Kolistelen

kaaru

avainnippu vyötäröllä
eikä mikään avain sitten käy
tuon tyhjän huoneen lukkoon

polkaisen jalkaa
tuskastun tästä ikävästä
haluan piiloutua kiireellä
ikävöimään Sinua rakkaus

haluan sen hellivän sydäntäni
koskettavan hiuksiani
käden kulkevan vartalollani
suutelevan ohimoitani
haluan myös kuulla kuiskauksen

rakastan Sinua
tänä iltana, tänä yönä
ja kun aamulla silmäni avaan
olet siinä vierelläni
käden kosketeltavissa

ainakin tämän loppukesän
toivoen ettei kesä lopu koskaan

20

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

      Yksi vaivainen ovi
      muutama sentti puuta
      Niinkö vahva on
      että erottaa

      Vain kämmenen kokoinen lukko
      niinkö mahtava on
      ettei ohi päästä

      Mutta käteni minä siihen painan
      puun karheaan
      ja tiedän -
      sinä tunnet

      Ja vaikka tunteiden salvat
      mykkinä nyt vaikeroi

      Rakkaani - rakkaani
      kuulethan -
      Vielä tähtikirkkaana yönä
      me rakastetaan

      ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤



      Tällaisen vastiksen runosi sai aikaan, olipas mukava kirjoittaa,
      helposti sanat tulee, kun kanavat on ns. auki! Ja sinun tekstiin oli!

      On siellä ne tähdetkin nyt ulkona, istuskelin vielä tunn,,,jonkin aikaa ja nautin
      illan lämmöstä, kissan kehräyksestä ja ja tähdistä,, ;•)
      Mutta hienoa että olet tuonut runosi sivulle,,, syksy kun saa hyrisemään....... :))

      • kaaru

        hakkasin ovea ja rystysiin koski
        niin oli ikävä Sinua tuntematon
        etten tajunnut mikä avain

        tyhjä huone edessäni
        odottiko se minua sinne kanssasi

        katselin taakseni tähtiä
        kuuntelin hiljaisuutta
        pimeys sulki minut syliinsä

        kuulin askeleita metsäpolulta
        tunsin kuinka kiedoit minut itseäsi vasten
        avasit oven huoneeseen

        Sinulla oli se avain
        miten se oli mahdollista

        Näin nämä sormet taas kirjuutti. Tuo alkukin lipsahti sivuille ilman esikatselua
        ilman että oli tarkoitus kirjoittaa mitään. Hyvä kun inspiroin Sua upeaan vastarunoon...:) Toivottavasti et paleltunut penkillä;)


      • *MURUKULTA*
        kaaru kirjoitti:

        hakkasin ovea ja rystysiin koski
        niin oli ikävä Sinua tuntematon
        etten tajunnut mikä avain

        tyhjä huone edessäni
        odottiko se minua sinne kanssasi

        katselin taakseni tähtiä
        kuuntelin hiljaisuutta
        pimeys sulki minut syliinsä

        kuulin askeleita metsäpolulta
        tunsin kuinka kiedoit minut itseäsi vasten
        avasit oven huoneeseen

        Sinulla oli se avain
        miten se oli mahdollista

        Näin nämä sormet taas kirjuutti. Tuo alkukin lipsahti sivuille ilman esikatselua
        ilman että oli tarkoitus kirjoittaa mitään. Hyvä kun inspiroin Sua upeaan vastarunoon...:) Toivottavasti et paleltunut penkillä;)

        Kaikella on tarkoituksensa ja se saa funderaamaan, jotta onko sattumuksia olemassakaan, jos kaikki onkin ennalta määrätty tapahtuvaksi, voiko siis ihminen itse vaikuttaa tapahtumien kulkuun aikuisten oikeesti,,,
        *voi huokaus* taas mun pitää ajatella kaikkee outoa, kun voisi olla ajattelematta,,,, mmmm.....voiko ihminen olla ajattelmatta.....ja jos voi, niin mitä me siitä ajattelisimme...ÄH!

        ,,,,,En paleltunut,,,kuuma tuli.....;þ *pyrskis*...


      • kaaru
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Kaikella on tarkoituksensa ja se saa funderaamaan, jotta onko sattumuksia olemassakaan, jos kaikki onkin ennalta määrätty tapahtuvaksi, voiko siis ihminen itse vaikuttaa tapahtumien kulkuun aikuisten oikeesti,,,
        *voi huokaus* taas mun pitää ajatella kaikkee outoa, kun voisi olla ajattelematta,,,, mmmm.....voiko ihminen olla ajattelmatta.....ja jos voi, niin mitä me siitä ajattelisimme...ÄH!

        ,,,,,En paleltunut,,,kuuma tuli.....;þ *pyrskis*...

        laitoit minutkin "fundeeraamaan"
        täytyy nyt yrittää olla ajattelematta
        mutta hyvä että et paleltunut

        itse kiskon tässä vaatteita niskaan
        hellemekossa tuntui viileältä
        ja helle oli eilen
        tulee kuulema taas huomenna...

        nyt kahvia koneeseen:)))


      • *MURUKULTA*
        kaaru kirjoitti:

        laitoit minutkin "fundeeraamaan"
        täytyy nyt yrittää olla ajattelematta
        mutta hyvä että et paleltunut

        itse kiskon tässä vaatteita niskaan
        hellemekossa tuntui viileältä
        ja helle oli eilen
        tulee kuulema taas huomenna...

        nyt kahvia koneeseen:)))

        Täällä kohtaa taivaassa on ollut jo paripvää luutuuspäivä,
        pilvien reunoilta on koko ajan vuotanut jotain,
        nyt siellä kuivuri on ilmeisesti saatu korjattua - niin kuin aina -
        eli aurinko voittaa - upea ilta tulossa.
        Hehe... piipaauto kuuluu ,,, onkohan se Noita tulossa... ;)))))


      • kaaru
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Täällä kohtaa taivaassa on ollut jo paripvää luutuuspäivä,
        pilvien reunoilta on koko ajan vuotanut jotain,
        nyt siellä kuivuri on ilmeisesti saatu korjattua - niin kuin aina -
        eli aurinko voittaa - upea ilta tulossa.
        Hehe... piipaauto kuuluu ,,, onkohan se Noita tulossa... ;)))))

        hitsi ku kohelsin tänne ylös kiivetessä
        satutin varpaan tuolin jalkaan
        nää runoportaat oo niin korkeet
        sitä se tekkee ku saetta pitää sisätiloissa
        ja teillä vain upea ilta

        Ai Noitako tulossa piipaaautolla, mihin se luuan jätti
        tiiät sie, se lähteekin vasta perjantaina
        sitten ku tärisee talo
        niin sillo se on sitten siin...:)))


    • Siitä edellisestä on jo aikaa - liian pitkä - ja hyvältä
      tuntuu runouttasi täälläkin lukea.

      Kaikkea hyvää Sinulle kaaru.

      • kaaru

        Niin ei mun pitänyt nytkään tuoda runoa, se vain sitten tuli. Uusi asuinpaikka on tuonut vilkkaamman sosiaalisen elämän. Tutustuminen paikallisiin tapahtumiin, paikkakuntaan ja ihmisiin on tuonut kyllä jonkinverran runoja, mutta rakkaus on niistä ollut pois. Vaihteeksi muutakin kirjoittelua on tullut elämääni.

        Nautinnollista syksyn odotusta:)


      • kaaru kirjoitti:

        Niin ei mun pitänyt nytkään tuoda runoa, se vain sitten tuli. Uusi asuinpaikka on tuonut vilkkaamman sosiaalisen elämän. Tutustuminen paikallisiin tapahtumiin, paikkakuntaan ja ihmisiin on tuonut kyllä jonkinverran runoja, mutta rakkaus on niistä ollut pois. Vaihteeksi muutakin kirjoittelua on tullut elämääni.

        Nautinnollista syksyn odotusta:)

        Toivoisin jos edes joskus voisit kirjoittaa myös
        tänne,vaikka sitten rakkausrunoja,eikä se nyt
        niin tarvitse olla että pitäisi olla niin umpi
        rakastunut,jotta voisi kirjoittaa...
        ...sillä runosi ovat olleet mielenkiintoisia eri
        tunnelmiltaankin,ainakin minulle.

        Hyviä tuntemuksia tähän syksyyn Sinulle.


      • kaaru
        dolan kirjoitti:

        Toivoisin jos edes joskus voisit kirjoittaa myös
        tänne,vaikka sitten rakkausrunoja,eikä se nyt
        niin tarvitse olla että pitäisi olla niin umpi
        rakastunut,jotta voisi kirjoittaa...
        ...sillä runosi ovat olleet mielenkiintoisia eri
        tunnelmiltaankin,ainakin minulle.

        Hyviä tuntemuksia tähän syksyyn Sinulle.

        eilen oli päivä jolloin niitä vain tuli
        niitä tuli vielä illalla sängyssä
        eikä vieressä ollut paperin paperia
        kone oli kiinni ja aamu unohti mitä illalla oli

        Syksy niin se sitten on seuraava vuodenaika
        kesä oli ns. maistuva uusine kokemuksineen

        Nautinnollista perjantai-iltaa Sinulle:)


    • ruskeat tädit rannalla

      avain ihan kaikkeen on kadoksissa
      mullakin

      taitosi kirjoittaa ei ole
      kadonnut

      kesän myötä sekin on kypysynyt

      nam!

      • kaaru

        Kiitos ruskeat tädit;))) En nyt sanois että noi sormet ois kesän myötä kypsyneet, tosin kypsiä marjoja ovat poimineet. Kadoksissa on milloin mitäkin, sanoo ikuinen sählääjä:)))


      • ruskeat tädit rannalla
        kaaru kirjoitti:

        Kiitos ruskeat tädit;))) En nyt sanois että noi sormet ois kesän myötä kypsyneet, tosin kypsiä marjoja ovat poimineet. Kadoksissa on milloin mitäkin, sanoo ikuinen sählääjä:)))

        eihän tätäkään kesää ole vielä kuopattu
        vielä kerran eväät reppuun ja biitsille=)
        jospa siitä saisi runonkin


      • kaaru
        ruskeat tädit rannalla kirjoitti:

        eihän tätäkään kesää ole vielä kuopattu
        vielä kerran eväät reppuun ja biitsille=)
        jospa siitä saisi runonkin

        ootte oikeessa
        kesää on viel jäljellä
        säätiedotuksen mukaan
        helle vierailee kait meillä keskiviikkona
        tosin ystäväni väitti jo vieneensä
        pihakalusteet talvisäilöön
        keskellä kesää???;)

        hän ei ennää usko säätieteilijöihin:D


    • ...Taito hyppysissä vaikka harjoittelu jäännykin vähäiselle...

      *haluan sen hellivän sydäntäni
      koskettavan hiuksiani
      käden kulkevan vartalollani
      suutelevan ohimoitani
      haluan myös kuulla kuiskauksen*

      kuka ei haluaisi , mikä ihana olotila .

      Kiitos Kaaru hymyilee =)

      • kaaru

        Kiitos!

        kyllä tuo olotila on ihana
        kaikki tai ainakin luulisin
        sitä toivoo:)


    • Kesään valoisiin retkiin, mahtuu paljon.

      Onneks vieläki kesää

      "rakastan Sinua
      tänä iltana, tänä yönä
      ja kun aamulla silmäni avaan
      olet siinä vierelläni
      käden kosketeltavissa"

      Eläydyin runoos, istuin laiturilla katselin veteen peilityyneen
      Kiva kun oot taas ilmestynny joukkoomme.

      • kaaru

        minä välillä "taukoilen"
        kesä toi muuton myötä
        vilskettä ja vilinää
        ja kuin kruunuksi loppukesälle
        kauniit päivät aurinkoineen
        virkistävine vesineen

        ja säätietojen mukaan kesä jatkuu
        tämän sateisen päivän jälkeen

        Kiitos sanoistasi:)


    • Minanoita

      Sinäkin, pitkästä aikaa!Hienoa
      että tulla kolistelit=)))

      Kesä se loppuu
      mutta jokaisesta
      vuodenajasta
      löytyy jotakin
      kaunista

      Syksy
      ihanaa värien
      sinfoniaa
      usvaa
      ja utua
      kopat täynnä
      sieni- ja marjasatoa


      Minä rakastan
      talvea
      lumitähtiä isoja
      pakkasukkoja
      ja kuurankukkia

      • kaaru

        Sinä tiedät
        mitä minä rakastan
        jos et, niin kerron salaisuuden
        se on kesä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe