SINÄKÖ POISTIT?
BERGE!!!!
6
197
Vastaukset
Kahdesta viestistäsi oli tullut käyttäjävalitus: Helvettiä ei ole ja viime vuosisadan alkuvuosikymmenten politiikkaan liittyvä Pentikäinen-aiheinen viesti, joka ei kyllä mitenkään liittynyt vanhoillislestadiolaisuuteen. En poistanut kumpaakaan ko. viesteistä, koska olen ollut muissa hommissa tämän illan. Ylläpidon heiniä.
Yllättävän nopeasti ylläpito reagoi.
Miksi poistatatte aloituksen, joka on suoraan Raamatun vääristelemätöntä tosiasiaa?
Jos olisitte pyytäneet todistamaan asiani, mielelläni olisin sen tehnyt.
Osoittaa vain vilpillisyyttänne, poistattajat (angry)Devoit kirjoitti:
Miksi en voi aloittaa uutta keskustelua?
Ei harmainta aavistustakaan, Devoit! Itsellänikin tämä uusi tyyli tökkii ja esimerkiksi viestin kirjoittaminen on omituisen hidasta:(
- Mie vaan
sellainen viesti poistetaan, missä lukee että helvettiä ei ole?
Sitten pitää poistaa myös sellaiset viestit, joissa väitetään, että helvetti on olemassa!
Ei kai jokaista viestiä poisteta vain siksi, että joku siitä valittaa?
Kyllä siinä viestissä pitää olla jotain törkeää/loukkaavaa tai laitonta, että se täytyy poistaa.
Ei pelkkä käyttäjävalitus riitä poistamiseen! - gulliver
Mie vaan kirjoitti:
sellainen viesti poistetaan, missä lukee että helvettiä ei ole?
Sitten pitää poistaa myös sellaiset viestit, joissa väitetään, että helvetti on olemassa!
Ei kai jokaista viestiä poisteta vain siksi, että joku siitä valittaa?
Kyllä siinä viestissä pitää olla jotain törkeää/loukkaavaa tai laitonta, että se täytyy poistaa.
Ei pelkkä käyttäjävalitus riitä poistamiseen!Minä en hyväksy, että Suomi 24 jatkuvasti muuttelee tätä palstaa, edellinen oli oikein hyvä. Se on tämä maailman meno tällaista, että kaiken pitää muuttua alinomaa, hyvä kun kehityksen pyörässä pysytään.
Helvetistä olen kanssasi samaa mieltä, eli ei sitä ole, eikä mitään muutakaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653