Markku ei omi palstaa

Mutta seuraa ja opastaa mitkä ovat keskustelun säännöt.

Tuo toiselle palstalle kielto kirjoittaa minun on rasismia parhaimmillaan ja tyypillistä joillekkin tyypeille, jotka heti on kimpussa halveksien kirjoituksillaan, jos joku kirjoittaa myönteisesti minusta tai olen voittanut jonkin kisan, niin tämä kademieli joillekin nousee heti.
Kuten siellä joku asiallisesti ilmoitti, minä en ole aloittanut keskustelua vaan vastannut kysymykseen palstalla markku
En ole näppejäni joka palstalle siten laittanut joten tuo asiattomuus rajoittaa minun kansalaisoikeuksia jopa Suomalaisena onko tänne tulossa sitten muutakin rajoituksia muillekin henkilöille missä voidaan asioida tai jopa uida tai harrastaa pallopelejä kuin Kontiolahdella.
Markku Korpinen

22

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka,,,

Jotkut on kovasti kiukkuisia, vaikka kirjoittaa, hyvin asialliseen sävyyn. Sitten, kun lukialla ei mene mieliin, tulee kaiken maailman törkyä. Kirjoitellaan koko juttu oikein isoilla kirjaimilla ja haistatellaan. Ihan tulee huono fiilis kun lueskelee paluupostia. Mutta tämmöistä tämä on. En tarkoita Lieksan palstaa, vaan yleensä tätä Suomi24 keskustelua.

• En ole mikään helppo ihminen mutta koitan kuitenkin pitää itseni ihmisenä ihmisten joukossa ja en myöskään salli sellaista toimintaa kenenkään toisenkaan kirjoittajan kohdalla,että mennään henkilökohtaisuuksiin ja jonkun henkilön ruumiinrakenteisiin mitä kukin näyttää,silloin toimin ja olen toiminut siten,että koko ketju häviää,sellaisessa lekkeripelissä ei ole päätä eikä häntää.
        Siksi tarvitaan rohkeutta ja olen toiminut omalla nimellä ja omalla tavalla.MK

• ????????
        markkukorpinen kirjoitti:

En ole mikään helppo ihminen mutta koitan kuitenkin pitää itseni ihmisenä ihmisten joukossa ja en myöskään salli sellaista toimintaa kenenkään toisenkaan kirjoittajan kohdalla,että mennään henkilökohtaisuuksiin ja jonkun henkilön ruumiinrakenteisiin mitä kukin näyttää,silloin toimin ja olen toiminut siten,että koko ketju häviää,sellaisessa lekkeripelissä ei ole päätä eikä häntää.

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????, ?

• ???????? kirjoitti:

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????, ?

Kiukkuisia ovat pingviinit.kun ruokaa ei tule ja siipiä ei ole lentoon.MK

• niiseon

Kiukkuisia ovat pingviinit.kun ruokaa ei tule ja siipiä ei ole lentoon.MK

Yhtä kiukkusia kuin puoluetukien saajat jotka salasi saamasa palkan esim. novalta. Olikos se keskustapuolue. Saman vertauksen voi heittää näille kyläpolitiikoille. Ruuan ootte jo rosvonneet ja ja siivet on vahvistunut riistämienne vähempiosasten viimeisestä minkä irti saitte. Onko kiva olo.

• niiseon kirjoitti:

Yhtä kiukkusia kuin puoluetukien saajat jotka salasi saamasa palkan esim. novalta. Olikos se keskustapuolue. Saman vertauksen voi heittää näille kyläpolitiikoille. Ruuan ootte jo rosvonneet ja ja siivet on vahvistunut riistämienne vähempiosasten viimeisestä minkä irti saitte. Onko kiva olo.

Vasemmistoliiton osalta on nyt myöskin unohdettu metalliliitonn kautta saatu raha.

Kuulehan myöskin noiden liikemiesten takana olevan järjestön kautta on tullut tukea lehtitiedon mukaan myös jopa pohjois- karjalan kansanedustajille olisiko Lahtela ulkopuolella?

Olen aikanaan ollut myös ammatiliiton toiminnassa mukana ja SAK laisen liiton Mielenterveys ja kehitysvamma-alan liiton valtakunnallisen järjestön valtuuston jäsen ja ammattiosaston toiminnassa mukana puhj ja työsuojeluvaltuutettuna yms joka sitemmin liittyi KTV joten tiedän ja muistan asioita siltä ajalta lehtisetelit yms tuet vasemmistopuolueille.
        Joten kuka riistää ja miten ? terveisin mk

• kattokaa nyt

Vasemmistoliiton osalta on nyt myöskin unohdettu metalliliitonn kautta saatu raha.

Kuulehan myöskin noiden liikemiesten takana olevan järjestön kautta on tullut tukea lehtitiedon mukaan myös jopa pohjois- karjalan kansanedustajille olisiko Lahtela ulkopuolella?

Olen aikanaan ollut myös ammatiliiton toiminnassa mukana ja SAK laisen liiton Mielenterveys ja kehitysvamma-alan liiton valtakunnallisen järjestön valtuuston jäsen ja ammattiosaston toiminnassa mukana puhj ja työsuojeluvaltuutettuna yms joka sitemmin liittyi KTV joten tiedän ja muistan asioita siltä ajalta lehtisetelit yms tuet vasemmistopuolueille.
        Joten kuka riistää ja miten ? terveisin mk

kun se sepustaa taas...

• kattokaa nyt kirjoitti:

kun se sepustaa taas...

Olen oppinut jo sen asian,että minulla on selän takana tuki joissakin asioissa,juuri nytkin tämän päivän aviisista luettuna vasemmistoliiton toimissa on myös mätää.MK

• pekuriko

Olen oppinut jo sen asian,että minulla on selän takana tuki joissakin asioissa,juuri nytkin tämän päivän aviisista luettuna vasemmistoliiton toimissa on myös mätää.MK

Mites siul on oman puoluejärjestön kaa asiat menny. Ookko puheyhteyvessä. Meinaan ku joka asia pitää tänne tuuva

• mätäkuu

pikkasen mätää, mutta keskustapuolue ryömii paskassa niiden tukipalkkojensa kanssa. Siinä ostettiin muuan ministeri kumileimasemeksi. Ja näkeehän tuon jo poliittisesta suunnasta.

• pekuriko kirjoitti:

Mites siul on oman puoluejärjestön kaa asiat menny. Ookko puheyhteyvessä. Meinaan ku joka asia pitää tänne tuuva

Olen itsenäinen ihminen ja keskusta puolueessa voidaan tuoda asioita esille ja keskustella laajemminkin.mitä sitten tänne tuotuihin asioihin niin se on ollut vähäistä puoluetoimintaa vaan vastauksia niihin minua koskeviin asioihin.
        Puoluetoiminta on sen kaltaista niinkuin kunnankin,että se on yhteisten asioiden hoitamista ja nivomista.MK

• mätäkuu kirjoitti:

pikkasen mätää, mutta keskustapuolue ryömii paskassa niiden tukipalkkojensa kanssa. Siinä ostettiin muuan ministeri kumileimasemeksi. Ja näkeehän tuon jo poliittisesta suunnasta.

Olet nyt saanut sanoa mielipiteesi ja se on aivan kuin soittaisit johonkin palvelunumeroon jossa voidaan äänestää ja ne linjat ovat tukossa.joten puhelu menee turhaan.MK

• eipäkai

Olen itsenäinen ihminen ja keskusta puolueessa voidaan tuoda asioita esille ja keskustella laajemminkin.mitä sitten tänne tuotuihin asioihin niin se on ollut vähäistä puoluetoimintaa vaan vastauksia niihin minua koskeviin asioihin.
        Puoluetoiminta on sen kaltaista niinkuin kunnankin,että se on yhteisten asioiden hoitamista ja nivomista.MK

Oletko tosiaan tuota mieltä. Mielipide sekin. Nykyinen puoluetoiminta on mahdollisimman suuren oman ja puolueen hyödyn tavoittelu toisten kustannuksella.
        Hyvänä esimerkkinä on nuo yrityksien maksamat ministerit ja kansanedustajat. Kyllähän kansalaisten usko koko tuohon edustusjärjestelmään on loppunut. Täytyy olla hyvinkin sokea jos nyky järjestelmästä löytää jotakin yhteisten asioiden ajoon liittyvää positiivista.

• muinainen lieksalainen

En ole mikään helppo ihminen mutta koitan kuitenkin pitää itseni ihmisenä ihmisten joukossa ja en myöskään salli sellaista toimintaa kenenkään toisenkaan kirjoittajan kohdalla,että mennään henkilökohtaisuuksiin ja jonkun henkilön ruumiinrakenteisiin mitä kukin näyttää,silloin toimin ja olen toiminut siten,että koko ketju häviää,sellaisessa lekkeripelissä ei ole päätä eikä häntää.

Luetaan näitä juttuja muuallakin kuin lieksassa. M.K on auttanut monia ihmisiä ja on hyvä ihminen. Ette osaa arvostaa ihmistä joka vilpittömästi auttaa toisia. Mitäs itse teette? Kyttäätte mitä naapuri tekee! M.K on pohjaalainen jolla on oma arvonsa ja hän tietää rajansa ja paikkansa. Hyvin olet pärjännyt siellä lieksassa.

• laitanko minä
        muinainen lieksalainen kirjoitti:

Luetaan näitä juttuja muuallakin kuin lieksassa. M.K on auttanut monia ihmisiä ja on hyvä ihminen. Ette osaa arvostaa ihmistä joka vilpittömästi auttaa toisia. Mitäs itse teette? Kyttäätte mitä naapuri tekee! M.K on pohjaalainen jolla on oma arvonsa ja hän tietää rajansa ja paikkansa. Hyvin olet pärjännyt siellä lieksassa.

Kirjottajan kohalla tulis olla vaan sinistä. Muuten oma viesti. Unohtuko laittaa.

• HUOMIOITU

Puoluetoiminta on sen kaltaista niinkuin kunnankin,että se on yhteisten asioiden hoitamista ja nivomista.MK Varsinkin kepun. Kuis paljo ne yrityspomot makso kepulle, että päästään köyhää kansaa kunnolla kuppaamaan. Eihän niistä oo ku osa paljastunut. Lääni ja kuntataso on täysin auki. On se yhteisten asioiden hoitoa sekin. Käyttäsin sanaa verenimentä jA PETOS.

• on Markun

Onko Markku kuitenkin ominut Markku ei omi palstaa?
      Kerkeetkö sinä Markku edes syömään välillä?
      P.S vastaus pleace lyhyesti kyllä tai ei,! Osaatko?

• No joo,,

Markulla on liian kova vauhti, käy terveyden päälle kun kynttilää polttaa kummastakin päästä. Kyllä tuo puheenjohtaja "vatkaa" kovasti, minä en ikinä pystyisi moiseen.

• 0070

Välillä joutunee poistattamaan poistamaan niitä viestejä / ketjuja joissa ei häntä kehuta. Mahtaapi olla rankkaa. Nykkin viikolla katos kaks ketjua, hups keikkaa ja rallaa,,,

• 0070 kirjoitti:

Välillä joutunee poistattamaan poistamaan niitä viestejä / ketjuja joissa ei häntä kehuta. Mahtaapi olla rankkaa. Nykkin viikolla katos kaks ketjua, hups keikkaa ja rallaa,,,

Olen monesti todennut asian millaiset ovat täällä keskustelun säännöt.
        Olen kyllä ehtinyt syömään ja myöskin ulkoilemaan ja luonnontuotteita poimimaan ja mehustamaan muuten tuo variksenmarja on hyvä mehuna.
        Kävimpä sitten Juuassakin ja nyt saimme saatettua loppuun siellä olevan työn ja kävimme ihan soittoruokalassa ja vissyn voimalla tanssimassa luikas oli lattia ja ihan mukava orkesteri tiettävästi Kiteeltä.

Mitä tulee noihin ketjujen poistoon niitä voisi enemmänkin poistaa ja se toimenpide on ollut vielä lievä minun osalta.
        Mutta katsotaan mitä jatkossa minunkaa ei tarvitse kaikkea niellä mitä tarjotaan.MK

• luulisi jonkun
        0070 kirjoitti:

jo älyävän ettei tupata kun ei tykätä.

• MK
        luulisi jonkun kirjoitti:

jo älyävän ettei tupata kun ei tykätä.

Kontiolahdella on esiintynyt syrjintaa lehtitiedon mukaan ja siitä on tehty rikosilmoitus.
        Mitenkän täällä Lieksassa kohdellaan muualta tulleita?

Millaista toimintaa kohtaani joku henkilö harjoittaa kirjoituksillaan joita ylläpito on joitakin poistanut.On myös toinen henkilö ollut melkoisen solvauksen kohteena.
        Markku Korpinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5748
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      9
      1836
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1518
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1149
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      994
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      937
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      883
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      196
      834
    Aihe