Ferrari päihittää kaikki Corvetet

radalla kuin

radalla. Ei ole vetelällä vetellä mitään jakoa. Kohta tänne tulee American/Tapastikos riehumaan.

15

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • American

      tosin eroa eli tule kuin reilu sekunti Nordschleifen yli 20 km pitkällä radalla Ferrarin hyväksi. Viperille sitten jää Enzokin reilusti.

      Ferrari on hieno peli ja urheiluautojen aatelia.

      Minä en ole muuten mikään Tapastikos.

      • tj4r6jk5r

        "Viperille sitten jää Enzokin reilusti."

        joo niin varmaa lehmäkin lentää nordsleissläää, mutta laitas se viperi vaikka baloccoon tai monzaan, kuka tahansa osaa virittää auton yhdelle tietylle radalla


      • .....
        tj4r6jk5r kirjoitti:

        "Viperille sitten jää Enzokin reilusti."

        joo niin varmaa lehmäkin lentää nordsleissläää, mutta laitas se viperi vaikka baloccoon tai monzaan, kuka tahansa osaa virittää auton yhdelle tietylle radalla

        On se ACR nopea muillakin radoilla:
        http://fastestlaps.com/car4737bc8924cc2.html

        Enzon vastaava lista ei ole aivan yhtä vakuuttava:
        http://fastestlaps.com/car458574714c7b2.html

        Dodge ei kehittänyt ACR:ää Euroopan radoilla.
        Tältä videolta huomaat, ettei esimerkiksi ACR:n välitykset sopinut kovin hyvin Nürburgringille:
        http://www.youtube.com/watch?v=o2mFEC2H0cY

        Enzon iskunvaimentimethan ylikuumenivat Nordschleifekierroksella, mikä osaltaan vaikutti aikaan. Enzossa ei myöskään ole erillisiä siipiä, kuten Viperissä. Nehän auttavat ratakierroksella, mutta tuo huomattavasti lisää ilmanvastusta, mikä sitten taas näkyy huippunopeuksissa.

        Radan ulkopuolellahan ACR on sitten vähän naurettavan oloinen laite kaikkine spoilereineen, kun taas Enzo on uskomattoman hieno.

        Corvetet taitaa olla suunnattu lihaville jenkki-bobbyille, jotka tykkäävät big maceista ja juovat limpparinsa mukavasti mukitelineestä samalla kun automaatti hoitaa vaihdot ja tapastikosta käy itkettämään.


      • eu4r5
        ..... kirjoitti:

        On se ACR nopea muillakin radoilla:
        http://fastestlaps.com/car4737bc8924cc2.html

        Enzon vastaava lista ei ole aivan yhtä vakuuttava:
        http://fastestlaps.com/car458574714c7b2.html

        Dodge ei kehittänyt ACR:ää Euroopan radoilla.
        Tältä videolta huomaat, ettei esimerkiksi ACR:n välitykset sopinut kovin hyvin Nürburgringille:
        http://www.youtube.com/watch?v=o2mFEC2H0cY

        Enzon iskunvaimentimethan ylikuumenivat Nordschleifekierroksella, mikä osaltaan vaikutti aikaan. Enzossa ei myöskään ole erillisiä siipiä, kuten Viperissä. Nehän auttavat ratakierroksella, mutta tuo huomattavasti lisää ilmanvastusta, mikä sitten taas näkyy huippunopeuksissa.

        Radan ulkopuolellahan ACR on sitten vähän naurettavan oloinen laite kaikkine spoilereineen, kun taas Enzo on uskomattoman hieno.

        Corvetet taitaa olla suunnattu lihaville jenkki-bobbyille, jotka tykkäävät big maceista ja juovat limpparinsa mukavasti mukitelineestä samalla kun automaatti hoitaa vaihdot ja tapastikosta käy itkettämään.

        noi listat on jotain jengin ite lähettämiä ei tarkistettuja ja aivan eri radoilta kaikki, kuten sanoi laita se vaikka Ferrarin omalle radalle niin katsotaan kuinka käy...


      • 6u6u5
        eu4r5 kirjoitti:

        noi listat on jotain jengin ite lähettämiä ei tarkistettuja ja aivan eri radoilta kaikki, kuten sanoi laita se vaikka Ferrarin omalle radalle niin katsotaan kuinka käy...

        enzo on 7-8 vuotta vanhempi automalli


      • uhroiushdr
        6u6u5 kirjoitti:

        enzo on 7-8 vuotta vanhempi automalli

        jotta eri autot olisivat käytännössä kilpailukykyisiä mahdolliselle ostajalle, pitää niiden hintakin olla sopivassa suhteessa ominaisuuksiin. Jos yhtä nopeat autot ovat hinnaltaan suhteessa 1:4 tai jotain, sillä on merkitystä. Nopeusrajoittamattomia teitä on kuitenkin sen verran harvassa, että normiliikenteessä olisi mitään muuta merkitystä kuin julkisuusarvo.


      • Ferrarit!!!. ;)
        uhroiushdr kirjoitti:

        jotta eri autot olisivat käytännössä kilpailukykyisiä mahdolliselle ostajalle, pitää niiden hintakin olla sopivassa suhteessa ominaisuuksiin. Jos yhtä nopeat autot ovat hinnaltaan suhteessa 1:4 tai jotain, sillä on merkitystä. Nopeusrajoittamattomia teitä on kuitenkin sen verran harvassa, että normiliikenteessä olisi mitään muuta merkitystä kuin julkisuusarvo.

        http://www.autoweek.nl/autonieuws/12651/Lexus-LF-A-nu-zonder-camouflage
        =)


      • Over (600) Horse Power!!!. ;)

      • stoper8

      • SUPER car!.

    • Grööpp

      Ja mitä sitten?

      • Corvette.

        Corvette on auto ja ferrari makaroonien kyhäelmä, joka hinataan korjaamolta korjaamolle.


    • frangrabba

      mun mondeolle ne ei kuiteskaan pärjää,tulen ihan koska vain viivalle

    • Toyota for ever

      Älä kuule viitti... mul on Auris 1,6 VVT-i ja vittu kyllä lähtee!

    • Toyopet

      Vitunko väliä sillä on kumpi päihittää kumman, kun sulla ei o varaa kumpaankaan. Jätkä on kuin joku pikkuskidi. Keräätkö sä vielä autonkuvia purkkapaketeista? Onks´ sulla vaihtareita??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä elukkaa kaivattusi

      muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

      Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

      Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

      Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

      Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

      Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

      Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

      IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

      Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

      Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe