http://www.dazy.de
Videossa on pieni laulunpätkä ja lopuksi tulee Pikku g:n kuvia paljon ruutuun!
PS.En mainosta tässä mitään,vaan laitoin Pikku G faneille linkin jotta heidän ei tarvitsisi itse sitä kysellä :/
PPS.Kaiutin täysille ja tanssimaan xDDDD Tulette vielä yllättymään...
Pikku G video täällä!
7
974
Vastaukset
- höpötti
G taitaa olla siinä ilman meikkiä? en uskalla kattoo uudestaan kun oon jo kerran nähny, ja oli niin ruma ilman meikkiä, että huh..
- voi juma
voi juman kauta xD vitsi mä säikähin!!!
kauheeta...ei saa tommosia laittaa....mut se musa oli kyl hyvä ;) - Greta
voi juma kirjoitti:
voi juman kauta xD vitsi mä säikähin!!!
kauheeta...ei saa tommosia laittaa....mut se musa oli kyl hyvä ;)Voi herra jumala!!!!!
Mulla oli radio päällä ja kumarruin sen vuoksi ihan lähelle läppärin näyttöä kun yritin kuulla mitä helvettiä siellä kuuluu.. ja HUI!!!! Sydän hakkaa vieläkin ihan hulluna..
Kiitos vaan herätyksestä.. väsyttikin niin perkeleesti :)
- -latzu-
hittoo.....se ei toimi....:(
- PikkuGfani
Luulet varmaa olevas tosi hauska... Toi näyttiki tosi paljon ihanalta Pikku G:ltä... KASVA AIKUISEX!!!!!!!!!!!!
- *itkettää*
Mittäääh?!
Mulla tuli vaan jotain saksan kielistä
tekstii..?! Onks se tarkotuski...??!
MÄÄ oisin halunnu nähä SEN!!- pikku g
jea niin tuli mullekki mut onneks tää menee kyynelist hymyks ja sit taas takas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292488- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141881Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151693Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171252
- 1061244
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks135884Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20873