Onko kunnassa toiminut kuntosali taasen lopettamassa, ainakin oli lappu ilmaantunut ovelle?
Eikö täällä ole tarpeeksi käyttäjiä vai mistä tilanne johtuu?
Mielellään kävisi täällä salilla ei tarvitsisi Ouluun Hukkaan aina suunnistaa.
Kuntosali kaatunt?
92
7688
Vastaukset
- olevan
vesivahinkoremontti menossa kun ohi ajelin,liekö sitten "itse aiheutettu"vahinko jotta saadaan vakuutuksesta rahat pois
- k,jfdfrt
konkurssin tehny.ihme kyllä.autoja oli aina piha täynnä...........
- tuo
k,jfdfrt kirjoitti:
Konkurssi? Kuulin kyllä muuta...
- ...........
k,jfdfrt kirjoitti:
Minä olen kanssa ihmetellyt, että menestyähän sen pitäisi. Asiakkaita on ollut ja jäseniäkin ymmärtääkseni riittänyt (eli tulot ns.varmaa). Eikö sitten vain osata pyörittää firmaa? Harmi kyllä, itse on tullut aika säännöllisesti käytyä jumpilla ja mielelläni oisin maksanu ehkä hiukan enemmänkin kuukaudessa.
Huhujen mukaan uusi yrittäjä tulisi sitten keväällä. - sitte
........... kirjoitti:
Minä olen kanssa ihmetellyt, että menestyähän sen pitäisi. Asiakkaita on ollut ja jäseniäkin ymmärtääkseni riittänyt (eli tulot ns.varmaa). Eikö sitten vain osata pyörittää firmaa? Harmi kyllä, itse on tullut aika säännöllisesti käytyä jumpilla ja mielelläni oisin maksanu ehkä hiukan enemmänkin kuukaudessa.
Huhujen mukaan uusi yrittäjä tulisi sitten keväällä.omistaja toiminu rehellisesti... Voi olla että esim. verot ym. maksamatta
tai jäsenet maksanu käteisellä ilman kuittia. kyllä kai moni tietää, mitä porukkaa sielä suurin osa kävijöistä on... - hyvin
sitte kirjoitti:
omistaja toiminu rehellisesti... Voi olla että esim. verot ym. maksamatta
tai jäsenet maksanu käteisellä ilman kuittia. kyllä kai moni tietää, mitä porukkaa sielä suurin osa kävijöistä on...ja rehellisesti.
Yrittäjä joutunut tekemään raskaan päätöksen oman terveydentilan vuoksi. Kaikki jotka spekuloivat ja tällä palstalla mässäilevät tällaisilla asioilla voisivat olla hiljaa.
Kateus vie kalatkin vedestä. - markkinarako
hyvin kirjoitti:
ja rehellisesti.
Yrittäjä joutunut tekemään raskaan päätöksen oman terveydentilan vuoksi. Kaikki jotka spekuloivat ja tällä palstalla mässäilevät tällaisilla asioilla voisivat olla hiljaa.
Kateus vie kalatkin vedestä.yrittää vetää sellaista yritystä...eiku yrittämään niin.
- make laasonen
markkinarako kirjoitti:
yrittää vetää sellaista yritystä...eiku yrittämään niin.
Olen tosiaan joutunut tekemään raskaan päätöksen salin lopettamisesta
oman vakavan sairauden takia. Kiitos asiakkaille tästä ajasta jotta sain toteuttaa
pitkän ajan haavetta omasta kuntosalista ja sain jakaa tietotaitoa treenaamisesta
sen minkä osasin. Valitettavasti en pystynyt jatkamaan enää.
Muutamia ikäviäkin asioita yrittäjyys Haukiputaalla toi tullessaan, huumerahoilla ostettu BMW, vakuutuspetoksen tekiä ja ilman kuittia tehtyä rahaa... Tottahan
kalju, tatuoitu yrittäjä on automaattisesti roisto. Eipä siinä BMW:llä on mahtava
ajaa ja rahaa tulee ikkunoista ja ovista.
Oikein ihailen tuota rohkeutta kirjoittaa tuommosta paskaa ilman nimeä, tulkaa ihmeessä puhumaan reilusti nuista väitteistä naamatusten ni saadaan asioihin oikea laita... Tai sitte ei saada. Terveisin Marko Laasonen - ne
make laasonen kirjoitti:
oman vakavan sairauden takia. Kiitos asiakkaille tästä ajasta jotta sain toteuttaa
pitkän ajan haavetta omasta kuntosalista ja sain jakaa tietotaitoa treenaamisesta
Muutamia ikäviäkin asioita yrittäjyys Haukiputaalla toi tullessaan, huumerahoilla ostettu BMW, vakuutuspetoksen tekiä ja ilman kuittia tehtyä rahaa... Tottahan
kalju, tatuoitu yrittäjä on automaattisesti roisto. Eipä siinä BMW:llä on mahtava
Oikein ihailen tuota rohkeutta kirjoittaa tuommosta paskaa ilman nimeä, tulkaa ihmeessä puhumaan reilusti nuista väitteistä naamatusten ni saadaan asioihin oikea laita... Tai sitte ei saada. Terveisin Marko Laasonennämä lähes kaikki kylän vitipäät jotka siellä kävi on selittäny ummet ja lammet niistä touhuista.. arvaat varmaan kenestä kyse! täälä on ihan turha mitään nimiä mainita. henkkoht ei mitään makea vastaan.
- Tero Testo
make laasonen kirjoitti:
Oikein ihailen tuota rohkeutta kirjoittaa tuommosta paskaa ilman nimeä, tulkaa ihmeessä puhumaan reilusti nuista väitteistä naamatusten ni saadaan asioihin oikea laita... Tai sitte ei saada. Terveisin Marko Laasonensulle uskaltas päin naamaa tulla tommosia selitteleen! Olipa nuo läpät totta tai ei.
- Ekonomisti;)
make laasonen kirjoitti:
Oikein ihailen tuota rohkeutta kirjoittaa tuommosta paskaa ilman nimeä, tulkaa ihmeessä puhumaan reilusti nuista väitteistä naamatusten ni saadaan asioihin oikea laita... Tai sitte ei saada. Terveisin Marko LaasonenAikaansaavat huhuja,
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-56173/?n= - Pelasoja Päivi
make laasonen kirjoitti:
Oikein ihailen tuota rohkeutta kirjoittaa tuommosta paskaa ilman nimeä, tulkaa ihmeessä puhumaan reilusti nuista väitteistä naamatusten ni saadaan asioihin oikea laita... Tai sitte ei saada. Terveisin Marko LaasonenBL sportcenter on ollut ihan mielettömän hyvä paikka. Pari vuotta olen käynyt kyseisellä salilla, eikä valittamisen aihetta ole löytynyt. Keskusteluissa mainittuja vitipäitä, ei ainakaan omalle kohdalle ole sattunut ja myöhään on välillä tullut salilla käytyä ja kuitinkin on aina kyllä saanut,aika raakaa keskusteluissa heitettyjä huhuja edes laittaa liikkeelle.
Itselleni paikka on ollut iso henkireikä, pienten lasten äitinä on ollut mukava päästä hieman hikoilemaan ja nostamaan kuntoa salille sekä spinninkiin, paikka on pyöräilymatkan päässä ja jäsenyys toi vapautta kulkemiseen, salilla oli mahdollisuus käydä aamusta iltamyöhään saakka.Toivottavasti tulevaisuudessa salille yrittäjä löytyy:)
Kiitos kaikille pitäjille sekä hyvää jatkoa ! - Yti
Pelasoja Päivi kirjoitti:
BL sportcenter on ollut ihan mielettömän hyvä paikka. Pari vuotta olen käynyt kyseisellä salilla, eikä valittamisen aihetta ole löytynyt. Keskusteluissa mainittuja vitipäitä, ei ainakaan omalle kohdalle ole sattunut ja myöhään on välillä tullut salilla käytyä ja kuitinkin on aina kyllä saanut,aika raakaa keskusteluissa heitettyjä huhuja edes laittaa liikkeelle.
Itselleni paikka on ollut iso henkireikä, pienten lasten äitinä on ollut mukava päästä hieman hikoilemaan ja nostamaan kuntoa salille sekä spinninkiin, paikka on pyöräilymatkan päässä ja jäsenyys toi vapautta kulkemiseen, salilla oli mahdollisuus käydä aamusta iltamyöhään saakka.Toivottavasti tulevaisuudessa salille yrittäjä löytyy:)
Kiitos kaikille pitäjille sekä hyvää jatkoa !Toivottavasti kuntosalin vetäminen kunnassa jatkuu, sellainen tänne ehdottomasti tarvitaan. En tiedä syistä, jotka päättivät BL Sportcenterin toiminnan loppumiseen, mutta kiitos vetäjille Ninnille, Teijalle, Jykälle ja Makelle. Kaikki on toiminut hienosti ja ymmärtääkseni kävijöitäkin on ollut, mutta onko niin, ettei tämän kokoisessa kunnassa niitä ole tarpeksi? Tsemppiä. Veke.
- Kuntoilija,,
Yti kirjoitti:
Toivottavasti kuntosalin vetäminen kunnassa jatkuu, sellainen tänne ehdottomasti tarvitaan. En tiedä syistä, jotka päättivät BL Sportcenterin toiminnan loppumiseen, mutta kiitos vetäjille Ninnille, Teijalle, Jykälle ja Makelle. Kaikki on toiminut hienosti ja ymmärtääkseni kävijöitäkin on ollut, mutta onko niin, ettei tämän kokoisessa kunnassa niitä ole tarpeksi? Tsemppiä. Veke.
pikaisesti, ja toivon myös että uuteen osoitteeseen. Nykyinen tila on huono, mm pukutilat ala-arvoiset.
Entisessä Nokian hallissa olisi hyvää tilaa riittävästi, aletaan houkutella joku Oulussa salia pyörittävä aloittamaan myös Haukiputaalla.
Nyt kannattaa toimia aktiivisesti, saataisin sali jo syksyksi. - "ekonomisti"
Ekonomisti;) kirjoitti:
Aikaansaavat huhuja,
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-56173/?n=...kun noita lukemalla päättelet yrittäjät jos johonkin huumekategoriaan.
Ihan vihjeenä, ota siitä listasta selvää myöskin velkojan nimi, niin huomaat ettei veronkierto jms. ole kyse.
Ja katsele myös velkojan taloudet.
Tässä tapauksessa on aivan selvään menty näin;
Velkoja on pistänyt pari asiakasta aprotestilistalle jotta saa oman taseen näyttämään ok tilinpäätöksessä, nimittäin juuri noiden velallisten yhteissummat nostavat kyseisen velkojan tuloksden positiiviseksi.
Peliä se on tuokin peli.
t. yrittäjä 25v - tosin ei koskaan protestilistalla ollut, toistaiseksi. - Yrittäjänä 36 v
"ekonomisti" kirjoitti:
...kun noita lukemalla päättelet yrittäjät jos johonkin huumekategoriaan.
Ihan vihjeenä, ota siitä listasta selvää myöskin velkojan nimi, niin huomaat ettei veronkierto jms. ole kyse.
Ja katsele myös velkojan taloudet.
Tässä tapauksessa on aivan selvään menty näin;
Velkoja on pistänyt pari asiakasta aprotestilistalle jotta saa oman taseen näyttämään ok tilinpäätöksessä, nimittäin juuri noiden velallisten yhteissummat nostavat kyseisen velkojan tuloksden positiiviseksi.
Peliä se on tuokin peli.
t. yrittäjä 25v - tosin ei koskaan protestilistalla ollut, toistaiseksi.velka oli maksamatta, mutta en kyllä viittausta viestistä huumekategoriaan löytänyt.
- Pekka Moilanen
make laasonen kirjoitti:
Oikein ihailen tuota rohkeutta kirjoittaa tuommosta paskaa ilman nimeä, tulkaa ihmeessä puhumaan reilusti nuista väitteistä naamatusten ni saadaan asioihin oikea laita... Tai sitte ei saada. Terveisin Marko LaasonenSalista nyt ei sinänsä ole mitään pahaa sanottavaa, mutta tosiaan nyt kun toiminta on päättynyt niin mitenkä tuo salikorttien palautus ja niistä saatavat hyvitykset nyt hoidetaan. Itse ja avopuoliso hankimme n. 2 viikkoa sitten uudet 20-kerran salikorit ja eipä niitä kerennyt hirvittävän montaa kertaa käyttää... Voisiko esimerkiksi salin nettisivuille laittaa vähän infoa miten tämän asian suhteen toimia??... Sikäli kun tässä itsekin työttömänä on niin ei tuo 105€ mikään pieni summa ole heittää harakoille... Asiakaspalvelu ei vastaa kun yrittää soittaa, eikä sähköpostiakaan ilmeisesti lueta.... olisi mukava hoitaa tämä asia ns. ilman sen suurempaa säätämistä..
terveisin,
Pekka Moilanen - Haukiputtaan vitipää
make laasonen kirjoitti:
Oikein ihailen tuota rohkeutta kirjoittaa tuommosta paskaa ilman nimeä, tulkaa ihmeessä puhumaan reilusti nuista väitteistä naamatusten ni saadaan asioihin oikea laita... Tai sitte ei saada. Terveisin Marko LaasonenJopas on taas juttuja liikkeellä. Noh, sehän on varsin suomalainen luonteenpiirre olla kateellinen jos joku ajaa bmw:llä tjms. Tämäkin on kovin mielenkiintoista, että puhutaan asioista mistä ei tiiä yhtään mitään...mutta ei siitä sen enempää! On harmi että BL:n toiminta loppui, salilla tunsi itsensä aina tervetulleeksi ja siellä oli hyvä ilmapiiri treenata. Kiitokset Makelle ja kumppaneille kuluneista vuosista. Tsemppiä ja voimia jatkoon.
- BL:ää kaipaava
Haukiputtaan vitipää kirjoitti:
Jopas on taas juttuja liikkeellä. Noh, sehän on varsin suomalainen luonteenpiirre olla kateellinen jos joku ajaa bmw:llä tjms. Tämäkin on kovin mielenkiintoista, että puhutaan asioista mistä ei tiiä yhtään mitään...mutta ei siitä sen enempää! On harmi että BL:n toiminta loppui, salilla tunsi itsensä aina tervetulleeksi ja siellä oli hyvä ilmapiiri treenata. Kiitokset Makelle ja kumppaneille kuluneista vuosista. Tsemppiä ja voimia jatkoon.
Olen samaa mieltä. Itse koin salin ilmapiirin todella hyväksi, siellä kävi tavallista keskivertokansaa ja henkilökunta oli todella ystävällistä! Nämä jutunlevittäjät ei a. tunne henkilökuntaa b. ole koskaan käyneet paikalla c. ovat sairaalloisen kateellista väkeä ja d. eivät tule ajatelleeksi, että tatuoidulla, isokokoisella bemarimiehelläkin on tunteet. Tuntuu pahalta Maken puolesta lukea tollaista p***aa.
- älä välitä
make laasonen kirjoitti:
Oikein ihailen tuota rohkeutta kirjoittaa tuommosta paskaa ilman nimeä, tulkaa ihmeessä puhumaan reilusti nuista väitteistä naamatusten ni saadaan asioihin oikea laita... Tai sitte ei saada. Terveisin Marko LaasonenNiinhän nuo puhuivat pahat kielet erään minunkin läheiseni rakentaneen talonsa 'huumeiden välittämisestä saamillaan rahoilla', vaikka todellisuudessa jätkä veti itsensä aivan piippuun tekemällä täysin rehellistä ja erittäin raskasta työtä!
Kun saavutat jotakin, vaikka sitten kovalla työllä, alkavat nämä, joista ei ole itsestään samaan, puhua kateuksissaan mitä sattuu!
Eikä taida yhdelläkään olla pokkaa tulla sanomaan asioita naamatusten treenatulle, kaljulle ja tatuoidulle kaverille... :D - Yksi yrittäjistä
make laasonen kirjoitti:
Oikein ihailen tuota rohkeutta kirjoittaa tuommosta paskaa ilman nimeä, tulkaa ihmeessä puhumaan reilusti nuista väitteistä naamatusten ni saadaan asioihin oikea laita... Tai sitte ei saada. Terveisin Marko LaasonenAnna mennä toisesta korvasta ulos. Jos olet itse tehnyt virheen, niin nythän on aika se korjata, mutta yrittäjänä tiedän, että ainakin turhia ja vääriä syytöksiä tulee niistä ovista ja ikkunoista. Kateus jokaista yrittäjää kohtaan on kamala ja valtava, menestyi yrittäjä, tai oli menestymättä ja kateus jatkuu loppuun asti.
Tsemppiä sulle ja toivottavasti tervehdyt. - ///////////
Kuntoilija,, kirjoitti:
pikaisesti, ja toivon myös että uuteen osoitteeseen. Nykyinen tila on huono, mm pukutilat ala-arvoiset.
Entisessä Nokian hallissa olisi hyvää tilaa riittävästi, aletaan houkutella joku Oulussa salia pyörittävä aloittamaan myös Haukiputaalla.
Nyt kannattaa toimia aktiivisesti, saataisin sali jo syksyksi.Entisessä Sanminan hallissa kun sanmina ei tarvi kaikkia nelijöitä.
Sieltä löytyy pukuhuoneet suihkuineen naisille ja miehilla. - E
make laasonen kirjoitti:
Oikein ihailen tuota rohkeutta kirjoittaa tuommosta paskaa ilman nimeä, tulkaa ihmeessä puhumaan reilusti nuista väitteistä naamatusten ni saadaan asioihin oikea laita... Tai sitte ei saada. Terveisin Marko LaasonenEttä sulle tällasta paskaa suolletaan täällä, vaik olet tehnyt ihan varmasti parhaasi yrittäjänä ja ihmisenä. Ei voi mitään jos ihmiset on noin helvetin lyhytnäkösiä, julmia ja kateellisia. Sä itse tiedät, mitä oot tehny ja mitä jättäny tekemättä. Anna muiden olla, keskity itse vaan saamaan ittes kuntoon ja elämä järjestykseen. Voin itse entisenä yrittäjänä kertoo, et homma tuntuu paskalta tässä vaiheessa, mut alkaa helpottaan tulevaisuudessa. Ja sit on taas uudet haasteet eessä. Tsemppiä sulle!!
- Jäipä paha maku
Pekka Moilanen kirjoitti:
Salista nyt ei sinänsä ole mitään pahaa sanottavaa, mutta tosiaan nyt kun toiminta on päättynyt niin mitenkä tuo salikorttien palautus ja niistä saatavat hyvitykset nyt hoidetaan. Itse ja avopuoliso hankimme n. 2 viikkoa sitten uudet 20-kerran salikorit ja eipä niitä kerennyt hirvittävän montaa kertaa käyttää... Voisiko esimerkiksi salin nettisivuille laittaa vähän infoa miten tämän asian suhteen toimia??... Sikäli kun tässä itsekin työttömänä on niin ei tuo 105€ mikään pieni summa ole heittää harakoille... Asiakaspalvelu ei vastaa kun yrittää soittaa, eikä sähköpostiakaan ilmeisesti lueta.... olisi mukava hoitaa tämä asia ns. ilman sen suurempaa säätämistä..
terveisin,
Pekka MoilanenMinulle myytiin kortti 10 päivää aiemmin. Ja vielä mainostettiin syyskuun jumppalukkaria. Korttia ei ehditty käyttää ollenkaan, kun jäätiin nimenomaan odottamaan syyskuun vaihtuvaa lukkaria. Aivan varmasti myynti tapahtui hyötymistarkoituksessa. Asianajaja on sanonut, etten tule saamaan korvausta. Harmittaa ja suututtaa tuollainen toiminta.
- TimoTa.,
Pitääkö huhu paikkansa, että Haukiputaalle olisi tulossa uusi kuntosaliyrittäjä?
Paikkana on kuulemma entiseen Nokian halliin sanerattavat tilat.
Toivottavasti hanke toteutuu, päästään jatkamaan treenejä.- juoruhiiri itekki ;)
Oliskos se huhu lähteny liikkeelle tuosta edellisestä viestistä. Yksi sanoo, että tämä olisi hyvä idea, seuraava sanoo, että joku ajatteli ja kolmas sanoo jotta näin tulee käymään. XD
Minulle itsessään on se ja sama onko syynä taloudellinen ahdinko vai terveys. Mutta menettely ilmoittamisessa oli mielestäni kyseenalaista. Vain muutama hassu päivä ennen sulkemista ilmoitetaan, että se oli siinä. Edellisellä viikolla jopa myytiin puolen vuoden maksua vastaan jäsenyys, ilmoittamatta ja varoittamatta salin sulkeutumisesta. Näin kuulin tuttavalle käyneen. Reilu peli.
Mutta ihmisinä te Make ja muut olette kyllä loistotyyppejä. Kaikkea hyvää teille toivon tulevaisuudessa. Salillanne oli kiva käydä. Siellä oli hyvä henki. - Riikka K
juoruhiiri itekki ;) kirjoitti:
Oliskos se huhu lähteny liikkeelle tuosta edellisestä viestistä. Yksi sanoo, että tämä olisi hyvä idea, seuraava sanoo, että joku ajatteli ja kolmas sanoo jotta näin tulee käymään. XD
Minulle itsessään on se ja sama onko syynä taloudellinen ahdinko vai terveys. Mutta menettely ilmoittamisessa oli mielestäni kyseenalaista. Vain muutama hassu päivä ennen sulkemista ilmoitetaan, että se oli siinä. Edellisellä viikolla jopa myytiin puolen vuoden maksua vastaan jäsenyys, ilmoittamatta ja varoittamatta salin sulkeutumisesta. Näin kuulin tuttavalle käyneen. Reilu peli.
Mutta ihmisinä te Make ja muut olette kyllä loistotyyppejä. Kaikkea hyvää teille toivon tulevaisuudessa. Salillanne oli kiva käydä. Siellä oli hyvä henki.On hyvä että keskustelua käydään, mutta oikeilla nimillä. Pari juttua, ensinnäkin, kuitin on kyllä aina myös käteisostoista saanut, jos vain on halunnut, sehän kirjoitetaan jo siinä maksun yhteydessä. Ja huumeiden käyttöön, enhän rehellisesti voi tietää etteikö salilla joku olisi käyttänyt, mutta hekilökunta ei ainakaan ole edesauttanut asiaa, päinvastoin. Jokainen sitten tehköön kotonansa mitä haluaa, se ei kuulu meille.
Nyt kun olen kiertänyt tutustumassa muihin saleihin uutta treenipaikkaa(ja työpaikkaa) etsien, monet asiat mistä meille tuli palautetta(ilmastointi, pukuhuoneet mm) ovat mielestäni muualla huonommin kuin BL:ssä oli. Pukuhuoneet olivat kyllä pienet, mutta mielestäni siistit verrattuna Oulun saleihin ja kuntokeskuksiin,kuten myös muuten yleissiisteys ja ilmastointi oli monta kertaa parempi kuin Oulussa ja Helsingissä kuntokeskuksilla missä olen jumppaillut. Toki aina löytyy parantamisen varaa asiassa kuin asiassa, mutta ei se ruoho ole aina vihreämpää aidan toisella puolella=) Tykkäsin hirmuisesti meidän asiakkaista ja kun kavoilta tunsi lähes kaikki..ikävä tulee. =) -Riikka- - on...
juoruhiiri itekki ;) kirjoitti:
Mutta ihmisinä te Make ja muut olette kyllä loistotyyppejä. Kaikkea hyvää teille toivon tulevaisuudessa. Salillanne oli kiva käydä. Siellä oli hyvä henki.sairastunut vakavasti ja joutunut juuri tekemään vaikean päätöksen, on aika ymmärrettävää, että jokainen asia ei tule siinä kaaoksessa hoidettua ihan parhaimmalla mahdollisella tavalla!
- Pekka M
Salista nyt ei sinänsä ole mitään pahaa sanottavaa, mutta tosiaan nyt kun toiminta on päättynyt niin mitenkä tuo salikorttien palautus ja niistä saatavat hyvitykset nyt hoidetaan. Itse ja avopuoliso hankimme n. 2 viikkoa sitten uudet 20-kerran salikorit ja eipä niitä kerennyt hirvittävän montaa kertaa käyttää... Voisiko esimerkiksi salin nettisivuille laittaa vähän infoa miten tämän asian suhteen toimia??... Sikäli kun tässä itsekin työttömänä on niin ei tuo 105€ mikään pieni summa ole heittää harakoille... Asiakaspalvelu ei vastaa kun yrittää soittaa, eikä sähköpostiakaan ilmeisesti lueta.... olisi mukava hoitaa tämä asia ns. ilman sen suurempaa säätämistä..
- Jarnosso
Jos taustalla on konkurssi ja et maksanut luottokortilla sinun pitää yrittää saada rahoja konkurssipesältä. Yleensä niitä ei sieltä saa.
Jos maksoit luottokortilla pitäisi rahat hakemuksesta saada luottokorttiyhtiöltä.
- salilla säännöllisesti hikoillut
Kuntosalina OK ja yrittäjät ihan mukavia. Olisikin vähintään kohtuullista, että salia pyörittäneet henkilöt kuoppaisivat firman asiaan kuuluvalla tavalla. Tuossa aikaisemmin Marko kiitteli asiakkaita menneistä vuosista. Mitäpä jos Marko Laasonen, Jyrki ja Nina Barck hoitaisitte tuon firman alasajon asiaan kuuluvalla tavalla niin sanat saisivat vähän vastinetta. Itse maksavana asiakkaana vaatisin kyllä vähän tahdikkuuta siihen miten asia on tällä hetkelle hoidettu ja miten tilanteesta on informoitu. Ei todellakaan ole mukava käydä kääntymässä ovella ja lukea, että toiminta lopetettu ja sillä siisti. Itse ainakin haluan vielä käyttämättömästä salikortista rahat takaisin... Toivottavasti tämä selviää lähiaikoina. Eli nyt salin vastuuhenkilöt, ottakaapa asiaksenne hoitaa tämä kuntoon... niin, ja kiitos menneistä vuosista, kaikesta huolimatta..
- ;: Jannu
Jos kyseessä konkurssi, hoitaa pesänhoitajaksi nimetty asianajaja pesän asioita, ei siis entiset vastuuhenkilöt.
Rahoja erittäin harvoin saa konkurssipesältä pois, mutta hakemus kannattaa viritellä, jos vaikka ulosmittaamalla saavat rahat kasaan.
Mutta tietääkö onko yritys jättänyt konkurssihakemuksen? Ja jos onko asialla yrittäjä itse vai mahdolliset velkojat? - voinut
ottaa yhteyttä nimeltä mainitsemiisi henkilöihin ja keskustella asiaa heidän kanssaan..?
- Entinen, vielä ymmärtäväinen asiakas
Nettisivuilla on ollut jo kohta 2 viikkoa tieto, että infotaan kunhan selviää miten menetellä palautusten kanssa. Alkaa kohta menemään yliajalle tuo lupaus ilmoitella asioista tarkemmin. Pitääkö tässä alkaa vaatimaan saatavia jo viranomaisten kautta ??
- Yrittäjä myös
Häiriöpäivä: 03.09.2009
Aineistopäivä: 10.09.2009
Nimi: BL-Sport Center Oy
Y-tunnus: 20687735
Osoite: Anjanmutka
Postinumero: 90830
Postitoimipaikka: Haukipudas
Talousalue: Oulun talousalue
Summa: 25872
Häiriötunnus: Velkomustuomiot: Yksipuolinen tuomio velkomusasiassa
Velkoja: Siemens Financial Services Ab
Aineistopäivä = aineiston julkaisupäivä Kauppalehti Onlinessa. Painetussa lehdessä seuraavana arkipäivänä.
Eli sinne vain saatavasi muiden saatavien joukkoon ! - PowerMen
Yrittäjä myös kirjoitti:
Aineistopäivä = aineiston julkaisupäivä Kauppalehti Onlinessa. Painetussa lehdessä seuraavana arkipäivänä.
Eli sinne vain saatavasi muiden saatavien joukkoon !Onko kuulunut jatkajasta mitään, varmaankin kysyntää olisi?
Olisi hyvä tietää, kun muutoin tulee hankittua jäsenyys Oulun mestoihin. - body
PowerMen kirjoitti:
Onko kuulunut jatkajasta mitään, varmaankin kysyntää olisi?
Olisi hyvä tietää, kun muutoin tulee hankittua jäsenyys Oulun mestoihin.samaa olen itsekkin miettinyt.
alkaa nuo kk kortin hinnat olemaan jo melko suolasia.
jäsenyydellä säästäisi jo lähemmäs 20e/kk - Bodari,.,
body kirjoitti:
samaa olen itsekkin miettinyt.
alkaa nuo kk kortin hinnat olemaan jo melko suolasia.
jäsenyydellä säästäisi jo lähemmäs 20e/kkHuhu kertoo, että avautuisi kuntosali marraskuussa. Tietääkö joku tarkemmin?
- eikö tänne kelpaa mikään nimimerkki
Bodari,., kirjoitti:
Huhu kertoo, että avautuisi kuntosali marraskuussa. Tietääkö joku tarkemmin?
ja toinen huhu kertoo että tammikuussa...
- jo alkaa kyllästyttää
Olisi kyllä tosi mukava hiljallen alkaa saada tietoa asianomaisilta palautusten kohtalosta.Ei pitäisi lupailla mitään,jos ei pysty asiaa hoitamaan.
- saatavia 200€ edestä ...
jo alkaa kyllästyttää kirjoitti:
Olisi kyllä tosi mukava hiljallen alkaa saada tietoa asianomaisilta palautusten kohtalosta.Ei pitäisi lupailla mitään,jos ei pysty asiaa hoitamaan.
Kyllä pitäisi saada jo tietoa asianomaisilta.. Ei bisneksiä ja asiakassuhteita todellakaan näin hoideta...
- Puntti,.,.
saatavia 200€ edestä ... kirjoitti:
Kyllä pitäisi saada jo tietoa asianomaisilta.. Ei bisneksiä ja asiakassuhteita todellakaan näin hoideta...
Oletko lähettänyt palautuspyynnön paperilla virallisesti ko firmaan? Ei ne sieltä pyytämättä tule, kyseessä on osakeyhtiö ei henkilöyhtiö.
EI KUN KIRJETTÄ RUSTAAMAAN. - Entinen hyvin pettynyt asiakas
Puntti,.,. kirjoitti:
Oletko lähettänyt palautuspyynnön paperilla virallisesti ko firmaan? Ei ne sieltä pyytämättä tule, kyseessä on osakeyhtiö ei henkilöyhtiö.
EI KUN KIRJETTÄ RUSTAAMAAN.Helpottaisi suunnattomasti jos olisi selkeästi tiedossa minne tai kenelle lähettää se kirje. Kieltämättä vi%&!taa tuommonen epärehellisyys. Ensin elvistellään tälläkin palstalla, että joo tulkaa vaan puhumaan naamatusten asiasta. Asianomaisille on yritetty useasti soittaa, että tultaisiin puhumaan asiasta, mutta kun kukaan ei vastaa puhelimeen, että sillä tavalla.... törkeätä välinpitämättömyyttä. Ei paljon empatiaa heru vaikka kuinka oltaisiin lopettamassa toimintaa terveydellisistäkin syistä jos muuten on porukka vastuuttomia pelkureita. Todella säälittävää toimintaa...
- Siinä Osoite
Entinen hyvin pettynyt asiakas kirjoitti:
Helpottaisi suunnattomasti jos olisi selkeästi tiedossa minne tai kenelle lähettää se kirje. Kieltämättä vi%&!taa tuommonen epärehellisyys. Ensin elvistellään tälläkin palstalla, että joo tulkaa vaan puhumaan naamatusten asiasta. Asianomaisille on yritetty useasti soittaa, että tultaisiin puhumaan asiasta, mutta kun kukaan ei vastaa puhelimeen, että sillä tavalla.... törkeätä välinpitämättömyyttä. Ei paljon empatiaa heru vaikka kuinka oltaisiin lopettamassa toimintaa terveydellisistäkin syistä jos muuten on porukka vastuuttomia pelkureita. Todella säälittävää toimintaa...
BL-Sport Center OyTulosta sivu Y-tunnus: 2068773-5
Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde
Toiminimi BL-Sport Center Oy 26.10.2006 Patentti- ja rekisterihallitus
Yritysmuoto Osakeyhtiö 26.10.2006 Patentti- ja rekisterihallitus
Kotipaikka HAUKIPUDAS 26.10.2006 Patentti- ja rekisterihallitus
Yrityksen kieli Suomi 23.10.2006 Verohallinto
Päätoimiala Urheilulaitosten toiminta 31.12.2007 Verohallinto
Postiosoite Anjanmutka 2
90830 HAUKIPUDAS
20.10.2006 Yhteinen
Käyntiosoite Anjanmutka 2
90830 HAUKIPUDAS
20.10.2006 Yhteinen
Voimassaolevat rekisteröinnit
Rekisteri Tila Alkupvm
Kaupparekisteri Rekisterissä 26.10.2006
Verohallinnon perustiedot Rekisterissä 23.10.2006
Arvonlisäverovelvollisuus Liiketoiminnasta alv-velvollinen 01.11.2006
Työnantajarekisteri Rekisterissä 01.11.2006
Näytä rekisterihistoria
Y-tunnushistoria
Pvm Tapahtuma Selite
20.10.2006 Tunnus annettu - varmastikaan
Entinen hyvin pettynyt asiakas kirjoitti:
Helpottaisi suunnattomasti jos olisi selkeästi tiedossa minne tai kenelle lähettää se kirje. Kieltämättä vi%&!taa tuommonen epärehellisyys. Ensin elvistellään tälläkin palstalla, että joo tulkaa vaan puhumaan naamatusten asiasta. Asianomaisille on yritetty useasti soittaa, että tultaisiin puhumaan asiasta, mutta kun kukaan ei vastaa puhelimeen, että sillä tavalla.... törkeätä välinpitämättömyyttä. Ei paljon empatiaa heru vaikka kuinka oltaisiin lopettamassa toimintaa terveydellisistäkin syistä jos muuten on porukka vastuuttomia pelkureita. Todella säälittävää toimintaa...
vastaa kenellekään enää puhelimeen, vai meinaatko, että ovat tallentaneet kaikkien ex-asiakkaidensa numerot puhelimiinsa, eivätkä vastaa vain heille..? Monestiko yritit? Yhdesti?
- Puntti Simo
varmastikaan kirjoitti:
vastaa kenellekään enää puhelimeen, vai meinaatko, että ovat tallentaneet kaikkien ex-asiakkaidensa numerot puhelimiinsa, eivätkä vastaa vain heille..? Monestiko yritit? Yhdesti?
Nyt on ilmeisesti yksi omistajista tutkintavankeudessa...
- Odotellaan, terv. yrittäjä
Yrittäjä myös kirjoitti:
Eli sinne vain saatavasi muiden saatavien joukkoon !millaista yrittäminen on, joten epäilen sinun olen joko yhden hengen yrityksen yrittäjä, tai et ole laisinkaan yrittäjä. Jos yritys työllistää muutaman hengenkään ja jos siihen kuuluu vielä yrityksen kaikki ylläpito, niin saattaa käydä jopa niin, että yksi huono kuukausi riittää kaatamaan yrityksen, sillä täällä Haukiputtaalla ei ole kultapaikka yrittäjille, eikä rehelliset yrittäjät sitä odottakaan. Rehellinen yrittäjä yrittää vain huonoinakin aikoina ja nyt on huono aika ja asiakkaat ovat karsineet ylimääräisiä menoja ja jotkut lopettaneet kaikki investoinnit, joten se vaikuttaa kaikkiin yrityksiin ja yrityksiä menee nurin.
Kirjoitappas vähän myöhemmin, kun näet tämän laman syvyyden ja kerro miten vakavaraisena säilytit yrityksesi. - kippis ja kulaus.
Puntti Simo kirjoitti:
ja paskat.
- rocker chick -80-
kippis ja kulaus. kirjoitti:
ja paskat.
kuulemma olis.
- red bull
rocker chick -80- kirjoitti:
kuulemma olis.
joo ja eilen sille oli kasvanu siivet sen jälkeen kun söi yhen niistä punttitangoista ja paskansi kettinkiä.. bensan kans viel söi ja veteli norttia samalla..
- M.a.l.t.o
red bull kirjoitti:
joo ja eilen sille oli kasvanu siivet sen jälkeen kun söi yhen niistä punttitangoista ja paskansi kettinkiä.. bensan kans viel söi ja veteli norttia samalla..
Joo ei varmaa tuu hengisä kopista ulos X)
- Suivaantunu
Puntti Simo kirjoitti:
EIKÖ TEILLÄ IHMISET IHAN OIKIASTI OLE MUUTA TEKEMISTÄ????!!! Kyttäätte sen minkä kerkiätte muitten ihmisten tekemisiä. On vissiin per..le omat asiat niin hyvällä tolalla että voidaan huolehtia muiden asioita? Ois tälläki paikkakunnalla kiva asustella jos jokainen pittäis VAIN OMISTA ASIOISTA yhtä hyvää huolta ku muitten.... Antakaa jo olla.
- 30+25
Suivaantunu kirjoitti:
EIKÖ TEILLÄ IHMISET IHAN OIKIASTI OLE MUUTA TEKEMISTÄ????!!! Kyttäätte sen minkä kerkiätte muitten ihmisten tekemisiä. On vissiin per..le omat asiat niin hyvällä tolalla että voidaan huolehtia muiden asioita? Ois tälläki paikkakunnalla kiva asustella jos jokainen pittäis VAIN OMISTA ASIOISTA yhtä hyvää huolta ku muitten.... Antakaa jo olla.
Sinua tuo asia näyttää kiinnostavan, asiaa kun täällä esillä pidät.
- ex-punttaaja ...
Suivaantunu kirjoitti:
Niin pitkään kun on saatavia asianomaisia kohtaan niin voit olla varma, että asiasta käydään keskustelua.. Minusta on ihan oikein jos jotakin kautta saa tietoa, mitä entiset yrittäjät puuhailevat minun ja monien muiden rahoilla... Toisaalta jos haluat maksaa minulle kahdesta maksetusta salikortista rahat takaisin niin voin omalta osaltani lopettaa tämän kirjoittelun...
- Neitokainen,.
ex-punttaaja ... kirjoitti:
Niin pitkään kun on saatavia asianomaisia kohtaan niin voit olla varma, että asiasta käydään keskustelua.. Minusta on ihan oikein jos jotakin kautta saa tietoa, mitä entiset yrittäjät puuhailevat minun ja monien muiden rahoilla... Toisaalta jos haluat maksaa minulle kahdesta maksetusta salikortista rahat takaisin niin voin omalta osaltani lopettaa tämän kirjoittelun...
Oletko lähettänyt kyseisen vaateen firmaan? Ei muuten voi maksella.
- tietoa odottava
Neitokainen,. kirjoitti:
Oletko lähettänyt kyseisen vaateen firmaan? Ei muuten voi maksella.
omistajathan lupaavat firman sivuilla infota miten asian kanssa pitää menetellä!
Sitä lupaustahan me varmaan odottelemme. - Tiinuli 32
tietoa odottava kirjoitti:
omistajathan lupaavat firman sivuilla infota miten asian kanssa pitää menetellä!
Sitä lupaustahan me varmaan odottelemme.Hei,
Mikä on uuden kuntosalin tulemisen tilanne?
Huhu kertoo, että avautuisi jo marraskuussa?
Jos joku valaisisi asiaa, KIITOS - ei hymyillä kun tavataan...
tietoa odottava kirjoitti:
Sitä lupaustahan me varmaan odottelemme.Kyllä varmasti tietävät miten tässä pitäisi menetellä, mutta mitäpä sitä stressaamaan kun pulju pannaan konkurssiin niin siinäpähän velkojat hoitaa hommat..Selkäänpuukottajat nukkuvat yönsä tyytyväisinä.. nettisivuille tuskin tulee mitään infoa... huijareita koko porukka... Jos jotain infoa olisi tarjolla niin se olisi jo varmasti ilmaantunut nettisivuille... toivottavasti on viimeinen yritys mitä henkilöt tulevat koskaan pyörittämään...
- Gretzky
ei hymyillä kun tavataan... kirjoitti:
Kyllä varmasti tietävät miten tässä pitäisi menetellä, mutta mitäpä sitä stressaamaan kun pulju pannaan konkurssiin niin siinäpähän velkojat hoitaa hommat..Selkäänpuukottajat nukkuvat yönsä tyytyväisinä.. nettisivuille tuskin tulee mitään infoa... huijareita koko porukka... Jos jotain infoa olisi tarjolla niin se olisi jo varmasti ilmaantunut nettisivuille... toivottavasti on viimeinen yritys mitä henkilöt tulevat koskaan pyörittämään...
No eiköhän tuon kaikki alanporukka tiiä että minkalaisia nuo on, varmaan noin 40% kävijöistä oli nuita saatanan horppa/huume pellejä joilla on munat ja aivot surkastunu vuosien saatossa, ei oo ihime että niitä bl:n vetäjiäkin on välisä puukolla käyty tökkimäsä!
EI VOI MUUTAKO NAURAA IHIMISILLE JOTKA LUULEE SAAVANSA MITÄÄN VITUN KORVAUKSIA. - RED BULL
Gretzky kirjoitti:
No eiköhän tuon kaikki alanporukka tiiä että minkalaisia nuo on, varmaan noin 40% kävijöistä oli nuita saatanan horppa/huume pellejä joilla on munat ja aivot surkastunu vuosien saatossa, ei oo ihime että niitä bl:n vetäjiäkin on välisä puukolla käyty tökkimäsä!
EI VOI MUUTAKO NAURAA IHIMISILLE JOTKA LUULEE SAAVANSA MITÄÄN VITUN KORVAUKSIA.ei teille stanan kakaroille voi kun nauraa! reppanat ette tiedä asioista ja miten ne on mennyt yhtään mitään.ny viel joku raasu otti ton puukotuksen esille :D:D:D:D
- makenbemari
RED BULL kirjoitti:
ei teille stanan kakaroille voi kun nauraa! reppanat ette tiedä asioista ja miten ne on mennyt yhtään mitään.ny viel joku raasu otti ton puukotuksen esille :D:D:D:D
Moikkis Haukiputaalaiset!!
Vai ei hymyillä ja mitä minä/me teidän rahoilla tehdään...
Ja vaikka rikollisen roolissa tuossa kylällä kuljen ja huomaan teistä jotka kirjoitatte tänne ilman nimeä täyttä paskaa ni ette te tosiaan hymyile,mutta tiedättekö että
ihailen teidän rohkeutta tehdä näin. ikäväkseni pakko ilmoittaa että yhtään yöunta en ole vielä teidän takia menettänyt.
Itseasiassa raha-asiat ei ole selvinny meille itellekkään,joten asiat venyy meistä riippumattomista asioista.
Oma tulevaisuus terveyden näkökulmasta on selvinnyt ja joudun elämään liikunta rajoitteisena lopun elämää.Täytynee tulevaisuudessa keskittää kaikki voimavarat rikolliseen toimintaan ja kaikkeen muuhun paskaan mihin olette minua täällä uudelleen kouluttamassa.
Kyllä teillä ihmiset täytyy olla paha olla.
Marko Laasonen - hankkikaa elämä
Suivaantunu kirjoitti:
mitä vittua nuo jauhaa?
- pettynyt asiakas
hankkikaa elämä kirjoitti:
mitä vittua nuo jauhaa?
ne jauhaa rahojensa perään.. idiootit luulevat saavansa rahansa takaisin.
- ex-asiakas
makenbemari kirjoitti:
Ja vaikka rikollisen roolissa tuossa kylällä kuljen ja huomaan teistä jotka kirjoitatte tänne ilman nimeä täyttä paskaa ni ette te tosiaan hymyile,mutta tiedättekö että
ihailen teidän rohkeutta tehdä näin. ikäväkseni pakko ilmoittaa että yhtään yöunta en ole vielä teidän takia menettänyt.
Itseasiassa raha-asiat ei ole selvinny meille itellekkään,joten asiat venyy meistä riippumattomista asioista.
Oma tulevaisuus terveyden näkökulmasta on selvinnyt ja joudun elämään liikunta rajoitteisena lopun elämää.Täytynee tulevaisuudessa keskittää kaikki voimavarat rikolliseen toimintaan ja kaikkeen muuhun paskaan mihin olette minua täällä uudelleen kouluttamassa.
Marko LaasonenMarko, eikö nyt kuitenkin olisi vähintään kohtuullista välillä päivittää tuonne nettisivuille tilanteen statusta? Vaikka asioiden selvittely venyisikin niin ei tuo nut iso vaiva luulisi olevan, että välillä nettisivuillakin olisi tietoa asiasta. Nettisivut on ilmeisesti elokuun lopulla viimeksi päivittynyt... tällä hetkellä tuo ilmoittelu antaa kyllä sen kuvan, että edes kiinnostusta asiakkaiden suuntaan ei ole...
- SeSirkku
makenbemari kirjoitti:
Marko LaasonenMarko tiedätkö oliko salille tulossa jatkajaa? Huhut kun niin kertovat?
Ja kiitos menneistä - yks monista
pettynyt asiakas kirjoitti:
ne jauhaa rahojensa perään.. idiootit luulevat saavansa rahansa takaisin.
veikkaanpa et jos makesta kiinni on niin jossain vaiheessa rahansa saavat.
- tuttua touhua
makenbemari kirjoitti:
Marko LaasonenPääsevät nyt kateelliset 'rankaisemaan' sinua siitä, että sinulla on ollut jotakin, mitä heillä ei... Pidä pintasi!
- veikkaan...
yks monista kirjoitti:
veikkaanpa et jos makesta kiinni on niin jossain vaiheessa rahansa saavat.
Näillä jauhajilla ei ole tajua siitä, mitä make voi tässä vaiheessa tehdä... tais siis, että ei voi.
- Ex-asiakas
veikkaan... kirjoitti:
Näillä jauhajilla ei ole tajua siitä, mitä make voi tässä vaiheessa tehdä... tais siis, että ei voi.
onhan se nettisivujen päivitys varmasti aika työlästä/aikaavievää hommaa!
- yks monista
Ex-asiakas kirjoitti:
netti ja netti.. eikö stana aivot toimi ilman nettiä??? on se kumma että kaikki pitää nykyään käteen tuoda valmiiksi ennenkuin passaa.. mitä jos ei ois nettiä,soittasittako rantapohjan yleisö-osastolle?? jos joku ns.ketjusali ois kaatunu niin teillä ei ois edes mahdollisuutta saada rahoja nyt kuitenkin voi jopa olla ni äläkää valittako!
- MatiasT
yks monista kirjoitti:
netti ja netti.. eikö stana aivot toimi ilman nettiä??? on se kumma että kaikki pitää nykyään käteen tuoda valmiiksi ennenkuin passaa.. mitä jos ei ois nettiä,soittasittako rantapohjan yleisö-osastolle?? jos joku ns.ketjusali ois kaatunu niin teillä ei ois edes mahdollisuutta saada rahoja nyt kuitenkin voi jopa olla ni äläkää valittako!
Asiasta ytimeen, oliko uusi sali tulossa?
Jos ei, pitänee alkaa toteuttamaan salia keilahallin kera, paikkaa olen katsellut tuonne entisen Nokian hallin tiloihin.
Näkkyypä,, - ja juu
Ex-asiakas kirjoitti:
"Valitettavasti kuntosalitoimintamme joudutaan lopettamaan. Kiitos kuluneista vuosista asiakkaillemme. Pahoittelemme asioiden nopeaa etenemistä. Käyttämättä jääneistä korteista on tullut kyselyjä. Laitamme infoa näille sivuille heti, kun tiedämme miten menetellä niiden kanssa."
- Body
MatiasT kirjoitti:
Jos ei, pitänee alkaa toteuttamaan salia keilahallin kera, paikkaa olen katsellut tuonne entisen Nokian hallin tiloihin.
Näkkyypä,,Kuulemma se ois edelleenkin se sali tulossa tammikuussa.
Mutta jos joku viittis informoida onko kuntosalin puoli muuttunu paljoa?
Jos tätä nyt vaikka joku tulevista omistajista lukisi, niin toivoisinpa että
hommaisitte jotain uutta kivaa laitetta jalka treenejä varten, esimerkiksi pohjekone ois jo ihan kiva näin alkuun. - Salieri
MatiasT kirjoitti:
Näkkyypä,,itseasiassa samaa ollaan mietitty, että keilahalli vois hyvinkin pyöriä täälä ja jos tiloja olis tarjolla niin samaan kompleksiin uus kuntosali samantien. Mutta jos nyt asiat laitetaan järjestykseen niin se uus kuntosali pitäs ensin saada kun siellä kuitenkin tulisi vierailtua viikottain säännöllisesti. Toki se keilahalli siinä samalla varmaan saisi asiakkaita. Ainakin itse kävisin....
- Keilari
Salieri kirjoitti:
itseasiassa samaa ollaan mietitty, että keilahalli vois hyvinkin pyöriä täälä ja jos tiloja olis tarjolla niin samaan kompleksiin uus kuntosali samantien. Mutta jos nyt asiat laitetaan järjestykseen niin se uus kuntosali pitäs ensin saada kun siellä kuitenkin tulisi vierailtua viikottain säännöllisesti. Toki se keilahalli siinä samalla varmaan saisi asiakkaita. Ainakin itse kävisin....
Miten on yrityspalvelukeskus Potentiaali, mahtuisiko tiloihin moiset harrastetilat?
- liikuntaa
Keilari kirjoitti:
Miten on yrityspalvelukeskus Potentiaali, mahtuisiko tiloihin moiset harrastetilat?
Eikös samalla voisi olla tenniskenttää, sulkista, kössiä, biljardia, trampoliini tms muuta tilaavievää vapaa-ajan liikuntatoimintaa? Ei varmaan tarvitsisi suurta remonttia tehdä halleihin.
- 17+16
liikuntaa kirjoitti:
Eikös samalla voisi olla tenniskenttää, sulkista, kössiä, biljardia, trampoliini tms muuta tilaavievää vapaa-ajan liikuntatoimintaa? Ei varmaan tarvitsisi suurta remonttia tehdä halleihin.
Olisikohan pääomia vapaana?
Siihen vielä lisäksi Hesburger niin alkaisi homma olemaan kannattavaa. - kuntoilija...
ja juu kirjoitti:
"Valitettavasti kuntosalitoimintamme joudutaan lopettamaan. Kiitos kuluneista vuosista asiakkaillemme. Pahoittelemme asioiden nopeaa etenemistä. Käyttämättä jääneistä korteista on tullut kyselyjä. Laitamme infoa näille sivuille heti, kun tiedämme miten menetellä niiden kanssa."
Marko, mitään uutta tietoa tilanteesta ?
- että semmosta
kuntoilija... kirjoitti:
Marko, mitään uutta tietoa tilanteesta ?
Lainaus:
" Ikävä kyllä asia on niin, että konkurssipesässä olevat varat eivät riitä edes täydellisen konkurssimenettelyn läpiviemiseen, vaan konkurssi tulee raukeamaan varojen puutteessa. Ette saa konkurssipesästä osaakaan rahoistanne takaisin.
Jos Teistä tuntuu siltä, että Teille on myyty palveluita, vaikka myyjät ovat tienneet, että kuntosali tullaan sulkemaan siten, että ette voi palveluita käyttää, niin siinä tapauksessa voitte kääntyä poliisin puoleen. Asia tarkemmin tuntematta voidaan epäillä että olette joutuneet petoksen kohteeksi."
Ilkka Salonen
asianajaja, Oulu
BL-Sport Center Oy:n kon-
kurssipesän pesänhoitaja - HORPPAA SUOMEEN
että semmosta kirjoitti:
Lainaus:
" Ikävä kyllä asia on niin, että konkurssipesässä olevat varat eivät riitä edes täydellisen konkurssimenettelyn läpiviemiseen, vaan konkurssi tulee raukeamaan varojen puutteessa. Ette saa konkurssipesästä osaakaan rahoistanne takaisin.
Jos Teistä tuntuu siltä, että Teille on myyty palveluita, vaikka myyjät ovat tienneet, että kuntosali tullaan sulkemaan siten, että ette voi palveluita käyttää, niin siinä tapauksessa voitte kääntyä poliisin puoleen. Asia tarkemmin tuntematta voidaan epäillä että olette joutuneet petoksen kohteeksi."
Ilkka Salonen
asianajaja, Oulu
kurssipesän pesänhoitajajo kaikki arvasi elokuussa, mutta yrittivät inistä vastaan!!!
- isosti pettynyt
että semmosta kirjoitti:
Lainaus:
Ilkka Salonen
asianajaja, Oulu
kurssipesän pesänhoitajakuulostaa todella mukavalta ja reippaalta toiminnalta.
jäi kyllä todella paskan maku suuhun jos asian laita on tämä.
olisin odottanut yrittäjiltä jotain muuta. - äläkky kello
isosti pettynyt kirjoitti:
kuulostaa todella mukavalta ja reippaalta toiminnalta.
jäi kyllä todella paskan maku suuhun jos asian laita on tämä.
olisin odottanut yrittäjiltä jotain muuta.No nyt on asian laita tiedossa. Jokos yrittäjä kommentoi vaan paneekko tämänkin homman kaverilleen tehtäväksi? Jykä ja Ninni saaneet pestä tätä paskapyykkiä minkä yks sai aikaan.
- Ajateltavaa?
äläkky kello kirjoitti:
No nyt on asian laita tiedossa. Jokos yrittäjä kommentoi vaan paneekko tämänkin homman kaverilleen tehtäväksi? Jykä ja Ninni saaneet pestä tätä paskapyykkiä minkä yks sai aikaan.
puhuttu jotakin pikkasen väärässä paikassa ja väärälle taholle. Nämä yritystä koskevat asiat eivät kuulu kenellekkään ulkopuoliselle.
Mikä on osakeyhtiön hallituksen jäsenen vastuu?
Hallituksen jäsenen on hyvän liiketavan mukaisesti edistettävä osakeyhtiön parasta. Hallituksen jäsen on vaitiolovelvollinen saamistaan tiedoista suhteessa osakeyhtiön ulkopuolisiin. Vaitiolovelvollisuuden rikkominen on yrityssalaisuuden luvatonta ilmaisemista tai sen väärinkäyttöä. Tällainen rikkomus saattaa johtaa sakko- tai vankeusrangaistukseen. Hallituksen jäsen joutuu korvaamaan muunkinlaiset osakeyhtiölle aiheuttamansa vahingot. Hänen on otettava tehtävissään huomioon yksittäisten osakkeenomistajien, velkojien ja ulkopuolisten oikeudet. - Huhuja..
äläkky kello kirjoitti:
No nyt on asian laita tiedossa. Jokos yrittäjä kommentoi vaan paneekko tämänkin homman kaverilleen tehtäväksi? Jykä ja Ninni saaneet pestä tätä paskapyykkiä minkä yks sai aikaan.
näinköhän,minä kun olen kuullut jotain päinvastaista....
- olisko näin
äläkky kello kirjoitti:
Tietääköhän äläkky kello,mistä puhuu,kun minäkin siellä käyvessäni,ymmärsin että asia olisi juuri päinvastoin,elikkä joutukohan Make selvittelemään näitä toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä?
- kyklopistiksi
olisko näin kirjoitti:
Tietääköhän äläkky kello,mistä puhuu,kun minäkin siellä käyvessäni,ymmärsin että asia olisi juuri päinvastoin,elikkä joutukohan Make selvittelemään näitä toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä?
Eikös se Make pyörittänyt koko lafkaa? Yllätyksenähän se oli muille tullut. Eikös ne Muut joutunut soitteleen asiakkaille että homma on finitto. Maken unelmahan se tuntu olevan nuista kirjoituksista päätellen. Johtaja mikä johtaja jopa harhaanjohtaja.
- 6+19
että semmosta kirjoitti:
Lainaus:
Ilkka Salonen
asianajaja, Oulu
kurssipesän pesänhoitajaSaatavia voinee karhuta yhtiön hallituksen jäseniltä petos nimikkeen alla? Onko näin? Maksavatkohan ihan vapaehtoisesti? Onko joku kysellyt?
- Body
ja juu kirjoitti:
On totta että Makella on jäänyt asiasta tiedottaminen hieman vähälle mutta
voihan asia olla niinkin että ne ei esim. saa jonkun lakipykälän mukaan vielä asioista puhua sen enempää tai jotain sellaista.
Mutta että tämmöinen saatanan nettihuutelu ja mustamaalaaminen asiasta alkaa ja vieläpä nimettömänä niin se jos mikä on todella tyhmää.
Pitäis ihmiset huolen vaan omista asioistaan, mikähän siinäkin on että
"lyötyä lyödään" oikein porukalla ja juorutaan. Taitaa omat asiat olla viturallaan!
Ja jos jollakin on muutaman kympin tappio asiasta tullut niin kannattas varmaan
jotain virallisia teitä yrittää saaha rahoja takaisin, netti huutelu tuskin auttaa asiaa.
Ja nyt hyvää joulun odotusta kaikille ja pianhan taas päästään uudelle salille muskelia kasvattamaan. - Raudankesyttäjä
Body kirjoitti:
On totta että Makella on jäänyt asiasta tiedottaminen hieman vähälle mutta
voihan asia olla niinkin että ne ei esim. saa jonkun lakipykälän mukaan vielä asioista puhua sen enempää tai jotain sellaista.
Mutta että tämmöinen saatanan nettihuutelu ja mustamaalaaminen asiasta alkaa ja vieläpä nimettömänä niin se jos mikä on todella tyhmää.
Pitäis ihmiset huolen vaan omista asioistaan, mikähän siinäkin on että
"lyötyä lyödään" oikein porukalla ja juorutaan. Taitaa omat asiat olla viturallaan!
Ja jos jollakin on muutaman kympin tappio asiasta tullut niin kannattas varmaan
jotain virallisia teitä yrittää saaha rahoja takaisin, netti huutelu tuskin auttaa asiaa.
Ja nyt hyvää joulun odotusta kaikille ja pianhan taas päästään uudelle salille muskelia kasvattamaan.En usko että kyseessä on niinkään rahan menetys kuin se että huiputettiin vielä viikkoa ennen kuin suljettiin sali ihmisiä ostamaan kuukausi- kortteja. Oman kylän väkeä vedettiin retkuun, ihmisiä jotka pitivät heitä jo ystävinään. Koijjarit pitää saada vastaamaan teoistaan. Jos aina vain silitellään päähän niin ei se lopu koskaan. Jos huiputtaa on myös vastattava teoistaan jos jää kiinni kuten nyt kävi. Jos kylällä joku hieman kopsauttaa niin ei kannata siitä pahoittaa mieltään. Sitä saa mitä tilaa.
- Body
Raudankesyttäjä kirjoitti:
En usko että kyseessä on niinkään rahan menetys kuin se että huiputettiin vielä viikkoa ennen kuin suljettiin sali ihmisiä ostamaan kuukausi- kortteja. Oman kylän väkeä vedettiin retkuun, ihmisiä jotka pitivät heitä jo ystävinään. Koijjarit pitää saada vastaamaan teoistaan. Jos aina vain silitellään päähän niin ei se lopu koskaan. Jos huiputtaa on myös vastattava teoistaan jos jää kiinni kuten nyt kävi. Jos kylällä joku hieman kopsauttaa niin ei kannata siitä pahoittaa mieltään. Sitä saa mitä tilaa.
Totta tuokin.
Kyllähän siitä paha maku varmasti jää suuhun jos viikkoa ennen on vielä kk-kortteja myyty tietäen että sali menee kiinni. Jos siis näin on menetelty.
Mutta ylipäätään kaikki typerät nettihuutelut ja mustamaalailut ovat mielestäni täysin tarpeettomia ja eritoten raukkamaista toimintaa. Toki asioista pitää puhuakkin...
Onpa omalle kohdallekkin sattunut monennäköistä mustamaalausta ja kateutta. - redbullman
Body kirjoitti:
Totta tuokin.
Kyllähän siitä paha maku varmasti jää suuhun jos viikkoa ennen on vielä kk-kortteja myyty tietäen että sali menee kiinni. Jos siis näin on menetelty.
Mutta ylipäätään kaikki typerät nettihuutelut ja mustamaalailut ovat mielestäni täysin tarpeettomia ja eritoten raukkamaista toimintaa. Toki asioista pitää puhuakkin...
Onpa omalle kohdallekkin sattunut monennäköistä mustamaalausta ja kateutta.vai joku kopsauttaa kylällä... en ainakaan kehota kokeileen.. voi kopsahtaa omaan nenuun aika ikävästi...
- redbull=gay
redbullman kirjoitti:
vai joku kopsauttaa kylällä... en ainakaan kehota kokeileen.. voi kopsahtaa omaan nenuun aika ikävästi...
Ei helevetti!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819