yhteensoivuus

.-.-.-.,.,,.--,.

tyyppi 1

Aurinko Neitsyessä 0.48 I Skorpionissa 9.45
Kuu Neitsyessä 0.42 II Jousimiehessä 6.49
Merkurius Neitsyessä 5.04 III Kauriissa 19.53
Venus Neitsyessä 1.08 IV Kaloissa 7.41
Mars Neitsyessä 1.04 V Oinaassa 7.55
Jupiter Oinaassa 29.42 R VI Oinaassa 26.59
Saturnus Jousimiehessä 14.33 VII Härässä 9.45
Uranus Jousimiehessä 22.45 R VIII Kaksosissa 6.49
Neptunus Kauriissa 5.23 R IX Ravussa 19.53
Pluto Skorpionissa 7.33 X Neitsyessä 7.41
Lilith Leijonassa 0.35 XI Vaa´assa 7.55
Asc node Oinaassa 2.40 XII Vaa´assa 26.59

Chiron Kaksosissa 28.21
Ceres Jousimiehessä 22.51
Pallas Skorpionissa 20.33
Juno Kaloissa 3.01 R
Vesta Ravussa 15.21
Fortune Oinaassa 0.00
South node Oinaassa 0.00




tyyppi 2


Aurinko Kaksosissa 15.27 I Skorpionissa 14.46
Kuu Vaa´assa 7.35 II Jousimiehessä 13.53
Merkurius Ravussa 9.12 III Kauriissa 26.33
Venus Härässä 24.31 IV Kaloissa 10.18
Mars Ravussa 10.45 V Oinaassa 10.21
Jupiter Oinaassa 21.54 VI Härässä 0.27
Saturnus Jousimiehessä 18.03 R VII Härässä 14.46
Uranus Jousimiehessä 25.07 R VIII Kaksosissa 13.53
Neptunus Kauriissa 7.13 R IX Ravussa 26.33
Pluto Skorpionissa 7.36 R X Neitsyessä 10.18
Lilith Ravussa 21.49 XI Vaa´assa 10.21
Asc node Oinaassa 9.19 XII Skorpionissa 0.27

Chiron Kaksosissa 22.15
Ceres Kauriissa 2.03 R
Pallas Skorpionissa 14.59 R
Juno Kaloissa 6.04
Vesta Kaksosissa 12.25
Fortune Oinaassa 0.00
South node Oinaassa 0.00





elikkäs mitenkäs hyvin sopii yhtee tämä kaksikko? osaisko joku yhtää sanoa =)

21

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyy?

      Ettekö ole "sielunkumppaneita"? Olen jo väsynyt, mutta, miksi kysyt, eikö elämä ole jo näyttänyt, että olette täydelliset toisillenne? Mikä sai sinut kyselemään, mitä epäröit?

      • viestin aloittaja

        tahtoo lisää tällaisia vastauksia. lisää faktaa kiitos ;P




        tottaha mie nyt uteliaisuudesta haluun tietää ;)


      • molemmilla.
        viestin aloittaja kirjoitti:

        tahtoo lisää tällaisia vastauksia. lisää faktaa kiitos ;P




        tottaha mie nyt uteliaisuudesta haluun tietää ;)

        Intensiivistä elämää, ja kotia, noin yleensä. En millään jaksaisi paneutua, koska tuo on minusta jo tarpeeksi hyvää. Minulla alkaa astrologia jo tökkiä, olen saanut siitä niin paljon takkiini. Jos laittaisit synt ajat ja paikat, voisi katsoa muuta, mutta tuo on hyvää. Jos sitten ajan kanssa, kun ei jaksaisi olla "viisas"...tuleeko muita apuun?


      • viestin alottaja
        molemmilla. kirjoitti:

        Intensiivistä elämää, ja kotia, noin yleensä. En millään jaksaisi paneutua, koska tuo on minusta jo tarpeeksi hyvää. Minulla alkaa astrologia jo tökkiä, olen saanut siitä niin paljon takkiini. Jos laittaisit synt ajat ja paikat, voisi katsoa muuta, mutta tuo on hyvää. Jos sitten ajan kanssa, kun ei jaksaisi olla "viisas"...tuleeko muita apuun?

        juu täs o ne syntymäajat.

        tyyppi 1. 24.8.1987 13:47 trondheim, norja
        tyyppi 2. 6.6.1987 18:37 stockholm, ruotsi





        lisää faktaaa :p

        kiitoksia tähän mennessä vastanneille.


      • laskenta,
        viestin alottaja kirjoitti:

        juu täs o ne syntymäajat.

        tyyppi 1. 24.8.1987 13:47 trondheim, norja
        tyyppi 2. 6.6.1987 18:37 stockholm, ruotsi





        lisää faktaaa :p

        kiitoksia tähän mennessä vastanneille.

        Pitäisi laskea pituus ja leveysasteet, tehtävä on minulle liian haastava.
        Minulla ei ole mitään astrologisia ohjelmia koneella.
        Mutta, tahdon kertoa sinulle ihmeellisen tarinan, jos se auttaa sinua ymmärtämään, että ihmeet maailmassa ovat totta : Nainen, joka oli luopumassa toiveesta löytää elämänkumppani, lähti viettämään pitkääviikonloppua ystävättäriensä kanssa toiseen kaupunkiin. Lomapaikassa hän kohtasi miehen, jolla on aivan samanlaisia asioita elämässään, mies on myös toinen kaksosista, hänellä on myös sisar Alabamassa ja hän on myös hoitoalalla. Tässä tärkeimmät, on paljon muuta yhteistä.

        Meidän tulee olla luottavaisia, että on myös toinen todellisuus, jota ohjataan korkealta. Parisuhde perustuu omaan hyvään oloon, joka heijastuu sinusta.

        Sinua tervehtien Laila Puustinen.


      • 1,
        laskenta, kirjoitti:

        Pitäisi laskea pituus ja leveysasteet, tehtävä on minulle liian haastava.
        Minulla ei ole mitään astrologisia ohjelmia koneella.
        Mutta, tahdon kertoa sinulle ihmeellisen tarinan, jos se auttaa sinua ymmärtämään, että ihmeet maailmassa ovat totta : Nainen, joka oli luopumassa toiveesta löytää elämänkumppani, lähti viettämään pitkääviikonloppua ystävättäriensä kanssa toiseen kaupunkiin. Lomapaikassa hän kohtasi miehen, jolla on aivan samanlaisia asioita elämässään, mies on myös toinen kaksosista, hänellä on myös sisar Alabamassa ja hän on myös hoitoalalla. Tässä tärkeimmät, on paljon muuta yhteistä.

        Meidän tulee olla luottavaisia, että on myös toinen todellisuus, jota ohjataan korkealta. Parisuhde perustuu omaan hyvään oloon, joka heijastuu sinusta.

        Sinua tervehtien Laila Puustinen.

        "Sinä se osaat löytää rakkauden ja mielihyvän mitä ihmeellisimmistä paikoista.
        Osaat tulkita kumppanisi käyttäyttymistä pintaa syvemmältä ja vain täysin rehellinen rakkaus saa suhteen pysymään kasassa. Sinua ei ole helppo pettää."

        Voiko siis olettaa, että kohtasitte, jossain, erilaisessa paikassa, kokous, näyttely, esittely, uusi työpaikka?LP.


      • koulusssq
        1, kirjoitti:

        "Sinä se osaat löytää rakkauden ja mielihyvän mitä ihmeellisimmistä paikoista.
        Osaat tulkita kumppanisi käyttäyttymistä pintaa syvemmältä ja vain täysin rehellinen rakkaus saa suhteen pysymään kasassa. Sinua ei ole helppo pettää."

        Voiko siis olettaa, että kohtasitte, jossain, erilaisessa paikassa, kokous, näyttely, esittely, uusi työpaikka?LP.

        ja vielä kerran koulussa. joskus monta vuotta sitten. ulkomailla siis.


      • mainiota!
        koulusssq kirjoitti:

        ja vielä kerran koulussa. joskus monta vuotta sitten. ulkomailla siis.

        Onko tämä nyt uusi, hyvä suhde?
        Mutta, tuo Pluto Skorpioni, mitäs te oikein hommailette, molemmat? LP.


      • viestin aloittaja.
        mainiota! kirjoitti:

        Onko tämä nyt uusi, hyvä suhde?
        Mutta, tuo Pluto Skorpioni, mitäs te oikein hommailette, molemmat? LP.

        et mitä hommailllaa.

        en tiiä mitä vastata. mut kaukosuhteeksi tätä kai joskus vois leikkimielisesti kutsua. ruma sana sekin. mut ehkä se on kuitenki pakko sillä nimellä tätä meidän tekemistä kutsua. ja sitte vielä se outous tässä on se että on telepaattinen yhteys, mut ei oo ollenkaa fyysistä yhteyttä. senkin takia kiinostaa tutkia tarkemmin noita merkkejä enneku viittii hutkia. siis että mikähä tässä on homman nimi loppujen lopuksi... kun se toinen asuu siellä, ja mie täällä. eikä siitä aina ota selvää.. mutta kuitenki se on kiinostunu minusta. ja mie siitä. armottomasti :(


      • fhdjkhfdkjhdfjk
        viestin aloittaja. kirjoitti:

        et mitä hommailllaa.

        en tiiä mitä vastata. mut kaukosuhteeksi tätä kai joskus vois leikkimielisesti kutsua. ruma sana sekin. mut ehkä se on kuitenki pakko sillä nimellä tätä meidän tekemistä kutsua. ja sitte vielä se outous tässä on se että on telepaattinen yhteys, mut ei oo ollenkaa fyysistä yhteyttä. senkin takia kiinostaa tutkia tarkemmin noita merkkejä enneku viittii hutkia. siis että mikähä tässä on homman nimi loppujen lopuksi... kun se toinen asuu siellä, ja mie täällä. eikä siitä aina ota selvää.. mutta kuitenki se on kiinostunu minusta. ja mie siitä. armottomasti :(

        mikä sie muuten oot horoskoopiltas?

        oon nähäny sun juttujas monesti tääl horoskoopisivuilla nii tuli vaa mielee :-)

        ja näköjää osaat aika paljon astrologiaa. toisin kuin minä :P
        itse olen vasta aloittelija.


      • gkdfjgkdfjgdsjklgj
        fhdjkhfdkjhdfjk kirjoitti:

        mikä sie muuten oot horoskoopiltas?

        oon nähäny sun juttujas monesti tääl horoskoopisivuilla nii tuli vaa mielee :-)

        ja näköjää osaat aika paljon astrologiaa. toisin kuin minä :P
        itse olen vasta aloittelija.

        hihhh...


      • gfdsgdsgsdgsd
        gkdfjgkdfjgdsjklgj kirjoitti:

        hihhh...

        ..


      • astrologilta, 24 vuotta
        gfdsgdsgsdgsd kirjoitti:

        ..

        Astrologi vei minulta 24 vuotta elämästäni ja olen vitutuksen vallassa!!!

        Siksi olen täällä...

        Tarinaani on monilla sivuilla. Elän elämänkriisiä, eikä kukaan auta. Tuo saasta ei puutu aiheuttamaansa pahaan millään lailla...

        Minulla on Neptunus askendentilla Vaa`ssa. Tahdon vain pelkkää hyvää...ihmisille.
        Kuun vaiheeni on 28, ottakaa selvää, mitä se tarkoittaa.

        Kartallani on Jumalan sormi, Jod, joka tulee aktivoitumaan 3.2011 huippuunsa.

        Joten, malttia, en vielä ole parhaimmillani.
        Kymmenen vuoden opinnot hoitoalalla, Helsingin Neljäs Terveydenhuolto-oppilaitos, 2 kliinistä jaksoa eri sairaaloissa, kiinalaisten lääkärien opissa, erityisesti korva-akupunktio, vain jotain opiskeluistani. Ja vielä tänä päivänä nuo saastat ovat kimpussani, mutta se on sitä bisnestä. Se on muotia, raha nimittäin, kenties nimenhankintakin myös...En ole astrologi, ottakaa se huomioon.


      • ...
        gfdsgdsgsdgsd kirjoitti:

        ..

        Tee, tee bisnestä... Missä ovat empatia, Haavoittunut Parantaja, sinussa? Eikö ole ollut mitään, mitä parantaa? Eikö ole yhtään erityiskuvioita? Onko ollut helppo elämä???

        Musiikkisuosisitusta : Melody Gardot, "MY ONE AND ONLY THRILL"


        Kaikille hyvää oloa ja mieltä musiikin lumoissa!

        Sinun sielunkumppanisi on "merkki", ihminen, joka ymmärtää sinun reppusi sisällön ja kuinka paljon tuo reppu painaa. Laila Puustinen.


      • ...
        viestin aloittaja. kirjoitti:

        et mitä hommailllaa.

        en tiiä mitä vastata. mut kaukosuhteeksi tätä kai joskus vois leikkimielisesti kutsua. ruma sana sekin. mut ehkä se on kuitenki pakko sillä nimellä tätä meidän tekemistä kutsua. ja sitte vielä se outous tässä on se että on telepaattinen yhteys, mut ei oo ollenkaa fyysistä yhteyttä. senkin takia kiinostaa tutkia tarkemmin noita merkkejä enneku viittii hutkia. siis että mikähä tässä on homman nimi loppujen lopuksi... kun se toinen asuu siellä, ja mie täällä. eikä siitä aina ota selvää.. mutta kuitenki se on kiinostunu minusta. ja mie siitä. armottomasti :(

        Päättäkää joku kellonaika yhdessä, menette sänkyyn pitkäkseen, missä ikinä olettekin, eripaikoissa. Hiljennytte, mietitte toisianne ja lähetätte, mitä kaunista sitten tahdottekin lähettää, rakkautta.

        Tein tuota erään potilaan kanssa, kun hän oli sairaalassa. Se toimii. Oletteko parantajia?...


      • teki että
        astrologilta, 24 vuotta kirjoitti:

        Astrologi vei minulta 24 vuotta elämästäni ja olen vitutuksen vallassa!!!

        Siksi olen täällä...

        Tarinaani on monilla sivuilla. Elän elämänkriisiä, eikä kukaan auta. Tuo saasta ei puutu aiheuttamaansa pahaan millään lailla...

        Minulla on Neptunus askendentilla Vaa`ssa. Tahdon vain pelkkää hyvää...ihmisille.
        Kuun vaiheeni on 28, ottakaa selvää, mitä se tarkoittaa.

        Kartallani on Jumalan sormi, Jod, joka tulee aktivoitumaan 3.2011 huippuunsa.

        Joten, malttia, en vielä ole parhaimmillani.
        Kymmenen vuoden opinnot hoitoalalla, Helsingin Neljäs Terveydenhuolto-oppilaitos, 2 kliinistä jaksoa eri sairaaloissa, kiinalaisten lääkärien opissa, erityisesti korva-akupunktio, vain jotain opiskeluistani. Ja vielä tänä päivänä nuo saastat ovat kimpussani, mutta se on sitä bisnestä. Se on muotia, raha nimittäin, kenties nimenhankintakin myös...En ole astrologi, ottakaa se huomioon.

        hän sai vietyä sinun elämästäsi 24 vuotta?

        Voitko kertoa ihan käytännössä mitä hän teki?


      • ...
        teki että kirjoitti:

        hän sai vietyä sinun elämästäsi 24 vuotta?

        Voitko kertoa ihan käytännössä mitä hän teki?

        yritän päästä rauhaan...
        sinä voisit hankkia tämän alan kirjoja, jos tahdot tutustua alaan...


      • kappalejako,
        teki että kirjoitti:

        hän sai vietyä sinun elämästäsi 24 vuotta?

        Voitko kertoa ihan käytännössä mitä hän teki?

        Toivon, että kappalejako menee kohdalleen.
        Tuossa kysymyksessä on samaa vivahdetta, kuin aikaisemmissa, niissä, joissa on tivattu tätä asiaa, mutta, olkoon. Kenties "syyskuussa elämme jotain draamaa ja saamme oman version asiasta", sitä odotellessa : Minulle kirjoitettiin, että "minulla alkoi 35 ikävuoden jälkeiselle ajalle oli tyypillistä piristävän ja palkitsevan kumppanuuden saaminen, joka paranee jatkossa, katso avioliittoa koskeva kappale..." En kirjoita koko ennustetta, koska sitä on jo kirjoitettu niin monta kertaa.
        Sanoma oli, että en jää yksin, vaan "minulla tulee olemaan onnellinen avioliitto, minulle tarkoitetun, erikoisen kumppanin kanssa". Koska elämäni on ollut äärimmäisiä vaikeuksia täynnä, pääsin eteenpäin vain sen johdosta, että pian kaikki muuttuu hyväksi, koska "minulla on tuo minulle tarkoitettu, erikoinen sielunkumppani ja hänellä tulee olemaan menestystään työssään ja hän saavuttaa hyvän aseman tai statuksen urallaan ja sen alueella. Yhdessä annamme lämpiman, karismaattisen, erityisen tarmokkaan vaikutuksen." osa ennusteesta.
        Puolisoni, ensimmäinen, kuoli syöpään. Hän sairasti tautia vajaan kaksi vuotta ja minä hoidin hänet kotona kuolemaan saakka. Koska kuolema oli hirvittävä, tukehtumiskuolema kolme viimeistä viikkoa ja koska kuolinkouristukset eivät lähde pois mielestäni, (hän ei nukkunut hiljaa kauniisti pois) koska vaihdoin vainajalle hänen mielivaatteensa ja arkutin hänet kotona, olen jäänyt "draaman" päälle.
        Viime keväänä minä heräsin todellisuuteen, ennuste oli petosta.
        Koska perheessäni yksi henkilö joutui vakavaan onnettomuuteen ja vain Taivaan ihme jätti hänet henkiin ja kuntouttaminen oli julmaa sen vaativuuden johdosta ja kamalaa, voimia kuluttavaa, olisin tarvinnut "tuon minulle tarkoiteteun, henkisesti kypsän kumppanin".
        Tukeuduin siis ennusteeseen kaksikymmentäneljä vuotta. Tukeutuminen ennusteeseen on se asia, joka vei nuo vuodet elämästäni ja herääminen todellisuuteen, ei tule mitään "minulle tarkoitettua, erikoista kumppania, eräänlaista sielunkumppania (Kuu-Härässä?)". Minä kyllä tiedän, kenen kanssa minulla "alkoi piristävä ja palkitseva kumppanuus 35 ikävuoden kauden jälkeen" ja niin tietää tuo astrologinkin, joka ennusteen kirjoitti.
        Olen täysin ymmälläni, että minulle kävi näin. On, kuin olisi siis kunnolla tehty väärin, kun ottaa huomioon, minkälaisia kovia koettelemuksia elämäni viime vuodet ovat olleet. Minulla on Kuu Oinaan merkissä, ja tänä vuonna Oinailla on erityisen vaikeaa ja minulla itsellänikin on täysi ihmetys päällä, miten ihmeessä minä käyttäydyn. Tämä ei ole minun tapani käyttäytyä. Nyt ovat korkeammat voimat, planeetat toiminnassa. Toivon, että tulevaisuudessa saatte minusta nähdä todellisen minäni, joka on aivan jotain muuta.
        Vaikka julkisilla horoskoopeilla on oma historiansa lehtien palstoilla, en jaksa ymmärtää niiden naiviutta tänäpäivänä, koska astrologit kirjoittavat keskinäistä kirjeenvaihtoa niissä sekä omaa elämäntarinaansa.
        Nyt, kun alkoi uusi nousu astrologiassa, mainio seurata, kuinka hinnat nousivat, laitetaan uusia sivuja, jne. Neptunukseni tekee minusta "ei rahaa hakevan, ei bissnes-ihmisen", olen herkkä kaikella tapaa. Vuonna 2005 keväällä toinen astrologi kirjoitti "uusi elämä alkamassa romanttisessa ihmissuhteessa". Jäämmekö sitä odottamaan? Tämänpäivän uusi, julkisuuden astrologi kertoi minulle, että kartallani oleva Jumalan sormi alkaa toimia 3.2011, Jupiter tulee kaikkien henkilökohtaisten planeettojeni päälle, jotain hyvää odetettavissa.
        Turha luulla, että astrogit eivät käy lukemassa näitä täällä, kyllä he käyvät. Seurauksia saa lukea julkisilta horoskoopeilta.
        Katsotaan taas, mitä tästä seuraa.
        Koska olemme astrologian palstalla, laitan kaikki kuitenkin vaikeaan Oinaan planeettakuvioon kuuluvaksi. Oli aika, jolloin astrologi ei kyennyt menemään kouluun, joten planeetat ovat todella vahvoja tunteita nostavia.
        Ensimmäisen kerran olin astrologin vastaanotolla 32- vuotiaana, nyt olen 60-vuotias. Luulen tietäväni jotain astrolgiasta.

        Pyydän kaikilta nöyrästi anteeksi aiheuttamaani pahaa, mielipahaa.

        Laila Puustinen


      • minua ihmetyttää
        kappalejako, kirjoitti:

        Toivon, että kappalejako menee kohdalleen.
        Tuossa kysymyksessä on samaa vivahdetta, kuin aikaisemmissa, niissä, joissa on tivattu tätä asiaa, mutta, olkoon. Kenties "syyskuussa elämme jotain draamaa ja saamme oman version asiasta", sitä odotellessa : Minulle kirjoitettiin, että "minulla alkoi 35 ikävuoden jälkeiselle ajalle oli tyypillistä piristävän ja palkitsevan kumppanuuden saaminen, joka paranee jatkossa, katso avioliittoa koskeva kappale..." En kirjoita koko ennustetta, koska sitä on jo kirjoitettu niin monta kertaa.
        Sanoma oli, että en jää yksin, vaan "minulla tulee olemaan onnellinen avioliitto, minulle tarkoitetun, erikoisen kumppanin kanssa". Koska elämäni on ollut äärimmäisiä vaikeuksia täynnä, pääsin eteenpäin vain sen johdosta, että pian kaikki muuttuu hyväksi, koska "minulla on tuo minulle tarkoitettu, erikoinen sielunkumppani ja hänellä tulee olemaan menestystään työssään ja hän saavuttaa hyvän aseman tai statuksen urallaan ja sen alueella. Yhdessä annamme lämpiman, karismaattisen, erityisen tarmokkaan vaikutuksen." osa ennusteesta.
        Puolisoni, ensimmäinen, kuoli syöpään. Hän sairasti tautia vajaan kaksi vuotta ja minä hoidin hänet kotona kuolemaan saakka. Koska kuolema oli hirvittävä, tukehtumiskuolema kolme viimeistä viikkoa ja koska kuolinkouristukset eivät lähde pois mielestäni, (hän ei nukkunut hiljaa kauniisti pois) koska vaihdoin vainajalle hänen mielivaatteensa ja arkutin hänet kotona, olen jäänyt "draaman" päälle.
        Viime keväänä minä heräsin todellisuuteen, ennuste oli petosta.
        Koska perheessäni yksi henkilö joutui vakavaan onnettomuuteen ja vain Taivaan ihme jätti hänet henkiin ja kuntouttaminen oli julmaa sen vaativuuden johdosta ja kamalaa, voimia kuluttavaa, olisin tarvinnut "tuon minulle tarkoiteteun, henkisesti kypsän kumppanin".
        Tukeuduin siis ennusteeseen kaksikymmentäneljä vuotta. Tukeutuminen ennusteeseen on se asia, joka vei nuo vuodet elämästäni ja herääminen todellisuuteen, ei tule mitään "minulle tarkoitettua, erikoista kumppania, eräänlaista sielunkumppania (Kuu-Härässä?)". Minä kyllä tiedän, kenen kanssa minulla "alkoi piristävä ja palkitseva kumppanuus 35 ikävuoden kauden jälkeen" ja niin tietää tuo astrologinkin, joka ennusteen kirjoitti.
        Olen täysin ymmälläni, että minulle kävi näin. On, kuin olisi siis kunnolla tehty väärin, kun ottaa huomioon, minkälaisia kovia koettelemuksia elämäni viime vuodet ovat olleet. Minulla on Kuu Oinaan merkissä, ja tänä vuonna Oinailla on erityisen vaikeaa ja minulla itsellänikin on täysi ihmetys päällä, miten ihmeessä minä käyttäydyn. Tämä ei ole minun tapani käyttäytyä. Nyt ovat korkeammat voimat, planeetat toiminnassa. Toivon, että tulevaisuudessa saatte minusta nähdä todellisen minäni, joka on aivan jotain muuta.
        Vaikka julkisilla horoskoopeilla on oma historiansa lehtien palstoilla, en jaksa ymmärtää niiden naiviutta tänäpäivänä, koska astrologit kirjoittavat keskinäistä kirjeenvaihtoa niissä sekä omaa elämäntarinaansa.
        Nyt, kun alkoi uusi nousu astrologiassa, mainio seurata, kuinka hinnat nousivat, laitetaan uusia sivuja, jne. Neptunukseni tekee minusta "ei rahaa hakevan, ei bissnes-ihmisen", olen herkkä kaikella tapaa. Vuonna 2005 keväällä toinen astrologi kirjoitti "uusi elämä alkamassa romanttisessa ihmissuhteessa". Jäämmekö sitä odottamaan? Tämänpäivän uusi, julkisuuden astrologi kertoi minulle, että kartallani oleva Jumalan sormi alkaa toimia 3.2011, Jupiter tulee kaikkien henkilökohtaisten planeettojeni päälle, jotain hyvää odetettavissa.
        Turha luulla, että astrogit eivät käy lukemassa näitä täällä, kyllä he käyvät. Seurauksia saa lukea julkisilta horoskoopeilta.
        Katsotaan taas, mitä tästä seuraa.
        Koska olemme astrologian palstalla, laitan kaikki kuitenkin vaikeaan Oinaan planeettakuvioon kuuluvaksi. Oli aika, jolloin astrologi ei kyennyt menemään kouluun, joten planeetat ovat todella vahvoja tunteita nostavia.
        Ensimmäisen kerran olin astrologin vastaanotolla 32- vuotiaana, nyt olen 60-vuotias. Luulen tietäväni jotain astrolgiasta.

        Pyydän kaikilta nöyrästi anteeksi aiheuttamaani pahaa, mielipahaa.

        Laila Puustinen

        ja se on se että sinä hyökkäät tuota tuntematonta astrologia kohtaan joka teki sinulle sen astrologisen ennusteen ja väität sitten että astrologia on paskaa. Kuitenkin levität tuossakin viestissäsi sitä kuinka planeetat vaikuttavat sinuun ja kuinka jollakin Oinaalla on nyt vaikeaa jne jne.

        Etkö hyvä ihminen ole vielä oppinut sitä että astrologia on ihan silkkaa huijausta joka ei toimi lainkaan, joten miksi kiusaat itseäsi jollakin menneisyyden erehtymisellä? Hyväksy se että vituiksi meni kun uskoit astrologia ja astrologiaan ja koita kasvaa ihmisenä ja tunnusta se että astrologia ja astrologit ovat ihan silkkaa paskaa jotka vain huijaavat tietämättömiä ihmisiä.


      • Mutta, rahat!
        minua ihmetyttää kirjoitti:

        ja se on se että sinä hyökkäät tuota tuntematonta astrologia kohtaan joka teki sinulle sen astrologisen ennusteen ja väität sitten että astrologia on paskaa. Kuitenkin levität tuossakin viestissäsi sitä kuinka planeetat vaikuttavat sinuun ja kuinka jollakin Oinaalla on nyt vaikeaa jne jne.

        Etkö hyvä ihminen ole vielä oppinut sitä että astrologia on ihan silkkaa huijausta joka ei toimi lainkaan, joten miksi kiusaat itseäsi jollakin menneisyyden erehtymisellä? Hyväksy se että vituiksi meni kun uskoit astrologia ja astrologiaan ja koita kasvaa ihmisenä ja tunnusta se että astrologia ja astrologit ovat ihan silkkaa paskaa jotka vain huijaavat tietämättömiä ihmisiä.

        Just noin.


    • ON VAIN

      2 vaihtoehtoa: A) duuri B) molli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5899
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      514
      3690
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      184
      3512
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2714
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 276
      2116
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1563
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe