Mellukirppis

-

Osaisiko joku kertoa millainen paikka? Nettisivut löysin jo, eli pöytävuokra, sijainti yms. tiedossa. Lähinnä kiinnostaisi, käykö paljon ihmisiä ja meneekö tavarat hyvin kaupaksi? Onko näillä itsepalvelukirppiksillä suurikin hävikki varkauksien takia? Kokemuksia? Asiallisia vastauksia, kiitos

55

6670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja

      porukkaa käy todella paljon, suosittelen. :-)

      • epävarmaa toimintaa

        jos hintalappuihin laitetaan päivämäärä ja pöytä numero heillä on myös pöytä numero lapussa ja näevät ketöä on ollut silloin myymässä. voisi soittaa jos tavaroitani myydään vielä sen jälkeen kun olen hakenut pois ja osa tavaroista on siirtynyt muihin pöytiin.


    • juupa juuu....

      sinuna en veisi.sinne ...omat tavarat hukkuu sekaan niin paljon roinaa...millä ei tee mitään...itse meinasin vantaan kehäkirppuun..tai lauttasaareen...pienellä kirppiksellä menee kaupaksi paremmin tavarat..itsellä ollut mäntsälässä...tuli reilusti omat takasin..vaikka onkin matkaa 40km...ollut myös olarissa täydessä kuussa siellä ei mene kaupaksi tavarat!ja ei oikein toisessakaan olarin kirp....viikossa 85-25 e....

    • k-k-kirppis

      ei käy pankkikortti, kalliit hälärit 0,50-1 euroa, pitkät jonot, ahdasta varsinki viikonloppusin. Myyntiajan päätteeksi tosi vaikea löytää omia kamppeita kauheista epämääräsistä läjistä, joita on vähän joka nurkassa. Asiakkaita käy kyllä ihan mukavasti. Kehäkirppiksellä kaikki on päinvastoin eli paremmin!!

      • tjeulurio

        Pitkät jonot ja kassalla valitsemasi tavarat nakataan eteesi lappujen irtirepimisen jälkeen kuin koiralle. Huonointa asiakaspalvelua johon tullut törmättyä.


      • markopetteri
        tjeulurio kirjoitti:

        Pitkät jonot ja kassalla valitsemasi tavarat nakataan eteesi lappujen irtirepimisen jälkeen kuin koiralle. Huonointa asiakaspalvelua johon tullut törmättyä.

        Juu, se nuori akka kassalla on aivan kamalan tyly. Asiakkaita ne ovat kirppariasiakkaatkin.


      • mummuliini
        markopetteri kirjoitti:

        Juu, se nuori akka kassalla on aivan kamalan tyly. Asiakkaita ne ovat kirppariasiakkaatkin.

        sitä nuorehkoa emäntää jolla on aivan järkyttävät tekokynnet, hiurmuisesti sormuksia ja pakkelia? Olen huomannut myös ettei asiakas ole kovin tervetullut neidin kassalle. Ehkä tekokynsien kanssa toimiminen on niin hankalaa, että maksavat asiakkaat ovat riesa.


      • marketsainen
        markopetteri kirjoitti:

        Juu, se nuori akka kassalla on aivan kamalan tyly. Asiakkaita ne ovat kirppariasiakkaatkin.

        Ovat kyllä. En erottelisi kirppariasiakasta minkään muun kaupan asiakkaasta. Jos paikassa se tunneta hyvän asiakaspalvelun käsitettä, ovat myyjät väärässä ammatissa. Asiakkaathan ne sinnekin rahan tuovat.


      • Aarteilija
        marketsainen kirjoitti:

        Ovat kyllä. En erottelisi kirppariasiakasta minkään muun kaupan asiakkaasta. Jos paikassa se tunneta hyvän asiakaspalvelun käsitettä, ovat myyjät väärässä ammatissa. Asiakkaathan ne sinnekin rahan tuovat.

        Olen tästä suorastaan eri mieltä. Minulle kirpputorishoppailu on elämys -aarteenetsintää josta nautin vapaa-aikanani. Ja juuri tällaisissa paikoissa jossa kapitalismi ei jyllää vahvimmillaan olettaisin olevan mukava ja ystävällinen ilmapiiri. Siksi tällä alalla myyjän tulisikin olla vielä ihmisläheisempi kuin muissa palvelutehtävissä. Kyseessä kun ei monellakaan ole dollarinkuvat silmissä pyöritettävä bisnes, vaan ihmisten harrastuspohjainen toiminta. Epäasialliseti käyttäytyvä myyjä pilaa kokonaisvaltaisen elämyksen, josta muussa tapauksessa voisi saada hyvää mieltä pitkäksi aikaa. Mellukirppiksen kohdalla tämä on harmillista, sillä kirpputorilla olisi kuitenkin runsaasti tilaa, johon aarteet voisivat kätkeytyä. Tosin tehokkaasti, sillä sottaisaahan siellä on.


      • mamsteri
        mummuliini kirjoitti:

        sitä nuorehkoa emäntää jolla on aivan järkyttävät tekokynnet, hiurmuisesti sormuksia ja pakkelia? Olen huomannut myös ettei asiakas ole kovin tervetullut neidin kassalle. Ehkä tekokynsien kanssa toimiminen on niin hankalaa, että maksavat asiakkaat ovat riesa.

        Minulla on mellukirppiksellä pöytä ollut jo jonkin aikaa ja käyn usein paikalla järjestelemässä pöytääni. Tässä ohessa olen seurannut henkilöjkuuan toimintaa. Muutaman kerran olen jo meinannut puuttuakin asiakkaiden kohteluun, sillä aika asiatonta on ns.palvelu. Juuri tämä nuori naishenkilö on epämiellyttävän tyly ja jopa ilkeä. Inhottaisi itseänikin asioida hänen kanssaan. Meiltä myyjiltähän se on pois jos kassat karkottavat käytöksellään asiakkaat. Ja kuitenkin täysi pöytävuokra maksetaan. Ei luulisi niin vaikeaa olevan. Vapaaehtoisesti lienevät töissä kuitenkin.


      • Tero228
        mummuliini kirjoitti:

        sitä nuorehkoa emäntää jolla on aivan järkyttävät tekokynnet, hiurmuisesti sormuksia ja pakkelia? Olen huomannut myös ettei asiakas ole kovin tervetullut neidin kassalle. Ehkä tekokynsien kanssa toimiminen on niin hankalaa, että maksavat asiakkaat ovat riesa.

        Joo. Ja sitten siellä on kaikkea muuta kuin kirpparikamaa. Karkkia yms. Alepasta vierestä saa kyl halvemmalla. Ja vaikka olis kalliimpaakin, niin Alepan kassa sentään tervehtii.


    • multaperuna

      mellussä käy kyllä paljon väkeä ja ainakin minä sain hyvin rahaa sieltä.

      miinuksena on se, että paikka on niin iso, että vaikea löytää myöhemmin asiakkaiden siirtelemiä tuotteita! ja pöytä myllätään päivässä jo kaameeksi kasaksi joten sitä kannattaa muutaman pv välein siistiä. ei kukaan jaksa möyriä kauheeta lumppukasaa :) mustalaisia ja muita varkaita siellä käy..eli jos on jotain tärkeää/ kallista myytävää, niin häläri kannattaa laittaa.

      miinuksena myös se, että vaaterekit ei ole pöytien yhteydessä! monet eivät edes niitä rekkejä käy läpi (jotka ovat siis seinillä), kun pöydissäkin on ihan tarpeeksi läpikäytävää.

      • siistiina

        epäsiisti kirppis, ei millään voi löytää omia tavaroita niistä älyttömistä vaate- ja tavararöykkiöistä. Kirppiksen akat ei vaivaudu huolehtimaan siisteydestä eikä järjestyksestä mitenkään! Hälyt on törkeen kalliita 0,50 ja 1 euron sikamaista kiskontaa, jos haluat suojata omia tavaroita varkailta!!! Kehäkirppikselle paljon plussaa ilmaisista kovista hälyistä ja tarrat vaan 0,10...


      • ei kaatopaikkashoppa
        siistiina kirjoitti:

        epäsiisti kirppis, ei millään voi löytää omia tavaroita niistä älyttömistä vaate- ja tavararöykkiöistä. Kirppiksen akat ei vaivaudu huolehtimaan siisteydestä eikä järjestyksestä mitenkään! Hälyt on törkeen kalliita 0,50 ja 1 euron sikamaista kiskontaa, jos haluat suojata omia tavaroita varkailta!!! Kehäkirppikselle paljon plussaa ilmaisista kovista hälyistä ja tarrat vaan 0,10...

        Mellukirppiksen epäsiisteys on juurikin se syy, miksi asiakkaana olen siirtynyt toisaalle. Pöydät ovat kaoottisia ryönävuoria ja henkilökunta on törkeän epäystävällistä jos jotakin haluaa tiedustella...Pahinta on kuitenkin paikan ilma, joka on niin huono että aiheuttaa ainakin minulla lievää pahoinvointia. Vähän voisi siisteyteen panostaa vaikka kirpputori onkin.


    • anits

      ... kannattaa viedä Mellariin.

      Olen myynyt neljällä eri itsepalvelukirpputorilla ja paras tulos on tullut Mellunmäen kirpputorilla. Mitään merkittävää ei ole kadonnut ja kalleimmat tavarat kannattaa joka tapauksessa suojata hälyllä tai viedä kassalle säilöön. Kokemusta Mellukirppiksestä vuodesta 2004, myyntikertoja varmaan 6-7.

      • kirppiskonkari

        Olen muutaman kerran mellukirppiksellä tavaroitani myynyt, mutta enää minua ei sinne saa. Aika paljon varastetaan ja rekit ovat hankalasti eri paikassa kuin pöytä. Osa tavarasta voi toki olla hukkunutkin muiden pöytien sekaan, eikä varastettu..mutta epäsiistiä kyllä on. Paikan pito vaikuttaa hieman leväperäiseltä näin vanhan koulukunnan edustajan silmään.


      • Tämä on totuus.
        kirppiskonkari kirjoitti:

        Olen muutaman kerran mellukirppiksellä tavaroitani myynyt, mutta enää minua ei sinne saa. Aika paljon varastetaan ja rekit ovat hankalasti eri paikassa kuin pöytä. Osa tavarasta voi toki olla hukkunutkin muiden pöytien sekaan, eikä varastettu..mutta epäsiistiä kyllä on. Paikan pito vaikuttaa hieman leväperäiseltä näin vanhan koulukunnan edustajan silmään.

        Puhun kokemuksella. Mellunmäen palvelu järkyttävän surkeaa, pitkät jonot ja kaks akkaa
        vaan juoruaa ja mässyttää suuhunsa koko ajan jotain. Täysin epäasiallista asiakaspalvelua.
        Hälyttimien hinnat valtakunnan kalleimmat. Nää kaks myyjää on myös pahimpia trokareita, heti säntäillään tiskin takaa kun joku tuo jotakin uutta myyntiin, ja jono seisoo!

        Kehäkirppiksellä asiakaspalvelu loistavaa! Kauppa käy ainakin minulla 3-4 kertaa paremmin kuin mellunmäessä. Hälyttimien hinnat eivät päätä huimaa joten tuotteiden suojaaminen ei käy kukkaron päälle.
        Paikka on siisiti ainakin jos verrataan mellunmäkeen. Lapset on myös huomioitu leikkipaikalla, tämäkin
        puuttuu mellunmäestä. Suurin plussa kuitenkin loistavasta asiakaspalvelusta ja riittävästä henkilökunnan määrästä, pahempia jonoja ei pääse syntymään kun on tiskin takana porukkaa! Täällä voi myös maksaa korteilla niinkuin nykyaikaan kuuluukin, toisin kuin mellukirppiksellä. Kehäkirppiksellä saa ostoista myös kuitin pyytämättä. Mellunmäessä lappu tiskillä kertoo: JOS HALUAT OSTOKSISTASI KUITIN NIIN ILMOITA SIITÄ ETUKÄTEEN! Tästä voi päätellä jo aika paljon...
        Itse olen äänestänyt jaloillani siirtymällä myyjäksi kehäkirppikselle ja päivääkään en ole katunut!
        Suosittelen lämpimästi yli 10 vuoden kirpputorikaupan kokemuksella niin myyjänä kuin ostajana.


      • Aino Kannelmäessä ok
        Tämä on totuus. kirjoitti:

        Puhun kokemuksella. Mellunmäen palvelu järkyttävän surkeaa, pitkät jonot ja kaks akkaa
        vaan juoruaa ja mässyttää suuhunsa koko ajan jotain. Täysin epäasiallista asiakaspalvelua.
        Hälyttimien hinnat valtakunnan kalleimmat. Nää kaks myyjää on myös pahimpia trokareita, heti säntäillään tiskin takaa kun joku tuo jotakin uutta myyntiin, ja jono seisoo!

        Kehäkirppiksellä asiakaspalvelu loistavaa! Kauppa käy ainakin minulla 3-4 kertaa paremmin kuin mellunmäessä. Hälyttimien hinnat eivät päätä huimaa joten tuotteiden suojaaminen ei käy kukkaron päälle.
        Paikka on siisiti ainakin jos verrataan mellunmäkeen. Lapset on myös huomioitu leikkipaikalla, tämäkin
        puuttuu mellunmäestä. Suurin plussa kuitenkin loistavasta asiakaspalvelusta ja riittävästä henkilökunnan määrästä, pahempia jonoja ei pääse syntymään kun on tiskin takana porukkaa! Täällä voi myös maksaa korteilla niinkuin nykyaikaan kuuluukin, toisin kuin mellukirppiksellä. Kehäkirppiksellä saa ostoista myös kuitin pyytämättä. Mellunmäessä lappu tiskillä kertoo: JOS HALUAT OSTOKSISTASI KUITIN NIIN ILMOITA SIITÄ ETUKÄTEEN! Tästä voi päätellä jo aika paljon...
        Itse olen äänestänyt jaloillani siirtymällä myyjäksi kehäkirppikselle ja päivääkään en ole katunut!
        Suosittelen lämpimästi yli 10 vuoden kirpputorikaupan kokemuksella niin myyjänä kuin ostajana.

        En vielä ole täysin kartalla täällä pääkaupunkiseudulla, voitko kertoa, missä kehäkirppis on ja paljonko siellä on viikkovuokra. Minkälaista tavaraa siellä parhaiten liikkuu?


      • kirppisassari
        Tämä on totuus. kirjoitti:

        Puhun kokemuksella. Mellunmäen palvelu järkyttävän surkeaa, pitkät jonot ja kaks akkaa
        vaan juoruaa ja mässyttää suuhunsa koko ajan jotain. Täysin epäasiallista asiakaspalvelua.
        Hälyttimien hinnat valtakunnan kalleimmat. Nää kaks myyjää on myös pahimpia trokareita, heti säntäillään tiskin takaa kun joku tuo jotakin uutta myyntiin, ja jono seisoo!

        Kehäkirppiksellä asiakaspalvelu loistavaa! Kauppa käy ainakin minulla 3-4 kertaa paremmin kuin mellunmäessä. Hälyttimien hinnat eivät päätä huimaa joten tuotteiden suojaaminen ei käy kukkaron päälle.
        Paikka on siisiti ainakin jos verrataan mellunmäkeen. Lapset on myös huomioitu leikkipaikalla, tämäkin
        puuttuu mellunmäestä. Suurin plussa kuitenkin loistavasta asiakaspalvelusta ja riittävästä henkilökunnan määrästä, pahempia jonoja ei pääse syntymään kun on tiskin takana porukkaa! Täällä voi myös maksaa korteilla niinkuin nykyaikaan kuuluukin, toisin kuin mellukirppiksellä. Kehäkirppiksellä saa ostoista myös kuitin pyytämättä. Mellunmäessä lappu tiskillä kertoo: JOS HALUAT OSTOKSISTASI KUITIN NIIN ILMOITA SIITÄ ETUKÄTEEN! Tästä voi päätellä jo aika paljon...
        Itse olen äänestänyt jaloillani siirtymällä myyjäksi kehäkirppikselle ja päivääkään en ole katunut!
        Suosittelen lämpimästi yli 10 vuoden kirpputorikaupan kokemuksella niin myyjänä kuin ostajana.

        Ymmärrän hyvin tuon ; jos haluat kuitin ilmoita siitä etukäteen. Kuittinauha on luvattoman kallista, koneessaa pyörii kontrollinauha asiakkaan näkymättömissä ja jälkikuitin asiakas pyytäessään, siinä vaan säästetään !


      • epäilyttävää
        kirppisassari kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin tuon ; jos haluat kuitin ilmoita siitä etukäteen. Kuittinauha on luvattoman kallista, koneessaa pyörii kontrollinauha asiakkaan näkymättömissä ja jälkikuitin asiakas pyytäessään, siinä vaan säästetään !

        Mellukirppiksellä asioineena epäilen vahvasti että tässä olisi pelkästäään kuittinauhan säästöstä kyse. Sen verran epämääräistä toiminta paikassa on. Ja kyllä, surkeaa asiakaspalvelua. Paikasta jäi epämiellyttävä maku.


      • veoveronika
        epäilyttävää kirjoitti:

        Mellukirppiksellä asioineena epäilen vahvasti että tässä olisi pelkästäään kuittinauhan säästöstä kyse. Sen verran epämääräistä toiminta paikassa on. Ja kyllä, surkeaa asiakaspalvelua. Paikasta jäi epämiellyttävä maku.

        kun ostaa tai vuokraa kalliita hälyjä Mellunmäessä...roposet ei kilahda kassaan vaan johonki purkkiin kassan viereen. Epärehellistä toimintaa, voi vaan kuvitella kuin paljon pimeää rahaa kertyy vuoden aikana!!!


    • 181

      Vai että varastetaan, huono palvelu, pöydät sekaisin, kallista kamaa...
      Edelleen pitää paikkansa, että niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa! Tuoreita kokemuksia Mellukirppiksestä äskettäiseltä kahden viikon myyntipöytäajalta:
      1. Pöytääni palautettiin kaikkiaan viisi pöytänumerollani (ilman aloituspäivää) varustettua edellisen (edellisien?) myyjän tavaraa, jotka "hyvin käyttäytyvät asiakkaat" olivat olivat jättäneet käsistään ties minne. Kenties silloinen myyjä kirjasi ne varastettujen tilille. Toimitin tavarat kassalle. Näköjään erityisesti kakarat, joita äidit eivät vaivaudu valvomaan, siirtelevät mielellään tavaroita pöydistä toisiin.
      2. Omalta paikaltani löytyi hinnoittelulappuni ilman tavaraa - siis varastettu? Ehei, lappu oli irronnut (irrotettu?) mutta tavara löytyi kassalta!
      3. Kaksi (tummaihoista) naista kantoi sylilliset kamaa kassalle. Olin "hitaassa jonossa" heidän takanaan. Kun sitten kaikista oli irrotettu laput ja saatu loppusumma selville: "Ei meil o rahaa niin paljoa". Loppusummasta sitten vähenneltiin ja vähenneltiin ja jne. Lopputuloksena oli, ettei näillä ämmillä ollut yhtään rahaa ja he viileän rauhallisesti poistuivat ulos, jättäen tiskille kymmeniä tavaroita, joista oli jo hintalaput revitty irti. Ja jono takana kasvoi! Olisiko kassan pitänyt sanoa: "Kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen"?
      4. Pöytien epäjärjestys ei ole kirppiksen pitäjän syy, vaan useimmiten myyjän ja asiakkaiden epäjärjestelmällisyyden tulos.
      5. Olen AINA saanut kassalla asiallista ja hyvää kohtelua!

      • hkios

        Pidin siellä pöytää ja rekkiä kaksi viikkoa. Kävin tänään hintalaput ja oman kirjanpidon tavaroista läpi. Mitään ei ollut hävinnyt / varastettu. Hälyyttimiä en käyttänyt. Voittoa tuli ihan mukavasti. Pöytäpaikkaa oli vaikea ruuhkan takia saada, mutta tämähän kielii paikan suosiosta. Harmillista, että viereinen pöytä oli valtava lastenvaateröykkiö, jossa vaatteet lisääntyivät viikkojen aikana. Nämä vyöryivät omalle pöydälleni, jossa oli vähemmän / kohtuullisesti tavaraa. Paikka kannatta kiertää, myös pukukopit, koska tavara liikku asiakkaiden käsissä. Kallein tuote jonka myin oli 13 e, valtaosa 2 - 3 e tavaraa. Lähinnä omia vaatteita. Miesten vaatteet eivät myyneet. Myyjät ystävällisiä ja kohteliaita. Oli mukava soitella kun jonotin paikkaa. Tällä kokemuksella suosittelen. Ainoa miinus paikan pölyisyys, joka osin selittyy valtavalla vaatteiden määrällä. Muissa itsepalvelukirppiksillä en ole ollut.

        Eeva


      • pöydänpitäjä
        hkios kirjoitti:

        Pidin siellä pöytää ja rekkiä kaksi viikkoa. Kävin tänään hintalaput ja oman kirjanpidon tavaroista läpi. Mitään ei ollut hävinnyt / varastettu. Hälyyttimiä en käyttänyt. Voittoa tuli ihan mukavasti. Pöytäpaikkaa oli vaikea ruuhkan takia saada, mutta tämähän kielii paikan suosiosta. Harmillista, että viereinen pöytä oli valtava lastenvaateröykkiö, jossa vaatteet lisääntyivät viikkojen aikana. Nämä vyöryivät omalle pöydälleni, jossa oli vähemmän / kohtuullisesti tavaraa. Paikka kannatta kiertää, myös pukukopit, koska tavara liikku asiakkaiden käsissä. Kallein tuote jonka myin oli 13 e, valtaosa 2 - 3 e tavaraa. Lähinnä omia vaatteita. Miesten vaatteet eivät myyneet. Myyjät ystävällisiä ja kohteliaita. Oli mukava soitella kun jonotin paikkaa. Tällä kokemuksella suosittelen. Ainoa miinus paikan pölyisyys, joka osin selittyy valtavalla vaatteiden määrällä. Muissa itsepalvelukirppiksillä en ole ollut.

        Eeva

        Myyjät niin sanotusti outoja,perseeseen ammuttuja.Eivät välitä asiakkaiden palvelusta,eikä aukioloajoista kunhan saavat rahan pöydästä.Puhelimessa varattuani pöytäpaikkaa oli ystävällinen palvelu,siihen se sitten jäikin...Tavaraa varastetaan pöydiltä,kirpputorilla ei mitään seurantaa varkaiden perään,saa täyttää kassinsa ihan rauhassa,ei tule myyjä perään,soi hällärit tai ei.VARKAIDEN PARATIISI!!!!!!!!!!


      • paratiisi joillekkin
        pöydänpitäjä kirjoitti:

        Myyjät niin sanotusti outoja,perseeseen ammuttuja.Eivät välitä asiakkaiden palvelusta,eikä aukioloajoista kunhan saavat rahan pöydästä.Puhelimessa varattuani pöytäpaikkaa oli ystävällinen palvelu,siihen se sitten jäikin...Tavaraa varastetaan pöydiltä,kirpputorilla ei mitään seurantaa varkaiden perään,saa täyttää kassinsa ihan rauhassa,ei tule myyjä perään,soi hällärit tai ei.VARKAIDEN PARATIISI!!!!!!!!!!

        Multakin vietiin tavaraa,laput revitty pöydälle ja tavaroita ei koskaan löytyny,Ei mitään kalliita,mut kuitenkin.Jäi paska maku...


      • NÄIN ON
        paratiisi joillekkin kirjoitti:

        Multakin vietiin tavaraa,laput revitty pöydälle ja tavaroita ei koskaan löytyny,Ei mitään kalliita,mut kuitenkin.Jäi paska maku...

        EI TURHAAN HAUKUTA KIRPPARIA JA KAHTA YLIMIELISTÄ NAISTA. EI HYMYÄ, EI TERVEHDYSTÄ, EIKÄ KIITOSTA. MIKSI OVAT SIELLÄ JOS NOIN TYMPII. LIIAN ISO PAIKKA, MENI KIINNOSTUS PUOLEN VÄLIN JÄLKEEN. TULIPAHAN KÄYTYÄ JA TODETTUA EPÄMIELLYTTÄVÄKSI PAIKAKSI. EN SUOSITTELE.


      • KOKEMUKSELLA
        NÄIN ON kirjoitti:

        EI TURHAAN HAUKUTA KIRPPARIA JA KAHTA YLIMIELISTÄ NAISTA. EI HYMYÄ, EI TERVEHDYSTÄ, EIKÄ KIITOSTA. MIKSI OVAT SIELLÄ JOS NOIN TYMPII. LIIAN ISO PAIKKA, MENI KIINNOSTUS PUOLEN VÄLIN JÄLKEEN. TULIPAHAN KÄYTYÄ JA TODETTUA EPÄMIELLYTTÄVÄKSI PAIKAKSI. EN SUOSITTELE.

        KEHÄKIRPPIKSELLÄ PÖYTÄTARJOUS 50E/2VIIKKOA HALVAT HÄLYTTIMET. MENKÄÄ IHMEESSÄ MYYMÄÄN HYVÄN PALVELUN KIRPPUTORILLE!


      • z
        KOKEMUKSELLA kirjoitti:

        KEHÄKIRPPIKSELLÄ PÖYTÄTARJOUS 50E/2VIIKKOA HALVAT HÄLYTTIMET. MENKÄÄ IHMEESSÄ MYYMÄÄN HYVÄN PALVELUN KIRPPUTORILLE!

        kauheesti tyhjii pöytii..ja trokareita jotka vahtaavat ihmisten roinia!!


      • TsiRPy
        z kirjoitti:

        kauheesti tyhjii pöytii..ja trokareita jotka vahtaavat ihmisten roinia!!

        pöytiä kauppa käy siitä huolimatta ja paskat siellä mitään trokareita ole!!! Mellunmäessä ne oikeen vaanii ja kyylääääääääää!!!


      • Mervi2
        TsiRPy kirjoitti:

        pöytiä kauppa käy siitä huolimatta ja paskat siellä mitään trokareita ole!!! Mellunmäessä ne oikeen vaanii ja kyylääääääääää!!!

        Kehäkirppiksen myynti minulla 420e/viikko! Menkää hyvät ihmiset tuonne myymään! Loistava palvelu ja vielä tammitarjous! Pöytä vain 25e/viikko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • tavaroitani
        Mervi2 kirjoitti:

        Kehäkirppiksen myynti minulla 420e/viikko! Menkää hyvät ihmiset tuonne myymään! Loistava palvelu ja vielä tammitarjous! Pöytä vain 25e/viikko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        JÄRVENPÄÄSSÄ. ajan tikkurilasta 15 min lahdentietä pitkin. paikka on siisti, edullinen 19.90 vk-tammitarjous, ei ihan täysi mutta tarpeeksi vilkas (siellä on käsittääkseni vajaa 300 pöytää). Hälyttimet on halpoja, voi laittaa kaikkiin vähänkin hinnakkaampiin. löytyy lasten leikkipaikka, siisti kahvila ja wc. ja karkkitukkukin on. olikohan se nyt brunberg??Ehdottoman hyvä palvelu, joten viitsii ajaa. tosin sama aika menee mulla kehäkirppiksellekin ajaessa. Suosittelen kokeilemaan. ja se lelukauppa samassa hallissa on kanssa mielenkiintoinen juttu.


      • torihullu
        tavaroitani kirjoitti:

        JÄRVENPÄÄSSÄ. ajan tikkurilasta 15 min lahdentietä pitkin. paikka on siisti, edullinen 19.90 vk-tammitarjous, ei ihan täysi mutta tarpeeksi vilkas (siellä on käsittääkseni vajaa 300 pöytää). Hälyttimet on halpoja, voi laittaa kaikkiin vähänkin hinnakkaampiin. löytyy lasten leikkipaikka, siisti kahvila ja wc. ja karkkitukkukin on. olikohan se nyt brunberg??Ehdottoman hyvä palvelu, joten viitsii ajaa. tosin sama aika menee mulla kehäkirppiksellekin ajaessa. Suosittelen kokeilemaan. ja se lelukauppa samassa hallissa on kanssa mielenkiintoinen juttu.

        Käväisinpä surullisen kuuluisalla Mellukirppiksellä. Huh-huh sitä epämääräistä tavarakasojen paljoutta. Siisteydestä ei tietoakaan. Kaksi kimulia tiskin takana nyrpeän näköisinä. Asiakaspalvelijoita? Tavaraa pajon, mutta ei löytynyt mitään ostettavaa. Kannelmäki ja Jakomäki ovat mielestäni siistejä ja myyjät ystävällisiä! Ystävällinen paikka on myös Kiva-kirpputori, joka on auki vain viikonloppuisin.


      • kävijä
        torihullu kirjoitti:

        Käväisinpä surullisen kuuluisalla Mellukirppiksellä. Huh-huh sitä epämääräistä tavarakasojen paljoutta. Siisteydestä ei tietoakaan. Kaksi kimulia tiskin takana nyrpeän näköisinä. Asiakaspalvelijoita? Tavaraa pajon, mutta ei löytynyt mitään ostettavaa. Kannelmäki ja Jakomäki ovat mielestäni siistejä ja myyjät ystävällisiä! Ystävällinen paikka on myös Kiva-kirpputori, joka on auki vain viikonloppuisin.

        mellunmäki on ok.


      • MYÖS TYYTYVÄINEN
        kävijä kirjoitti:

        mellunmäki on ok.

        Hitto mitä kitisijöitä, kaikilla kirppareilla on näpistelijöitä. Ei sellaista kirpparia olekaan mistä ei mitään katoa. Taitaa näistäkin kitisijöistä olla useimmat kehäkirppiksen omaa väkeä...on kuulemma lopettamisuhan alla koko paska...että silleen. Vuosi verotta ja sitten ulkomaille.
        Itse ollut myös useita kertoja Mellukirppiksellä ja todella tyytyväinen tulokseen. Myönnän kuitenkin, että itseänikin tuo pölyisyys haittaa pikkuisen. Myyjätkin ihan kivoja.


      • JUST SO
        MYÖS TYYTYVÄINEN kirjoitti:

        Hitto mitä kitisijöitä, kaikilla kirppareilla on näpistelijöitä. Ei sellaista kirpparia olekaan mistä ei mitään katoa. Taitaa näistäkin kitisijöistä olla useimmat kehäkirppiksen omaa väkeä...on kuulemma lopettamisuhan alla koko paska...että silleen. Vuosi verotta ja sitten ulkomaille.
        Itse ollut myös useita kertoja Mellukirppiksellä ja todella tyytyväinen tulokseen. Myönnän kuitenkin, että itseänikin tuo pölyisyys haittaa pikkuisen. Myyjätkin ihan kivoja.

        Pölyistä on, mutta tuntuu olevan suosittu paikka, koska kirjoitetaan siitä näin paljon. Mikä on totuus? Itse en tosin ollut kovinkaan ihastunut, tympeätä asiakaspalvelua! Onhan joka paikassa hyviä ja huonoja puolia, täällä ainoastaan arvostellaan henkilökuntaa kovin sanoin! Jos ärsyttää, niin on mentävä parempaan paikkaan! Helsingistähän kirpputoreja löytyy ja hyviäkin.


      • voi mahoton
        JUST SO kirjoitti:

        Pölyistä on, mutta tuntuu olevan suosittu paikka, koska kirjoitetaan siitä näin paljon. Mikä on totuus? Itse en tosin ollut kovinkaan ihastunut, tympeätä asiakaspalvelua! Onhan joka paikassa hyviä ja huonoja puolia, täällä ainoastaan arvostellaan henkilökuntaa kovin sanoin! Jos ärsyttää, niin on mentävä parempaan paikkaan! Helsingistähän kirpputoreja löytyy ja hyviäkin.

        Nyt kun on aikaa, niin kirppari kiinni. Voi mahoton sentään, kun pitävät parhaat myyntiajat kiinni. Eihän se ole kivaa myyjillekkään, ja kirppari on loppu jos myyjät lopettavat. Myyjät haloo, kannattaako? Ei mulle tietenkään kuulu, mutta... Hyvää vapun jatkoa.


      • myös myyjä
        voi mahoton kirjoitti:

        Nyt kun on aikaa, niin kirppari kiinni. Voi mahoton sentään, kun pitävät parhaat myyntiajat kiinni. Eihän se ole kivaa myyjillekkään, ja kirppari on loppu jos myyjät lopettavat. Myyjät haloo, kannattaako? Ei mulle tietenkään kuulu, mutta... Hyvää vapun jatkoa.

        Muuten ihan jees paikka, mutta koko ajan paikalla kärkkyvät trokarit ärsyttävät. Moiseen en ole muilla kirppareilla törmännyt.


      • tulija matkan takaa
        myös myyjä kirjoitti:

        Muuten ihan jees paikka, mutta koko ajan paikalla kärkkyvät trokarit ärsyttävät. Moiseen en ole muilla kirppareilla törmännyt.

        Onko Mellunmäessä jo pöydät täynnä? Onko kukaan käynyt ja onko asiakkaiden kohtelu edelleen huonoa? En ole Helsingistä, siksi kyselen, että uskaltaako piipahtaa. Olen lukenut niin pahoja kommentteja k.o. kirpparista, että vähän jännittää mennä. Tutultani kuulin n. 3 kk sitten, että paljon tyhjiä pöytiä. Kertokaapa kävijät, kiitos.


      • Tuomo P.
        tulija matkan takaa kirjoitti:

        Onko Mellunmäessä jo pöydät täynnä? Onko kukaan käynyt ja onko asiakkaiden kohtelu edelleen huonoa? En ole Helsingistä, siksi kyselen, että uskaltaako piipahtaa. Olen lukenut niin pahoja kommentteja k.o. kirpparista, että vähän jännittää mennä. Tutultani kuulin n. 3 kk sitten, että paljon tyhjiä pöytiä. Kertokaapa kävijät, kiitos.

        Tulin sieltä juuri - nyt ostajana. Olen ollut monesti myyjän puolella ja nytkin on pöytä varattuna marraskuun alkupuolelle. Paikka ihan ok! Urputtajien pitää mennä peilin eteen - sieltä se syy löytyy huonoon kauppamenestykseen! Ei kerta kaikkiaan ole paikan ja henkilökunnan syytä, jos:
        - myyntipöydät ovat
        -tupaten täynnä
        -sekaisin
        -jos pöydistä varastetaan kamaa
        -jos hintalappuja puuttuu
        -kun sen "varastetun" kaman onkin joku kahjo "palauttanut"
        väärälle myyntipöydälle

        Henkilökunta on ollut ystävällistä - ainakin minulle!!


      • pöytää varaava
        Tuomo P. kirjoitti:

        Tulin sieltä juuri - nyt ostajana. Olen ollut monesti myyjän puolella ja nytkin on pöytä varattuna marraskuun alkupuolelle. Paikka ihan ok! Urputtajien pitää mennä peilin eteen - sieltä se syy löytyy huonoon kauppamenestykseen! Ei kerta kaikkiaan ole paikan ja henkilökunnan syytä, jos:
        - myyntipöydät ovat
        -tupaten täynnä
        -sekaisin
        -jos pöydistä varastetaan kamaa
        -jos hintalappuja puuttuu
        -kun sen "varastetun" kaman onkin joku kahjo "palauttanut"
        väärälle myyntipöydälle

        Henkilökunta on ollut ystävällistä - ainakin minulle!!

        Millä olet onnistunut varaamaan pöydän marraskuun alkupuolelle? Olen jo useamman kerran yrittänyt varata sieltä pöytää, mutta aina on täyttä, eikä mitään tulevakaan vapaata aikaa tarjota. Ainakin on hyvin suosittu.


      • Tuomo P.
        pöytää varaava kirjoitti:

        Millä olet onnistunut varaamaan pöydän marraskuun alkupuolelle? Olen jo useamman kerran yrittänyt varata sieltä pöytää, mutta aina on täyttä, eikä mitään tulevakaan vapaata aikaa tarjota. Ainakin on hyvin suosittu.

        Olen varannut pöydän jo pari kuukautta sitten joululahjasesonkia ajatellen! Kirppiskin on pitkäjänteistä hommaa. Olen saanut rauhassa
        tehdä hinnoitteluhommaa ilmat kiirutta. Lappusista puuttuu enää vain
        pöytänumero.


      • sonjamt
        NÄIN ON kirjoitti:

        EI TURHAAN HAUKUTA KIRPPARIA JA KAHTA YLIMIELISTÄ NAISTA. EI HYMYÄ, EI TERVEHDYSTÄ, EIKÄ KIITOSTA. MIKSI OVAT SIELLÄ JOS NOIN TYMPII. LIIAN ISO PAIKKA, MENI KIINNOSTUS PUOLEN VÄLIN JÄLKEEN. TULIPAHAN KÄYTYÄ JA TODETTUA EPÄMIELLYTTÄVÄKSI PAIKAKSI. EN SUOSITTELE.

        Ilmeisesti pitäjät vaihtuneet, koska paikkaa varatessani ja tänään tavaroita viedessäni oli ystävällisiä myyjiä.


    • Helunaloinen

      Itse käyn vähän väliä Mellukirppiksellä ostoksilla ja parikin kertaa on ollut paikka. Mitään suurempaa ei ole kadonnut mitä olisin jäänyt kaipaamaan (tavaroista minä enemmänkin haluan eroon kuin vahtia jokaista kippoa että saako siitä sen euron vai ei) ja henkilökunta on aina ollut ystävällistä. Paikan saaminen on hieman hankalampaa, varauksia yleensä otetaan vastaan mutta itse pitää käydä paikkanumeroa kyselemässä. Paras tapa onkin hinnotella tavarat paikkanumeroa vaille valmiiksi. Mellukirppiksellä myös käy todella paljon ihmisiä, joten jos hinta ja laatu on kohdallaan niin tavaraa saa todella hyvin kaupaksi! Myös rekeissä, tosin kun myyn isompikokoisia naistenvaatteita niin niille on aina kysyntää. Myyjät usein kommentoivat ostoksia ja ovat ihan ystävällisiä, minusta tämä nuorempi on jopa mukavampi. Eiväthän he kovinkaan moniin asiakkaan kyselyihin pysty vastaamaan kuten että paljon tämä tavara maksaa (josta on siis tippunut lappu) tai että saako tämän halvemmalla. Eiväthän ne heidän tavaroitaan ole. Pöydistäkin monet ovat siistejä ja varmasti saavat paremmin tavaraa kaupaksi kuin ne jotka on ahdettu liian täyteen ja tavarat asettelematta. Paljon hehkutetulla Kehäkirppiksellä tulee harvoin käytyä kun siellä on usein melko tyhjää eikä kiinnostavaa ostettavaa tunnu löytyvän. Tietenkin jokainen etsii erilaisia tavaroita kirppikseltä.

      • sisukas kävijä

        Olen pettynyt ja hämmästynyt, mitä kehuttavaa Mellunmäen kirppiksessä on? Käyn viikottain ostoksilla, koskaan en ole huomannut, että henkilökunta olisi ystävällistä, vaan usein haistattelevat asiakkaille ja nauravat selän takana. Olen vanhempi henkilö, joten arastelen kyseistä käytöstä, hyvää asiakaspalvelua?? Nuorempi se vasta kauhea on. Tunnen useita myyjiä jotka valittavat myös heidän käytöksestään, joka on todella epäasiallista. Tässä totuus. Liekö kehujat ovat henkilökuntaa? Ainoa hyvä puoli myyjien kannalta on asiakasmäärä. Mainos: siistein ja paras! Likaista on, henkilökunnalle huomautetaan siitä melkein päivittäin, mitään ei tapahdu. Jos vaate putoaa lattialle, niin se on todella likainen ja pöydän alla, sekä rekkien alla röykkiöittäin tavaraa, jo heti aamulla, ennen kuin asiakkaita on montakaan niistä katsellut. Tämäkö siisteyttä? Toivon, että te kehujat katsoisitte ja kuuntelisitte tarkemmin mitä kirpparilla tapahtuu. Ei ole pakko käydä, sanovat monet! Harvennan käyntejä, ehkä seuraavan kerran laitan korvatulpat ja näkösuojan.


      • MIKSI NÄIN
        sisukas kävijä kirjoitti:

        Olen pettynyt ja hämmästynyt, mitä kehuttavaa Mellunmäen kirppiksessä on? Käyn viikottain ostoksilla, koskaan en ole huomannut, että henkilökunta olisi ystävällistä, vaan usein haistattelevat asiakkaille ja nauravat selän takana. Olen vanhempi henkilö, joten arastelen kyseistä käytöstä, hyvää asiakaspalvelua?? Nuorempi se vasta kauhea on. Tunnen useita myyjiä jotka valittavat myös heidän käytöksestään, joka on todella epäasiallista. Tässä totuus. Liekö kehujat ovat henkilökuntaa? Ainoa hyvä puoli myyjien kannalta on asiakasmäärä. Mainos: siistein ja paras! Likaista on, henkilökunnalle huomautetaan siitä melkein päivittäin, mitään ei tapahdu. Jos vaate putoaa lattialle, niin se on todella likainen ja pöydän alla, sekä rekkien alla röykkiöittäin tavaraa, jo heti aamulla, ennen kuin asiakkaita on montakaan niistä katsellut. Tämäkö siisteyttä? Toivon, että te kehujat katsoisitte ja kuuntelisitte tarkemmin mitä kirpparilla tapahtuu. Ei ole pakko käydä, sanovat monet! Harvennan käyntejä, ehkä seuraavan kerran laitan korvatulpat ja näkösuojan.

        ÄLKÄÄ IHMEESSÄ HAUKKUKO, MELLUNMÄKI ON HYVÄ PAIKKA. MIELIPITEENSÄ VOI TIETYSTI KERTOA, MUTTA MIKSI AINA NEGATIIVISET ASIAT TUODAAN MIELUITEN ESIIN. MIKSI NÄIN?


      • Tuomo P.
        sisukas kävijä kirjoitti:

        Olen pettynyt ja hämmästynyt, mitä kehuttavaa Mellunmäen kirppiksessä on? Käyn viikottain ostoksilla, koskaan en ole huomannut, että henkilökunta olisi ystävällistä, vaan usein haistattelevat asiakkaille ja nauravat selän takana. Olen vanhempi henkilö, joten arastelen kyseistä käytöstä, hyvää asiakaspalvelua?? Nuorempi se vasta kauhea on. Tunnen useita myyjiä jotka valittavat myös heidän käytöksestään, joka on todella epäasiallista. Tässä totuus. Liekö kehujat ovat henkilökuntaa? Ainoa hyvä puoli myyjien kannalta on asiakasmäärä. Mainos: siistein ja paras! Likaista on, henkilökunnalle huomautetaan siitä melkein päivittäin, mitään ei tapahdu. Jos vaate putoaa lattialle, niin se on todella likainen ja pöydän alla, sekä rekkien alla röykkiöittäin tavaraa, jo heti aamulla, ennen kuin asiakkaita on montakaan niistä katsellut. Tämäkö siisteyttä? Toivon, että te kehujat katsoisitte ja kuuntelisitte tarkemmin mitä kirpparilla tapahtuu. Ei ole pakko käydä, sanovat monet! Harvennan käyntejä, ehkä seuraavan kerran laitan korvatulpat ja näkösuojan.

        Ehkä on oman mielenterveytesi kannalta parempi, ettet laisinkaan käy Mellukirppiksellä kun kokemuksesi ovat noin traumaattisia? Ostajien taso ei siitä varmaan pahoin madallu! Minulla on siellä myyntipöytä parasta aikaa ja ainut huono kokemus on asiakkaat:

        1. Olen vienyt kassalle neljä edellisiltä pöytäpaikan haltijoilta "varastettua" tavaraa, mitkä "ostaja" onkin
        päättänyt jättää ostamatta ja jättänyt sille pöydälle, missä on sattunut olemaan mielenkiintoisampaa. Niiltä ne sitten vähitellen ja liian myöhään palautuvat "oikealle" pöydälle.
        2. Yksi ämmä kaatoi kukkamultaa myyntipöydälleni ja poistui vähin äänin paikalta. Jette kiva!
        3. Kuka niitä tavaroita jättääkään lattialle ja rekkien alle? Ei kai nyt kassa sentään? Eikä se lattia voi aina kiiltää, jos siinä päivittäin kävelee satoja ihmisiä.

        Summasummarum: tämä on kirpputori. Jos kaipaat siistimpää miljöötä ja paikkaa jossa MYYJÄ PITÄÄ PÖYTÄNSÄ JÄRJESTYKSESSÄ, niin mene Stockmannille!


      • sinnikäs kävijä
        Tuomo P. kirjoitti:

        Ehkä on oman mielenterveytesi kannalta parempi, ettet laisinkaan käy Mellukirppiksellä kun kokemuksesi ovat noin traumaattisia? Ostajien taso ei siitä varmaan pahoin madallu! Minulla on siellä myyntipöytä parasta aikaa ja ainut huono kokemus on asiakkaat:

        1. Olen vienyt kassalle neljä edellisiltä pöytäpaikan haltijoilta "varastettua" tavaraa, mitkä "ostaja" onkin
        päättänyt jättää ostamatta ja jättänyt sille pöydälle, missä on sattunut olemaan mielenkiintoisampaa. Niiltä ne sitten vähitellen ja liian myöhään palautuvat "oikealle" pöydälle.
        2. Yksi ämmä kaatoi kukkamultaa myyntipöydälleni ja poistui vähin äänin paikalta. Jette kiva!
        3. Kuka niitä tavaroita jättääkään lattialle ja rekkien alle? Ei kai nyt kassa sentään? Eikä se lattia voi aina kiiltää, jos siinä päivittäin kävelee satoja ihmisiä.

        Summasummarum: tämä on kirpputori. Jos kaipaat siistimpää miljöötä ja paikkaa jossa MYYJÄ PITÄÄ PÖYTÄNSÄ JÄRJESTYKSESSÄ, niin mene Stockmannille!

        Traumoja en ole saanut moisesta asiasta. Taidat olla itse saanut traumoja asiakkaista. Eipä moiset kommentit myöskään myyjien tasoa nosta. Eli tasoissa ollaan. Eivät kassat pöytiä sotke, eivät myöskään lattialle heitä, mutta YLEENSÄ myös kirppareilla pidetään puhtaudesta huolta, sekä nostellaan vaatteet lattialta, henkilökunnan toimesta. Huom. yleensä, mutta kyseinen kirppis onkin ei asia. Joten jää sinä myymään ja käyn kirppiksillä joissa saan hyvää palvelua ja niissä on myös siistit paikat. Ja niitä onneksi on.


      • jo vain
        sinnikäs kävijä kirjoitti:

        Traumoja en ole saanut moisesta asiasta. Taidat olla itse saanut traumoja asiakkaista. Eipä moiset kommentit myöskään myyjien tasoa nosta. Eli tasoissa ollaan. Eivät kassat pöytiä sotke, eivät myöskään lattialle heitä, mutta YLEENSÄ myös kirppareilla pidetään puhtaudesta huolta, sekä nostellaan vaatteet lattialta, henkilökunnan toimesta. Huom. yleensä, mutta kyseinen kirppis onkin ei asia. Joten jää sinä myymään ja käyn kirppiksillä joissa saan hyvää palvelua ja niissä on myös siistit paikat. Ja niitä onneksi on.

        Enpä mene enää kirppikselle, jossa esim. tuomo p. haukkuu asiakkaita. Ja kuin ollakkaan, kerron myös tutuille, jotka käyvät kyseisellä kirpputorilla. Mene sinä myös myymään kirppikselle, jossa ei käy kauheita ämmiä ja sotkevia asiakkaita. On siinä myyjä, joka haukkuu asiakkaita! Toivon sinulle siistiä pöytää, joka todistaa sen, että pöytäsi ei kiinnosta "ämmiä" ja sotkevia asiakkaita.


      • Kirppisfani
        jo vain kirjoitti:

        Enpä mene enää kirppikselle, jossa esim. tuomo p. haukkuu asiakkaita. Ja kuin ollakkaan, kerron myös tutuille, jotka käyvät kyseisellä kirpputorilla. Mene sinä myös myymään kirppikselle, jossa ei käy kauheita ämmiä ja sotkevia asiakkaita. On siinä myyjä, joka haukkuu asiakkaita! Toivon sinulle siistiä pöytää, joka todistaa sen, että pöytäsi ei kiinnosta "ämmiä" ja sotkevia asiakkaita.

        Käviköhän tuossa taas kerran niin, jotta ne koirat älähtivät, joihin kalikka kalahti?
        Eihän se asiakas nyt sentään aina ole oikeassa.


    • merska

      Käyn mellukirppiksellä päivittäin kassa ollut ystävällinen
      asiakkaat joita olen seurannut samalla kun tekee omia ostoksia
      niin tavaroita rikkovat ja jättävät tai potkaisevat hyllyjen alle ja lapset availee
      pusseja missä leluja niin se ei todellakaan ole kassan vika vaan
      asiakkaitten jotka ei katso lapsiensa perään mitä tekevät
      eikä vie tavaroita takaisin vaan jättävät mihin vain asiakkat vaitelevat hintalappuja
      ei kassa voi kaikista tietää onko oikein hinta joskus kassalla sanovat
      että tämä hinta vaihtunut ja ottavat talteen ja kertovat myyjälle
      joka laittaa oikean hinnan
      kehäkirppis suljettu lappu ovella

      • VerttiKp

        Wau pisin virke mitä oon hetkeen nähnyt! Tuli oikein hiki lukiessa.


    • kirpputori friikki

      Oma kokemus Mellukirpiksestä ihan ok. Tavaraa meni kaupaksi ja sain voittoa ihan kivasti. Joka päivä kävin siivoamassa pöydän ja pyydystämässä omat tavarani takaisin pöydälleni kun olivat kulkeutuneen milloin minnekkin. Asiakaspalvelu kirpparin henkilökunnalla ei ole oikein hanskassa. Henkilökunta on tiskintakana kuin viimeistä huutoa myyvän boutiqueliikkeen myyjiä. Tiskiin nojaten purkkaa jauhaen ja pitkää tukkaa heilauttaen puolelta toiselle ollaa niin makeeta, että ei meinata mahtua niihin numeroa liian pieniin vaatteisiin. Kysyttäessä saat vastauksen mutta sekin tulee juuri niin, että ei vois vähempää kiinostaa vastata. Minun ei tarvitse mennä enää sinne ei myyjänä eikä asiakkaana. Onneksi on valinnanvaraa ja valinnanvapaus.

      • Myyjä parhaillaan

        Minulla on tällä hetkellä kaksi pöytää ko. kirppiksellä ja melkein joka päivä on sieltä jotain varastettu, tyhjiä pakkauksia vaan jätetty pöydille. Harmittaa, ei ollenkaan se parin euron menetys, vaan ihmisten idioottimainen käyttäytyminen.
        Ja miksi niitä tavaroita pitää siirrellä pöydältä toiselle. Syö hermoa, kieltämättä.
        Mutta omapahan on valintani, mutta taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi Mellunmäessä.
        Onnea vaan muille myyjille, pitkää pinnaa ja järjestelyintoa!


      • Viivi lollies
        Myyjä parhaillaan kirjoitti:

        Minulla on tällä hetkellä kaksi pöytää ko. kirppiksellä ja melkein joka päivä on sieltä jotain varastettu, tyhjiä pakkauksia vaan jätetty pöydille. Harmittaa, ei ollenkaan se parin euron menetys, vaan ihmisten idioottimainen käyttäytyminen.
        Ja miksi niitä tavaroita pitää siirrellä pöydältä toiselle. Syö hermoa, kieltämättä.
        Mutta omapahan on valintani, mutta taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi Mellunmäessä.
        Onnea vaan muille myyjille, pitkää pinnaa ja järjestelyintoa!

        No en suosittele!Siellä otetaan esim.hintalaput jostain tuotteista pois!!!!jne...Ps.Kerran meijän tuote otettiin siis joku pikkupoika otti Sen ja LEIKKI sillä!!!!!!


    • Shop

      Paljon pöytiä ja tietysti tavaraa. Jokaiselle jotakin. Kiva paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe