Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kannabis syötynä

wsfza<

Heipä hei

Olen poltellut kannabista melko säännöllisesti jo jonkin aikaa, se alkaa olemaan jo tuttua puuhaa. En kuitenkaan ole koskaan kokeillut kannabista oraalisesti.

Nyt haluaisin niin tehdä, mutta en vielä tiedä että kuinka se olisi järkevintä tehdä. Olen kuullut, että kannabiksesta voi valmistaa esim. teetä. Onko kenelläkään kokemuksia tästä? Entä voiko kukkaa syödä ihan tuosta vaan, tekemättä sille mitään ensin? Tiedän että annoksen tulee olla noin 3 kertaa suurempi kuin poltaessa toimiva annos.

Kertokaas minulle kaikkea mitä tiedätte kannabiksesta oraalisesti käytettynä:) kokemuksia etenkin olisi mukava lukea.

26

23996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddwadwads

      Kyllä netistä reseptejä löytyy vaikka minkälaisten leipien tekoo yms.
      Muistutan tosin että itse PÄIHTYMYS on sitten 10x vahvempi. Parempi aloittaa pienellä annostuksella ettei yllätä.

      • Ei ole 10x vahvempi

        Syötynä päihtymys on 3-4 kertaa heikompi.


      • Tietäjäää*
        Ei ole 10x vahvempi kirjoitti:

        Syötynä päihtymys on 3-4 kertaa heikompi.

        Syötynä vaikutus alkaa pidemmän ajan kuluttua, kestää pidempään ja on huomattavasti voimakkaampi kuin poltettaessa.


      • trupaduuri
        Tietäjäää* kirjoitti:

        Syötynä vaikutus alkaa pidemmän ajan kuluttua, kestää pidempään ja on huomattavasti voimakkaampi kuin poltettaessa.

        Vaikutus kestää pidempään mutta on miedonpi kuin poltettaessa.


      • Thc4
        trupaduuri kirjoitti:

        Vaikutus kestää pidempään mutta on miedonpi kuin poltettaessa.

        Vittu se vaikutus on voimakkaampi kuin poltettuna jos oikein valmistu. Varovasti syömisien kanssa voi yllättää.


      • ytrererr
        Tietäjäää* kirjoitti:

        Syötynä vaikutus alkaa pidemmän ajan kuluttua, kestää pidempään ja on huomattavasti voimakkaampi kuin poltettaessa.

        Olen syönyt leivonnaisina ja kekseinä noin 10 kertaa. Muutaman kerran on tuntunut vähän, enimmäkseen en ole tuntenut mitään vaikutusta. Sitä pitää varmaan laittaa todella reilulla kouralla että tuntuu. Ei raski ellei itse kasvata kun gugu on aika kallista.


      • Anonyymi
        ytrererr kirjoitti:

        Olen syönyt leivonnaisina ja kekseinä noin 10 kertaa. Muutaman kerran on tuntunut vähän, enimmäkseen en ole tuntenut mitään vaikutusta. Sitä pitää varmaan laittaa todella reilulla kouralla että tuntuu. Ei raski ellei itse kasvata kun gugu on aika kallista.

        Vittu sä olet idiootti, mulle on ihan sama miten vanha tämä keskustelu on, mutta olet kyllä täysin tietämätön tästä asiasta. Jos mielestäsi vaikutus on huomattavasti miedompi, et todellakaan osaa leipoa niitä kannabis leivoksia. Hanki kunnon ohjeet ja leivo täysin niiden mukaisesti, tule sitten uudestaan kommentoimaan kun olet niitä syönyt :).


      • Anonyymi
        ytrererr kirjoitti:

        Olen syönyt leivonnaisina ja kekseinä noin 10 kertaa. Muutaman kerran on tuntunut vähän, enimmäkseen en ole tuntenut mitään vaikutusta. Sitä pitää varmaan laittaa todella reilulla kouralla että tuntuu. Ei raski ellei itse kasvata kun gugu on aika kallista.

        Jos olet käynyt ykkösen hakeen budia, ja tehnyt siitä mitä epäilen nii ei ihme ettei paljoo vaikuta.


      • Anonyymi
        ytrererr kirjoitti:

        Olen syönyt leivonnaisina ja kekseinä noin 10 kertaa. Muutaman kerran on tuntunut vähän, enimmäkseen en ole tuntenut mitään vaikutusta. Sitä pitää varmaan laittaa todella reilulla kouralla että tuntuu. Ei raski ellei itse kasvata kun gugu on aika kallista.

        ite kannattaa kasvattaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu sä olet idiootti, mulle on ihan sama miten vanha tämä keskustelu on, mutta olet kyllä täysin tietämätön tästä asiasta. Jos mielestäsi vaikutus on huomattavasti miedompi, et todellakaan osaa leipoa niitä kannabis leivoksia. Hanki kunnon ohjeet ja leivo täysin niiden mukaisesti, tule sitten uudestaan kommentoimaan kun olet niitä syönyt :).

        Juurikin näin, itse hain puolitutulta yhden keksin pari kk sitten ja otin siitä ensin puolet ja kun ei vaikuttanut niin 1/4 lisää ja ku kolahti nii sitä oli ihan pitkin vittuja seuraavat 8tuntia :DD. Tää kaveri on ottanu ykkösen bägin ja keitelly kasaan nii ihmekkää ku ei vaikuta


      • Anonyymi
        Ei ole 10x vahvempi kirjoitti:

        Syötynä päihtymys on 3-4 kertaa heikompi.

        Joko valehtelet tai et tiedä..päihtymys on vahva ja pitkä..


    • kotikokki

      Kannabinoidit mm. thc ovat rasvaliukoisia aineita, joten tarvitset rasvaa ruuansulatukseen samaan aikaan. Helpoin tapa on liuottaa vaikuttavat aineet rasvaan ennen ja käyttää rasvaa johonkin leivonnaiseen. LKiian suuri lämpötila kuitenkin tuhoaa kannabinoideja joten matalalla lämmöllä 1-2h.

    • ganjA TOHTORI

      voin kertoa tunti syömisestä ja poltin yhden jointin hash plant power plant ja söin kolme pilkku seitsemän grammaa olo hieman nousee koko ajan aion nyt pitää tauon ja polttaa jointin ja kuunnella vinnie pazia kyllä syötynä ainakin vahva indica hybridi on hyvää sulassa jäätelössä ruuan on hyvä olla rasvapitoinen jotta kannnabis toimii paremmmin 1 osa 3 enemmän pitää syödä

    • !!!!!!

      onko kaikki kannabis-nistit noin yksinkertaisia? täytyy puuttua ajattelukyky täysin jos ei osaa valmistaa jotain juomaa. ehkä sinun olisi parempi lopettaa se kannabiksen käyttäminen.

    • dsgojsg

      Kannanisti riehui taas
      "Norjan TV2-kanavan mukaan tähtikiekkoilija oli lyönyt naista nyrkillä naamaan ja kuristanut tätä.
      Hyvin tunnettu huippukiekkoilija oli ilmeisesti edelleen sekaisin edellisen illan bileistä, joissa hän oli polttanut kannabista
      "

      Kannahomoille elinkautinen!

      • NukkuvaTiedustelija

        Menehän nyt siitä homottelemasta ja vaikka juomaan viinaa kun se on sulle niin tärkeetä kuitenkin.


      • NukkuvaTiedustelija

      • Anonyymi

        Klovni olet sinä


    • Anonyymi

      SUOMI 24 HAISTAKAA PASKA

      • Anonyymi

        Tämä


    • Anonyymi

      Toimii parhaiten syömällä ja koko päivän.

    • Anonyymi

      Hei hei hei! Olkaapa varovaisia kannabisleivosten kanssa. vVaikutukset verrattuna poltteluun on todellakin eri planeetalta, jos oikein valmistettu. Siinä ei skarppaaminen auta ja uni saattaa tulla väkisin, myös kaikki mitä tunnet voi voimistua eksponentiaalisesti. Ajan ja paikan taju sekä ajattelukyky saattavat kadota, joten älkää ainakaan sitä virhettä tehkö että nautitte näitä leivonnaisia pyöräillessänne tjsp.;)

    • Anonyymi

      Voit keittää kukintoa vaikka voihin,kattilaan vettä pohjalle ja voita reilusti kukat perään,,määrien suihteilla ei ole niin justiinsa. Seosta voi pitää kiehumisen rajamailla tuntikausia. Mitä pidempään melkeen parempi tulee 14h ite viimeks pidin.. voista voi lwipoa mitä mielii,tai vetää vaikka sinällään jos kantti kestää... mutta syö varovasti..esim muffinssi 1.5h tunnin välein seuraten vointia,,itsellä on kokemusta reippaasti.

      • Anonyymi

        Unohdin mainita että sekoittele seosta,huolella sillointällöin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin mainita että sekoittele seosta,huolella sillointällöin

        Unohdin,mainita vielä, että mielellään siivilöi kukat pois lopuksi..toivottavasti nyt muistin kaikki😆


    • Anonyymi

      Huppista. Nyt tuli ehkä överit.
      Minulla oli n. 1.2g aika huono laatuista kukkaa mikä ei polttamallakaan toiminut kunnolla 0.2mg paukkuja siis väsäilen ja olen päivittäiskäyttäjä, joten toleranssi on aika iso.

      Kuumensin n. 30min-1h hienonnettuna kannellisessa lasivuoassa n 150 astetta kaikki ja sen jälkeen pistin suoraan x-tra vanuukkaaseen siis kaikki ja söin pois, koska juuri polttamalla ei toiminut kunnolla ja muutenkin oli varmaan jotain ulkomaalaista vakuumipakattua paskaa koska oli niin kovia nuppuja.

      Nyt tunnin päästä tulee jatkuvalla syötöllä hampulle maistuvia röyhäsyjä ja alkaa tuntumaan että silmät kirveilee ja maha pitää ihme meteliä ja yksin naureskelen kaikille, jopa noille röyhtäisyille, joten luulempa että oli pikkasen liikaa, koska olen ennenkin syönyt, mutta kaverin kanssa tehtyjä suklaaneliöitä trimmilehdistä ja kukasta ja muistan, että niiden vaikutus alkoi vasta n 3 tunnin päästä jonka jälkeen alkoi tuntumaan samalta kuin nyt tunnin päästä ja kirjoittaisin kyllä lisää, mutta nyt tuli kauhea paska hätä joten vessaan siis kukan maku suussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe