http://www.dazy.de
Videossa on pieni laulunpätkä ja lopuksi tulee Pikku g:n kuvia paljon ruutuun!
PS.En mainosta tässä mitään,vaan laitoin Pikku G faneille linkin jotta heidän ei tarvitsisi itse sitä kysellä :/
PPS.Kaiutin täysille ja tanssimaan xDDDD Tulette vielä yllättymään...
Pikku G video täällä!
7
978
Vastaukset
- höpötti
G taitaa olla siinä ilman meikkiä? en uskalla kattoo uudestaan kun oon jo kerran nähny, ja oli niin ruma ilman meikkiä, että huh..
- voi juma
voi juman kauta xD vitsi mä säikähin!!!
kauheeta...ei saa tommosia laittaa....mut se musa oli kyl hyvä ;) - Greta
voi juma kirjoitti:
voi juman kauta xD vitsi mä säikähin!!!
kauheeta...ei saa tommosia laittaa....mut se musa oli kyl hyvä ;)Voi herra jumala!!!!!
Mulla oli radio päällä ja kumarruin sen vuoksi ihan lähelle läppärin näyttöä kun yritin kuulla mitä helvettiä siellä kuuluu.. ja HUI!!!! Sydän hakkaa vieläkin ihan hulluna..
Kiitos vaan herätyksestä.. väsyttikin niin perkeleesti :)
- -latzu-
hittoo.....se ei toimi....:(
- PikkuGfani
Luulet varmaa olevas tosi hauska... Toi näyttiki tosi paljon ihanalta Pikku G:ltä... KASVA AIKUISEX!!!!!!!!!!!!
- *itkettää*
Mittäääh?!
Mulla tuli vaan jotain saksan kielistä
tekstii..?! Onks se tarkotuski...??!
MÄÄ oisin halunnu nähä SEN!!- pikku g
jea niin tuli mullekki mut onneks tää menee kyynelist hymyks ja sit taas takas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175