Kun mies hymyilee

ÄllikälläLyöty

Tässä on jo muutaman vuoden ollut niin kalkkeutunut olo, että jos ja kun sitten käy niin, että mies hymyilee minulle oma-aloitteisesti, tulee niin hölmistynyt olo "hymyilkö hän todellakin MINULLE???" ettei ehdi kuin monttu auki tuijottaa miespoloa, kunnes tilanne on ohi ja vaivautunut miesihminen poistuu paikalta...

Tänään peräti 2! tuntematonta miestä soi minulle vilpittömän, spontaanin hymyn, ja molemmilla kerroilla olin niin ihmeissäni että katsoin taakseni että jos vaikka joku nuori, timmi tyttönen seisookin takanani, ja hymy olikin hänelle tarkoitettu...

Mikäköhän minussa juuri tänään oli niin puoleensavetävää, ilman meikkiä ja tukka littanassa, että miehet minuun päin katsoivat? Vai onko miehillä joku tietty aika kuukaudesta jolloin ovat alttiita kenen tahansa naisen vaikutukselle.. ; D ?

Onko muilla naisilla samanlaisia kokemuksia? Eli kun näin keski-ikää lähestyessä saa jatkuvasti lukea ja kuunnella juttuja kuinka vain nuoret (ja timmit) naiset kääntävät miesten pään, niin ei enää edes ajattele että voisi olla jonkun miehen mielestä kiinnostavan näköinen?

Kiitos ja kumarrus kaikille hymyileville miehille, ja anteeksi moukkamainen möllistelyni.

13

1836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen tavannut

muutamia. He tulevat istumaankin kirjastossa viereen. Heistä lähtee omituinen säteily. Melkein liityin joukkoon, mutta sitten en liittynytkään.

• tuntemattomat

miehet juurikaan hymyile, mutta jostain syystä silloin tällöin saan katseita osakseni. Kuvittelen heti, että mulla on likaa naamassa, vaatteet nurinpäin tai muuta vastaavaa ja siksi katselevat.

Sinulle hymyiltiin varmasti siksi, että olet/olit kaunis heidän silmissään. Kauniitahan me toki olemmekin, eikös vaan? :)

• täti 47v

Sehän on ilmaista sielunhoitoa, tuntemattoman hymy. Naisena, varsinkin miehen. Toimii myös niin että hymyilen usein itse tuiki tuntemattomille. Ihkua! Ryhtiä suoremmaksi ja hymyä huuleen.

• ne hymyili sille littanalle tukalle..:)))

Ei maar..Sinussa oli jotakin,mikä miellytti heitä..:)

• ÄllikälläLyöty

Heh, tai sitten se oli SÄÄLIÄ ; DD

Tuntuu siltä että silloin kun on meikannut ja nätit vaatteet päällä, kukaan ei osoita kiinnostusta. Nyt sitten kun painun suoraan lenkiltä kauppaan trikoissa ja tukka hiestä lintallaan, niin olenkin "viehättävä" . Enkä ole edes hoikka vaan paksu. Kai se oli säälivä hymy sitten... Että tuokin väsynyt hikinen äitiparka vikisevän kersan kanssa lauantairuokia ostamassa...

Joo, ja minäkin usein mietin että onko vaatteet nurinpäin tai joku tarra/roska tarttunut tukkaan jos joku katsoo... Onkohan tämä sitä "suomalaista vaatimattomuutta?" Että ei osata flirttailla spontaanisti.

• ÄllikälläLyöty kirjoitti:

Heh, tai sitten se oli SÄÄLIÄ ; DD

Tuntuu siltä että silloin kun on meikannut ja nätit vaatteet päällä, kukaan ei osoita kiinnostusta. Nyt sitten kun painun suoraan lenkiltä kauppaan trikoissa ja tukka hiestä lintallaan, niin olenkin "viehättävä" . Enkä ole edes hoikka vaan paksu. Kai se oli säälivä hymy sitten... Että tuokin väsynyt hikinen äitiparka vikisevän kersan kanssa lauantairuokia ostamassa...

Joo, ja minäkin usein mietin että onko vaatteet nurinpäin tai joku tarra/roska tarttunut tukkaan jos joku katsoo... Onkohan tämä sitä "suomalaista vaatimattomuutta?" Että ei osata flirttailla spontaanisti.

ne hymyilevät miehet olla juuri niitä miehiä,jotka tykkää aidoista naisista eikä meikatuista ja päntätyistä naisista...:)

Oon huomannu sen,että mitä ränsistyneempänä menee kauppaan,niin silloin kaikista eniten tulee juuri sellaisia ihmisiä vastaan, mitä ei tarttis..

Otetaan joka tapauksessa hymyt vastaan..Mainosten sanoin..Olemme sen arvoisia..;)

• Eli jos kukaan ei hymyile, niin silloin kaikki on apaattisia.

Taas jos hymyillään, niin niin katotaan, että mikäköhän tuokin on ku hymyilee tuntemattomalle.

Hymyillä voi pelkästään siksi, että on hyvä olo itellä.

Silloin säteilee varmaankin sitä myös ympäristöön.

Jos sillä saa vielä jonkun muunkin hyvälle tuulelle, niin okei.

• ÄllikälläLyöty

En usko että oikeasti kukaan pitää outona tmv ihmistä joka hymyilee tuntemattomille. Ehkä se vain on niin yllättävää, että se hämmentää. Se on totta että sellainen ihminen hymyilee, jolla on hyvä olla.

Itse hymyilen paljon naisille, siis oman sukupuolen edustajille. Ja he hymyilevät takaisin. Mutta miehille en osaa yleensä hymyille, pelkään kai että he pitävät sitä "tunkeilevana" tai iskuyrityksenä. Eli että mitä tuokin vanha luuska itsestään ajattelee. Täytyy myöntää että nykyinen kauneuskäsitys ja nuoruuden ihannointi on nakertanut niin paljon itseluottamustani miesten suhteen etten enää usko kelpaavani kenellekään, koska en ole nuori ja timmi. Olen alkanut vältellä miesten katsomista, etenkin silmiin, etteivät luule minun olevan kiinnostunut. Hohhoijaa - Olipas tämä purkaus ; (

• ÄllikälläLyöty kirjoitti:

En usko että oikeasti kukaan pitää outona tmv ihmistä joka hymyilee tuntemattomille. Ehkä se vain on niin yllättävää, että se hämmentää. Se on totta että sellainen ihminen hymyilee, jolla on hyvä olla.

Itse hymyilen paljon naisille, siis oman sukupuolen edustajille. Ja he hymyilevät takaisin. Mutta miehille en osaa yleensä hymyille, pelkään kai että he pitävät sitä "tunkeilevana" tai iskuyrityksenä. Eli että mitä tuokin vanha luuska itsestään ajattelee. Täytyy myöntää että nykyinen kauneuskäsitys ja nuoruuden ihannointi on nakertanut niin paljon itseluottamustani miesten suhteen etten enää usko kelpaavani kenellekään, koska en ole nuori ja timmi. Olen alkanut vältellä miesten katsomista, etenkin silmiin, etteivät luule minun olevan kiinnostunut. Hohhoijaa - Olipas tämä purkaus ; (

Mutta muista. Silmät oin sielun peili.

Sieltä näkyy heti, jos joku hymyilee hyvästä olosta tai velvollisuudesta.

• on ohi

Hei
      Olen sinkkunainen ja menen myös aivan lukkoon, jos mies hymyilee minulle. Vielä tässä iässä! Yleensä käännän katseeni muualle vaikka haluaisin hymyillä takaisin.

Joskus Hän, joka hymyilee, voisi olla Se Oikea. Voi kuinka joskus harmittaa päiväkausia, että olin taas tyhmä, enkä vastannut hymyyn. Silloin päätän, että ensi kerralla..... silloin olen rohkea......katson suoraan silmiin ja hymyilen..... Ja kun se kerta joskus tulee paniikki iskee taas... ja käännän katseeni pois. Miten voi tässä iässä olla näin onneton ääliö!!!!!!

• on noita

helluntailaisia, niillä on sellainen tapa jotta menevätten viihdyttämään apaattisia naisia ja vielä omat vaimot niinko saattavat valita ketä naista tällä kertaa mentäisiin viihdyttämään se on uus villitys niillä käännytystöissään ja jos näytät vihreetä valoa, niin ne niinko kysyvät sitten vaimoiltaan lisää miten toimia? Kouluttavatten kai sillätapaa tylsistyneitä miehiään?

• m. s-64.

Niin olin kaupan kassa jonossa ja edesäni oli
      takaa päin tarkastelen aika hyvän runkoinen
      brunette ja ulos mentäessä hän katsoi ja tervehti
      ,tervehdin takaisin ja olli pakko kysyä oletko XX.
      ja hän tunsi minut ja vastasi että on XX .
      Kumpikin hymyili , me olemme olleet ylä-asteen
      samassa luokassa emmekä sen jälkeen mähneet
      kun vasta nyt ja hän oli luokan paras oppilas ja
      hyvästä kodista vanhemat opetajia ja minä maalta
      yksin huoltajan lapsi , ja se luokan huonoin oppilas
      Hän on eronnut , ja muuttanut takaisin kotiseudulleen
      minä vanhapoika en edes ole seurestellut .
      Jokin aika sitten hän ehdoitti tapaamista ,minä suostuin.
      Hymyilkää .

• on Suomi-pojan

hymy. Etenkin ne reikäiset etuhampaat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6705
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2303
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1055
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      89
      953
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe