halua liittyä lestadoilaiseksi

kati32

hei!!!

haluaisin liittyä lestadiolaiseksi? olen elänyt vuoden lessu elämään.. minulle tulee lähettäjä lehti..miten mä liityn?? asun hesassa tiedän kokous paikan missä se on. auttakaa???

16

2005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristitty t

Seura-ajat löytyvät netistä hakusanalla Helsingin Rauhanyhdistys!

• kulukuri

Esikoislestadiolaisten Rukoushuone on Puistolantie 1 (Suurmetsä) Helsinki. Seurat on Su.klo:14.00 Olet sydämmellisesti tervetullut.

• kysyy vl.poika

sama asia kun uuslesta?

• uskonnon uhri

kierrä nämä huuhaa uskot kaukaa

• Maalaispojan serkku.

Tulet vai ahdistuneemmaksi sen jälkeen. Yhteisön paine, ja sen johtajat panevat sinut putkeen katsomaan vain heidän mukaansa. Lue raamattua ja rukoile yksinäsi. Kyllä Jumala pelastaa sinut ahdistuksiltasi.

• kulukuri

Maalaispojan serkku ei ole tainnut itse käydä seuroissa kun on noin "muilta kuullun" oloinen mielipide,kannattais avoimin mielin käydä ihan itse,niin voit muodostaa aivan oman käsityksen,eikä tarvitse "mutu"pohjalta kirjoitella.

• Maalaispojan pikkuserkku
        kulukuri kirjoitti:

Maalaispojan serkku ei ole tainnut itse käydä seuroissa kun on noin "muilta kuullun" oloinen mielipide,kannattais avoimin mielin käydä ihan itse,niin voit muodostaa aivan oman käsityksen,eikä tarvitse "mutu"pohjalta kirjoitella.

Olen elänyt niin kauan ja nähnyt ahdistuneita teikäläisiä, jos myöskin omaa napaansa tuijottelevia raamatun selittelijöitä. Että turha sinun loukkaantua jos varoitan heikkoja alistumasta kahden herran palvelijoiden alle.

• Voi sinua!
        Maalaispojan pikkuserkku kirjoitti:

Olen elänyt niin kauan ja nähnyt ahdistuneita teikäläisiä, jos myöskin omaa napaansa tuijottelevia raamatun selittelijöitä. Että turha sinun loukkaantua jos varoitan heikkoja alistumasta kahden herran palvelijoiden alle.

olet siis katsellut Jumalan valtakuntaa. Eipä siitä pienestä seinän aukosta paljon irti saa. Avaa ovi, käy sisälle ja usko sydämestäsi, niin saat vastaukset moneen kysymykseen ja voit heittää turhat luulot.

• Tiehöylä

ketjussa on annettu vääriä tai puutteellisia tietoja.

Uuslestadiolaiset kuuluvat Suomen Rauhanpuolustajat ry – Fredskämparna i Finland fy tukijoihin. Kannattanee ensin liittyä tuohon rauhan yhdistykseen. Yhteystiedot löytyvät Googlella.

• harri60

seuraavat uudenheräyksen seurat hesassa ovat 4.10
      Seurat Rukoushuoneella Fredrikinkatu 61 B, Helsinki klo 14

Aiheena "Jumalan sanansaattajat"

Puhujina Helvi ja Tauno Lahtinen, Paavo Räsänen, Suortin sisarukset Haminasta laulavat

Kahvitarjoilu alkaa n. 13.30 Tervetuloa!

• elisa13

Hyvä, jos menet lestadiolaisten kokoukseen, missä voit keskustella ja saa saada synninpäästön. Yhtä hyvin voisit kuitenkin mennä vaikka helluntailaisten tilaisuuteen, sillä Raamatun mukaan ei mikään uskon suunta voi sinua pelastaa, eikä mihinkään seurakuntaan kuuluminen. Jees.us toimii yli seurakuntarajojen. Vaikka voitkin saada apua suoraan Jumalalta yksin ollessasikin, rukouksen ja Sanan kautta, suosittelen sinulle kuitenkin lämpimästi, että ottaisit yhteyttä johonkin uskovaiseen, luotettavaan sielunhoitajaan, jonka kanssa voisit keskustella. Siunausta sinulle!

• ex- vl.

ihan vaan vl.sukulaisen kiusaksi, onko isot jäsen maksut vuodessa?

• eerikeeperi

Hyvä ex-vl sinulla onkin varsin ylevä syy liittyä,varmaan tulee hyvä mieli,itsellesi.

• vlvlvl
        eerikeeperi kirjoitti:

Hyvä ex-vl sinulla onkin varsin ylevä syy liittyä,varmaan tulee hyvä mieli,itsellesi.

hyvällä mielellä ei mennä taivaaseen.

• entinen v.lesta

sukulaislle se olis kun puukkoa haavassa pyörittäis. Itsee ei kiinnosta nää lesta liikkeet pätkän verataa (samaa paskaa mut eri paketissa) mutta kiusa se on pienikin kiusa.

• heh
        entinen v.lesta kirjoitti:

sukulaislle se olis kun puukkoa haavassa pyörittäis. Itsee ei kiinnosta nää lesta liikkeet pätkän verataa (samaa paskaa mut eri paketissa) mutta kiusa se on pienikin kiusa.

oon ajatellu samaa et vois käydä vetämässä hyviä(???) safkoja ja kattomassa pitkästä aikaa mielisairaita, vähän niinku eläintarhassa kävis. Niitä vituttais mut ne ei vois sitä mulle suoranaisesti ilmaista. Kauankohan sais käydä siivellä elämässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22279
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7480
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      87
      2060
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe