Tänään sitten selvisi ainakin minulle sanomalehti karjalaisen sivua luettuani miksi sosiaali ja terveyslautakunta toimi niikuin toimi johtavan lääkärin valinta-asiassa ja mitkä ovat kuviot.
Nurmeksen valtuustoseminaarissa on keskusteltu jälleen ja Nurmes aikoo tehdä kuntaliitosselvityksen lähiaikoina.
Siinäpä se taas.
Nurmes aikoo suunnitelman mukaan ajaa seutukunnassa yhteistä sosiaali ja terveystoimen yhdistämistä.
Niinpä nokkani haistoi taas asian mistäpäin tuuli tulee eli pohjisesta aika viileetä.
Miksi Lieksalaiset eivät saa tietoa näistä kuvioista?
Nurmes aikoo siis tiivistää noin vain kuntien välistä yhteistoimintaa.
Millaisia lupauksia oli vaaleissa valituilla Lieksalaisilla kuka oli ajamassa lääkärinpalvelut ja muut palvelut Nurmekseen?
Millaisia lähipalveluita Lieksalaiset haluavat?
Terveisiä Lieksalaiset herätkää Markku Korpinen
Ohjaus Nurmeksesta
7
278
Vastaukset
- piätäs
isompien asoella,ihan oes hyvä kun yhistys nurmeksen kanssa,määtiiä piästäs lieksasta poes jos nimi muuttus vaekka nurmekseksi,hehheh
Viimeistään tuolla mähköllä maatessa.
Olen muuten ylösnoussut vaikka sydän saatiin pysäytetyksi kahdesti kun keskussairaalassa toheloivat lääkkeillä.meinasivat saada minut hiljaiseksi mieheksi.
Mutta kuitenkin on vielä vaivaisempia nykyisin Lieksassa ja varmaan tuntevat sitten aikanaan luissa ja nahoissa myöskin tämän hetken nuoret kun aika kuluu ja rollaattoria nypitään parkista eikä enää oma hattu osu päähän ja omaisia läheisiä moititaan, jopa varkaiksi kun ei muisteta minne kukkaro hävisi itse piilottaen.
Missä asti sitten on apu saatavilla kun on otsa auki ja luita särkynyt rintaan koskee jne ministeriön lääkäri vaan kannattaa apteekin rohtoja käydessään Lieksassa kahveella.
Apteekin rohdot hyvät jopa kyllä syöt niitä mielelläs niin on puupalttoo yllä.MK- ottaa ohjakset
markkukorpinen kirjoitti:
Viimeistään tuolla mähköllä maatessa.
Olen muuten ylösnoussut vaikka sydän saatiin pysäytetyksi kahdesti kun keskussairaalassa toheloivat lääkkeillä.meinasivat saada minut hiljaiseksi mieheksi.
Mutta kuitenkin on vielä vaivaisempia nykyisin Lieksassa ja varmaan tuntevat sitten aikanaan luissa ja nahoissa myöskin tämän hetken nuoret kun aika kuluu ja rollaattoria nypitään parkista eikä enää oma hattu osu päähän ja omaisia läheisiä moititaan, jopa varkaiksi kun ei muisteta minne kukkaro hävisi itse piilottaen.
Missä asti sitten on apu saatavilla kun on otsa auki ja luita särkynyt rintaan koskee jne ministeriön lääkäri vaan kannattaa apteekin rohtoja käydessään Lieksassa kahveella.
Apteekin rohdot hyvät jopa kyllä syöt niitä mielelläs niin on puupalttoo yllä.MKkäsiin. Johan tämä teknisen toimen hallintokin ennakoi todellista yhdistymistä. Lisäksi myös tämä johtavan lääkärin vaali. Yhteistä lautakuntaakin kaivataan. On oikein, että Nurmes ottaa ohjat käsiinsä, lieksalaiset eivät pysty.
ottaa ohjakset kirjoitti:
käsiin. Johan tämä teknisen toimen hallintokin ennakoi todellista yhdistymistä. Lisäksi myös tämä johtavan lääkärin vaali. Yhteistä lautakuntaakin kaivataan. On oikein, että Nurmes ottaa ohjat käsiinsä, lieksalaiset eivät pysty.
Viime vaaleissa oli itsenäisen kunnan ja kodin ja lähipalveluiden puolustajia vastauksia asiaan voinee katsoa vaikka karjalaisen vaalikoneesta millaisia asioita siellä valtuutetut ehdokkaat ovat ajatelleet.MK
- toinen juttu
Viime vaaleissa oli itsenäisen kunnan ja kodin ja lähipalveluiden puolustajia vastauksia asiaan voinee katsoa vaikka karjalaisen vaalikoneesta millaisia asioita siellä valtuutetut ehdokkaat ovat ajatelleet.MK
Vaalikoneiden jorinat ovat toinen juttu. Silloin ollaan sitä ja tätä mieltä, mutta kun tosipaikka tulee niin mietteet muuttuu. Onhan se niin monessa asiassa nähty.
- kepu vaan valehtelee
Olipahan siellä johu vanhanenkin selittelemässä. Kuis kävi. Krouppi kusi kintulle ja kepunkin kannatus on alle kolmen rosentin. Mihis puolueeseen sie kuulut korpinen. Vai joko poltit kepun jäsenkirjan huh.
kepu vaan valehtelee kirjoitti:
Olipahan siellä johu vanhanenkin selittelemässä. Kuis kävi. Krouppi kusi kintulle ja kepunkin kannatus on alle kolmen rosentin. Mihis puolueeseen sie kuulut korpinen. Vai joko poltit kepun jäsenkirjan huh.
Vanhanen on kyllä käynyt täällä Lieksassa en tiedä sitten oliko ohjailemassa miten asioita.
Kuitenkin perään asioiden hoitoa ja avoimmuutta miten toimitaan ollaanko miten toimintoja yhdistämässä Nurmeksen kanssa. Nyt juuri luin,että teknisellä sektorilla tulee muutoksia sivistysjohtaja väläyttää koulujen lakkautusta.Olisiko seuraavana sitten keskuskoulu sehän juuri remonttoitiin?
Nyt on hyvin kiire sitten jo lausua mielipide ikäpoliittiseen ohjelmaan 15.09.2009 mennessä siitä oli Lieksan lehdessä tiedote.
Eli näin toimitaan hyvinkin tärkeässä asiassa ja tunnettua on että nyt nukutaan ja sitten jupistaan hetken päästä.
Mitä tulee sitten puoluetoimintaan jokainen voi sen asian hoitaa tavallaan ja meillä on sitten mahdollisuus vielä valintoihin.
Olen elämässä kokenut erilaisia asioita ja eri katsontokantoja ihmisiä, joita voin kunnioittaa varsinkin silloin kun he ovat asiassaan avoimesti vilpittömiä.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t277562Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357311Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1033585V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!643352Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5823068- 692860
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382528- 342384
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321973- 331514