Tesoma?

muuttaja

Kertokaa jotain tesomasta, millainen paikka se on?

15

2333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manse

      ...karu paikka, itse en muuttaisi. Onhan siellä kyllä aika hyvät palvelut, mutta muuten ei kovin hyvää seutua.

      • @P1na

        Itse asun Tesomalla ja voin kertoa,että tää paikka on Aamulehden mukaan huonomaineista seutua!
        Täällä ei oo mitään muuta ku ärsyttäviä teinejä!!


    • scio

      Joo olen sama mieltä ,ei kannata edes Tesomalle mennä.

    • Tamperer

      Kaupungin halvinta seutua, paljon vuokrakämppiä. Länskällä tosin palvelut lähellä.

    • Riina

      Itse asun Tesomalla, minusta tämä on ihan mukava paikka asua. Sekin tietysti niin katsojan silmässä. Hyvät lenkki maastot löytyy, jos eläimiä on niin niillekkin löytyy virikkeitä. Kauppoja löytyy Tesoman keskustasta ja sitten tietysti lielahti on myös lähellä. Tesomalta myös löytyy uimahalli /jäähalli ja jne..Kannattaa harkita edes yhtenä vaihtoehtona.

    • JAK

      Ei sinne hullukaan muuta, 10 kilometriä keskustaan, talot 70 luvulta, hajoaa käsiin, silkkaa slummia.

      • TheSoma

        Kerrostaloissa asuminen on aina samanlaista, viereisen asunnon omistajaksi tai vuokraajaksi voi tulla huonolla tuurilla "kuka tahansa" - ja levottomuutta sit voi löytyä - mitä täytyy tottua nielemään tiettyihin rajoihin saakka.
        Muuttakaa omakotitaloihin "hyville" alueille kellä on varaa. Kellä on?

        Käykääpä tutustumassa tähän omakotitalon ostoon tekemällä retki pankkiin ja ilman isää, niin voi saada näkymän todellisesta lainan maksusta - useita alkaa sylettämään.
        Omakotitalon osto on tän päivän "hypeä".

        Tesomalla on rauhatonta toisinaan viikonlopun öinä keskiyön molemminpuolin, mikä ei taida olla kovin epätavallista monessakaan lähiössä - sen kun tietää, voi välttyä joiltakin jutuilta.
        Mikäs murhajuttu siellä hervannan hyvällä omakotitaloalueella sattuikaan tässä taannoin?

        Työläisten perheet ovat aika sekaisin "tämänpäivän" muutoksista, ja levottomuutta ja ääniä syntyy, jopa omakotitaloissakin kun työpaikkoja viedään alta, ja pätkätyöt ei tätä fiilistä pitkässä juoksussa paljoa paranna.


    • Anonyymi

      Hyi mitä uutisia lapsiin kohdistuneista hyökkäyksistä ja juuri Tesoma Haukiluoma alueilta, älkää sinne muuttako lasten kanssa ainakaan.

    • Anonyymi

      Kamala pierunhajuinen välilä.

    • Anonyymi

      Rivoo touhua !

    • Anonyymi

      Tynnyrit palaa öisin kadunkulmissa ja epämääräiset henkilöt lämmittelee käsiään. Sarjatuliaseet rätisee öisin ja ruuti haisee. Hälytysajoneuvojen pillit huutaa 24/7. Ei sinne kannata !

    • Anonyymi

      Pennut polttaa kouluja ja muita rakennuksia, naapurusto ei ole näkevinään mitään.

    • Anonyymi

      Tesomalla on Huijarihammasläänäri Teslmajärvenkadulla Plus terveys En suosittele.

    • Anonyymi

      Tesoma on muuttunut aika lailla vuodesta 2004, jolloin asiaa kysyttiin.

    • Anonyymi

      Ei mikään paikka muutu sekopäät vaan vaihtuu on se paikka mikätahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe