Hei,
olemme Suomi24:stä keränneet futisporukkaa ja meillä on nyt porukassamme hieman reilu 10 pelaajaa. Mukana on sekä nais- että miespuolisia pelaajia. Mikäli tahdot mukaan jalkapalloa pelaamaan sukupuolesta, taidoista tai iästä välittämättä, niin ottaisitko yhteyttä vaikka mese-osoitteesi kanssa sähköpostiin [email protected] . Kaikki ovat tervetulleita mukaan täydentämään peliporukkaamme! :)
Seuraava pelimme on siis Käpylän urheilukentillä to 03.09 klo 18.
Ps. Säistä riippuen, kun kausi 2009 päättyy ulkofutiksen osalta, olemme ajatelleet, että jatkamme sählyn ja/tai koriksen pelaamisen merkeissä talvella 2009/2010. Keväänä sekä kesänä 2010 tietty keskitymme ulkofutiksen pelaamiseen.
Futista Käpylässä to 03.09 klo 18
Mies Vantaa
0
264
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827