Kartta,

Aarrekartta.

Ihmiset kirjoittavat, mikä merkki sopii minulle.
Koittakaa katsoa ,vaikka Helmi-sivulta, miltä horoskooppi, kartta näyttää.
Siellä ei ole vain aurinko-merkkiä.
Siellä on nousu-merkki, Kuu-merkki. Mars,Pluto ja kaikki ne asiat, planeetat, jotka kulmillaan huoneisiin muodostavat meidän persoonamme.
Olemme enemmän, kuin aurinkomme, nousu- ja Kuu-merkkimme.
Huoneet ovat persoonamme ydintä. Ne ovat elämämme pohja, perusta, perintö, jota kannamme, ponnistuspohjamme, kasvuumme, kehitykseemme, uuteen elämään.
Kaikilla meillä on hyvä kartta.
Se on Aarrekartta, se on annettu elämistä varten.

4

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole sielunkumppania..

Sinun sielunkumppanisi on ihminen, jolla on kyky nähde ja ymmärtää sinun reppusi sisältö ja kuinka paljon se painaa. Reppusi painaa erilailla eri ikäkausina, ja mitä elämä sinne kullekkin heittää.

• "Ammattina ihminen".

Hän puolustaa käsitystä, jonka mukaan ihmisen todellisuus ja toivo ovat aidoimmillaan kohdattavissa ja ymmärrettävissä juuri sairauden ja luopumisen yhteydessä ja vastustaa sitä yhteiskunnallista kehittystä, joka tekee hylkäämisestä hyveen ja pitää ihmisiä itse syypäinä omiin kohtaloihinsa.("pakkomielle" palstalla)
        Astrologia pitää ihmistä itseään syynä sairauksiinsa ja kurjiin elinolosuhteisiinsa. Martti Lindqvist näkee asian toisin ja toivoo ihmisten kykenevän näkemään itseään työssään ammatikseen myös ihmisenä olemisen.

• hevillä
        "Ammattina ihminen". kirjoitti:

Hän puolustaa käsitystä, jonka mukaan ihmisen todellisuus ja toivo ovat aidoimmillaan kohdattavissa ja ymmärrettävissä juuri sairauden ja luopumisen yhteydessä ja vastustaa sitä yhteiskunnallista kehittystä, joka tekee hylkäämisestä hyveen ja pitää ihmisiä itse syypäinä omiin kohtaloihinsa.("pakkomielle" palstalla)
        Astrologia pitää ihmistä itseään syynä sairauksiinsa ja kurjiin elinolosuhteisiinsa. Martti Lindqvist näkee asian toisin ja toivoo ihmisten kykenevän näkemään itseään työssään ammatikseen myös ihmisenä olemisen.

uskoisi, että humpuuki vielä nykyäänkin otetaan näin vakavasti

• sun kanssasi,
        hevillä kirjoitti:

uskoisi, että humpuuki vielä nykyäänkin otetaan näin vakavasti

Siks mä etsin sitä vanhempaa miestä itse. Huomenna taas haku päällä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7516
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      75
      6402
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5234
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4555
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4246
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      228
      4130
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4035
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3918
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3070
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48