hei!!!
haluaisin liittyä lestadiolaiseksi? olen elänyt vuoden lessu elämään.. minulle tulee lähettäjä lehti..miten mä liityn?? asun hesassa tiedän kokous paikan missä se on. auttakaa???
halua liittyä lestadoilaiseksi
16
1896
Vastaukset
- kristitty t
Seura-ajat löytyvät netistä hakusanalla Helsingin Rauhanyhdistys!
- kulukuri
Esikoislestadiolaisten Rukoushuone on Puistolantie 1 (Suurmetsä) Helsinki. Seurat on Su.klo:14.00 Olet sydämmellisesti tervetullut.
- kysyy vl.poika
sama asia kun uuslesta?
- uskonnon uhri
kierrä nämä huuhaa uskot kaukaa
- Maalaispojan serkku.
Tulet vai ahdistuneemmaksi sen jälkeen. Yhteisön paine, ja sen johtajat panevat sinut putkeen katsomaan vain heidän mukaansa. Lue raamattua ja rukoile yksinäsi. Kyllä Jumala pelastaa sinut ahdistuksiltasi.
- kulukuri
Maalaispojan serkku ei ole tainnut itse käydä seuroissa kun on noin "muilta kuullun" oloinen mielipide,kannattais avoimin mielin käydä ihan itse,niin voit muodostaa aivan oman käsityksen,eikä tarvitse "mutu"pohjalta kirjoitella.
- Maalaispojan pikkuserkku
kulukuri kirjoitti:
Maalaispojan serkku ei ole tainnut itse käydä seuroissa kun on noin "muilta kuullun" oloinen mielipide,kannattais avoimin mielin käydä ihan itse,niin voit muodostaa aivan oman käsityksen,eikä tarvitse "mutu"pohjalta kirjoitella.
Olen elänyt niin kauan ja nähnyt ahdistuneita teikäläisiä, jos myöskin omaa napaansa tuijottelevia raamatun selittelijöitä. Että turha sinun loukkaantua jos varoitan heikkoja alistumasta kahden herran palvelijoiden alle.
- Voi sinua!
Maalaispojan pikkuserkku kirjoitti:
Olen elänyt niin kauan ja nähnyt ahdistuneita teikäläisiä, jos myöskin omaa napaansa tuijottelevia raamatun selittelijöitä. Että turha sinun loukkaantua jos varoitan heikkoja alistumasta kahden herran palvelijoiden alle.
olet siis katsellut Jumalan valtakuntaa. Eipä siitä pienestä seinän aukosta paljon irti saa. Avaa ovi, käy sisälle ja usko sydämestäsi, niin saat vastaukset moneen kysymykseen ja voit heittää turhat luulot.
- Tiehöylä
ketjussa on annettu vääriä tai puutteellisia tietoja.
Uuslestadiolaiset kuuluvat Suomen Rauhanpuolustajat ry – Fredskämparna i Finland fy tukijoihin. Kannattanee ensin liittyä tuohon rauhan yhdistykseen. Yhteystiedot löytyvät Googlella. - harri60
seuraavat uudenheräyksen seurat hesassa ovat 4.10
Seurat Rukoushuoneella Fredrikinkatu 61 B, Helsinki klo 14
Aiheena "Jumalan sanansaattajat"
Puhujina Helvi ja Tauno Lahtinen, Paavo Räsänen, Suortin sisarukset Haminasta laulavat
Kahvitarjoilu alkaa n. 13.30 Tervetuloa! - elisa13
Hyvä, jos menet lestadiolaisten kokoukseen, missä voit keskustella ja saa saada synninpäästön. Yhtä hyvin voisit kuitenkin mennä vaikka helluntailaisten tilaisuuteen, sillä Raamatun mukaan ei mikään uskon suunta voi sinua pelastaa, eikä mihinkään seurakuntaan kuuluminen. Jees.us toimii yli seurakuntarajojen. Vaikka voitkin saada apua suoraan Jumalalta yksin ollessasikin, rukouksen ja Sanan kautta, suosittelen sinulle kuitenkin lämpimästi, että ottaisit yhteyttä johonkin uskovaiseen, luotettavaan sielunhoitajaan, jonka kanssa voisit keskustella. Siunausta sinulle!
- ex- vl.
ihan vaan vl.sukulaisen kiusaksi, onko isot jäsen maksut vuodessa?
- eerikeeperi
Hyvä ex-vl sinulla onkin varsin ylevä syy liittyä,varmaan tulee hyvä mieli,itsellesi.
- vlvlvl
eerikeeperi kirjoitti:
Hyvä ex-vl sinulla onkin varsin ylevä syy liittyä,varmaan tulee hyvä mieli,itsellesi.
hyvällä mielellä ei mennä taivaaseen.
- entinen v.lesta
sukulaislle se olis kun puukkoa haavassa pyörittäis. Itsee ei kiinnosta nää lesta liikkeet pätkän verataa (samaa paskaa mut eri paketissa) mutta kiusa se on pienikin kiusa.
- heh
entinen v.lesta kirjoitti:
sukulaislle se olis kun puukkoa haavassa pyörittäis. Itsee ei kiinnosta nää lesta liikkeet pätkän verataa (samaa paskaa mut eri paketissa) mutta kiusa se on pienikin kiusa.
oon ajatellu samaa et vois käydä vetämässä hyviä(???) safkoja ja kattomassa pitkästä aikaa mielisairaita, vähän niinku eläintarhassa kävis. Niitä vituttais mut ne ei vois sitä mulle suoranaisesti ilmaista. Kauankohan sais käydä siivellä elämässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982