tupakka yhtiö laittanut ne tupakat sen naisen suuhun ja pakottanut sen polttamaan niitä, ihme touhua se ameriikan touhu ilmankos ne on läskejä että kaikesta pitää valittaa

      • R.I.P.

        Siellä ei kukaan kiinnitä ihmisten hyvinvointiin huomiota.


    • ........!!!!

      tupakka yhtiö laittanut tupakat sen naisen suuhun ja pakottanut polttamaan niitä. on ne tyhmiä noi ameriikkalaiset

      • entinen tupakkijorma

        Laittaako kauppias tai elintarvikevalmistaja syöpää aiheuttavia lisäaineita ja muuta moskaa sisätävät ruoat sinun suuhusi?


    • Kahtokaa
    • ratkaisu...

      sillä aivan samoin perustein korvauksia voisi hakea lukuisat muutkin...ja aivan kun ei tupakan haitoista olisi jo tuossa vaiheessa tiedetty...ja ainahan se tupakoinnin voi lopettaa milloin vain...tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...

    • hyvä alku.

      tänää ei tarvi polttaa, huomisesta en haluu.kaan tietää.. tupakkaan kyllä kuolee, ja nussiessa hävettää. kun alkaa hengitys vinkuu...

    • Että_silleE

      Tansikoot huora vaan äitinsä haudalla. Mutta on valtio mulle silti velkaa kun saan aina troijalaisen, kun käyn Hollantilaisella "tuulimylly"-aiheisilla sivuilla koska valtio sallii nuorten naisten nenärenkaat sun muut läpilävistykset helsingin alueella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe