Nyt menee huonosti.
Niin lukee nettisivuillakin.Vaihtoehtoina on on kenttämaksun nosto 4 euroon.
Taagin hintakin nostettu 50 egee...
Huomaa että menee huonosti kun puomeja ei korjata, tarkun autokin vihdoinkin joutunut töihin.
Vai joko veho kaipaa maksujaan?
Kannattaa todellakin vähän varoa saako omansa pois jos ajaa soppareita.
Ajo-oikeuksiin ei kannata sijoittaa liian paljoa koska voivat jäädä käyttämättä hoitavan yhtiön vaihduttua kaatumisen tapahduttua.
Ainakaan koppimaksua ei enään kannata maksaa. Täysin hyödytöntä tukea taloudellisesti niin epävakaata yhtiötä.
Ansaintalogiikka ollut aina epämääräinen.
Huh, huh, onneksi en ole töissä siellä. Tosin palkkaturvasta saa omansa pois.
nurin menee
16
1811
Vastaukset
- pelle....
Kyllä sulla on jutut:) Mistä sä noita ammennat? Missä nettisivuilla noin lukee? Täyttä skeidaa koko läppäs.
Tietysti ko. yhtiöllä voi olla tiukkaa, onhan nyt muillakin. Muista kuitenkin, että ei se yhtiö ole mikään pankki, vaan se tilittää ne soppari rahat, kun sen asiakas maksaa ne sille.
Ai että et maksaisi ylläpitomaksuja? No älä sitten tunge niille tolpillekkaan ajamaan keikkaa, jos et osallistu ylläpitoon. Nyt pitää puhaltaa yhteen hiileen eikä harrastaa hajoita ja hallitse politiikkaa. Oletko muuten koskaan kuullut herrasta nimeltä Talke? Silloin taksit pelasti vain kova yhteishenki ja määrättyjen henkilöiden armoton henkilökohtainen panos kaikkien puolesta. Nykypäivän kaiken tietävät autoilijat eivät tiedä kovista ajoista mitään.- marionetti-autoilija
Ehkä kannattaisi lukea sunkin joskus niitä sivuja. Luin itse myös ja laskin 1 1...
Yhtiön talous mennyt kuralle jääräpäisesti suuruudenhullulla ajattelutyylillä. Kohta kanttu vei.
-Maksuvaikeudet kertovat omaa kurjaa todellisuutta taloudellisesta tilanteesta.
-Jokaisen latin joka kuuluu minulle vahdin, että tulee ja mahdollisimman äkkiä. Tolpilla puhuvat jo jäämättä saaneista maksuista..
-Ai miksikö ei asiakas maksa? Voisiko olla että tilitykset jääneet sinnepäin hoitamatta kuten myös osalle autoilijoista? Tai ikäänkuin jäänyt ajot hoitamatta kun ei autoilijat saa rahojaan?
-Ylläpitomaksut? Aloin ihmettelemään mitä niillä koppimaksuilla ylläpidetään? johtokunnan elintasoa? Jää väliin multa jatkossa. Samaten ne ajo-oikeudet. Ostan max. 50 kerralla, ettei ole liikaa rahaa sisällä jos Finavia päättää vaihtaa operoijaa...
Taksiasemat käsittääkseni ovat kaupunkin hoidossa ja ylläpidettävänä. Paljonko muuten peritte Espoolaisilta tai Stadilaisilta jotka ajavat Vantaan asemilta?
-Vantaan taksi oy;n taksiasemat= Hyppää homo voltti. Paras läppä pitkiin aikoihin.
-Kyllä minä yksikätisen rosvo tiedän. Tosin silloin oli yhdistyksellä muutama jopa omien puolta pitävä kaveri vetovastuussa. Nykyisin pelkkiä välistävetäjiä ja perässävedettäviä.. - nurin.
marionetti-autoilija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi lukea sunkin joskus niitä sivuja. Luin itse myös ja laskin 1 1...
Yhtiön talous mennyt kuralle jääräpäisesti suuruudenhullulla ajattelutyylillä. Kohta kanttu vei.
-Maksuvaikeudet kertovat omaa kurjaa todellisuutta taloudellisesta tilanteesta.
