Mikä

jouskari59

Minua kiinostaisi astroligiasta katsottuna tietää mikä horoskooppimerkki sopisi minulle parhaiten,synt,13.12.59 klo:22.50..kokemusta on oinaasta, kauriista, vaakan kanssa pitkäliitto takana

5

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Syntymäpaikkasi puuttuu, mutta yhtä kaikki,
      Vanha astrologia kertoo ja kirjoittaa : Etsi sinun aurinko-merkkisi omaava Kuu-merkki puolisoksi.
      Mutta, ei se mene noin. Etsi puoliso, joka jakaa työsi ymmärtämisen ja rakastaa sinua itsenäsi. Joku tuli-merkki olisi suotava hänellä, jotta olisi yhteistä maaperää.
      Tämän päivän astrologia ei ole sama, kuin eilisen päivän, tuskin on mitään "sinulle tarkoitettua, erityistä sielunkumppania", on vain elettävä ja katsottava, kuka tulee vastaan.
      Minä itse panostan arvoihin ja asenteisiin elämässä. Laila Puustinen.

      • jouskari59

        niinhän se on ettei meitä ketään ole tarkoitettu toisilmme,,vaan on katsottava mitä elämä tuo eteen ja mitä ei,,ja se syntymäpaikka on Pudasjärvi


      • parisuhteeseen?
        jouskari59 kirjoitti:

        niinhän se on ettei meitä ketään ole tarkoitettu toisilmme,,vaan on katsottava mitä elämä tuo eteen ja mitä ei,,ja se syntymäpaikka on Pudasjärvi

        Koska olet niin liikkuvainen, totuuden julistaja, mitä merkkiä hakea? Oinasta/ko?
        Kuu-Oinas?

        Mitä koti merkitsee sinulle, kuinka paljon on tunteita kotona? Ei kenties kuitenkaan Härkää, ei Rapua.
        Onko koti rakas vaatteidenvaihtopaikka?
        Mitä miettivä mielesi voisi tuoda, kuitenkin Rapua? Ei.
        Jatkuvaa vaihtelunkaipuusi, olisiko kumppanisi aurinko-Kaksonen?
        Jos kaivat sen mielesi pohjalta, mitä siellä mietitään salassa, kenen kanssa voisit sen jakaa, joku, joka kuitenkaan ei olisi niin liikkuva, Nousu-Vaaka?
        Mitä ajattelet maailmanparantamisesta? Siis Vesimies?

        Kuten näet, astrologia ei ole yksinkertaista.

        Sinua tervehtien Laila Puustinen.


      • jouskari59
        parisuhteeseen? kirjoitti:

        Koska olet niin liikkuvainen, totuuden julistaja, mitä merkkiä hakea? Oinasta/ko?
        Kuu-Oinas?

        Mitä koti merkitsee sinulle, kuinka paljon on tunteita kotona? Ei kenties kuitenkaan Härkää, ei Rapua.
        Onko koti rakas vaatteidenvaihtopaikka?
        Mitä miettivä mielesi voisi tuoda, kuitenkin Rapua? Ei.
        Jatkuvaa vaihtelunkaipuusi, olisiko kumppanisi aurinko-Kaksonen?
        Jos kaivat sen mielesi pohjalta, mitä siellä mietitään salassa, kenen kanssa voisit sen jakaa, joku, joka kuitenkaan ei olisi niin liikkuva, Nousu-Vaaka?
        Mitä ajattelet maailmanparantamisesta? Siis Vesimies?

        Kuten näet, astrologia ei ole yksinkertaista.

        Sinua tervehtien Laila Puustinen.

        Kiitos vaan Laila vastauksestasi,,eihän se astrologia helppoa ole,,
        Siinä kyllä olet oikiassa,,liikkuvainen olen,,ja rauhaton myös,,etsin,,etsin kun löydän sen oikian,,syysterveiset sinulle,,


      • ...
        jouskari59 kirjoitti:

        Kiitos vaan Laila vastauksestasi,,eihän se astrologia helppoa ole,,
        Siinä kyllä olet oikiassa,,liikkuvainen olen,,ja rauhaton myös,,etsin,,etsin kun löydän sen oikian,,syysterveiset sinulle,,

        Minä alan lopettamaan pikkuhiljaa tätä hommaa. Tahdon sanoa Sinulle, että minua kiinnostaa eniten kartta, jossa on jotain erikoista, Sinulla on!
        Minä näen Sinulla jotain omaa ajatusmaailmaa, josta johtuen en sano Sinulle, ota tuo ja tuo merkki.
        On mielettömän helppo yksinkertaistaa kumppanin olemus, kun me itse olemme yksilöitä mitä suurimmassa määrin.
        Lempilauseekseni on tullut : Sinun sielunkumppanisi on ihminen, joka näkee reppusi sisällön ja kuinka paljon se painaa. Tässä tapauksessa Sinun erikoisuutesi kaikessa hyvässä merkityksessä. Mielellään toivon sinulle herkkää tyyppiä kuitenkin . Kiittäen, LP.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      637
      4708
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3221
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2479
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 252
      1877
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      97
      1354
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe