Minun on kuitenkin pakko sanoa asia suomenkielellä,-suoraan.:
Eli
Vittuilu on taitolaji.
Olen ilokseni saanut joltakin tuntemattomalta vl-ystävältä
tosi nasevia kettuiluvastauksia. Niissä on tyyliä ja hauskuutta.
Kadehdin häntä. Osaa sanoa tosi hyvin, kuitenkaan loukkaamatta tarpeettomasti.
Anteeksi ruma sana
12
130
Vastaukset
- tänne palstalle
malli
Valitettavasti aloitukseni "eräs Pentikäinen" on poistettu.
Siellä oli todella helmiä häneltä.
Jostain puolen vuoden takaa löytyisi muita, kun muistaisin mistä. Edellytyksellä, ettei ole poistettu.
- no on sussakin
tyyliä, kun näet asian noin.
Mitäs me taiteenystävät. Mullakin on tallessa vuosikymmenten takaa koulusta kaverini kettuilu- ja haukkumakirjeitä (tunnilla nyrkkipostissa lähetettyjä), kun se osas tehdä sen v......lun niin virtuoosimaisesti...takaisin..
En vaan ole virtuoosimaista kettuilutaitoani juuri täällä käyttänyt, kun en sitä hommaa osaa kirjoitettuna tehdä niin tyylillä, ettei se tölvi jotakin tosi paljon.
Asialinjalla nääs ;)
- kettuilla lainkaan
*Osaa sanoa tosi hyvin, loukkaamatta tarpeettomasti.*
Miksi loukata lainkaan, voiko loukata tarpeellisessa määrin?***Miksi loukata lainkaan, voiko loukata tarpeellisessa määrin?****
Iskit kysymykselläsi olennaiseen.
Olen monet kerrat heittänyt jotain nasevaa (tai ainakin luulen niin).
HALUAMATTA LOUKATA KETÄÄN
Siitä huolimatta jotkut vetävät herneen nenäänsä, loukkaantuvat. Huumorikolikon toinen puoli on, että jotkut loukkaantuvat aina hyvästä vitsistä.
Kysymyksessä on asianomaisen henkilön itsetuno-iongelma, johon huumori osuu.
Mutta jos homma tehdään taiten ja tyylillä,, kirvelystä huolimatta se naurattaa kohdettakin.- toiselle
Devoit kirjoitti:
***Miksi loukata lainkaan, voiko loukata tarpeellisessa määrin?****
Siitä huolimatta jotkut vetävät herneen nenäänsä, loukkaantuvat. Huumorikolikon toinen puoli on, että jotkut loukkaantuvat aina hyvästä vitsistä.
Mutta jos homma tehdään taiten ja tyylillä,, kirvelystä huolimatta se naurattaa kohdettakin.jonkin henkilön kannalta epämiellyttävän tosiasian, tulee siis loukanneeksi toista osapuolta tahattomasti?
Totuuden sana tekee aina kipeää, mutta totuus myös tekee vapaaksi. toiselle kirjoitti:
jonkin henkilön kannalta epämiellyttävän tosiasian, tulee siis loukanneeksi toista osapuolta tahattomasti?
Totuuden sana tekee aina kipeää, mutta totuus myös tekee vapaaksi.Valokin häikäisee, ikänsä pimeydessä ollutta.
Totuudenvalo häikäisee, ikänsä vl-pimeydessä olleita..- esittää kritiikkinsä
Devoit kirjoitti:
Mutta jos homma tehdään taiten ja tyylillä,, kirvelystä huolimatta se naurattaa kohdettakin.vain ja ainoastaan huumorin varjolla. Huumorin kautta voi joskus ilmaista kielteisiä huomioitansa, mutta ainoana tapana vesittää sanottavan ja tekee sanojasta pellen, josta ei koskaan ota selvää, milloin hän on tosissaan.
- Daavidin luokse
Devoit kirjoitti:
Valokin häikäisee, ikänsä pimeydessä ollutta.
Totuudenvalo häikäisee, ikänsä vl-pimeydessä olleita..vertauksen kera. Sekin tuntuu hieman kierolta menettelyltä ja voisi ottaa jopa kettuiluna. Jeesuskin esitti paljon vertauksia, tosin kansanjoukoille ja pienemmille ihmisryhmille.
- kuuleppppa
Devoit kirjoitti:
Mutta jos homma tehdään taiten ja tyylillä,, kirvelystä huolimatta se naurattaa kohdettakin."Siitä huolimatta jotkut vetävät herneen nenäänsä"
jos vetää herneen nenäänsä ja siitä alaspäin ihmisen uumeniin, keuhkoihin, joutuu bronchoskopiaan. Kai sinä hoitajana sen tiedät?
- -?-
Jos poistat ruman sanan, saat anteeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292875- 1171170
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6907- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu143770Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754