millaisia lahjoja annatte kummit
kummit
3
193
Vastaukset
- hieno juttu
Annan jotain pientä edullista tarpeellista melkein aina kun tapaan kummipojan. Synttärilahja on joko teatteri-, elokuva, sirkus- tai muu huvituskäynti. Saadaan hauska kokemus pojan kanssa yhdessä.
- meillääää
huolehdin synttäri ja joululahjoista kummilapsille.
Tavallisesti nähtäessä en vie "tuliaisia", koska se ei ole hyvä tapa
opettaa lapselle. koko perheelle voin viedä kyllä jotain mutta en
tavallisesti vain yhdelle henkilölle. Perheet ovat näin myös toivoneet.
Lahjat mielellään jotain "kovaa kivaa" eli pientä leikikalua tai muuta
suht edullista ikäskaalaan sopivaa - ei pehmeitä paketteja kuin yhdelle kummipojalle,
joka on äärimmäisen kiinnostunut vaatteista. Povaakohan tuo
vaate-alaa aikuisena?? Reippaasti vanhemmat isosiskonsa kommentoivat
kyllä ihan jotain muuta ;-) "Tarpeelliset ja käytännölliset" huolehtii lähimmät eli
vanhempansa ja isovanhempansa. 12v. vanhemmille olen antanut myös
lahjakorttia tai rahaa hankintoihin. Hintaskaala on tähän asti ollut
n. 20-30e per kummilapsi. Jos joskus en ole päässyt juhliin (esim. sairaana kotona, ulkomaillatyöskentely), lahjaa
ei ole ostettu (isojen sukujen vesoina yhden paketin puuttumista ei edes huomaa - toista se oli silloin kun itse oli lapsi!!) mutta muistettu synttärikortilla.
Itse taas olen saanut lahjoina heiltä "käytännöllistä"
(sukkia, kuppeja, leffalippu ym). Sellaista pientä (alle 10e) muistamista.
Tätä olen käyttänyt myös omien lasten kummien muistamisessa.
Entä sinulla itsellä? mitä olet antanut?- yt
annan lahjoja syntymäpäivänä ja nimipäivänä ja jouluna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283181Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän382910- 1502378
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261980Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3991793Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1151746- 3251640
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151502- 1351489