Kumifetissi

Rubber_forever

Haluaisin kuulla muiden mietteitä kumista. Tiedän että varsinainen kumifetissi on lopulta hyvin harvinainen ja sekin eroaa sitten ihmisten välillä voimakkaasti.

Itse en välttämättä välitä pukeutua kumiin, mutta pidän siitä kun nainen pukeutuu. Pidän kumin tunnusta, tuoksusta, jopa äänistä joita siitä pääsee. Kumiasuun pukeutunut nainen vieläpä näyttää tukahduttavan kiihottavalta. En ole exhibitionisti, joten osallistumiset alan kerhojen kokouksiin on jäänyt toteuttamatta.

Varsinkin naisten ajatuksia haluaisin kuulla - voiko naisella olla vastaava fetissi? Ja minkälainen rooliajatus siihen silloin liittyy, onko nainen pukeutuessaan kumiin dominoiva, vai nukkemaisen alistuva? Liittyykö kumin myötä aiheeseen muita fetissejä?

33

8399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joe

      Mun tyttökaveri ehdotti jo eika kerralla että haluaisi käyttää kumihanskoja kun koskettelee kaluani. En ihmettele ollenkaan kun kotiaskareissakin hän on niin fiini ja käyttää usein kumihanskoja. Olen joskus miettinyt onko kyseessä kumifetissi. itse hän kertoo syyksi että olen tottunut pitkillä kynsillä käyttämään kumihanskoja.

    • Rubman

      Kumi on miehillä yksi yleisimmistä fetisseistä. Naisilla sen sijaan kumifetisismiä ei esiinny.

      • miu

        No huh huh...

        Nyt pitää kai sitten alkaa epäillä omaa sukupuoltaan?!

        Kumifetisti kyllä olen, ihan selvästi ja nuoresta asti. Ja silti olen nainen, olen aina ollut eikä ole koskaan muuksi luultukaan.

        Enkä ole edes ainoa laatuaan. Harvinainen kyllä.


      • Rubber_forever
        miu kirjoitti:

        No huh huh...

        Nyt pitää kai sitten alkaa epäillä omaa sukupuoltaan?!

        Kumifetisti kyllä olen, ihan selvästi ja nuoresta asti. Ja silti olen nainen, olen aina ollut eikä ole koskaan muuksi luultukaan.

        Enkä ole edes ainoa laatuaan. Harvinainen kyllä.

        Hyvä että saatiin mukaan myös naisnäkökulmaa!

        Itse olen kokenut että monelle naiselle saattaa olla ihan ok pukeutua kumiin, mutta silloin kyseessä on lähinnä visuaalinen stimulaatio, ennemmin kuin että nainen kokisi itse materiaalin osaksi kiihottavuutta.

        Itse en kuitenkaan kuminkaan suhteen ole aivan kaikkiruokainen. Kumin pitää olla väriltään mustaa, ei kovin kirkkaita värejä. Ehkä maksimissaan punainen tms. Tosin voi olla että kyseessä on myös pelkkä tottumiskysymys.

        Lisäksi olen huomannut ihmisten sekoittavan lateksin (muovin) ja kumin keskenään. Jotkut lateksivaatteet ovat ihan ok, mutta teho on aivan toinen, jos materiaali on ihonmyötäinen kumi.


      • Rubber_forever kirjoitti:

        Hyvä että saatiin mukaan myös naisnäkökulmaa!

        Itse olen kokenut että monelle naiselle saattaa olla ihan ok pukeutua kumiin, mutta silloin kyseessä on lähinnä visuaalinen stimulaatio, ennemmin kuin että nainen kokisi itse materiaalin osaksi kiihottavuutta.

        Itse en kuitenkaan kuminkaan suhteen ole aivan kaikkiruokainen. Kumin pitää olla väriltään mustaa, ei kovin kirkkaita värejä. Ehkä maksimissaan punainen tms. Tosin voi olla että kyseessä on myös pelkkä tottumiskysymys.

        Lisäksi olen huomannut ihmisten sekoittavan lateksin (muovin) ja kumin keskenään. Jotkut lateksivaatteet ovat ihan ok, mutta teho on aivan toinen, jos materiaali on ihonmyötäinen kumi.

        Sekoittamisesta.. (pilkunviilaajat ry.)

        Eikös lateksin ja kumin ero ole lähinnä materiaalin paksuudessa? Materiaali on hyvin joustavaa eli tiukkana tiiviisti ihoa myötäilevää, siinä on tunnusomainen tuoksu ja siitä tehtyjen vaatteiden pinta on kiilloittamattomana matta. Useimmiten vaatteet tehty liimaamalla tai muotoonvalamalla (molded).

        Muovia taas on PVC, eli useimmiten pinnoitettua kangasta, jossa on hyvin kiiltävä pinta kiilloittamattakin. Vaatteet on tehty ompelemalla ja materiaali ei veny päällä samalla tavalla kuin lateksi tai kumi.

        Anyways.. molemmat ovat oikein kivoja, varsinkin naisihmisten päällä. Onneksi oma vaimo ymmärtää yskän :)


      • gasmask
        miu kirjoitti:

        No huh huh...

        Nyt pitää kai sitten alkaa epäillä omaa sukupuoltaan?!

        Kumifetisti kyllä olen, ihan selvästi ja nuoresta asti. Ja silti olen nainen, olen aina ollut eikä ole koskaan muuksi luultukaan.

        Enkä ole edes ainoa laatuaan. Harvinainen kyllä.

        älkääkä unohtako niitä kaasunaamareita.....


      • kumituinen
        miu kirjoitti:

        No huh huh...

        Nyt pitää kai sitten alkaa epäillä omaa sukupuoltaan?!

        Kumifetisti kyllä olen, ihan selvästi ja nuoresta asti. Ja silti olen nainen, olen aina ollut eikä ole koskaan muuksi luultukaan.

        Enkä ole edes ainoa laatuaan. Harvinainen kyllä.

        Hauskaa huomata että muitakin löytyy, kumiin samalla tavalla reagoivia. Itsekin olen luullut että piirre on vain meissä miehissä.


      • james
        Rubber_forever kirjoitti:

        Hyvä että saatiin mukaan myös naisnäkökulmaa!

        Itse olen kokenut että monelle naiselle saattaa olla ihan ok pukeutua kumiin, mutta silloin kyseessä on lähinnä visuaalinen stimulaatio, ennemmin kuin että nainen kokisi itse materiaalin osaksi kiihottavuutta.

        Itse en kuitenkaan kuminkaan suhteen ole aivan kaikkiruokainen. Kumin pitää olla väriltään mustaa, ei kovin kirkkaita värejä. Ehkä maksimissaan punainen tms. Tosin voi olla että kyseessä on myös pelkkä tottumiskysymys.

        Lisäksi olen huomannut ihmisten sekoittavan lateksin (muovin) ja kumin keskenään. Jotkut lateksivaatteet ovat ihan ok, mutta teho on aivan toinen, jos materiaali on ihonmyötäinen kumi.

        Viilaisin myös hieman pilkkua...

        PVC=muovi
        Latex=kumi

        latexhan on todellakin kumia...ei muovia. Se on ohuempi kumilaatu, josta tehdään mm. kondomeja, ohuita kumihanskoja(esim lääkäreille),jne...

        em. lisäksi latexista tehdään enenevässä määrin vaatteita fetisteille, mutta myös esim. poptähdille(musiikkivideoihin) yms..


      • samaamieltä
        james kirjoitti:

        Viilaisin myös hieman pilkkua...

        PVC=muovi
        Latex=kumi

        latexhan on todellakin kumia...ei muovia. Se on ohuempi kumilaatu, josta tehdään mm. kondomeja, ohuita kumihanskoja(esim lääkäreille),jne...

        em. lisäksi latexista tehdään enenevässä määrin vaatteita fetisteille, mutta myös esim. poptähdille(musiikkivideoihin) yms..

        Sen verran olen samaa mieltä rubber_foreverin kanssa että ei materiaali voi olla samaa jos se ei fetistin mielestä siltä tuoksu tai tunnu. Siinä jää kemialliset yhdisteet vähän toiseksi. Ja puhe oli ilmeisesti nimenomaan kumifetismistä? Onkohan kyse luonnonkumista, eikös se ole omanlaistaan kumia? En tiedä varmaksi.


      • Anonyymi
        Rubber_forever kirjoitti:

        Hyvä että saatiin mukaan myös naisnäkökulmaa!

        Itse olen kokenut että monelle naiselle saattaa olla ihan ok pukeutua kumiin, mutta silloin kyseessä on lähinnä visuaalinen stimulaatio, ennemmin kuin että nainen kokisi itse materiaalin osaksi kiihottavuutta.

        Itse en kuitenkaan kuminkaan suhteen ole aivan kaikkiruokainen. Kumin pitää olla väriltään mustaa, ei kovin kirkkaita värejä. Ehkä maksimissaan punainen tms. Tosin voi olla että kyseessä on myös pelkkä tottumiskysymys.

        Lisäksi olen huomannut ihmisten sekoittavan lateksin (muovin) ja kumin keskenään. Jotkut lateksivaatteet ovat ihan ok, mutta teho on aivan toinen, jos materiaali on ihonmyötäinen kumi.

        Ihanaa kuulla mie rakastan myös kumis erittäin paljon


      • Anonyymi
        gasmask kirjoitti:

        älkääkä unohtako niitä kaasunaamareita.....

        Niin tottakai ei niitä pidä unohtaa ne kuuluu leikkeihin mukaan molemmat ihan kiimassa kumiin


    • hittimarvonen

      Olen kiihottunut jo lapsena nähdessäni ja koskettaessani kumia , kuten kiiltäviä sadeasuja. Nahka asut on myös mielenkiinnon kohde ja käytän laadukkaita asuja ihan normaalina pukeutumisen vaihtoehtona. Olisi kiva tavata nainen joka viihtyy ko.asuissa.

    • Tapaisipa joskus tuollaisen miu:n 😉

      • Minulla kyllä nahka on nro 1,mutta kyllä latex,pvc,vinyyli ym. mielyttää silmää ja...


      • No,😆tätä tämä hoitovapaus tekee...Kaikenmailman Kutsuni---t
        päästetään avohoitoon,ja annetaan tietsika/läppäri terapiatarpeisiin😆😆😆😆😆😆


      • Kuka-avohoidossa
        M52Hki kirjoitti:

        No,😆tätä tämä hoitovapaus tekee...Kaikenmailman Kutsuni---t
        päästetään avohoitoon,ja annetaan tietsika/läppäri terapiatarpeisiin😆😆😆😆😆😆

        Täh? Kirjoitat itsellesi ja sitten vastaat?


      • Kuka-avohoidossa kirjoitti:

        Täh? Kirjoitat itsellesi ja sitten vastaat?

        Oletko aivan uuvatti? Tuosta välistä poistettu se,mitä kommentoin...😳


      • Mistä-kohtaa
        M52Hki kirjoitti:

        Oletko aivan uuvatti? Tuosta välistä poistettu se,mitä kommentoin...😳

        Mistä kohtaa?

        M52Hki
        21.11.2017 16:02
        Tapaisipa joskus tuollaisen miu:n 😉
        KommentoiIlmiannaJaa
        4 VASTAUSTA:
        M52Hki
        5.12.2017 0:35
        Minulla kyllä nahka on nro 1,mutta kyllä latex,pvc,vinyyli ym. mielyttää silmää ja...


      • asiattomia.poistettu

        Siitä kohtaa missä lukee kaksi kertaa peräkkäin
        "Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.".
        M52Hki viestien välistä on poistettu kaksi viestiä.

        Tän vuoksi asiattomiin viesteihin ei kannata vastata. Ne kun poistetaan ja vain vastaukset jäävät.


      • asiattomia.poistettu kirjoitti:

        Siitä kohtaa missä lukee kaksi kertaa peräkkäin
        "Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.".
        M52Hki viestien välistä on poistettu kaksi viestiä.

        Tän vuoksi asiattomiin viesteihin ei kannata vastata. Ne kun poistetaan ja vain vastaukset jäävät.

        Uuvatit ei osaa lukee tai uskoo Kutsuni,tai löylykauhajuttuihin😆


    • Ntku22

      Täältä löytyy kumi ja lateksi fetissi!
      Normaalissa pukeutumisessa pääsee välillä fiilistelemään kumia esim pitkillä hunterin saappailla mutta parhaat asut ovat makkarin puolella.
      Itsellä kumi ja lateksi toimivat vaan selittämättömä lisäkiihotuksena. En tiedä onko se sitten ne katseet mitä pitkillä kiiltävillä saappailla saa vai mikä mutta aina on kiihottanut. Makkarin puolella kuitenkin lateksi asut ovat yleensä osana alistumisleikkejä ja sidontaa.

      • Taidat olla aika😘


      • Gummimies

        Oletpa mieleiseni? Mulla myös kiiltävät Hunterit, Haisaappaita ja paljon asuja kiihottamassa. Oon K-Suomesta. Kikissä runk54


      • KiinnostunutM

        Millaista kiiltävää kampetta sulta löytyy?


      • Ntku22
        KiinnostunutM kirjoitti:

        Millaista kiiltävää kampetta sulta löytyy?

        Arkikäytöstä löytyy hunterin pitkät kiiltävät original saappaat ja yhdet punaiset hait. Makkarin puolella on pari eri catsuit tyyppistä asua, musta ja punainen :)


      • Gummimies

        Olispa kiva pukeutua yhdessä kumiin ja vetäistä Hunterit jalkaan. Catsuiteista tykkään todella, samoin saappaista. Kanssasi haluan kiihottua!😍


    • Prvukm52Hki

      En laittaisi pahakseni,jos joku nyt ottaisi tuosta kiinni kiiltävillä pitkävartisilla(lyhyetkin kävisi) ja....

    • kumiinkontrolloidusti

      Kyllä on kivoja asuja ja vielä lisänä sitomisleikit. Täällä on tuota samaa. Punaista ja mustaa kiiltävää. Tällaisena kiiltävänä, kun voisi olla jollekin iloksi.

    • kumiinkontrolloidusti

      Kuullostaa hyvälle. Mustassa pvc asussa ja samanlaisessa hupussa, kahlittuna yrittämässä irti pääsyä. Välillä voi olla jotain muutakin kuin kumia.

      • Sinulla kiiltävät asut... Minulta löytyisi nahkakahleet...
        Uskaltaisitko😉?


      • Kutsuni---
        M52Hki kirjoitti:

        Sinulla kiiltävät asut... Minulta löytyisi nahkakahleet...
        Uskaltaisitko😉?

        Kauanpa kesti retkuun lentämisesi. Eikös pojulla enää vedä?
        Terveisiä vaan minulta.


    • Voi-ku-kiva

      Voi-ku-kiva

    • Anonyymi

      Terve swat team oy, kaupasta löytyy sa-int 63 butyyli kumisia suojapukuja laita tietoa kumi fetisteille tästä puvusta

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe