ostatte kumilahjoja? ripillepääsy vai täysi-ikäisyys?
kuinka
4
394
Vastaukset
- oli siis
siis kummilahjoja ...vaikka kai niitä kumilahjojakin voi
ostella jonkin ikäisenä :-) - lopettivat
toiset kummit, minä vein vielä 18v synttäreinä.
- kummityttö
Minä saan kummeiltani synttäri-, nimppari- ja joululahjan vieläkin. Täytin tänä vuonna 30. Heidän mielestään kummeus on elinikäinen asia ja he haluavat muistaa. Lahjat eivät ole isoja, mutta lämmittävät mieltä sitäkin enemmän.
- kummeja .....
sinulle, toivottavasti sinäkin noin isona
jo ostat vastavuoroisesti heillekin jotain - ihan vaan tästä vuosien
muistamisesta :-)
Kummeushan toki jatkuu vaikka lahjojen osto loppuisikin.
Täälläpäin se on rippikoulu ja seuraava sitten valmistujaislahja/häälahja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3484422Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1432490Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822116- 1441646
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431180- 261177
- 321126
- 791061
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1401013Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451005