halua liittyä lestadoilaiseksi

kati32

hei!!!

haluaisin liittyä lestadiolaiseksi? olen elänyt vuoden lessu elämään.. minulle tulee lähettäjä lehti..miten mä liityn?? asun hesassa tiedän kokous paikan missä se on. auttakaa???

16

1885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristitty t

      Seura-ajat löytyvät netistä hakusanalla Helsingin Rauhanyhdistys!

    • kulukuri

      Esikoislestadiolaisten Rukoushuone on Puistolantie 1 (Suurmetsä) Helsinki. Seurat on Su.klo:14.00 Olet sydämmellisesti tervetullut.

      • kysyy vl.poika

        sama asia kun uuslesta?


    • uskonnon uhri

      kierrä nämä huuhaa uskot kaukaa

    • Maalaispojan serkku.

      Tulet vai ahdistuneemmaksi sen jälkeen. Yhteisön paine, ja sen johtajat panevat sinut putkeen katsomaan vain heidän mukaansa. Lue raamattua ja rukoile yksinäsi. Kyllä Jumala pelastaa sinut ahdistuksiltasi.

      • kulukuri

        Maalaispojan serkku ei ole tainnut itse käydä seuroissa kun on noin "muilta kuullun" oloinen mielipide,kannattais avoimin mielin käydä ihan itse,niin voit muodostaa aivan oman käsityksen,eikä tarvitse "mutu"pohjalta kirjoitella.


      • Maalaispojan pikkuserkku
        kulukuri kirjoitti:

        Maalaispojan serkku ei ole tainnut itse käydä seuroissa kun on noin "muilta kuullun" oloinen mielipide,kannattais avoimin mielin käydä ihan itse,niin voit muodostaa aivan oman käsityksen,eikä tarvitse "mutu"pohjalta kirjoitella.

        Olen elänyt niin kauan ja nähnyt ahdistuneita teikäläisiä, jos myöskin omaa napaansa tuijottelevia raamatun selittelijöitä. Että turha sinun loukkaantua jos varoitan heikkoja alistumasta kahden herran palvelijoiden alle.


      • Voi sinua!
        Maalaispojan pikkuserkku kirjoitti:

        Olen elänyt niin kauan ja nähnyt ahdistuneita teikäläisiä, jos myöskin omaa napaansa tuijottelevia raamatun selittelijöitä. Että turha sinun loukkaantua jos varoitan heikkoja alistumasta kahden herran palvelijoiden alle.

        olet siis katsellut Jumalan valtakuntaa. Eipä siitä pienestä seinän aukosta paljon irti saa. Avaa ovi, käy sisälle ja usko sydämestäsi, niin saat vastaukset moneen kysymykseen ja voit heittää turhat luulot.


    • Tiehöylä

      ketjussa on annettu vääriä tai puutteellisia tietoja.

      Uuslestadiolaiset kuuluvat Suomen Rauhanpuolustajat ry – Fredskämparna i Finland fy tukijoihin. Kannattanee ensin liittyä tuohon rauhan yhdistykseen. Yhteystiedot löytyvät Googlella.

    • harri60

      seuraavat uudenheräyksen seurat hesassa ovat 4.10
      Seurat Rukoushuoneella Fredrikinkatu 61 B, Helsinki klo 14

      Aiheena "Jumalan sanansaattajat"

      Puhujina Helvi ja Tauno Lahtinen, Paavo Räsänen, Suortin sisarukset Haminasta laulavat

      Kahvitarjoilu alkaa n. 13.30 Tervetuloa!

    • elisa13

      Hyvä, jos menet lestadiolaisten kokoukseen, missä voit keskustella ja saa saada synninpäästön. Yhtä hyvin voisit kuitenkin mennä vaikka helluntailaisten tilaisuuteen, sillä Raamatun mukaan ei mikään uskon suunta voi sinua pelastaa, eikä mihinkään seurakuntaan kuuluminen. Jees.us toimii yli seurakuntarajojen. Vaikka voitkin saada apua suoraan Jumalalta yksin ollessasikin, rukouksen ja Sanan kautta, suosittelen sinulle kuitenkin lämpimästi, että ottaisit yhteyttä johonkin uskovaiseen, luotettavaan sielunhoitajaan, jonka kanssa voisit keskustella. Siunausta sinulle!

    • ex- vl.

      ihan vaan vl.sukulaisen kiusaksi, onko isot jäsen maksut vuodessa?

      • eerikeeperi

        Hyvä ex-vl sinulla onkin varsin ylevä syy liittyä,varmaan tulee hyvä mieli,itsellesi.


      • vlvlvl
        eerikeeperi kirjoitti:

        Hyvä ex-vl sinulla onkin varsin ylevä syy liittyä,varmaan tulee hyvä mieli,itsellesi.

        hyvällä mielellä ei mennä taivaaseen.


      • entinen v.lesta

        sukulaislle se olis kun puukkoa haavassa pyörittäis. Itsee ei kiinnosta nää lesta liikkeet pätkän verataa (samaa paskaa mut eri paketissa) mutta kiusa se on pienikin kiusa.


      • heh
        entinen v.lesta kirjoitti:

        sukulaislle se olis kun puukkoa haavassa pyörittäis. Itsee ei kiinnosta nää lesta liikkeet pätkän verataa (samaa paskaa mut eri paketissa) mutta kiusa se on pienikin kiusa.

        oon ajatellu samaa et vois käydä vetämässä hyviä(???) safkoja ja kattomassa pitkästä aikaa mielisairaita, vähän niinku eläintarhassa kävis. Niitä vituttais mut ne ei vois sitä mulle suoranaisesti ilmaista. Kauankohan sais käydä siivellä elämässä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe