Mistähän voisi tilata syntymätodistuksen,jotta näkisi mihin kellonaikaan on syntynyt?..Monasti törmää tähän asiaan kun halutaan laatia tähtikartta.
Voisko sitä kysellä maistraatista,väestörekisteristä vaiko kirkkoherran virastosta? Ja voisiko tilata netin kautta?
Kiitos asiallisista vastauksista!
Mistä sen sais??
5
437
Vastaukset
- vaakanainen77
Hei!
Olen syntynyt vuonna 1977. Mulla oli oma, vanha neuvolakorttini hukkunut jonnekin vuosien saatossa ja soitin suoraan sairaalaan, jossa olen syntynyt ja sain sieltä arkistonhoitajan välityksellä tiedon syntymäni kellonajasta (löytyi muistaakseni äitini tiedoista/sairaalakansiosta arkistosta). Olen kuullut, että jos on syntynyt kotona, niin syntymäaikoja voi tiedustella omista tiedoistaan väestörekisterikeskuksen kautta...mutta siellä vain kotona syntyneiden tietoja eli syntymäsairaalan arkistoissa on sinunkin tietosi, jos olet sairaalassa syntynyt.- vaaka myöskin
Kiitoksia vastauksestasi!
Olen sairaalassa syntynyt ja tiedustelenpa asiaa nyt sieltä sitten,josko se löytyisi heidän arkistosta. Vaikea vanhemmilta on enää kysellä kun molemmat ovat jo taivaassa. Itse olen syntynyt vuonna 70.
- tutkijasali,ajantilaus :
Puh 09-2285 2214, 050-514 7890, Tietopalveluyksikkö, Tuula Partanen, sihteeri.
- minuutin
tarkkuudella saatua syntymäaikatodistusta juridisesti pätevänä?
Anon nimittäin liikennevakuutusyhtiöltä bonuksia vakuutusmaksuun, kun horoskooppini on ennustanut vahinkovapaata tulevaisuutta liikenteessä.
Vakuutusyhtiö haluaa horoskoopista hyvin yksityiskohtaisia tietoja.- tilata : ennuste.
Juuri noin. Mitä voin sinulle sanoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252114Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921935Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881911MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131613Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881476Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11464Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241427Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481267Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351139Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731134