Laatuviski + Muumilimsa = hyvää!!

Viskijehova

Olen huomannut että paras tapa juoda laadukkaita skottiviskejä, siitä hintahaarukan yläpäästä, on ilman muuta blandata niitä muumilimsan kanssa! En ymmärrä miten ihmiset jotka väittävät ymmärtävänsä jotakin juomien päälle eivät tunne tätä kerrassaan mainiota ja tyylikästä cocktailia. Esim. juomalasin pohjalle pari senttiä Laphroaigia ja sitten päälle reilusti taskulämmintä Muumilimsaa, se se vasta on jotakin!

(No, okei, tuo oli siis tietenkin trolli, jolla tarkoitus oli ärsyttää päivystäviä viskijehovia, jotka aina kertovat miten mitäkin juomaa "pitää" juoda. Miten niin pitää? Juokaa tosiaan vittu vaikka muumilimsan kanssa. Okei, täysin järjetöntähän olisi pilata hyviä aineita, mutta silti, omia rahojansahan ihmiset kai juovat. Itsekään en ymmärrä miksi väkevä alkoholi pitää pilata sekoittamalla sitä mihinkään, ainoastaan vodkan kanssa voin ottaa tonic-vettä, enkä mitään muuta, tai viskiin tilkan vettä, mutta mitä te muut teette - oma asianne.)

2

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaariMesu

Olen käynyt Skotlannissa viski-kiertomatkalla 2004 ja siellä kävi ilmi että Balvanie tislaamon edellinen päätislaaja joi vapaa-aikanaan viskinsä blandiksena tonic.

Jokainen juo juomansa niinkuin se suussa parhaalta maistuu.

Itse juon viskini yhdellä jäällä, joka sulaa pois ennen kuin aloitan juomisen, juoma laimenee ja jäähtyy hieman.

Punaviinin juon huomattavasti kylmempänä kuin se tavallisesti tarjolle tuodaan.

• tai myyjää

kiinnosta tippaakaan kuinka viskisi juot, he ovat ainostaan kiinnostuneista siitä mistä viskisi ostat - eli mieluimmien heiltä.
      Kalliit viski sopii juoda aivan niin kuin itse kukin parhaaksi näkee, vaikka limun jatkona - ei se ainakaan minulta ole pois ja mitä enemmän juot viskiä sitä tyytyväisempi on myös valmistaja.

Viskin juonnissa ei todellakaan ole mitään ehdottomia sääntöjä - jokainen taplaa tavallaan. Itse juon ns kuivana ja nauttien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5379
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5128
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4164
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe