hei!!
kertokaa mulle miten jouskari ja skorpioni tulevat keskenään toimeen?
yhteensopivuus jouskari ja skorpioni
2
990
Vastaukset
- jouskari-66
molemmat ovat kehittyneitä yksilöitä, arvostavat ja kunnioittavat toisiaan ja haluavat rakentaa suhdetta. Sekä jouskari että skorpioni ovat intohimoisia ihmisiä ja keskinäiset taistelut saattavat olla rajuja. Mikäli skorpioni unohtaa mököttämisen jalon taidon ja kostonhimonsa, ja jouskari pitää flirttailutaitonsa piilossa niin suhteesta voi tulla onnellinen ja intohimoinen=)
- kokemuksella =)
Moikka! Seurustelin 4 vuotta skorpioni miehen kanssa ja ihan oman mielenterveyden takia erosin.
En saanut yhtään huomiota hältä, huomion saivat toiset naiset, oltiin niin eri aaltopituuksilla, ei osattu olla pariskunta. Arkea kyllä pyöritettiin tosi taidokkaasti ja seksikin oli upeaa mutta siihen se jäikin. Mulla on tapana jutella melkein kaikkien ihmisten kanssa jotka tulee juttelemaan ja skorpioni mielsi tämän, että olen flirttaillut yms.. Ite kierrän kaukaa kaikki vesimerkit! Mutta tottakai toisen/kummankin lapsuus ja muut kokemukset vaikuttaa myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961619
- 741424
- 501347
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041238- 541233
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735