Ihmiset kirjoittavat, mikä merkki sopii minulle.
Koittakaa katsoa ,vaikka Helmi-sivulta, miltä horoskooppi, kartta näyttää.
Siellä ei ole vain aurinko-merkkiä.
Siellä on nousu-merkki, Kuu-merkki. Mars,Pluto ja kaikki ne asiat, planeetat, jotka kulmillaan huoneisiin muodostavat meidän persoonamme.
Olemme enemmän, kuin aurinkomme, nousu- ja Kuu-merkkimme.
Huoneet ovat persoonamme ydintä. Ne ovat elämämme pohja, perusta, perintö, jota kannamme, ponnistuspohjamme, kasvuumme, kehitykseemme, uuteen elämään.
Kaikilla meillä on hyvä kartta.
Se on Aarrekartta, se on annettu elämistä varten.
Kartta,
4
285
Vastaukset
- ei ole sielunkumppania..
Sinun sielunkumppanisi on ihminen, jolla on kyky nähde ja ymmärtää sinun reppusi sisältö ja kuinka paljon se painaa. Reppusi painaa erilailla eri ikäkausina, ja mitä elämä sinne kullekkin heittää.
- "Ammattina ihminen".
Hän puolustaa käsitystä, jonka mukaan ihmisen todellisuus ja toivo ovat aidoimmillaan kohdattavissa ja ymmärrettävissä juuri sairauden ja luopumisen yhteydessä ja vastustaa sitä yhteiskunnallista kehittystä, joka tekee hylkäämisestä hyveen ja pitää ihmisiä itse syypäinä omiin kohtaloihinsa.("pakkomielle" palstalla)
Astrologia pitää ihmistä itseään syynä sairauksiinsa ja kurjiin elinolosuhteisiinsa. Martti Lindqvist näkee asian toisin ja toivoo ihmisten kykenevän näkemään itseään työssään ammatikseen myös ihmisenä olemisen. - hevillä
"Ammattina ihminen". kirjoitti:
Hän puolustaa käsitystä, jonka mukaan ihmisen todellisuus ja toivo ovat aidoimmillaan kohdattavissa ja ymmärrettävissä juuri sairauden ja luopumisen yhteydessä ja vastustaa sitä yhteiskunnallista kehittystä, joka tekee hylkäämisestä hyveen ja pitää ihmisiä itse syypäinä omiin kohtaloihinsa.("pakkomielle" palstalla)
Astrologia pitää ihmistä itseään syynä sairauksiinsa ja kurjiin elinolosuhteisiinsa. Martti Lindqvist näkee asian toisin ja toivoo ihmisten kykenevän näkemään itseään työssään ammatikseen myös ihmisenä olemisen.uskoisi, että humpuuki vielä nykyäänkin otetaan näin vakavasti
- sun kanssasi,
hevillä kirjoitti:
uskoisi, että humpuuki vielä nykyäänkin otetaan näin vakavasti
Siks mä etsin sitä vanhempaa miestä itse. Huomenna taas haku päällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446