Suihinotto fetissinä??

Mies__82

moi.

onko täällä muita kohtalotovereita, joilla on suihinotto fetissinä???

itsellä on sellainen juttu, että aina harrastaessa seksiä naiseni kanssa en vaan yksinkertaisesti saa pillusta mitään irti! aina kun harrastellaan, toivon vain, että naiseni ottaisi suihin, koska se on ainut seksifetissini enkä edes ajattele muuta seksiä.

naiseni ei tosin tätä hirvein usein tee, joten suoraansanottuna v*tuttaa edes harrastaa seksiä.

onko muita samalla fetissillä?

12

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle helvetin

huonoa seksielämää, en vittuillakseni vaan realistina, ellet löydä sellaista naista jota ei kiinnosta seksissä mikään muu kuin miehen kullin imeminen ja sperman nieleminen.

Ja sellaista naista en ole nähnyt koskaan missään ja minä sentään koluan eri seksipalstoja melkein jo työkseni. Toivotan erittäin paljon onnea sinulle koska sitä sinä tulet todella tarvitsemaan!

• bibibibibi

Siirtykää miehiin, meitä löytyy vaikka kuinka paljon jotka vain haluaa imeä mahtavaa kullia.

• mies81.....

Jo vain. On samanlaisia tapauksia täällä meidän kotona ainakin olemassa. Tiedän tismalleen miltä susta tuntuu. Sulla on kolme vaihtoehtoa. Petä, jätä tai kompromissi. Suosittelen kompromissia. Itse valitsin vaihtoehdon numero yksi. Pitää tehdä kompromisseja vain. Ei muuta ku nussi emäntääsi menemään vain oikein antaumuksella, kun nussit niin ajattele koko ajan sitä miltä laukeeminen tuntuu ja että kohta se saavuttuu niin kyllä se hässiminen alkaa maistua. Kyllä se naisesi sitten aina silloin tällöin imee kun nätisti pyydät niin sitten säkin arvostat sitä toimintaa enemmän. Meillä emäntä alkoi pitää omasta tahdostaan liikaa taukoa suihinotossa niin minä poikapa hommasin toisen naisen pariksi viikoksi jolle muna maistui. Sai tehdä tälle lutkalle justiin mitä halus ja täyttää suun siemennesteellä useamman kerran illassa aina kun halus jne ja laittaa ämmä nuoleen palleja kun ajoi itte autolla ja kaikkee tyhmää suuseksifetissiin liittyen. Emäntä otti mut sitten kuitenkin takas ja alkoi imemään oikein antaumuksella ja paneminen alkoi maistua. Sen jälkeen on seksielämä toiminut kiitettävästi meillä, töissä sitä kun on niin oottaa vaan että pian pääsee ihan vain pikapanolle kun kotia kerkiää. Tästä tapauksesta on useampi vuosi. Ja homma toimii edelleen. Ei varmasti löydy suhdetta jossa on rakkautta enemmän ku meillä. Ei takuulla.

• Mies__82

täälläpäin se vaan menee niin, että vaimolta ei missäännimessä saa kysyä että haluaako ottaa suihin. seksi sujuisi hyvin jos saisi edes VÄHÄN suihinottoa että kiihottuisi ja saisi hyvän orgasmin. vaimo sanoo, että kun kysytään niin hälle tulee painostettu olo ja ei todellakaan tee sitä. sanoo tekevänsä omasta tahdosta aina kun siltä tuntuu, vaan ei tätä kyllä tee. korkeintaan pussaa terskaa ja se on siinä, fiilikset ihan menee. kavereiden kanssa olen puhunut asiasta ja kaikki on sitä mieltä että uus nainen ehdottomasti, että mikä se nainen on joka ei suihin ota. naiset...

• suihin milloin ei koskaan enää
        Mies__82 kirjoitti:

täälläpäin se vaan menee niin, että vaimolta ei missäännimessä saa kysyä että haluaako ottaa suihin. seksi sujuisi hyvin jos saisi edes VÄHÄN suihinottoa että kiihottuisi ja saisi hyvän orgasmin. vaimo sanoo, että kun kysytään niin hälle tulee painostettu olo ja ei todellakaan tee sitä. sanoo tekevänsä omasta tahdosta aina kun siltä tuntuu, vaan ei tätä kyllä tee. korkeintaan pussaa terskaa ja se on siinä, fiilikset ihan menee. kavereiden kanssa olen puhunut asiasta ja kaikki on sitä mieltä että uus nainen ehdottomasti, että mikä se nainen on joka ei suihin ota. naiset...

Mies__82
        mulla vähän sama homma.7 vuotta oltu pari kolme kertaa saanut suihinotot,ei mitään pitkiä ottoja...
        itse pidän hänen nuolemisesta todella paljon ja nautin siitä.
        jotain pitäisi tehdä..
        pettää ei voi
        maksullinen suihinotto,houkuttaa
        fleshlight,vastaisiko tämä suihinottoa edes hieman.kellään kokemuksia tästä?

hulluus iskee kohta suihinoton kaipuusta

• puutteessa oleva nainen
        suihin milloin ei koskaan enää kirjoitti:

Mies__82
        mulla vähän sama homma.7 vuotta oltu pari kolme kertaa saanut suihinotot,ei mitään pitkiä ottoja...
        itse pidän hänen nuolemisesta todella paljon ja nautin siitä.
        jotain pitäisi tehdä..
        pettää ei voi
        maksullinen suihinotto,houkuttaa
        fleshlight,vastaisiko tämä suihinottoa edes hieman.kellään kokemuksia tästä?

hulluus iskee kohta suihinoton kaipuusta

Minusta on ihanaa kun mies laukee mun suuhun,kuhan ei tarvii ikuisuuksia imeä. tykkään miehistä,jotka laukeavat suht koht herkästi.

• suihin
        puutteessa oleva nainen kirjoitti:

Minusta on ihanaa kun mies laukee mun suuhun,kuhan ei tarvii ikuisuuksia imeä. tykkään miehistä,jotka laukeavat suht koht herkästi.

moi vaan haluisitko ottaa minulta suihin tykkään siitä,mistäpäin suomea olet.

• Anonyymi
        Mies__82 kirjoitti:

Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa

• Vanha patu

kiihota, niin suosittelisin siirtymään niihin miehiin niinkuin tuolla aikaisemmin joku ehdotti. Eihän tuo tuollainen ole heteron puhetta ollenkaan. Piilohomoja koko joukko!
      Järkyttävä lukea. kuinka naisista, noista elämän sulostuttajista, puhutaan vain suuaukkona johon roiskia lastit. Miksi tuollaisia räkäpäitä pojankloppeja, jotka eivät tiedä miten naista pidetään hyvänä, pitää edes syntyä maailmaan.

• Anonyymi

Tasaarvoa nussintaan ja suuseksiin. Orkkuja sarjatulella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasaarvoa nussintaan ja suuseksiin. Orkkuja sarjatulella!

Sikailua

• Anonyymi

U­­u­­s­­­i seksi­­tea­­­tteri ava­­utu­u Su­­­ome­en! Ku­tsu­­­mme kaikk­­­i­­. Ilmoit­­­tau­tum­­­ine­­n ry­hmä­­­ämm­­­e tääl­­l­­ä 👉 http://ameliachau.com/H/A7o0U3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1516
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1399
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      321
      1051
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      291
      970
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      964
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    Aihe