radalla. Ei ole vetelällä vetellä mitään jakoa. Kohta tänne tulee American/Tapastikos riehumaan.
Ferrari päihittää kaikki Corvetet
15
1032
Vastaukset
- American
tosin eroa eli tule kuin reilu sekunti Nordschleifen yli 20 km pitkällä radalla Ferrarin hyväksi. Viperille sitten jää Enzokin reilusti.
Ferrari on hieno peli ja urheiluautojen aatelia.
Minä en ole muuten mikään Tapastikos.- tj4r6jk5r
"Viperille sitten jää Enzokin reilusti."
joo niin varmaa lehmäkin lentää nordsleissläää, mutta laitas se viperi vaikka baloccoon tai monzaan, kuka tahansa osaa virittää auton yhdelle tietylle radalla - .....
tj4r6jk5r kirjoitti:
"Viperille sitten jää Enzokin reilusti."
joo niin varmaa lehmäkin lentää nordsleissläää, mutta laitas se viperi vaikka baloccoon tai monzaan, kuka tahansa osaa virittää auton yhdelle tietylle radallaOn se ACR nopea muillakin radoilla:
http://fastestlaps.com/car4737bc8924cc2.html
Enzon vastaava lista ei ole aivan yhtä vakuuttava:
http://fastestlaps.com/car458574714c7b2.html
Dodge ei kehittänyt ACR:ää Euroopan radoilla.
Tältä videolta huomaat, ettei esimerkiksi ACR:n välitykset sopinut kovin hyvin Nürburgringille:
http://www.youtube.com/watch?v=o2mFEC2H0cY
Enzon iskunvaimentimethan ylikuumenivat Nordschleifekierroksella, mikä osaltaan vaikutti aikaan. Enzossa ei myöskään ole erillisiä siipiä, kuten Viperissä. Nehän auttavat ratakierroksella, mutta tuo huomattavasti lisää ilmanvastusta, mikä sitten taas näkyy huippunopeuksissa.
Radan ulkopuolellahan ACR on sitten vähän naurettavan oloinen laite kaikkine spoilereineen, kun taas Enzo on uskomattoman hieno.
Corvetet taitaa olla suunnattu lihaville jenkki-bobbyille, jotka tykkäävät big maceista ja juovat limpparinsa mukavasti mukitelineestä samalla kun automaatti hoitaa vaihdot ja tapastikosta käy itkettämään. - eu4r5
..... kirjoitti:
On se ACR nopea muillakin radoilla:
http://fastestlaps.com/car4737bc8924cc2.html
Enzon vastaava lista ei ole aivan yhtä vakuuttava:
http://fastestlaps.com/car458574714c7b2.html
Dodge ei kehittänyt ACR:ää Euroopan radoilla.
Tältä videolta huomaat, ettei esimerkiksi ACR:n välitykset sopinut kovin hyvin Nürburgringille:
http://www.youtube.com/watch?v=o2mFEC2H0cY
Enzon iskunvaimentimethan ylikuumenivat Nordschleifekierroksella, mikä osaltaan vaikutti aikaan. Enzossa ei myöskään ole erillisiä siipiä, kuten Viperissä. Nehän auttavat ratakierroksella, mutta tuo huomattavasti lisää ilmanvastusta, mikä sitten taas näkyy huippunopeuksissa.
Radan ulkopuolellahan ACR on sitten vähän naurettavan oloinen laite kaikkine spoilereineen, kun taas Enzo on uskomattoman hieno.
Corvetet taitaa olla suunnattu lihaville jenkki-bobbyille, jotka tykkäävät big maceista ja juovat limpparinsa mukavasti mukitelineestä samalla kun automaatti hoitaa vaihdot ja tapastikosta käy itkettämään.noi listat on jotain jengin ite lähettämiä ei tarkistettuja ja aivan eri radoilta kaikki, kuten sanoi laita se vaikka Ferrarin omalle radalle niin katsotaan kuinka käy...
- 6u6u5
eu4r5 kirjoitti:
noi listat on jotain jengin ite lähettämiä ei tarkistettuja ja aivan eri radoilta kaikki, kuten sanoi laita se vaikka Ferrarin omalle radalle niin katsotaan kuinka käy...
enzo on 7-8 vuotta vanhempi automalli
- uhroiushdr
6u6u5 kirjoitti:
enzo on 7-8 vuotta vanhempi automalli
jotta eri autot olisivat käytännössä kilpailukykyisiä mahdolliselle ostajalle, pitää niiden hintakin olla sopivassa suhteessa ominaisuuksiin. Jos yhtä nopeat autot ovat hinnaltaan suhteessa 1:4 tai jotain, sillä on merkitystä. Nopeusrajoittamattomia teitä on kuitenkin sen verran harvassa, että normiliikenteessä olisi mitään muuta merkitystä kuin julkisuusarvo.
- Ferrarit!!!. ;)
uhroiushdr kirjoitti:
jotta eri autot olisivat käytännössä kilpailukykyisiä mahdolliselle ostajalle, pitää niiden hintakin olla sopivassa suhteessa ominaisuuksiin. Jos yhtä nopeat autot ovat hinnaltaan suhteessa 1:4 tai jotain, sillä on merkitystä. Nopeusrajoittamattomia teitä on kuitenkin sen verran harvassa, että normiliikenteessä olisi mitään muuta merkitystä kuin julkisuusarvo.
http://www.autoweek.nl/autonieuws/12651/Lexus-LF-A-nu-zonder-camouflage
=) - Over (600) Horse Power!!!. ;)
Ferrarit!!!. ;) kirjoitti:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/12651/Lexus-LF-A-nu-zonder-camouflage
=) - stoper8
Over (600) Horse Power!!!. ;) kirjoitti:
tämä ei ole toyota osasto
- SUPER car!.
stoper8 kirjoitti:
tämä ei ole toyota osasto
http://www.youtube.com/watch?v=kn6sj-Dgdnk&NR=1
Tasapainoisempi ajettava...!.
- Grööpp
Ja mitä sitten?
- Corvette.
Corvette on auto ja ferrari makaroonien kyhäelmä, joka hinataan korjaamolta korjaamolle.
- frangrabba
mun mondeolle ne ei kuiteskaan pärjää,tulen ihan koska vain viivalle
- Toyota for ever
Älä kuule viitti... mul on Auris 1,6 VVT-i ja vittu kyllä lähtee!
- Toyopet
Vitunko väliä sillä on kumpi päihittää kumman, kun sulla ei o varaa kumpaankaan. Jätkä on kuin joku pikkuskidi. Keräätkö sä vielä autonkuvia purkkapaketeista? Onks´ sulla vaihtareita??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208039Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3311514- 3741268
- 61235
- 601095
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2351070Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331000- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48938