moni sanoo että se sanoo siinä biisissä mun juuret...mut mä koko ajan kuulen vaa puun juuret
:D
puun juuret vai mun juuret?
11
1162
Vastaukset
- i'm not jeesus
On ne ihan mun juuret, kavereiden kanssa oli pientä juttua samasta aiheesta, ja sittenhän sitä alettiiin itsekin tarkasteleen :D
Ihan hyvä tää uus kappale, itse kuuntelin vain sen ekan levyn silloin snadina ja ne muut olikin sitten vähän sisällettömiä, mut tää uus on ihan kiva (kun vaan pitäisi tän tyylin eikä alkaisi taas siihen samaan julkisuus addiktioonsa).- tyttö.
okei....hyvä että asiaan saatiin selvyys :)
diggaan itsekin Antin biiseistä varsinkin tästä juuret biisistä. - paavo92
Antti yhtä homo ku bb niko.. yhtä urbaani ku kaikki helsinkiläiset :D.. lopettais jo ennen ku paskaa tulee lisää..
- ole hyvä
Munan juuret.
- hah hah haa
juuret tullukki ihan perseestä.
Helvettiin koko suku!!!!!!!!!!!!!!- ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN HYVÄÄ PUUTA! NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN HYVÄÄ PUUTA SE ON!!!
- -Milka8-
Se on mun juuret, noh... ensin luulin et se on puun juuret mut kattelin viime kesänä Summeri-ohjelmaa niin Antti oli itse siinä vieraana ja juontaja kysyi kumpi se on, ja antti sanoi että se on mun juuret. o.O mut kuvittelen vielä että se on kuitenkin Puun juuret^^
- Tuisku fani
Kyllä se on niin että mun juuret ...
Tässä biisin sanat
Antti Tuisku - Juuret
Pitkä hiekkatie
Sitä pitkin kioskille
Aina pyöräilimme
Rinnakkain
Kun muutin kaupunkiin
Posti kirjeitäsi kantoi
Ne meidän ystävyyttä vannoi
Viikoittain
Sä olit oikeessa
Vielä juurillensa palaa
Vahvinkin
refrain:
Me istutettiin yhdessä puu
Sen oksille linnut laskeutuu
Mun juuret
Ne ovat täällä maassa syvällä
Ja siitä taimesta kasvoi puu
Se maailman tuulissa vahvistuu
Mun juuret ne ovat täällä maassa syvällä
Sisäpihalla
Leikkii jotkut uudet lapset
Kivi, paperi ja sakset
Vastakkain
Missä mahdat olla nyt
Kun et asu enää näillä seuduilla
refrain
Multaan sä piilotit viestin
Mä etsin ja löysin
Nyt paikkani maailmassa
Juurilla
Mun juuret
Mun juuret
Ja siitä taimesta kasvoi puu
Se maailman tuulissa vahvistuu
Mun juuret ne ovat täällä maassa syvällä- å
noin se menee
- te ja teidän jutut
Nyt ihan vaan nuihin muutamiin kommentteihin että Antti EI ole kotosin hesingistä.......
- ainotäti-99
Rovaniemeltähän se meijän nami on kotoisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019