-Jokaisen latin joka kuuluu minulle vahdin, että tulee ja mahdollisimman äkkiä. Tolpilla puhuvat jo jäämättä saaneista maksuista..
-Ai miksikö ei asiakas maksa? Voisiko olla että tilitykset jääneet sinnepäin hoitamatta kuten myös osalle autoilijoista? Tai ikäänkuin jäänyt ajot hoitamatta kun ei autoilijat saa rahojaan?
-Ylläpitomaksut? Aloin ihmettelemään mitä niillä koppimaksuilla ylläpidetään? johtokunnan elintasoa? Jää väliin multa jatkossa. Samaten ne ajo-oikeudet. Ostan max. 50 kerralla, ettei ole liikaa rahaa sisällä jos Finavia päättää vaihtaa operoijaa...
Taksiasemat käsittääkseni ovat kaupunkin hoidossa ja ylläpidettävänä. Paljonko muuten peritte Espoolaisilta tai Stadilaisilta jotka ajavat Vantaan asemilta?
-Vantaan taksi oy;n taksiasemat= Hyppää homo voltti. Paras läppä pitkiin aikoihin.
-Kyllä minä yksikätisen rosvo tiedän. Tosin silloin oli yhdistyksellä muutama jopa omien puolta pitävä kaveri vetovastuussa. Nykyisin pelkkiä välistävetäjiä ja perässävedettäviä..www.vantaanyritt.composer.fi/paper/articles/851
Siellä lisää syitä ihmetellä kuinka monelle jakkaralle perse ehtii. Alkaa hipoa ennätyksiä.
Kukaan ei varmastikaan osaa jäävätä itseään. Alkaa olemaan hieman ulkona siitä todellisuudesta missä taksimaailma menee.
Mahtaako pysyä puurot ja vellit erillään?
Semel taisi myös olla vantaalta?
Se yhdistys alkanut hieman haista.... - vaikuta kaatavasti
nurin. kirjoitti:
www.vantaanyritt.composer.fi/paper/articles/851
Siellä lisää syitä ihmetellä kuinka monelle jakkaralle perse ehtii. Alkaa hipoa ennätyksiä.
Kukaan ei varmastikaan osaa jäävätä itseään. Alkaa olemaan hieman ulkona siitä todellisuudesta missä taksimaailma menee.
Mahtaako pysyä puurot ja vellit erillään?
Semel taisi myös olla vantaalta?
Se yhdistys alkanut hieman haista....Kyllö se asia niin on, että se on näiden jattereiden omasta ajasta pois, jos ne tuollakin seilaa. Tosin siitä ei ole mtään hattaa, sillä ompahan mukana joku, joka senkin kamarin lausuntoihin ainakin taksi asioissa saa jotain järkeä ja mielipiteitään esille.
"Siellä lisää syitä ihmetellä kuinka monelle jakkaralle perse ehtii."
Eli tämä on jokaisen oma asia. Minä en moista jaksaisi.
"Kukaan ei varmastikaan osaa jäävätä itseään."
Jäävätä missä? Jossain kauppakamarissa vai? Mieti nyt uudelleen.
"Se yhdistys alkanut hieman haista...."
Niin mikä yhdistys on alkanut haista ja miksi?
- sjundeå
Toivottavasti kaataa mennessään lähitaksin. Oikein maanvaiva meilläkin päin.
Alkanut olemaan liian polleaa kaikkia kohden.- xxxx....
Vai että niin kuulit, hevosmiesten TT varmaan kertoi? Lähitaksilla ei ole mitään tekemistä kentän taksijärjestelyiden kanssa. Sen on aina hoitanut TaxiPoint itsenäisesti ja jos se menisi nurin miten sillä olisi vaikutusta välitysyhtiöön, joka toimii 13 kunnan alueella. Kaikki kunnat ovat samalla viivalla, johan sen osoittaa yhtiön hallinnon muodostuminen useiden kuntien jäsenistä.
- OSAKKEET MYYNTIIN
xxxx.... kirjoitti:
Vai että niin kuulit, hevosmiesten TT varmaan kertoi? Lähitaksilla ei ole mitään tekemistä kentän taksijärjestelyiden kanssa. Sen on aina hoitanut TaxiPoint itsenäisesti ja jos se menisi nurin miten sillä olisi vaikutusta välitysyhtiöön, joka toimii 13 kunnan alueella. Kaikki kunnat ovat samalla viivalla, johan sen osoittaa yhtiön hallinnon muodostuminen useiden kuntien jäsenistä.
AI NYT ON TAKSIPOINT KANSSA ITSENÄINEN YRITYS?
TAITAA OIKEESTI MENNÄ HUONOSTI VANTAAN TAKSI OYLLÄ KU LÄHITAKSI JA TAKSIPOINT OVAT ILMOITTANEET OLEVANSA ITSENÄISIÄ YRITYKSIÄ. KETÄHÄN SEURAAVAKSI ILMOTTAUTUU?
RESSULLA LOPPUU KOKOUKSET JOS KOVIN MONI NÄISTÄ ITSENÄISISTÄ YRITYKSISTÄ KAATUU MUKANA... - Pää pensaasta
OSAKKEET MYYNTIIN kirjoitti:
AI NYT ON TAKSIPOINT KANSSA ITSENÄINEN YRITYS?
TAITAA OIKEESTI MENNÄ HUONOSTI VANTAAN TAKSI OYLLÄ KU LÄHITAKSI JA TAKSIPOINT OVAT ILMOITTANEET OLEVANSA ITSENÄISIÄ YRITYKSIÄ. KETÄHÄN SEURAAVAKSI ILMOTTAUTUU?
RESSULLA LOPPUU KOKOUKSET JOS KOVIN MONI NÄISTÄ ITSENÄISISTÄ YRITYKSISTÄ KAATUU MUKANA...Mitä ihmettä? Nykö sulle vasta valkeni, että ne on aina olleet itsenäisiä yrityksiä? Eri kuntien autoilijat omistavat Lähitaksin 100%, Vantaan Taksi Oy:n Vantaalaiset autoilijat 100% ja Taxi Point Oy:n Vantaalaiset autoilijat Airpron kanssa yhdessä.
- Filtaxkand
Pää pensaasta kirjoitti:
Mitä ihmettä? Nykö sulle vasta valkeni, että ne on aina olleet itsenäisiä yrityksiä? Eri kuntien autoilijat omistavat Lähitaksin 100%, Vantaan Taksi Oy:n Vantaalaiset autoilijat 100% ja Taxi Point Oy:n Vantaalaiset autoilijat Airpron kanssa yhdessä.
Varmaankin jotain ongelmia. Täytyy olla jos näinkin arka paikka tuo itsenäinen yritys..
Olisiko kannattanut muodostaa osuuskunta?
Hhmm,,, Voi toki olla että vantaan taksi oy;llä, taksi Point oy;llä ja myöskin lähitaksilla menee kaikilla huonosti. Tehneet mittavia investointeja taantuman kynnyksellä, potkivat pois maksavia asiakkaita/autoilijoita(?), henkilöstöä jumalaton määrä, raskas hallintoporras, epäselvät toimintarajat, varsinkin vantaan taksi oy;n ansaintalogiikka todella epämääräinen.
Kyllä henkilökohtaisesti suhtautuisin myös varauksellisesti näihin yhtiöihin liittyvissä toimissa; ajo-oikeuksien osto, saamiset soppareista vantaan taksilta, maksupäätesaamiset lähitaksi/semel yms
Osakkeistani koittaisin välittömästi päästä eroon, vielä kun niistä jotain voisi saada.
Vantaalla varmasti vaikuttanut lentoliikenteen lasku myös taksiliikenteessä ja sitä kautta ko. yhtiöiden kannattavuuteen. Eivät varmasti ole ensimmäisiä jotka pyllähtäisivät väärään aikaan ajoitettuihin investointeihin. Vauhtisokeus on ennenkin kaatanut yrityksiä. Ja jos ansaintalogiikka on näinkin hentoinen kuin vantaan taksi oy;llä (lähinnä kauniita tarinoita) niin voi jopa pitää aloittajien kirjoitukset paikkaansa. Toivotaan parasta ja varaudutaan pahimpaan.. - Jemmari++
Filtaxkand kirjoitti:
Varmaankin jotain ongelmia. Täytyy olla jos näinkin arka paikka tuo itsenäinen yritys..
Olisiko kannattanut muodostaa osuuskunta?
Hhmm,,, Voi toki olla että vantaan taksi oy;llä, taksi Point oy;llä ja myöskin lähitaksilla menee kaikilla huonosti. Tehneet mittavia investointeja taantuman kynnyksellä, potkivat pois maksavia asiakkaita/autoilijoita(?), henkilöstöä jumalaton määrä, raskas hallintoporras, epäselvät toimintarajat, varsinkin vantaan taksi oy;n ansaintalogiikka todella epämääräinen.
Kyllä henkilökohtaisesti suhtautuisin myös varauksellisesti näihin yhtiöihin liittyvissä toimissa; ajo-oikeuksien osto, saamiset soppareista vantaan taksilta, maksupäätesaamiset lähitaksi/semel yms
Osakkeistani koittaisin välittömästi päästä eroon, vielä kun niistä jotain voisi saada.
Vantaalla varmasti vaikuttanut lentoliikenteen lasku myös taksiliikenteessä ja sitä kautta ko. yhtiöiden kannattavuuteen. Eivät varmasti ole ensimmäisiä jotka pyllähtäisivät väärään aikaan ajoitettuihin investointeihin. Vauhtisokeus on ennenkin kaatanut yrityksiä. Ja jos ansaintalogiikka on näinkin hentoinen kuin vantaan taksi oy;llä (lähinnä kauniita tarinoita) niin voi jopa pitää aloittajien kirjoitukset paikkaansa. Toivotaan parasta ja varaudutaan pahimpaan.." Ja jos ansaintalogiikka on näinkin hentoinen kuin vantaan taksi oy;llä (lähinnä kauniita tarinoita) niin voi jopa pitää aloittajien kirjoitukset paikkaansa. Toivotaan parasta ja varaudutaan pahimpaan.. "
VTA Oy ei ole jakanut vuosien varrella saamistaan voitoista kertaakaan osinkoa. Kaikki jakokelpoiset voittovarat on pankissa, eikä edes kiinni missään arvoaan menettävissä osakkeissa tai rahastoissa, joskus oli mutta ei enää. Yhtiön taloutta nimittäin hoidetaan ja rahamarkkinoita seurataan. "Laman tulo" on otettu huomioon myös hyvinä aikoina ja siihen on näköjään yhtiö varautunut. Kannataisi käydä niissä kokouksissa siellä se yhtiön talous selviää ja taseet ym. on kaikkien osakkaiden luettavina.
TaxiPoint onkin sitten hieman eri juttu. Tietysti sen talous kiristyy, koska se on kiinteästi yhteydessä lentoaseman lähtevään liikenteeseen. Missä muualla on samoin hoidettu lentoaseman taksien odotusalueet ja infra, kuten Helsinki-Vantaalla?
Lähitaksin taloudesta on turha höpistä. Se on velaton yhtiö ja tehnyt investointinsa viime kokouksen mukaan käteisellä. Vuosiin se ei ole myöskään nostanut autoilijoilta perittävää palvelumaksua, joka taitaa olla tämän maan halvimpia. - arvo-osuus
Jemmari++ kirjoitti:
" Ja jos ansaintalogiikka on näinkin hentoinen kuin vantaan taksi oy;llä (lähinnä kauniita tarinoita) niin voi jopa pitää aloittajien kirjoitukset paikkaansa. Toivotaan parasta ja varaudutaan pahimpaan.. "
VTA Oy ei ole jakanut vuosien varrella saamistaan voitoista kertaakaan osinkoa. Kaikki jakokelpoiset voittovarat on pankissa, eikä edes kiinni missään arvoaan menettävissä osakkeissa tai rahastoissa, joskus oli mutta ei enää. Yhtiön taloutta nimittäin hoidetaan ja rahamarkkinoita seurataan. "Laman tulo" on otettu huomioon myös hyvinä aikoina ja siihen on näköjään yhtiö varautunut. Kannataisi käydä niissä kokouksissa siellä se yhtiön talous selviää ja taseet ym. on kaikkien osakkaiden luettavina.
TaxiPoint onkin sitten hieman eri juttu. Tietysti sen talous kiristyy, koska se on kiinteästi yhteydessä lentoaseman lähtevään liikenteeseen. Missä muualla on samoin hoidettu lentoaseman taksien odotusalueet ja infra, kuten Helsinki-Vantaalla?
Lähitaksin taloudesta on turha höpistä. Se on velaton yhtiö ja tehnyt investointinsa viime kokouksen mukaan käteisellä. Vuosiin se ei ole myöskään nostanut autoilijoilta perittävää palvelumaksua, joka taitaa olla tämän maan halvimpia."eikä edes kiinni missään arvoaan menettävissä osakkeissa tai rahastoissa, joskus oli mutta ei enää. Yhtiön taloutta nimittäin hoidetaan "
Vantaan taksi siis myynyt lähitaksi ja taksipoint osakkeensa. Hyvä!!
Konkurssikypsiä yrityksiä kaikki. Toivottavasti ehti myydä ennen talouden syöksyä.
Vai oliko pakkomyynti koska kassa tyhjä ja taksien saatava tilityksensä? Alkoivatko kitisee kun joutuivat pikkasen odottelemaan rahojaan?? - Ei juma
arvo-osuus kirjoitti:
"eikä edes kiinni missään arvoaan menettävissä osakkeissa tai rahastoissa, joskus oli mutta ei enää. Yhtiön taloutta nimittäin hoidetaan "
Vantaan taksi siis myynyt lähitaksi ja taksipoint osakkeensa. Hyvä!!
Konkurssikypsiä yrityksiä kaikki. Toivottavasti ehti myydä ennen talouden syöksyä.
Vai oliko pakkomyynti koska kassa tyhjä ja taksien saatava tilityksensä? Alkoivatko kitisee kun joutuivat pikkasen odottelemaan rahojaan??Tuuliko sun huulia heiluttaa? Ei Vantaan taksilla mitään Lähitaksin osakketa voi edes olla, sillä niitä voi olla vain liikenneluvan haltijoilla, joilla on lupa LT:n alueelle, muille niitä ei edes rekisteröidä. Kannattaisiko nyt kerrannkin perehtyä näiden yhtiöiden yhtiöjärjestykseen ennen täällä avautumista?
Ai niin, mikään noista ei ole edelleenkään konkkakypsiä yrityksiä...ottaako pattiin?
"Konkurssikypsiä yrityksiä kaikki. Toivottavasti ehti myydä ennen talouden syöksyä."
Kenelle se olis muuten myynnyt? Yhtiöjärjestyksen mukaan niitä saa omistaa vain 2kpl per liikennelupa ja osakkeissa on lunastuslauseke:) Kannataisko perehtyä asioihin? - taisto ++
Ei juma kirjoitti:
Tuuliko sun huulia heiluttaa? Ei Vantaan taksilla mitään Lähitaksin osakketa voi edes olla, sillä niitä voi olla vain liikenneluvan haltijoilla, joilla on lupa LT:n alueelle, muille niitä ei edes rekisteröidä. Kannattaisiko nyt kerrannkin perehtyä näiden yhtiöiden yhtiöjärjestykseen ennen täällä avautumista?
Ai niin, mikään noista ei ole edelleenkään konkkakypsiä yrityksiä...ottaako pattiin?
"Konkurssikypsiä yrityksiä kaikki. Toivottavasti ehti myydä ennen talouden syöksyä."
Kenelle se olis muuten myynnyt? Yhtiöjärjestyksen mukaan niitä saa omistaa vain 2kpl per liikennelupa ja osakkeissa on lunastuslauseke:) Kannataisko perehtyä asioihin?Nänn on, kannattais heimean perehtyä asioihin, ennen kuin alkaa ladella potaskaa jukisella foorumilla.
- uffo
Jemmari++ kirjoitti:
" Ja jos ansaintalogiikka on näinkin hentoinen kuin vantaan taksi oy;llä (lähinnä kauniita tarinoita) niin voi jopa pitää aloittajien kirjoitukset paikkaansa. Toivotaan parasta ja varaudutaan pahimpaan.. "
VTA Oy ei ole jakanut vuosien varrella saamistaan voitoista kertaakaan osinkoa. Kaikki jakokelpoiset voittovarat on pankissa, eikä edes kiinni missään arvoaan menettävissä osakkeissa tai rahastoissa, joskus oli mutta ei enää. Yhtiön taloutta nimittäin hoidetaan ja rahamarkkinoita seurataan. "Laman tulo" on otettu huomioon myös hyvinä aikoina ja siihen on näköjään yhtiö varautunut. Kannataisi käydä niissä kokouksissa siellä se yhtiön talous selviää ja taseet ym. on kaikkien osakkaiden luettavina.
TaxiPoint onkin sitten hieman eri juttu. Tietysti sen talous kiristyy, koska se on kiinteästi yhteydessä lentoaseman lähtevään liikenteeseen. Missä muualla on samoin hoidettu lentoaseman taksien odotusalueet ja infra, kuten Helsinki-Vantaalla?
Lähitaksin taloudesta on turha höpistä. Se on velaton yhtiö ja tehnyt investointinsa viime kokouksen mukaan käteisellä. Vuosiin se ei ole myöskään nostanut autoilijoilta perittävää palvelumaksua, joka taitaa olla tämän maan halvimpia."Vuosiin se ei ole myöskään nostanut autoilijoilta perittävää palvelumaksua, joka taitaa olla tämän maan halvimpia. "
Lähitaksin palvelumaksu 298/ 2 kk siiis n 149/kk
lisäksi tietysti maksuvälitys semel-suojelu yms
mitä muualla maksaa? - uffo
Jemmari++ kirjoitti:
" Ja jos ansaintalogiikka on näinkin hentoinen kuin vantaan taksi oy;llä (lähinnä kauniita tarinoita) niin voi jopa pitää aloittajien kirjoitukset paikkaansa. Toivotaan parasta ja varaudutaan pahimpaan.. "
VTA Oy ei ole jakanut vuosien varrella saamistaan voitoista kertaakaan osinkoa. Kaikki jakokelpoiset voittovarat on pankissa, eikä edes kiinni missään arvoaan menettävissä osakkeissa tai rahastoissa, joskus oli mutta ei enää. Yhtiön taloutta nimittäin hoidetaan ja rahamarkkinoita seurataan. "Laman tulo" on otettu huomioon myös hyvinä aikoina ja siihen on näköjään yhtiö varautunut. Kannataisi käydä niissä kokouksissa siellä se yhtiön talous selviää ja taseet ym. on kaikkien osakkaiden luettavina.
TaxiPoint onkin sitten hieman eri juttu. Tietysti sen talous kiristyy, koska se on kiinteästi yhteydessä lentoaseman lähtevään liikenteeseen. Missä muualla on samoin hoidettu lentoaseman taksien odotusalueet ja infra, kuten Helsinki-Vantaalla?
Lähitaksin taloudesta on turha höpistä. Se on velaton yhtiö ja tehnyt investointinsa viime kokouksen mukaan käteisellä. Vuosiin se ei ole myöskään nostanut autoilijoilta perittävää palvelumaksua, joka taitaa olla tämän maan halvimpia.Lähitaksi 149e/kk
lisäksi tietysti maksupääte semel-suojelu yms
ja kertasijoituksena n. 10 000 laitteet sekä
liittyminen 500 egee
mitä muualla maksaa? - haukkaava hippo
uffo kirjoitti:
Lähitaksi 149e/kk
lisäksi tietysti maksupääte semel-suojelu yms
ja kertasijoituksena n. 10 000 laitteet sekä
liittyminen 500 egee
mitä muualla maksaa?Laskin kaikki yhteen ja meni yli 300 euroa/kk..
se 10kg.
sitten muuttuu se uusi data vielä 100 lisää..
Auton pätkä vain 400/kk.
ei enään tunnu olo kovinkaan järkevältä....
Ketä on ne ääliöt kun päättäneet näin upporikkaat hankinnat tehdä?
Ainakaan yhdistyskokouksissa ei ole mistään päätetty eikä äänestetty.
Se on turha kertsi.
"eikä edes kiinni missään arvoaan menettävissä osakkeissa tai rahastoissa, joskus oli mutta ei enää."
Mitä osakkeita oli? Myittekö kenelle ne? Toivottavasti ennen romahdusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424320
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384079- 643736
- 893576
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252636
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344