aragorn on yksinkertasesti paras

eowyn13

Moi!
Mä pelkään joskus, että Aragorn katoo tsh:sta enkä mä nää sitä enää ikinä! (mitä onneks ei voi käydä!) Onks kellään fanaattisella Aragorn-fanilla samaa ongelmaa? Aragorn on yksinkertasesti niin paras, että sitä ei voi sanoin kuvailla. Mulla on sen juliste seinällä ja (täytyy tunnustaa) halaan sitä joskus ja kuvittelen halaavani ihka oikeeta Aragornia. Viggo Mortensen on ihana!!!! Miettikää jos Taru sormusten herrasta-trilogiaa ei olis? Se olis hirveetä! Ensiks mä aattelin, ett noi elokuvat on ihan hirveitä, mutta heti kun olin nähny yhen, niin "jäin koukkuun". Tää saattaa kuulostaa tyhjän jauhamiselta, mutta mun on pakko sanoo tää jollekkin!Keskustelua Aragornista...? :)

26

2168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpötti

      eipä tuo paljon hullumpaa ole kuin puidenkaan halaileminen.. onnea sulle.

      • eowyn13

        Moi!
        Tiedän, ett kuulostaa hullulta, mutta se joka ei Aragornista tykkää, niin ei voi ymmärtää Aragorn-fanin käyttäytymistä, niin kun ei kasvissyöjä metsästäjää. Jokaisella pitää olla kuvitelmia ja unelmia. Ne joilla niitä on, pitäkää niistä kii.


      • höpötti
        eowyn13 kirjoitti:

        Moi!
        Tiedän, ett kuulostaa hullulta, mutta se joka ei Aragornista tykkää, niin ei voi ymmärtää Aragorn-fanin käyttäytymistä, niin kun ei kasvissyöjä metsästäjää. Jokaisella pitää olla kuvitelmia ja unelmia. Ne joilla niitä on, pitäkää niistä kii.

        nyt jäi epäselväksi: kumpaa ihailet; Aragornia vai Viggoa?


    • sonia

      mulle kävi oikeestaan samallalailla eli ekaks ajattelin et taru sormusten herrasta on ihan mitätön elokuva mut sitku katoin sen ekan osan ni huomasin miten ihana se aragorn on...mä en oo kyl nähny ku sen ekan ja puolet tokasta mut silti...mä en oikeestaan tykkää siitä Viggo Mortensenistä vaan just Aragornista...se on nii komea niissä pitkissä hiuksissa ja muutenkin sen luonne niissä elokuvissa on ihana...musta on niin hassua ajatella tällai Viggo Mortensenistä ku se on jo niin vanha...

      • Mika

        Sehän on vaan näyttelijä. Ulkonäkö on maskeeraajien tulosta, ja luonne käsikirjoitajan ja ohjaajan muovaama.

        Mortensen on hyvä näyttelijä. Tykkäsin eritoten "Vanishing Point" -leffasta. Taitaa olla suomennettu "Nasta laudassa". Kyseessä on kaahausleffa, mutta ei perinteinen sellainen. Vigolla on kiire Amerikan halki synnyttävän (kuolevan) vaimonsa luokse ja poliisit tietty perässä.


      • eowyn13

        Moi!
        Mä oon Sonia sun kans samaa mieltä! Aragorn on se, joka on ihana ja persoonallinen. Se on niin ihana, kun se puhuu haltiakielellä ja johtaa taisteluita...


      • Demppa
        eowyn13 kirjoitti:

        Moi!
        Mä oon Sonia sun kans samaa mieltä! Aragorn on se, joka on ihana ja persoonallinen. Se on niin ihana, kun se puhuu haltiakielellä ja johtaa taisteluita...

        Niihän te tykkäättekin Aragornista, koska se on kuningas. Ja se joka nai älyttömän kauniin haltian. Mut hei haloo! Se on hieman tunnevammanen! Ei silkää ollu mitää tunteita ku puhu Eowynille! Sitäpaitsi Aragorn on hirveän ylpeä ja ylimielinen... Toisaalta nämä kaksi asiaa kulkevat käsi kädessä.


      • Lord- Aragorn

        HALOO SE ON VAIN ELOKUVAN ARAGORN!!! Aragornin voi ajatella NIIN monen näköiseksi! Se on vain Peter Jacksonin näkemys Aragornista! Eikä Tarusta VOI sano tykkäävänsä VAIN YHDEN NÄYTTELIJÄN TAKIA!!!


      • sonia
        eowyn13 kirjoitti:

        Moi!
        Mä oon Sonia sun kans samaa mieltä! Aragorn on se, joka on ihana ja persoonallinen. Se on niin ihana, kun se puhuu haltiakielellä ja johtaa taisteluita...

        sen jälkeen ku katoin sen ekan elokuvan...se oli siinä unessa niin ihana et aloin pitämään siitä viel enemmän...
        ja ku joku sano tossa et miten voi pitää Aragornin luonteesta ni mä en oo nähny sitä viimestä elokuvaa ni en tiiä et millanen se on ja kenen kanssa se menee naimisiin...tykkään siitä sen perusteella minkälaisen kuvan oon saanu niistä kahesta elokuvasta


    • Billy

      Aragorn on tyhmä idiootti joka ajattelee alapäällään. Ja se on vielä inhottavan rasvanenki...HYI!!!!

      • just me...

        aragorn on aivan ihana...!!!se on kyl melko vanha mut silti. kun menin kattoo kuninkaan paluuta niin hypin varmaan penkissä kun ootin niin paljon et saisin nähä taas aragornin...hih...!


      • Eowyn

        Kiitos päivän huumoriannoksesta!


    • anduril^

      Selvähän se! Aragorn rulettaa! Eikä mitään vastalauseita *wirn* no ei... Kaikilla on omat mielipiteensä mut musta Aragorn on paras! Ja Viggo Mortensen on mielestäni aivan loistava siinä roolissa! En ole mikään hirvee Viggo fani, mut hyvä näyttelijähän se on!! Jotkut sanoo, ettei Viggo ollu tarpeeks herkkä Liville (Arwen :D) Mut musta oli! Viggo pn juuri sitä kaikkea, mitä Aragornin pitääkin olla! Onneks sitten lopulta tuohon rooliin Viggo valittiin! Ärsyttävää on juuri se, että kaikki sanoo et (meijän mielestä) Aragorn on paras ku se on kuningas! Pa*ka puhetta! :D

    • Galabriel

      ..mullekkin kävi samalla tavalla!!ensin ajattelin et miks v***ssa ne höpöttää jostain Sormuksen Ritareista kokoajan.. mut sitten tapahtu jotain kummallista..yhdessä yössä olin jo fani,mutta suuri fanius tuli Kuniinkaa Paluu kirjan jälkeen...tai sen aikana(luin sen 5 päivässä...)

      mua jäi askaruttamaan yks juttu; miten halataan julistetta???sehän on litteä..älä suutu!! ei ollut loukkaus!!(toivottavasti..)mut voisin itekin koklata jos kertosit... ;) *Virn*

      • eowyn13

        Moi!
        En mä oikeen itekkään tiiä miten halataan julistetta. Miettikää, jos se näyttelijä jonka ensin piti näytellä Aragornia, olis näytelly, eikä Viggo! Se olis hirveetä! PS. Kiitos palautteesta, te jotka ootte samaa mieltä mun kaa, ettekä arvostele mun julisteiden halailua...
        Kerrankin joku joka tajuaa, että Aragorn on paras!


    • Forever

      Mä oon ihan samaa mieltä!

    • Waredith

      mun mielestä se olis kamalaa jos Viggo häviäis yhtäkii jonnekin! ja mikä parasta se on nytten suomessa!!

      • sonia

        mitä onks se suomessa?...nyt just muistin et unohin kattoo sen 4popin ku eiks siin ollu jotain siitä ku se ettii sitä sen ex-tyttöystävää...kattoks kukaan sitä? mitä siinä kerrottiin?


    • Puristi

      Kyllä, kuulostaa tyhjän jauhamiselta. En tiedä, mitä kamaa käytät, mutta haluan samaa ainetta.

      • eowyn13

        Moi!
        4popissa esiteltiin Viggon uus elokuva, Hidalgo. Viggo Mortensenille tarjottiin mämmiä ja se maisto sitä. Se sano suomeks "Herkullista mämmiä, kiitos eerika" ja se osas sanoo jopa ään. no onhan se puoliks tanskalainen. Vähän se oli ihanan kuulosta!


    • fani

      Siis Arragorn on NIIN ihana! Mul on hirvee kohtaus aina päällä kun se ilmestyy leffassa;mun hymy nousee silmien kohdille ja suunnilleen hypin ilosta (sisko aina kattoo et mikä mua vaivaa). Ja kohtaukset joissa se suutelee arwenia ni mä oon ihan sulaa vahaa. Mul on sellanen juliste jossa aragorn pitää kuninkaan miekkaansa (Narsil vai mikä olikaan) sillee hienosti ja sama kuva on tietsikan taustakuvana. Se on ihanin kuva aragornista. Mä kyl tykkään itse Viggostakin mielettömän paljon:28 päivää, täydellinen murha ym. oli hyviä ! Ihan mieletön näyttelijä toi Viggo Mortensen

      • eowyn13

        Sama juttu mulla... Mäkin meen ihan sekasin kun nään Aragornin tai Viggon. 28 päivää oli munkin mielestä tosi hyvä leffa. Se kuninkaan paluu- leffajuliste on ihana!!!
        Mitä ootte mieltä, kun puhutaan sillei, että ihan kun ne tsh- näyttelijät olis oikeesti niitä hahmoja. Esim "Legolas eli Orlando Bloom". Kun eihän ne oikeesti oo niitä hahmoja vaan näyttelijöitä, jotka esittää hahmoja. (Tosi hyvin esittääkin!!!) Tää saattaa kuulostaa vähän oudolta... no sellasia me fanit ollaan... vai mitä?


    • mä vaan

      Joo, mä jäin kanssa Aragorniin koukkuun, ja sitten kiinnostuin Viggon muistakin leffoista. Metsästeleekö kukaan muu hullun lailla hänen vanhempia leffojaan? Oon löytänyt joitain kaupoista ja osan saanut lainattua videovuokraamoista, mutta nyt suunnittelen ostaa ulkomailta vaikka amazon.comista, kun Suomesta ei tunnu saavan kaikkia.

    • heppatyttö85

      jep aragorn on paras, se on niiiin seksikäs...

    • Pidän kyllä Aragornista, mutta minulla ei ole Tolkienin kirjojen lukijana sen ihmellisempää fiksaatiota siihen, että hahmoa pitäisi aina esittää tämä tai tuo näyttelijä.

      Oikeastaan selaan paljonkin sellaista fanitaidetta, joissa on hahmoista eri tulkinta. Ja taitelilijan itsensä perustelu, miksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe