Kuala lumpurin takseista?

Pona

Terve, Olisin menossa katsomaan F1 kisoja ja kyselisin hieman taksi käytännöstä, eli te jotka olette liikkuneet siellä voisitteko hieman avittaa seuraavissa kysymyksissä.

1. Paljonkos lentokentältä maksaa keskustaan taksi?
2. Pitääkö siellä sopia etukäteen hinta kuten Thaimaassa vai hypätä vain sisään ja kertoa osoite?
3. Onko paljon huijauksia ja jos on niin onko jotain tiettyä taksi yritystä mitä kannattaisi käyttää?

Aikaa ei meillä ole kuin kolme päivää ja nekin menee suureksi osaksi radalla, joten kaikki liikkuminen tulee tapahtumaan takseilla. Kiitoksia etukäteen, mikäli jotain muutakin tulee mieleen paikasta niin toki otan mielelläni ehdotuksia/juttuja vastaan. Pitääkö muuten paikkaansa että baareja ei olisi paljoa, joten oluen saanti olisi hieman vaikeaa?

4

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kisaviikonloppuna

      eli keskustasta formularadalle ja takaisin saattaa olla kalliit taksit koska kysyntä on kovaa! lentokentältä keskustaan maksaa 15-20€ hinnat sovittava etukäteen ja kannattaa tinkiä (mittari päällä on halvempi mennä jos suostuvat) mutta kentältä kulkee bussi joka maksaa n.2€ eikä ole juurikaan hitaampi n. 1h

    • 1.
      Normaali hinta on n.75MYR. F1 viikonloppu voi olla vähän eri.

      2.
      prepaid taksi on normaali käytäntö. hotellit myy. turistikohteiden lähellä on TEXI COUNTER josta voi ostaa lipun. jos joutuu ottaa kadulta voi sopia ajetaanko mittari päällä vai kiinteällä taksalla (usein se mittari ei toimi). jotkut firmat ajaa myös mittari päällä.

      3.
      mulle ei oo sattunut varsinaista huijausta. vähän ehkä joskus lievää ylihinnottelua.

      tuosa minusta oikeen asiallinen kirijotus liikenneyhteyksistä F1 viikonloppuna:
      http://www.tripadvisor.in/Travel-g298570-c111551/Kuala-Lumpur:Malaysia:Sepang.F1.Grand.Prix.Getting.There.html

      "Pitääkö muuten paikkaansa että baareja ei olisi paljoa, joten oluen saanti olisi hieman vaikeaa"
      ei piä, ei vaikijaa, vain kallista.

      terkut:
      perapappa

      • Pona

        Moro!

        Kiitoksia vaan asiallisesta vastauksesta kun niitä on hieman hankala saada täältä, kumma kun ihmisten pitää alkaa nälviä jos joku kyselee jotain. Vaikka on tullu matkusteltua joka vuosi jossain päin maailmaa silti uuteen paikkaan mennessä on aina kysyttävää. Olen muutenkin luekellut sun vastauksia ja asiallisia ovat.


      • Jaska1234546
        Pona kirjoitti:

        Moro!

        Kiitoksia vaan asiallisesta vastauksesta kun niitä on hieman hankala saada täältä, kumma kun ihmisten pitää alkaa nälviä jos joku kyselee jotain. Vaikka on tullu matkusteltua joka vuosi jossain päin maailmaa silti uuteen paikkaan mennessä on aina kysyttävää. Olen muutenkin luekellut sun vastauksia ja asiallisia ovat.

        Myos Juna KLIA Ekspres lentokentalta KL keskustaan (Sentral asema) on hyva vaihtoehto.
        Se maksaa ~35MYR suunta ja paateasemalla voi taksitiskilta varata kuponkitaksin mika on noin 10-15MYR esim. Istana Hotellin lahelle (voi siella juna-asemalla kylla vaihtaa lahijunaan jos ei halua taksia kayttaa).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe