Juovatko ateistit paljon olutta? Mikä on lempioluenne? Omani on Guinness!
Olut...
17
205
Vastaukset
- Uskova Herra
Tuo ennätysten Kirja on parasta kylmänä ja sivut pitää kostuttaa kiljuun päivää ennemmin ..
- ..
Maistuu pliisulta. Ennemmin teräviä.
- jep jep
Eristyisesti likörreitä, joka toinen päivä yks shotti lasi (50ml)
- ..
jep jep kirjoitti:
Eristyisesti likörreitä, joka toinen päivä yks shotti lasi (50ml)
mutta ei enää maistu. On se hyvää ihan kylmänä saunan jälkeen ja vaikka grilliherkkujen kanssa, mutta jos baariin menee, niin yksi on maksimi.
Olen mieltynyt venäläiseen vodkaan. Menee vaikka aamupuuron kyytipoikana:)
- paskova herra
Vähän olutta, juon jeesuksen verta
- H3mmo
En juo hirveästi olutta. Yleensä juon kuivaa siideriä, teräviä tai sitten jonkun drinkin, mutta silloin kun juon olutta, niin yleensä merkkinä on Sol tai Corona. Hieman miedomman makuisia ja sopivat varsinkin savustetun kalan kanssa. Vaikka kyllä tulee silloin tällöin juotua tuopillinen Guinnessiakin kavereiden kanssa baarissa. Guinness tekee kuulemma hyvää verelle, kun se sisältää paljon rautaa.
Nyt kun syksy lähestyy, niin pitäisi mennä poimimaan puolukoita ja karpaloita. Niistä saa hyvän Caipifrutan, eli sotketaan marjoja lasin pohjalle, täyteen lasi jäämurskalla ja lisätään ~4 cl vodkaa, vaalea rommia tai Cachaçaa (mikäli saatavilla). Lisätään vielä sokeria oman maun mukaan. Nam. - Huhahhhei
olutta ollenkaan. En ensiksikään välitä oluen mausta, enkä toiseksi pidä siitä pöhnästä, minkä se liikaa juotuna tuo. Rommista sen sijaan pidän, jos pitää humalaan hankkiutua, mikä kyllä alkaa olla harvinaista. Aikansa kutakin.
En juo alkoholia käytännössä ollenkaan.
Parin viimeisimmän vuoden yhteenlaskettu määrä alkoholia on 0,08 litraa väkeviä, eli kaksi paukkua jotka minulle tarjottiin noin vuoden väliajoin ja minä en niistä kieltäytynyt...
Elinaikanani olen ollut humalassa ehkä tusinan kertaa...- dvsVB
että olen juoppo, mutta en koskaan juovuksissa. Ehkä hammastikku ajaisi saman asian. Pitää kokeilla.
Tässä konetta naputellessa ja tekstiä rustailessa on aina paukkulasi vieressä ja tupakka huulessa.
Ehkä tosiaan huomenna heti ryhdistäydyn ja otan sen "nännin" tilalle hammastikun.
- chris_hitchens
Minä tykkään Pilsner Urquellista ja saatanpa pari tölkkiä kuussa siemaistakin. On joskus käynty niinkin, että pitkän kaavan mukaan saunottuna on pari mennyt samana iltanakin :)
Miten mä tän oon voinu missata?!
Saksalaiset maistuvat parhaiten, Franziskaner ja Weihenstephan ovat suosikkeja. Kotimaisista eniten menee koffia, vaikkakin tykkäänkin enemmän pikkupanimojen tuotteista. Varsinkin Prykmestarin oluita suosittelen lämpimästi:)
Nyt rupes janottamaan, jos korkkais sitten kylmän koffin jahka haen ensin isännän töistä!Kylmä olut on mahtava juoma. Pidän Budweiseristä sekä Foster'sista. Suomalaiset normioluet menee muttei mitään makuelämyksiä ole.. Väkevistä brandyt on suosikkijuomia varsinkin Napoleon-brandy pakkasesta. Guinness olutta en ole tainnut edes koskaan maistaa! Se täytyy korjata vaikka huomenna kun kaveri kutsui mökille saunomaan. Mikäli isännät on saunakunnossa homma jatkuu aamuyölle todella mahtavien keskustelujen siivittämänä.
Suomalaisista on paras Keltainen Kukko! Sitä putosi kesän aikana niin paljon, että taisin olla samoilla linjoilla Korporaation Heikelän kanssa l. enemmän päissäni kuin selvinpäin...
Näin työssäoloaikaan pyrin herkuttelemaan jollain uudella ja erikoisella Ale-tyyppisellä kitkeränsuloisella nektarilla viimeistään lauantaisaunan jälkeen.
Lempimerkkiä ei sinällään ole, mutta luettelen muutaman, niin tiedätte, mitä tarkoitan.
Bitter & Twisted, HobGoblin ja Itseasiassa lähes kaikki Sepherd Neamen ja Fullersin panimoiden tuotteet.
Guinness on hyvää vain 50 mailin säteellä St James' gatestä. Se on oikeasti totta!Juon paljon kahvia.
Välillä juon rentoutukseksi sikspäkin. Eniten pidän tummista tsekkiläisistä oluista. Tähän mennessä paras juomani olut on tumma Litovel.
Melkein kaikki muutkin alkoholijuomat menevät. Olen tykästynyt calvadokseen (siideristä tislattua viinaa) ja hyviin rommeihin viinoista.- Missukka
"Juovatko ateistit paljon olutta?" En tiedä.
" Mikä on lempioluenne?" Irkkupubissa yleensä Guinness, vaikka Killkennykin on hyvää. Tykkään tummista oluista, mutta tavallisesti jääkaapista löytyy ihan perus Koffia, Olvia tai Karjalaa. - ...................
Lapin Kulta ja Heineken.
Paljon en olutta juo, mutta mieluiten näitä kahta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199